Snelle service, duidelijk wat je moet doen

Gaat snel door het programma heen, prijs gelijk duidelijk. Zelfs in deze tijd snel geleverd.

Top Service en Top Kwaliteit!

Het e-mail contact heb ik als zeer correct en snel ervaren, er is goed gehoor gegeven aan onze wensen. De order werd keurig op tijd geleverd en wij zijn zeer tevreden, een goede aanrader voor het geval je een spandoek zoekt. Niet duur maar wel goede kwaliteit!

Mooie poster

Mooie poster, alleen zitten er vouwen in. Mss een tip om het om een rol te rollen ipv zo opvouwen. Uiteindelijk wel kunnen spannen met een nietapparaat. Resultaat is erg mooi.

Prachtig spandoek voor een verjaardag

Voor een verjaardag van een vriend hadden we een spandoek gemaakt in photoshop. Het resultaat is erg mooi en tegen een zeer schappelijke prijs. Er is voldoende gelegenheid om hoge resolutie bestanden van groot formaat aan te leveren. Al eerder gebruikt en wederom een zeer goede ervaring. Benieuwd naar de reacties als we het spandoek ophangen.

Mooi spandoek voor verjaardag

Heel mooi spandoek besteld voor verjaardag en goede opmaakservice. Wensen door gegeven en foto opgestuurd. Goede kwaliteit prijs verhouding en snel geleverd. Ideaal! Erg mooi spanddoek, zeker aan te raden.

Super ervaring met dit bedrijf

Goed geholpen. Snel geleverd. Mooi spandoek

EEN DIKKE 10!

Prachtig spandoek met geweldige foto! Alles naar wens!

Top en goede service

Een hele mooie spandoek Ook mooi opgemaakt perfect. Zeker aanrader.

mooi geprint

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Het was voor mij de eerste keer dat ik hier een spandoek bestelde en het is mij uitstekend bevallen. Goede kwaliteit, prijs en levertijd !

Prima kwaliteit voor een goeie prijs

Geheel volgens afspraak op tijd bezorgd.

Prima, dikke prima

Alles snel, precies volgens afspraak. Prettig zakendoen

Hier bestel ik nooit meer, doek vol kreukels slechte afwerking

Hier voor een beurs een doek besteld, had de specificaties gestuurd: 1 x Full colour afbeelding, geprint op Dispro M1 Gecertificeerd, formaat 358 x 275 cm (breedte x hoogte). Afwerking: rondom schoongesneden. Boven- en onderzijde voorzien van een tunnel voor een buis van 15 mm. Printmachine: Roland Soljet. 1 x Full colour afbeelding, geprint op Dispro M1 Gecertificeerd, formaat 268 x 275 cm (breedte x hoogte). Afwerking: rondom schoongesneden. Boven- en onderzijde voorzien van een tunnel voor een buis van 15 mm. Printmachine: Roland Soljet. 1 x Full colour afbeelding, geprint op Dispro M1 Gecertificeerd, formaat 268 x 104 cm (breedte x hoogte). Afwerking: rondom schoongesneden. Boven- en onderzijde voorzien van een tunnel voor een buis van 15 mm. Printmachine: Roland Soljet. Vervolgens een offerte ontvangen, op de offerte stond een buis van 40 mm. Heb bij de offerte acceptatie een opmerking hierover geplaatst. Wordt niet naar gekeken blijkbaar. Het doek werd geleverd in een doosje in plaats van op rol. Het doek zat vol kreukels en vouwen. Ik belde de klantenservice, zij zeiden dat ik het doek kon strijken. Ik heb toen twee strijkbouten gekocht en heb twee uur gestreken en alsnog gingen de kreukels er niet helemaal uit. We waren een beursstand aan het opbouwen, konden geen kant op. Resultaat was een doek dat eigenlijk niet om aan te zien was. Zijkanten zaten ook nog enkele rafels. 3 maanden later nog geen oplossing. Ze boden de helft te crediteren van het betaalde bedrag. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan.

alleen maar lof over dit bedrijf

Lange levertijd

Men beloofd een sms te sturen bij verzending, nog nooit gehad.

Service gericht

Ik ben bijzonder vriendelijke geholpen en het doek is geheel naar verwachting

Duidelijke informatie met snelle kevering

Als secretaris van SVM uit Maartensdijk hebben wij nu voor de 2e keer een nieuw spandoek laten maken voor een van onze sponsoren! Uitstekende prijs /kwaliteitsservice

Goede en snelle service

Prima!!

Geweldige service en vooral het meedenken

Verrast dat ze onderzocht welke kleur het spandoek moest hebben

Last minute 3 spandoeken nodig voor een drive-by babyshower ivm Corona. Super snel geholpen. Ze hebben 3 ontwerpen voor ons opgesteld en binnen 3 dagen verzonden! Top service! De spandoeken hangen nu in de badkamer

Was een spoed bestelling top ,snel, mooi, Echt een aanrader, zal mijn vrienden zeker aanraden om hem bij jullie te bestellen. En voor de meeste die willen weten hoe duur. NIET DUUR

geweldig spandoek voor 50 jarige man met foto gemaakt

Goed en perfect gemaakt. Snelle service top top top

Uitstekende ervaring weer. Reacties vlot idem offerte proces en aanpassingen. Levering conform toezegging. Product niet 100% vlekkeloos. Score 9

zeer behulpzaam, professioneel, vriendelijk, snel, efficiënt

TOP!!!!

Service en kwaliteit waren grandioos.

Het kan eigenlijk gewoon niet beter. Ik ben niet zo handig met een computer en kon zelf geen spandoek ontwerpen. Maten opgeven incl. tekst en het spandoek werd kosteloos voor me gemaakt nadat ik goedkeuring aan het ontwerp had gegeven.