Pluspunten

Ik heb bij Bob hout, lijm, lak voor mijn nieuwe vloer besteld. Alles keurig geleverd voor een goeie prijs. Volgende keer bestel ik weer bij Bob!

Geen verbeterpunten!

Pluspunten

Heb geen verbeterpuntenbvoor dit bedrijf het was top

Pluspunten

BOB heeft in april twee klussen in mijn nieuwe woning gedaan: het opknappen van een massief houten visgraatparket en het afwerken van een lamelparket. Beide klussen zijn super verlopen: goede communicatie en uitstekend vakwerk. Vanwege problemen met een andere leverancier (buiten BOB om) kwamen wij in de knel met de planning. BOB heeft toen zelfs op zijn vakantiedag nog een moment gevonden om ons uit de brand te helpen! We zijn 100% tevreden.

geen

Pluspunten

Bob benaderd mede dankzij alle positieve beoordelingen, ik kan je garanderen dat hij deze allemaal waarmaakt. Een prachtige parketvloer als resultaat. Bob is iemand die zijn afspraken na komt, erg prettig.

Pluspunten

Twee zakken egaliseer middel besteld! Een paar dagen later keurig volgens afspraak bezorgt.

Pluspunten

Bob is een oprechte vakman die doet wat 'ie belooft. Duidelijk in de communicatie, heldere offerte en een eerlijke prijs. Bob had er duidelijk zin in om onze walnotenhouten vloer een nieuw leven te geven en heeft ons erg goed geadviseerd over de mogelijkheden. Over het resultaat zijn we heel tevreden. We hebben nu een "nieuwe" parketvloer met een prachtige uitstraling, welke perfect past in ons interieur!

Laat svp van tevoren weten hoeveel ruimte de apparatuur inneemt die je nodig hebt, dan kunnen klanten hiermee rekening houden. Nu stond de hal van ons appartement vol, wat vragen van de buren opriep. We hadden hen graag even willen voorbereiden.

Pluspunten

Bob denkt goed mee met de wens van de klant Gebruik van goed materiaal Afwerking is van een hoog niveau Afspraak is afspraak

geen

Pluspunten

Dit bedrijf is betrouwbaar. Neemt verantwoordelijkheid voor eventuele fouten in de aanbieding van een product. Ik wens dit jonge bedrijf veel succes.

Pluspunten

Goed werk geleverd, de vloer ziet er mooi uit.

Pluspunten

Vakwerk, betrouwbaar, top kwaliteit en eerlijke prijzen!

Pluspunten

Ook bij ons in Amerongen heeft Bob de eiken vloer onder handen ge had . Zonder meer een vakman die geen praatjes verkoopt maar resultaat hij beweert stofvrij schuren en is geen woordt over gelogen . Bob nog bedankt voor vakwerk we zullen je zeker aanbevelen ..

Pluspunten

Bob is een vakman. Hij werkt nauwkeurig en neemt met minder geen genoegen. Ook is hij enthousiast. Het plezier in zijn werk zie je terug in de vloer. Absolute aanrader!

Pluspunten

- Vakmanschap - Flexibel - Klantgericht - Kwalitatief erg goed werk - Goede nazorg en goed advies

Ga vooral zo door en vele tevreden klanten zullen volgen

Pluspunten

Komt afspraken na en levert vakwerk. Zeer klantvriendelijk, kortom, niets op aan te merken.

Pluspunten

Een prachtig eindresultaat!

Pluspunten

Nette afwerking en snel

Pluspunten

Komt afspraken na Is vakman

Pluspunten

Mooi eindresultaat Bob is een aardige kerel Nette offerte digitaal te accepteren

Duidelijk communiceren hoe lang het duurt, wat er van ons wordt verwacht (huis leeghalen etc.). Vreemd dat er wordt gevraagd om contant te betalen op dag van oplevering.

Pluspunten

Niets dan lof. Prima contact, advies en uitvoering! We zijn erg blij met onze mooie bamboevloer boven en de geschuurde in SKYLT lak gezette kambala vloer beneden. BOB is top!

Pluspunten

Kwaliteit werk

Planning/gemaakte afspraken nakomen

Pluspunten

Alles prima conform afspraak verlopen. Eiken vloer geschuurd en daarna in de skylt gezet met een prachtig eind resultaat. Zeer netjes gewerkt en snel!! Bob is een topper!!

Pluspunten

Bob is een vakman. Komt zijn afspraken na. Reageerde snel op e-mails.

Kan ik niet verzinnen

Pluspunten

Duidelijke informatie en goede afspraken. Zeer net werk afgeleverd binnen het afgesproken tijdsbestek.

Pluspunten

Prijs/kwaliteitsverhouding -> prachtige vloer! Communicatie Meedenken met de klant

St Josephstraat 82

5104 EG Dongen