Uitstekende service en goede kwaliteit product!

Snelle service waarbij werd meegedacht door de medewerkers. Het uiteindelijke product was echt tot volle tevredenheid! Mijn volgende spandoek bestel ik absoluut weer bij de spandoekenspecialist.

voortreffelijke service en kwaliteit product

Prachtig spandoek laten maken waarbij hulp is aangeboden om tekst te plaatsen rondom het logo. Top service. Kom hier zeker terug voor aanschaf toekomstige drukwerken.

Snelle levering en goed verpakt.

Simpel te bestellen en snelle levering. Ik kreeg alleen geen melding wanneer het doek verzonden werd. Dus levering was een verassing en gelukkig ook op tijd.

Hele goede service

Prima service en snelle levering. Prijzen zijn scherp.

Helemaal super

De foto die we hadden was oud en niet goed maar op jullie spandoek is hij gewoon geweldig geworden .En dan de prijs echt heel redelijk voor wat jullie leveren gewoon top

Top kwaliteit en service voor een betaalbare prijs

Goede service en goede kwaliteit dus van mij de volle 5 sterren en in de toekomst voor herhaling vatbaar ⭐⭐⭐⭐⭐ groetjes Leon Basley

Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding

Snelle service, goed resultaat

Na een fout gemaakt te hebben is dit meteen snel hersteld

Snelle en professionele reactie !

Mooi geworden!

Handige site, extra ogen mbt de lay-out, snelle levering en het resultaat mag er wezen!

Een foto op vlaggenstof besteld. Ziet er uit zoals ik verwacht had. Netjes rondom afgezoomd en voorzien van ringen. Levertijd conform afspraak.

Kwaliteit voor een goede prijs

Werken netjes Kreeg nog een belletje om alles samen te controleren en druk vrij te geven Enige minpuntje is eerste keer geen track and trace en bezorger stond opeens voor de deur 2e keer track and trace Netjes afgeleverd

Prima spandoek

Goede kwaliteit spandoek, echter misten de koppelstukken bij het frame bij plaatsen. Die hebben we zelf nog ter plaatse moeten regelen.

Spandoek

Super mooi geworden. En goede kwaliteit!! Wij zijn er blij mee! Top

Goede kwaliteit, meedenken en goede prijs~.

,service is prima

Goed geholpen met samenstelling Op Tijd geleverd Goed verpakt

Prima service. Vooraf controle of kwaliteit goed is. Uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding.

Goede service en vriendelijk geholpen

Goede service en vriendelijk geholpen. Snelle reacties en levering

Goed geadviseerd en meegedacht

Heel mooi spandoek gemaakt. Mooie compositie gemaakt van meerder foto’s. Aanrader en het online proces werkt super!

Snelle service, duidelijk wat je moet doen

Gaat snel door het programma heen, prijs gelijk duidelijk. Zelfs in deze tijd snel geleverd.

Top Service en Top Kwaliteit!

Het e-mail contact heb ik als zeer correct en snel ervaren, er is goed gehoor gegeven aan onze wensen. De order werd keurig op tijd geleverd en wij zijn zeer tevreden, een goede aanrader voor het geval je een spandoek zoekt. Niet duur maar wel goede kwaliteit!

Mooie poster

Mooie poster, alleen zitten er vouwen in. Mss een tip om het om een rol te rollen ipv zo opvouwen. Uiteindelijk wel kunnen spannen met een nietapparaat. Resultaat is erg mooi.

Prachtig spandoek voor een verjaardag

Voor een verjaardag van een vriend hadden we een spandoek gemaakt in photoshop. Het resultaat is erg mooi en tegen een zeer schappelijke prijs. Er is voldoende gelegenheid om hoge resolutie bestanden van groot formaat aan te leveren. Al eerder gebruikt en wederom een zeer goede ervaring. Benieuwd naar de reacties als we het spandoek ophangen.

Mooi spandoek voor verjaardag

Heel mooi spandoek besteld voor verjaardag en goede opmaakservice. Wensen door gegeven en foto opgestuurd. Goede kwaliteit prijs verhouding en snel geleverd. Ideaal! Erg mooi spanddoek, zeker aan te raden.

Super ervaring met dit bedrijf

Goed geholpen. Snel geleverd. Mooi spandoek

EEN DIKKE 10!

Prachtig spandoek met geweldige foto! Alles naar wens!