Precies zoals ik hoopte.

Spandoekenspecialist.nl maakte voor in mijn marktkraam een paar spandoeken. Die zijn precies zo geworden als ik had gehoopt, mede dankzij de gratis opmaakservice. Stevig materiaal, goed verpakt. Zo kan ik voor de dag komen.

Makkelijk bestellen

Mooi product. Geheel volgens verwachting.

Keurig opzet en topkwaliteut

Positief netjes geholpen prachtig resultaat

super service

men heeft mijn ingestuurde afbeelding gecondoleerd op grote. en hoe het op het doek eruit zou komen te zien.

Goede kwaliteit

Uitstekend product. De opmaak van het spandoek heb ik door hun laten doen, ze hebben er iets leuks van gemaakt. Als ik nog een keer een spandoek nodig heb, kom ik zeker weer bij ze terug.

Prima kwaliteit

Snel, en accuraat

Snel en goede kwaliteit. Prima ondersteuning..

Goed contact, snelle drukproef, hoge kwaliteit drukwerk.

Zowel online als per telefoon goed bereikbaar. Vormgeving snel en creatief. Doorlooptijd totale project kort en efficiënt

Goede service, klantgericht en meedenkend!

Zeer snelle service en top kwaliteit.

Goede en snelle service .

Supper leverring ,prima meegedacht over het ontwerp,prima website, goede prijs kwaliteits verhouding.

Vakkundig, charmant, snel, juiste prijs

Zie boven

Prima zaken doen

Goede en snelle communicatie over je ontwerp en na goedkeuren snelle en goede levering. Zeer tevreden over de kwaliteit ook.

Op tijd. Goede kwaliteit. Scherpe prijs

Terwijl dit bedrijf mij vooraf waarschuwde over de kwaliteit, ben ik wel akkoord gegaan. En het viel mij 100% mee. Bedant, en tot de volgende keer. Domus Vera

Snel, goed en vriendelijk

Mijn eerste bestelling bij Spandoekenspecialist.nl is goed en snel afgehandeld. Het contact met de verkoop en administratie verliep prettig.

Super Geweldig

Geweldige hulp met opmaak en lay-out. Zeer snelle communicatie en heel vriendelijk. Ze werken heel netjes en snel.

Goed geholpen met ontwerp en prachtig doek!

Ik ben zeer goed geholpen met het ontwerp en het doek is prachtig geworden!

vlotte levering en duidelijke communicatie

het spandoek was gemakkelijk te maken. ik kreeg een duidelijke mail over hoe verder te handelen en na goedkeuring was het pakket snel binnen.

Supee

Snel besteld, ontwerp team zette puntjes op de i. Snelle levering, mooi kwaliteit spandoek. Ook mail werd snel beantwoord.

Niet leveren conform je bestelling - SDS-77265251-WDK.

Fouten zijn menselijk maar dan blijven deze nog wel vervelend. Gelukkig is Spandoekenspecialist wel een bedrijf dat deze professioneel oplost.

Super slecht.

Met hun kun je geen afspraken maken.

Goede kwaliteit, zelfs sneller dan beloofd geleverd!

Goede kwaliteit, zelfs sneller dan beloofd geleverd!

Goed overleg is mogelijk

Leveren wat ze beloven en telefonisch en per E mail is goed te overleggen

Mijn banner is boven verwachting mooi geworden, superontwerpafdeling. Daarna ook flyers in dezelfde stijl besteld. Echt goeie service.

Ze maken het verschil!

Wij hebben voor het eerst bij Spandoekenspecialist besteld. Het verliep allemaal erg soepel en zeker voor een eerste bestelling, is er goed meegedacht. Een aanrader voor iedereen. Ons event heeft Spandoekenspecialist goed aangekleed met spandoeken. Toppers thanks!