Best in the Business!

Heb veel vloeren laten leggen in het verleden maar BOB parket steekt er met kop en schouders bovenuit. Topteam, top materiaal en ditto resultaat!

Uitstekende service, mooi parket en goed geprijsd

Bob was zelfs op feestdagen en in het weekend bereikbaar voor vragen over het parket. Levering was professioneel, het parket ziet er heel mooi uit en voor vragen rondom het zelf leggen van het parket kon ik ook nog terecht. Hoewel ik het lastig vond om vooraf te betalen zonder het parket in handen te hebben gehad, kan ik BOBparket echt van harte aanraden.

Prachtige vloeren

Professioneel en uitstekende kwaliteit.

Top bedrijf

Snelle reactie via de app, vind ik persoonlijk altijd fijn. Helaas zat onze verbouwing tegen, liep alles uit maar dit was allemaal geen probleem. Uiteindelijk alles achter de rug en een prachtige visgraat vloer ligt nu in ons huis, een plaatje! Dikke aanrader!

Zeer proffessioneel

In 2019 heb ik de eerste visgraat vloer laten leggen en dit was boven verwachting. Nu ik opnieuw ga verhuizen heb ik zonder enige twijfel opnieuw gekozen voor Bob Parket!! Wederom een groot succes en aanrader!! Sandra

Bob is een super vakman

Bob is een vakman die verstand heeft van parket vloeren. Uit eerdere ervaring wisten we dat Bob een vakman is. Daardoor hebben we besloten om een nieuwe vloer door hem te laten leggen. De vloer ligt er netjes en strak in. Prijs kwaliteit is perfect. Familie en vrienden die we op bezoek krijgen vinden de vloer fantastisch! We zullen Bob zeker bij andere mensen aanraden!

Prachtige vloer. Heel tevreden.

In een woord Geweldig

We zijn prima geholpen, goed advies gekregen, paar keer de mooie demo’s mogen bezichtigen, goede kwaliteit, hele nette jongens in dienst “werkplek was altijd schoon en opgeruimd” keurige gasten.. eind resultaat is geweldig het maakt onze woning helemaal af!!! We hebben de keuze gemaakt in visgraat 180x900 ,mooie traptrede’s en boven een planken vloer!! Wij zijn zeer blij met het eind resultaat, zou iedereen BOB parket aanbevelen!!!

Schitterende vloer voor een mooie prijs!!

Ik heb een hele goede ervaring met BOBparket. Snelle reactie via WhatsApp met duidelijke uitleg. Bob is zelf een keer langs geweest om de type planken te laten zien. Tijdens het demonteren van de oude vloer contact gehad met Bob, die snel en duidelijk reageerde. We hebben een klassieke visgraat vloer met band en bies laten leggen door Bob, de vloer is echt schitterend geworden. We krijgen veel positieve reacties over de vloer. We hebben twee vloeren op de begaande grond en drie op de 1ste verdieping. Als ik ooit nog een keer een houtenvloer nodig heb, dan bel ik BOBparket!

Transparant proces

In contact gekomen met Bob omdat we iemand zochten die kon meedenken. We hebben een aantal vloerstalen gezien en besproken. Nadat we hadden besteld was het wel even wachten op de dubbele behandeling van de vloer. Intussen hebben we zelf de egalisatie aangebracht, dat was voor Bob geen probleem. Bij aanvang van het leggen hebben we met Bob zijn mannen het uitlijnen en de aansluitingen besproken. In onderling overleg een prima resultaat behaald. Vloer was snel gelegd door twee vakkundige mannen. Vloer lag er in 3 dagen afgewerkt in. Bob zijn prijzen voor leveren en leggen zijn scherp! (Je betaald geen randstad toeslag) En je krijgt enig inzicht in wat je koopt. Dat is vaak bij vloeren juist niet zo transparant. Bob doet niet aan commercieel geklets, hij is geen verkoper en dat praat wel zo fijn.

helaas geen goede ervaring.

