De vlaggen die ik besteld had zijn zo als verwacht. En de levertijd ook.

Prima producten voor scherpe prijs

De producten zijn geheel naar wens en binnen de gestelde levertijd geleverd. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

boven verwachting

Snel geleverd, precies wat de bedoeling was. goed overleg met e-mail. ik werd er op attent gemaakt dat de door mij aangeleverde foto niet geheel scherp was, ik heb toch door laten gaan. met een prachtig resultaat op prima materiaal.

Top bedrijf...prachtige vlag toegestuurd gekregen. Via website en mail wordt alles goed doorgesproke

Goede ervaring ..Top.

Alles wordt via de mail goed en duidelijk geregeld

Vlag prachtig, service eromheen matig

Prachtige vlag gekregen, maar helaas zonder stok. Dit wel aangevraagd in het opmerkingenveld. Na levering van de vlag kreeg ik een offerte voor de vlaggenstok, waarbij de verzendkosten bijna net zo hoog waren als de kosten van de stok zelf. As we speak nog in traag mailcontact met het bedrijf. Ik hoop dat ze nog met een goede oplossing komen.

Beste, Bedankt voor je recensie. Je hebt de bestelling geplaatst via de website en de bestanden via de website geaccordeerd. Dit betekent dat jou bestelling direct door geschoten wordt naar onze productie en de opmerking niet direct gelezen wordt. Wij hebben contact gehad over het leveren van de vlaggenstok 2 dagen nadat je de vlag besteld hebt, vervolgens hebben wij pas na 1 week een antwoord ontvangen op onze mail. In de tussentijd is de vlag al verzonden, waardoor we de vlaggenstok los zouden moeten verzenden, hier rekenen wij inderdaad verzendkosten voor. Wij vinden de aangeboden oplossing om de verzendkosten te delen een eerlijke oplossing en wij hopen dat je hier alsnog mee akkoord gaat. Met vriendelijke groet, Team reclamespecialisten

Net product, niet duur en vlot geleverd

Eenvoudig te bestellen online Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Precies wat we besteld hadden👍👍👍

Snelle en goede service, alles klopt.

Makkelijk om te bestellen, snel en adequaat.

Goede prijs kwaliteit en snel geleverd (opgehaald).

Super mooie beachflags en goede service.

Mooie beachflags en snelle levering.

gemakkelijk besteld, supersnel in huis.

2 al eerder bestelde vlaggen nogmaals besteld. Ging heel gemakkelijk via de mail, en we hadden ze supersnel in huis. Prachtkwaliteit!

accurate oplossingen in een korte tijd

goede uitleg aan de telefoon voor bijzondere opdrachten. En als het even fout gaat weten zij het snel en accuraat op te lossen. Volgende opdracht wordt hun zeker gegund

Prima resultaat en snelle levering.

Perfecte zorg en contact bij aanpassingen, diverse malen telefonisch contact gehad en heb dit als zeer prettig ervaren. Aan te bevelen bedrijf.

supertopvlaggenstore

snelle feedback op ontwerp, supersnelle levering, topkwaliteit

Prima. Verzending had beter gekund

Ontwerp heel goed. Levering 2 paketten werden afzonderlijk geleverd. 1 pakket op mijn aandringen verzonden.

Niet ... we doen wat de klant aanlevert, maar meedenken, verbeteren tot het naar de zin van de klant

Het oorspronkelijk aangeleverde bestand was te klein en zag er ( op ware grootte) echt niet uit. Na een paar keer heen en weer mailen (en grotere bestanden aanleveren!), kwam er een geweldig mooie vlag uit. Bedankt.

superrrrr

goede service en kwaliteit

Prima goed

Jullie namen de tijd dat ik kon goedkeuren na overleg tussen ons.... 😁

Top service!

Ik bestelde altijd vlaggen bij een ander adres, maar bleek dat ik x3 betaalde van nu. Ik ben zeer tevreden over de manier van werken!!!

Ging in eerste instantie wat moeilijk.

Op 2 oktober heb ik de vlaggen betaald middels Stichting Derden Gelden Sisow. Op een of andere manier is dit fout gegaan en werd de betaling uiteindelijk teruggestort. Heb een nieuwe betaling gedaan maar nu op de eigen bankrekening van 123 Vlaggenspecialist. Toen is de betaling correct uit gevoerd. Enkele dagen later heb ik de vlaggen persoonlijk opgehaald. Bij controle bleek dat de vlaggen niet waren gemaakt volgens de offerte. Een en ander meegedeeld met foto's van de vlaggen. Nieuwe vlaggen zijn gemaakt en zijn op 23 oktober 2019 middels PDP bezorgd. Uiteindelijk is alles tot tevredenheid opgelost.

Beste Theo, Bedankt voor je recensie. Wij willen je graag nogmaals onze excuses aanbieden voor het ongemak tijdens deze order en we zijn blij dat we alles tot tevredenheid hebben kunnen oplossen. We zien je graag terug. Met vriendelijke groet, Team reclamespecialisten

Voldeed helemaal aan de verwachting

Snel antwoord op mij vragen, op tijd afgeleverd, product zag er goed uit.

Snelle levering en mooie vlaggen👍🏻

Ik wou graag vlaggen hebben die bijna nergens te krijgen zijn. Toen een offerte opgevraagd en ze waren hier wel te krijgen. Ook nog eens stukken goedkoper en een super snelle levering!

Super geholpen, snelle levering, prijs klopt.

mooie kwaliteit

Ik ben tevreden met de kwaliteit ca de vlag.