Snel, vakkundig en klantvriendelijk

Weer moeiteloos onze bestelling kunnen herhalen.

Lekker snel en makkelijk geleverd goede kwaliteit.

Lekker zelf samen te stellen en het eigen ontwerp wordt ook netjes naar wens aangepast zodat er een mooi defennitief ontwerp uit komt.

Snel, zorgvuldig en klantvriendelijk

Reageren snel, leveren conform afspraak en goede online ondersteuning.

Snel en Vakkundig

Aan de hand van mijn voorbeeldfoto perfecte vlag toegestuurd gekregen van goede kwaliteit.

snel, mooi

zoals altijd weer een topproduct mogen ontvangen.

Geweldig, vlot en zeer naar wens!

Een fijne afhandeling van de vraag, snelle reactie en goede hulp. Kortom: een prettig contact. De vlag voor mijn bedrijf is inmiddels binnen. Deze is geworden wat we er van verwacht hadden en hangt inmiddels te wapperen in de mast. Wat mij betreft alleen maar lof over 123vlaggen!

super service en kwaliteit

indien ik een vlag bestel en zij hebben een betere kwaliteit van de afbeelding/logo gebruiken ze die de levertijd is kort en dat je het ontwerp zelf moet goed keuren is ook super want je weet dan wat je krijgt

Heel erg behulpzaam!

Heel behulpzaam en mee denkend. Snelle service.

goede en snelle behandeling

ik zou alleen zelf een band aan de zijde van het koord naaien voor de stevigheid dit soort vlaggen worden gebruikt op voertuigen. nu zat alleen de lus aan de bovenkant vast als je hier mee in de wind komt trekt de vlag automatisch naar boven dus we hebben zelf de onderkant van alle vlaggen vast gezet.

Mooie vlag voor weinig geld

Door goede communicatie met elkaar een mooie vlag gekregen.

Meedenkend en een goede service. Vriendelijke medewerkers!

Wij hebben gevraagd om mee te denken bij het ontwerpen van een deel van de vlag. Geen probleem met aanpassingen en een snelle levering.

Snelle reactie op bestelling

De goederen worden zeer professioneel verpakt verzonden.

Vlag prima, communicatie kan beter

Ik vond het wel wat vreemd dat ik een bestelling deed bij 123vlaggenspecialist.nl, antwoord kreeg van 'Reclamespecialisten, en de omschrijving van het mailadres 'spandoekenspecialist''. Bovendien kreeg ik geen melding van verzending. Ik heb het naar een ander adres laten opsturen, ik heb daar moeten informeren of het aangekomen was en niet via jullie gehoord. Dus dat kan beter! De vlag zag er overigens wel mooi uit!

prima geregeld

klant vriendelijk en prima service

De service die U levert door een proefdruk te sturen is geweldig nooit eerder meegemaakt. En het resultaat is prima

Prachtige vlag

Alleen niet te snel om een beoordeling vragen, deze kreeg ik al enkele dagen voordat ik de vlag had ontvangen. Fijn dat jullie melding maakte dat de eerste ontwerpen niet scherp genoeg waren, ik ben blij met het eindresultaat.

Goed contact, mindere uitwerking

Het resultaat voldeed niet compleet aan onze verwachting. De afwerking werd niet volgens de aanvraag uitgevoerd. Daarnaast bleek de vlag witte zoomen te hebben wat niet in de product omschrijving is opgenomen en dus een onaangename verrassing was. Druk kwaliteit en het materiaal was wel optimaal.

Goed prijs, mooie kwaliteit, snelle levering. Goede communicatie.

Perfect! Betrof een spoedklus en die werd supersnel door jullie uitgevoerdt!

Niet de eerste keer dat ik met vlaggenspecialisten werk. Altijd perfect geregeld. Maar deze keer was wel bijzonder..... Eigenlijk was de tijd te kort om de opdracht volgens jullie reguliere proces uit te voeren. Door direct met de sales en productieafdeling te communiceren bleken jullie in staat een 4 tal bedrijfsvlaggen binnen werkelijk no time te vervaardigen. Tijd om te versturen was er niet meer en dus kon ik de vlaggen direct oppikken bij de producent! Chapeau!!

Alles vlgs afspraak!

Alles volgens afspraak!

Pluspunten

Snelle en kwalitatieve goed product

Pluspunten

Prima service. Snelle actie. En juiste productie

Niet nodig

Pluspunten

prima verzorgd en de vlag is erg stevig met een mooi embleem

Pluspunten

Goed en netjes behandeld

?

Pluspunten

Bewaken de kwaliteit door te wijzen op kwaliteit aangeleverde bestanden. Reageren snel en denken mee. Zo goed zelfs dat ze aan de hand van het idee een ontwerp maken en als voorstel voorleggen. En snelle levering van prima kwaliteit. Voorbeeld voor dienstverlening. Top!