Top wijn!

Heerlijke wijn; bestel ik graag ook omdat de wijnen organisch/ biologische is. Wat ik mis, is een makkelijke draagband om de doos/dozen makkelijk te dragen/tillen. Ik bestel vaak 2 dozen dus ben ervaringsdeskundige.

Heerlijke wijn, werd keurig volgens afspraak bezorgd.

Als je graag een positieve impact hebt, kies je biologische wijn.

Prima wijn

De kwaliteit van de wijnen is prima, het streven naar duurzaamheid lijkt goed te worden gerealiseerd, voor mij waardevol! Bezorging was snel genoeg, vriendelijk. Alleen was de verpakking helaas niet optimaal: één fles bleek bij het uitpakken te zijn gesneuveld

Prima wijn

Goede wijn verdient pluim!

Super wijnen en service

Heerlijke wijnen, voor ieder z'n stijl is er wel wijn. Vaak leuke kortingen. Goede service als je een vraag hebt.

Onze huiswijn!

Blij dat we ooit Neleman ontdenkt hebben. Altijd biologische & (toch het meest belangrijke) lekkere wijn in huis.

Uitstekende kwaliteit en service

Wijnen van topkwaliteit, Budbee bezorgt precies op maat

Geweldige wijnen

Gewoon goede wijn

Je hoeft niet verder te zoeken. Alles wat je wil. En de kurken zijn superleuk om mee te knutselen!

Lekker strak geregeld

Bestellen en snel bezorgd krijgen. Precies via de app weten hoe laat. Prima!!

Prima wijn

Soepele wijnen voor elk moment van de dag.

Top wijnen en service

Het aanbod van biologische wijnen bij Neleman is groot. Niet alleen rood, wit, rosé, cava maar ook veel verschillende (oude) druiven. Ze hebben 1 ding gemeen: ze zijn allemaal erg lekker. Bovendien veel leuke acties en activiteiten. Aandacht besteed aan etiketten, kurken en verpakking. Alle bestellingen correct en snel geleverd !

Customer satisfaction !

Doen wat je zegt en leveren wat je hebt beloofd.

Customer satisfaction !

Doen wat je zegt en leveren wat je hebt beloofd.

Wederom top

Alles klopt altijd De wijn maar ook de bezorging via Budbee geweldig

EENVOUDIG DE BESTE BIOLOGISCHE VEGAN WIJNEN BESTELLEN EN DRINKEN.

De webwinkel is overzichtelijk, je kunt snel de wijn vinden die je wilt drinken. Neleman doet er, "alles"veel aan om het milieu te sparen. De etiketten zijn ontworpen door jonge ontwerpers. Het belangrijkste de wijn is gewoon erg lekker.

Heerlijke wijn en geweldige service!

Welke wijn ik ook bestel ze zijn heerlijk! De service is geweldig. Ze doen er alles aan om kwaliteit te leveren.

lekker, goed gevoel, en te betalen.

Ik drink niets anders ().

Heerlijke wijn (All Day Long), keurig op tijd bezorgd.

Heerlijke wijn (All Day Long), keurig op tijd bezorgd.

Bestelling kwam op de opgegeven dag en tijd. Mooi verpakt en heerlijke wijnen.

Goeie wijn.

Het enige min punt is dat als ik een bestelling plaats ik de wijn thuis wil ontvangen of bij de buren geleverd wil hebben. Wat laats gebeurd is; is een levering in een winkel in de stad omdat ik niet thuis was. Erg jammer. Dus hoop dat bij de bestelling die ik vandaag gedaan heb dit wel lukt.

Echt geweldig!

Heerlijke, biologische wijnen met een prachtig verhaal. Geen bestrijdingsmiddelen o.i.d. Prettig en persoonlijk contact en heel vaak leuke aanbiedingen. De bezorgservice is ook uitstekend!

Fijne wijn, secuur bezorgd

Zie boven

Topwijn en bij aanbiedingen voor een topprijs

Heerlijke wijnen die regelmatig voor een prima prijs worden aangeboden. Vol, rond en altijd gebalanceerd.

Neleman is dé wijnleverancier voor mij.

Ik vind het concept en de biologische wijnen van Neleman helemaal top. Leuke aanbiedingen, vriendelijke medewerkers, heerlijke wijnen, goede service, dus voorlopig is Neleman onze "huisleverancier".

Over Neleman

Neleman wijnen zijn biologische én vegan wijnen die zonder gebruik van bestrijdingsmiddelen en toevoegingen worden gemaakt.