Super resultaat en fijn dat de opmaak voor je wordt geregeld

Prima spandoek, niet duur en erg handig dat je alleen bestanden hoeft te uploaden en niet de opmaak hoeft te doen.

Goede en duidelijke service en een goed eindresultaat volgens verwachting

Supergoex

We hebben voor een spandoek ideeën aangedragen en direct werd begrepen wat we wilden en we hebben een super mooi spandoek gekregen daardoor! Prijs was ook helemaal oké!

snel duidelijk en correct

snelle reactie na insturen correcte levering duidelijk in de communicatie

Goede service!

Goede service, denken goed mee. Er waren wat problemen met de site. Ze dachten mee om een oplossing te vinden. Snelle correcte levering!

prima kwaliteit, goed service.

De doeken waren van prima kwaliteit en de levering netjes volgens afspraak. jammer dat we geen bericht kregen wanneer de doeken afgeleverd zouden worden.

Goede en snelle service

Makkelijke website, werkt snel. Alleen jammer dat je vooraf geen voorbeeld kunt zien.

uitstekend

super mee gedacht om er een mooi spandoek van te maken

Zie bovenstaande reactie.

ronduit brilliant.

uitstekende service. geweldig goed produkt dus............... meer dan zeer tevreden.

super

Snel geregeld. Netjes alles nog even navragen/checken.

Het spandoek werd prachtig op tijd geleverd - het was een achterdoek voor een tent, van 6 meter bij 2.20, en het zag er prachtig uit. De kleuren van de foto waren mooi weergegeven. Groot succes, we kregen er heel wat complimenten voor bij de Leidse Rembrandtdagen.

Zeer klantvriendelijk, goede service en mooi product

We zijn super geholpen bij de opmaak De spandoeken zijn mooi geworden voor een mooie prijs

Zeer correct werk en 100% kwaliteit

Ik ben goed geholpen door aardig personeel. Het spandoek is van top kwaliteit en voor een prima prijs.

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering!

Keurig verzorgd het spandoek ontvangen voor een mooie prijs. Ondanks de wat mindere foto’s zag het doek er prima uit!

Pluspunten

Alles goed en duidelijk, hooge kwaliteit print!

Levertijd was best lang, maar daar heb ik zelf ook naar betaald

Pluspunten

Fijne manier van bestellen, komen lever afspraken na. Leuk ontwerp, voeren wijzigingen snel door.

Het pakket aanleveren zonder voorbeeld op de doos. Dit kan namelijk een verrassingseffect, zoals dus bij mij is gebeurd, verpesten.

Pluspunten

Meegedacht over onze spoedbestelling Vriendelijk Creatief Goed telefonisch bereikbaar Goed product

Het was prettig geweest voor onze gemoedsrust wanneer we een melding hadden ontvangen dat de order klaar was en dat deze is verzonden. Zodat je weet dat je spoedbestelling ook inderdaad onder weg is.

Pluspunten

Prettig contact, mooi resultaat

Pluspunten

Helpen prima bij de opmaak. Ze maken er echt wat moois van.

De eerste keer had ik stress toen ik een mail kreeg over de slechte kwaliteit van de foto’s die ik had aangeleverd. Voor een professioneel spandoek zou dit een probleem zijn geweest maar voor ons doel (eenmalig als versiering bij een verjaardag) was het achteraf meer dan voldoende. Ook bij mijn 2e bestelling kreeg ik die mail alleen toen heb ik het zo gelaten. En het spandoek was prima. Dat kan dus beter gecommuniceerd worden.

Pluspunten

Positief

De Website is ingewikkeld Vandaar ik een mail heb gestuurd om nog een spandoek te maken voor kinder ponylesjes

Pluspunten

Snelle procedure en leuk ontwerp naar aanleiding van mijn eigen tekst en foto. Snel geleverd.

Over Spandoekenspecialist.nl