Zeer slecht.

Bij de eerste bestelling was de maat veel ste groot en beschadigd. En wouden ze niks voor mij doen moest. 60 euro weg plus weer extra kosten is 75 euro weg. ik weer een nieuwe bestelling deze was ook weer beschadigd weer 28 euro. Kwa offertes kreeg ik de 2 keer 3 verschillende offertes. Watbeen rommeltje Dit keer een nieuwe gekregen maar deze deze is ook niet goed en beschadigd. Ik heb wel een beetje gehad met 123vlaggenspecialist. NL

Beste Mike, Bedankt voor je recensie. Wij herkennen ons niet in de hierboven geschetste situatie, je hebt in eerste instantie via de website een vlag met de verkeerde maat besteld. Hiervoor heb je ook de digitale proefdruk goedgekeurd. Op deze proef waren de verhoudingen van de vlag duidelijk zichtbaar. Omdat wij de ontstane situatie vervelend vonden wilden wij jou graag tegemoet komen en wij hebben op basis hiervan een vlag aangeboden met 25% korting. Deze vlag is inderdaad beschadigd geleverd waarnaar wij een nieuwe vlag hebben verzonden. Mocht er iets mis zijn met deze vlag horen wij het graag zodat wij het voor jou kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team reclamespecialisten

Precies zoals ik het hebben wil!

Duidelijke site, werkt makkelijk. Het eindresultaat is van goede, mooie kwaliteit en daarnaast ook snel geleverd.

Super goeie service

Bestellen ging makkelijk. Werd goed op de hoogte gehouden over de levering. Er bleek een onderdeel niet bij de levering te zitten maar na kort contact werd deze direct in mindering gebracht op de factuur.

helemaal top, snelle levering en kwalitatieve goede producten

Ik wilde een eerder bestelde vlag opnieuw in andere maten bestellen. Doordat ontwerp nog op de plank lag kon er snelle geschakeld worden naar productie. Vlaggen werden geleverd binnen beloofde termijn en metgoede kwaliteit

eenvoudige website en vlotte levering

Ik wilde een enkele vlag met eigen opdruk en heb deze via de website aangevraagd. Na betaling werd deze op tijd geleverd in de juiste en afgesproken kwaliteit. top

Snel antwoord op mijn vraag en ook snel geleverd. Prima vlag waar onze vriend erg blij mee zal zijn

Service klopt!

Duidelijke website. Levering zoals aangegeven. Product is goed.

Perfect!!!

Mijn ontwerp van drie jaar geleden werd moeiteloos achterhaald door de vlaggenspecialist. Ruim voordat aangegeven was mocht ik de nieuwe vlaggen thuis ontvangen. Super service! En niet alleen bij deze order.

Snellere levering dan aangegeven

het artikel was ver voor de leverdatum in huis

Goed geholpen

Op verzoek soepel omgegaan met levertijd. Zou makkelijk geweest zijn als en d.m.v. een track & trace de levering gevolgd had kunnen worden

Professioneel en snel!

Snelle levering van topkwaliteit materiaal.

Goede service, klantgericht.

Goede service!

Super vriendelijk personeel en netjes afgeleverd!

De vlaggen die ik besteld had zijn zo als verwacht. En de levertijd ook.

Prima producten voor scherpe prijs

De producten zijn geheel naar wens en binnen de gestelde levertijd geleverd. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

boven verwachting

Snel geleverd, precies wat de bedoeling was. goed overleg met e-mail. ik werd er op attent gemaakt dat de door mij aangeleverde foto niet geheel scherp was, ik heb toch door laten gaan. met een prachtig resultaat op prima materiaal.

Top bedrijf...prachtige vlag toegestuurd gekregen. Via website en mail wordt alles goed doorgesproke

Goede ervaring ..Top.

Alles wordt via de mail goed en duidelijk geregeld

Vlag prachtig, service eromheen matig

Prachtige vlag gekregen, maar helaas zonder stok. Dit wel aangevraagd in het opmerkingenveld. Na levering van de vlag kreeg ik een offerte voor de vlaggenstok, waarbij de verzendkosten bijna net zo hoog waren als de kosten van de stok zelf. As we speak nog in traag mailcontact met het bedrijf. Ik hoop dat ze nog met een goede oplossing komen.

Beste, Bedankt voor je recensie. Je hebt de bestelling geplaatst via de website en de bestanden via de website geaccordeerd. Dit betekent dat jou bestelling direct door geschoten wordt naar onze productie en de opmerking niet direct gelezen wordt. Wij hebben contact gehad over het leveren van de vlaggenstok 2 dagen nadat je de vlag besteld hebt, vervolgens hebben wij pas na 1 week een antwoord ontvangen op onze mail. In de tussentijd is de vlag al verzonden, waardoor we de vlaggenstok los zouden moeten verzenden, hier rekenen wij inderdaad verzendkosten voor. Wij vinden de aangeboden oplossing om de verzendkosten te delen een eerlijke oplossing en wij hopen dat je hier alsnog mee akkoord gaat. Met vriendelijke groet, Team reclamespecialisten

Net product, niet duur en vlot geleverd

Eenvoudig te bestellen online Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Precies wat we besteld hadden👍👍👍

Snelle en goede service, alles klopt.

Makkelijk om te bestellen, snel en adequaat.

Goede prijs kwaliteit en snel geleverd (opgehaald).

Super mooie beachflags en goede service.

Mooie beachflags en snelle levering.

gemakkelijk besteld, supersnel in huis.

2 al eerder bestelde vlaggen nogmaals besteld. Ging heel gemakkelijk via de mail, en we hadden ze supersnel in huis. Prachtkwaliteit!