Fijne kwaliteits wijnen met een mooie boodschap

Wijnen met een een pure smaak waar niet aan is gerommeld.

snelle en zeer klantvriendelijke afhandeling bestelling

foute bestelling wird probleem en kostenloos hersteld door Neleman

Aan alle verwachtingen wordt voldaan

Snel besteld, op tijd gebracht, goede toon en heerlijke wijn

prachtige wijn, goed verpakt en op tijd bezorgd

Alleen was dezelfde wijn enkele dagen later in de aanbieding.......

Bezorg probleem

Wijn is uitstekend. Hele zaterdag middag zitten wachten op bezorging. Tijden volgens post nl. Toen ik niets ontvangen had ben ik gaan googlen. Bleken problemen. Bezorging op maandagmiddag ging oké. Jammer van mijn tijd op zaterdag.

Top levering

De nieuwe Neleman lijn waar houdt het op 👍👍👍👍

prima, eerijke wijn

waar voor je geld

Heerlijk

Lekker genieten

Prima wijn en dito bezorging

Als regelmatige klant ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van de wijn die niet alleen biologisch, maar ook nog eens erg lekker is en tegen een mooie prijs. De mogelijkheid van fietsbezorging vind ik bovendien sympathiek.

Heerlijke wijn voor een redelijke prijs!

Betrouwbaar bedrijf waar we regelmatig gemakkelijk en snel heerlijke biologische wijnen bestellen.

Volgens afspraak.

Bezorgd in een fraaie doos zoals afgesproken

Prima wijn, snelle levering

De wijn die ik besteld had werd keurig p tijd en goed verpakt bezorgd. Kwaliteit als van ouds.

Heerlijke wijn

Al enige tijd drink ik de Viognier Verdil, een heerlijke wijn. Het was echt een ontdekking. Dankzij een heel goede beoordeling in De Volkskrant de wijn eerst gekocht bij de Hema, daarna rechtstreeks bij Neleman. Telkens weer keurig op tijd bezorgd dor een fetskoerier.

Een zeer smakelijke wijn voor een goede prijs

Ik probeer diverse wijnen van Neleman. Alle hebben hun eigen geur en smaak . Afwisselend dus en Go On Neleman

Heerlijke wijn duurzaam bezorgd

Zoals altijd perfect!

Wijnen verschillend van niveau

Sommige wijnen erg goed, andere wat minder. De verdil viognier is na 1 dag al minder smaakvol. Jammer. De cava is heerlijk, chardonnay ook

enthousiast

tintelend

super!

Dozen wijn bestellen via internet toch altijd lastig. Je moet afgaan op hun beschrijving en recensies. Maar toch wel een heerlijke wijn gevonden. De "just fucking good wine". Door de tijd heen enkele dozen besteld en toen bleek dat er 1 fles (en later ook nog een andere fles uit dezelfde doos) niet goed smaakte. Toch maar gemeld bij Neleman. Er werd door Bastiaan Wevers geluisterd, mee gedacht, gebeld en over en weer gemaild en alles wordt nu zeer ruimhartig gecompenseerd! Wat een fijn gevoel. Kopen via internet is bij dit bedrijf helemaal niet anoniem en de service, hun inzet is dus top! Bedankt hiervoor. Het vertrouwen blijft en ga weer kijken naar een nieuwe bestelling. Zo hou je je klanten!

naar wens

Snel en zorgvuldig geleverd. Heerlijke wijn.

Op zich goed bezorgd maar veel eerder dan afgesproken tijdstip

Had via internet dag en dagdeel geprikt, maar die werd uiteindelijk vervroegd zonder opgaaf van reden. Ik was gelukkig toevallig thuis

Heerlijke wijn en ook nog duurzaam én betaalbaar.

Prima wijnen, vaak originele druiven en druivenmixen, mooie aanbiedingen en prima service, waarbij je een time slot kunt kiezen voor bezorging. Het persoonlijke verhaal van de oprichter is vol van enthousiasme en aanstekelijk. De grote aandacht voor duurzaamheid maakt het verhaal rond. Zo kan het ook.

Heerlijke wijn en keurig op tijd!

De bestelling kwam simpelweg perfect op tijd en de wijn was (zoals verwacht) ongemeen lekker.

Heel goed.

Prima.

Meestal wel lekker

De Garnacha Marsellan heeft nogal veel tannine. Kan dat kloppen?

Top wijn en een prima communicatie als er toch iets mis gaat !

Top !

Over Neleman

Neleman wijnen zijn biologische én vegan wijnen die zonder gebruik van bestrijdingsmiddelen en toevoegingen worden gemaakt.