Helaas hebben wij een zeer slechte ervaring met Bobparket. Op marktplaats Bob zijn advertentie tegen gekomen waar hij adverteert met scherpe prijzen. Hierop heb ik contact gezocht met Bob via WhatsApp. Een aantal vragen gesteld en uiteindelijke en prijsplaatje geschetst waar hij omschrijft wat ik aan het materiaal, het leggen, het kleuren, de band,bies en lijm kwijt ben. Op WhatsApp dus gespecificeerde prijs gekregen (dit is dus ook allemaal terug te lezen). Hierop heb ik een tijdje daarna een afspraak gemaakt om een keer naar Bob toe te gaan om de mogelijkheden te bekijken. Na anderhalf uur rijden bij Bob aangekomen waar wij prettig zijn ontvangen bij hem thuis waar we een goede toelichting hebben gekregen. Toen de officiële offerte gemaakt: prijs valt dus in eens €670 hoger uit terwijl de aantal vierkante meters exact hetzelfde zijn gebleven, bob rekent ineens 10 euro per m2 meer voor leggen. Toen wij thuis waren dit per mail aangegeven.. maar Bob kon hier niks mee? In mijn ogen is dit de prijs opdrijven voor mensen die serieus geïnteresseerd zijn en er 2 x anderhalf uur voor gereden hebben (omdat ze er toch al zoveel moeite voor doen). Uiteindelijk heb ik Bob geluk gegeven en ben ik akkoord gegaan met de meerprijs van €670, zijn recensies waren namelijk goed en dat zou toch ook wat waard zijn. Uiteindelijk kreeg ik een mail van Bob dat hij problemen met zijn leverancier zou hebben en als hij de vloer wilde realiseren hij een ander product moest gebruiken en dat dit dan €7000 zou gaan kosten. Weer €1700 meer + nog eens de €670 was het al meer koste. Op de mail en op WhatsApp dus 2 keer gevraagd om toelichting en of dit de enige oplossing is, gelezen maar geen reactie.. Bob, ik had je graag een andere recensie gegeven want de start was goed en daar hadden wij een goed gevoel bij, maar deze manier van zaken doen verdient geen schoonheidsprijs.

Bob is een top vakman die fantastisch mooi werk maakt!

Uit eerdere ervaring wisten we dat Bob een vakman is. Daardoor hebben we besloten om een nieuwe vloer door hem te laten leggen. De vloer ligt er netjes en strak in. Familie en vrienden die we op bezoek rijgen vinden de vloer fantastisch! We zullen Bob zeker bij andere mensen aanraden!

Echt top bedrijf!

Komt zijn afspraken na en reageert snel op email. Top werk geleverd.

Pluspunten

Denkt mee met de klant, zeer nette en precieze werkwijze

Pluspunten

Goed advies gekregen en een snelle levering!

Pluspunten

prima service

geen

Pluspunten

Super voordelige ondervloer gekocht. Snelle levering. Top

Pluspunten

Echte vakman, betrouwbaar, werkt snel en netjes

Pluspunten

Goed advies Klantgericht en vriendelijk Vakmanschap Een prachtig eindresultaat Goede nazorg

Geen

Niks negatief te noemen over bob parket. Bob heeft onze vloer gerepareerd, geschuurd, en opnieuw gelakt in top kwaliteit.

Pluspunten

Het resultaat van het werk is uiteraard het meest van belang en bij ons is het prachtig geworden. Bob is goed bereikbaar voor overleg en reageert snel.

Pluspunten

Snelle levering, lage prijzen en zeer klantvriendelijk

Ik heb geen verbeterpunten, ben erg tevreden!

Pluspunten

Vakkundig, klantgericht, prettige communicatie en bereid net dat extra stapje voor de klant te zetten.

Geen

Pluspunten

scherpe prijzen, snelle levering en goed persoonlijk advies!

Pluspunten

Plinten online besteld bij BOB, krijg keurig bericht over de tijd van levering én kom er achter dat ik één plint te weinig heb besteld. Even gebeld en ingesproken, wordt 5 minuten later door BOB zelf, VANUIT ZIJN VAKANTIE IN FRANKRIJK teruggebeld. Hij beloofde het alsnog te regelen en zo gebeurde: wat een geweldige service! (plus mooie kwaliteit plinten...)

St Josephstraat 82 5104 EG Dongen