SUPERRRRR

ik had een kladje gemaakt voor een aparte vlag ik had gevraagd of zij een ontwerp konden maken dat hebben ze gedaan, en het ontwerp van hun en het eindresultaat was buiten verwachting ZEER GOED mijn complimenten voor hun ik bestel redelijk veel vlaggen ivm mijn creatie's met mijn 6 etalage poppen GEWELDIG WERK VERRICHT DOOR HUN

Mooie gevelvlag. Kleuren zijn helder.

Via de website een gevelvlag besteld. Zelf het logo geupload. De kleuren zijn erg mooi en duidelijk. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Minpuntje vond ik wel dat de oranje dop bijna niet op de vlaggenstok te bevestigen was.

Vriendelijk, netjes, helaas niet compleet

Het overleg over onze wensen was zeer vriendelijk en correct. Het ontwerp naar onze wens aangepast, ook prima. De vlag ontvangen , echter zonder stok en houder wat wel al besteld en betaald was. Kwam wel enkele dagen later , dus alsnog opgelost.

goed, correct en goed materiaal en komen de afspraak na.

Vriendelijke contacten

super goed ook als een afwijkend model wilt laten maken

ik wilde iets afwijkends qua model en dat kon geleverd worden ik heb er al tientallen besteld ivm mijn creatie's en gebruik ze dan vaak als achtergrond erbij

geweldig

wat een vlotte levering dit alles in iets meer dan een week is mijn vlag gerealiseerd

Aanrader!

Goede ontwerpomgeving. Prijs/kwaliteit zeer goed. In mijn geval: vlaggen; zeer mooie kleur en super kwaliteit.

Uitstekend!

Snelle, correcte levering.

Zeer goed geholpen ook via de mail

Goed geholpen via de mail voor mijn keuze!

Goede hulp en service voor een goede keus

Een kado met persoonlijke foto erop

Ik ben helemaal tevreden met onze vlag voor onze zoon

Ik had niet veel tijd en wou perse een vlag en deze is hel e maal perfect.

Snel geleverd, mooi product

Zeer slecht.

Bij de eerste bestelling was de maat veel ste groot en beschadigd. En wouden ze niks voor mij doen moest. 60 euro weg plus weer extra kosten is 75 euro weg. ik weer een nieuwe bestelling deze was ook weer beschadigd weer 28 euro. Kwa offertes kreeg ik de 2 keer 3 verschillende offertes. Watbeen rommeltje Dit keer een nieuwe gekregen maar deze deze is ook niet goed en beschadigd. Ik heb wel een beetje gehad met 123vlaggenspecialist. NL

Beste Mike, Bedankt voor je recensie. Wij herkennen ons niet in de hierboven geschetste situatie, je hebt in eerste instantie via de website een vlag met de verkeerde maat besteld. Hiervoor heb je ook de digitale proefdruk goedgekeurd. Op deze proef waren de verhoudingen van de vlag duidelijk zichtbaar. Omdat wij de ontstane situatie vervelend vonden wilden wij jou graag tegemoet komen en wij hebben op basis hiervan een vlag aangeboden met 25% korting. Deze vlag is inderdaad beschadigd geleverd waarnaar wij een nieuwe vlag hebben verzonden. Mocht er iets mis zijn met deze vlag horen wij het graag zodat wij het voor jou kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team reclamespecialisten

Precies zoals ik het hebben wil!

Duidelijke site, werkt makkelijk. Het eindresultaat is van goede, mooie kwaliteit en daarnaast ook snel geleverd.

Super goeie service

Bestellen ging makkelijk. Werd goed op de hoogte gehouden over de levering. Er bleek een onderdeel niet bij de levering te zitten maar na kort contact werd deze direct in mindering gebracht op de factuur.

helemaal top, snelle levering en kwalitatieve goede producten

Ik wilde een eerder bestelde vlag opnieuw in andere maten bestellen. Doordat ontwerp nog op de plank lag kon er snelle geschakeld worden naar productie. Vlaggen werden geleverd binnen beloofde termijn en metgoede kwaliteit

eenvoudige website en vlotte levering

Ik wilde een enkele vlag met eigen opdruk en heb deze via de website aangevraagd. Na betaling werd deze op tijd geleverd in de juiste en afgesproken kwaliteit. top

Snel antwoord op mijn vraag en ook snel geleverd. Prima vlag waar onze vriend erg blij mee zal zijn

Service klopt!

Duidelijke website. Levering zoals aangegeven. Product is goed.

Perfect!!!

Mijn ontwerp van drie jaar geleden werd moeiteloos achterhaald door de vlaggenspecialist. Ruim voordat aangegeven was mocht ik de nieuwe vlaggen thuis ontvangen. Super service! En niet alleen bij deze order.

Snellere levering dan aangegeven

het artikel was ver voor de leverdatum in huis

Goed geholpen

Op verzoek soepel omgegaan met levertijd. Zou makkelijk geweest zijn als en d.m.v. een track & trace de levering gevolgd had kunnen worden

Professioneel en snel!

Snelle levering van topkwaliteit materiaal.

Goede service, klantgericht.

Goede service!

Super vriendelijk personeel en netjes afgeleverd!