accurate oplossingen in een korte tijd

goede uitleg aan de telefoon voor bijzondere opdrachten. En als het even fout gaat weten zij het snel en accuraat op te lossen. Volgende opdracht wordt hun zeker gegund

Prima resultaat en snelle levering.

Perfecte zorg en contact bij aanpassingen, diverse malen telefonisch contact gehad en heb dit als zeer prettig ervaren. Aan te bevelen bedrijf.

supertopvlaggenstore

snelle feedback op ontwerp, supersnelle levering, topkwaliteit

Prima. Verzending had beter gekund

Ontwerp heel goed. Levering 2 paketten werden afzonderlijk geleverd. 1 pakket op mijn aandringen verzonden.

Niet ... we doen wat de klant aanlevert, maar meedenken, verbeteren tot het naar de zin van de klant

Het oorspronkelijk aangeleverde bestand was te klein en zag er ( op ware grootte) echt niet uit. Na een paar keer heen en weer mailen (en grotere bestanden aanleveren!), kwam er een geweldig mooie vlag uit. Bedankt.

superrrrr

goede service en kwaliteit

Prima goed

Jullie namen de tijd dat ik kon goedkeuren na overleg tussen ons.... 😁

Top service!

Ik bestelde altijd vlaggen bij een ander adres, maar bleek dat ik x3 betaalde van nu. Ik ben zeer tevreden over de manier van werken!!!

Ging in eerste instantie wat moeilijk.

Op 2 oktober heb ik de vlaggen betaald middels Stichting Derden Gelden Sisow. Op een of andere manier is dit fout gegaan en werd de betaling uiteindelijk teruggestort. Heb een nieuwe betaling gedaan maar nu op de eigen bankrekening van 123 Vlaggenspecialist. Toen is de betaling correct uit gevoerd. Enkele dagen later heb ik de vlaggen persoonlijk opgehaald. Bij controle bleek dat de vlaggen niet waren gemaakt volgens de offerte. Een en ander meegedeeld met foto's van de vlaggen. Nieuwe vlaggen zijn gemaakt en zijn op 23 oktober 2019 middels PDP bezorgd. Uiteindelijk is alles tot tevredenheid opgelost.

Voldeed helemaal aan de verwachting

Snel antwoord op mij vragen, op tijd afgeleverd, product zag er goed uit.

Snelle levering en mooie vlaggen👍🏻

Ik wou graag vlaggen hebben die bijna nergens te krijgen zijn. Toen een offerte opgevraagd en ze waren hier wel te krijgen. Ook nog eens stukken goedkoper en een super snelle levering!

Super geholpen, snelle levering, prijs klopt.

mooie kwaliteit

Ik ben tevreden met de kwaliteit ca de vlag.

Goeden kwaliteit top

Goede kwaliteit en servise

Ook de ontwerpservice helemaal perfect.

super service

mochten ze een betere kwaliteit vinden van het aangeleverde product dan nemen ze die

Super blij mee, en snel.

Blij met het resultaat van de Spandoeken. En nog bedankt voor het helpen met het scherpstellen ervan. Bevelen jullie zeker aan bij anderen.

Snel, vakkundig en klantvriendelijk

Weer moeiteloos onze bestelling kunnen herhalen.

Lekker snel en makkelijk geleverd goede kwaliteit.

Lekker zelf samen te stellen en het eigen ontwerp wordt ook netjes naar wens aangepast zodat er een mooi defennitief ontwerp uit komt.

Snel, zorgvuldig en klantvriendelijk

Reageren snel, leveren conform afspraak en goede online ondersteuning.

Snel en Vakkundig

Aan de hand van mijn voorbeeldfoto perfecte vlag toegestuurd gekregen van goede kwaliteit.

snel, mooi

zoals altijd weer een topproduct mogen ontvangen.

Geweldig, vlot en zeer naar wens!

Een fijne afhandeling van de vraag, snelle reactie en goede hulp. Kortom: een prettig contact. De vlag voor mijn bedrijf is inmiddels binnen. Deze is geworden wat we er van verwacht hadden en hangt inmiddels te wapperen in de mast. Wat mij betreft alleen maar lof over 123vlaggen!

super service en kwaliteit

indien ik een vlag bestel en zij hebben een betere kwaliteit van de afbeelding/logo gebruiken ze die de levertijd is kort en dat je het ontwerp zelf moet goed keuren is ook super want je weet dan wat je krijgt

Heel erg behulpzaam!

Heel behulpzaam en mee denkend. Snelle service.