helder en vlot geregeld

Via voorbeeld laten zien wat ik precies verwachtte. Goede proefdruk en binnen korte tijd alles geregeld!

Top, mooi, snel, goed

Vlotte terugkoppeling wat ontwerp betreft. T product is echt mooi. Snel bezorgd. Perfecte kwaliteit

Correct en goed resultaat

Desondanks dat de door mij aangeleverde beelden niet van superkwaliteit waren ben ik toch tevreden met het resultaat. Plaat in trespa ziet er stevig uit

Uitmuntend resultaat

Ik was blij verrast door het geleverde product. Niet dat ik lage verwachtingen had, maar het eindresultaat is uitmuntend. En snel geleverd.

Prachtig reclamebord.

Heel blij ben ik mijn reclamebord. Makkelijk te maken en snel gemaakt en bezorgt.

Hele vriendelijke en snelle service.

Er wordt goed meegedacht, men is zeer vriendelijk en helpt geduldig. Bij beschadigingen op de borden die binnen komen reageren ze snel en lossen ze het probleem zeer snel op.

Prachtig reclamebord

Ik heb het ontwerp zelf aangeleverd waarbij de Reclamebordenspecialist er voor gezorgd heeft dat het er mooi uit komt te zien.

Klantgericht, klantvriendelijk en een goede service!

Wij hebben zelf ons logo ontworpen en aangeleverd. Telefonisch onze begeleidende mail besproken. Eindresultaat helemaal TOP!

Makkelijk en snel

Het ontwerp was makkelijk te maken en de kwaliteit is goed!

Perfecte behandeling en een prima product

Vanaf de aanvraag tot en met de aflevering prima begeleiding. Kan het een ieder aanbevelen

Professioneel

ik word altijd prima geholpen, kleine aanpassingen worden makkelijk doorgevoerd. eindkeuring van de borden ook prima in orde.

Prima behulpzaam goede controle op tijd geleverd

Na eerste proef wat vergeten prima opgelost

prima kwaliteit voor een eerlijke prijs

eerste keer gekocht. prima bevallen

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering.

Het bestellen van bedrukte borden is erg gemakkelijk. Alles gaat digitaal en is zeer duidelijk. Fijn om eerst proefdrukken in te zien en wanneer een bestand niet goed genoeg is voor druk, wordt dit aangegeven en kan het nog gewijzigd worden. Na betaling wordt de bestelling snel geleverd. Al met al zijn wij heel tevreden!

super mooi bord binnen gekregen

duurde wel een beetje lang voor ik het binnen kreeg maar ik ben er super blij mee

Tevreden met het eindresultaat.

De communicatie vond ik soms wel wat rommelig, door dat niet alle mails in dezelfde conversatie kwamen te staan. Verder prima service, zowel telefonisch als per mail!

Super, goede service!

Goede service en kwaliteit, ben heel tevreden met mijn reclamebord.

Super, hele goede waliteit en fijne communicatie.

Heel blij met het eindproduct; echt waar voor je geld. Groot pluspunt dat het ontwerp binnen de prijs valt.

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooi bord, alleen helaas beschadigd aangekomen. goed opgepakt er wordt een nieuw bord opgestuurd

geen