Twijfelachtig.

De eerste keer prima. De tweede keer zat er niet in de doos wat ik besteld had. De derde bestelling is wel betaald maar er werd niet geleverd. Persoonlijk zou ik voorlopig meer aandacht aan levering dan aan de Nieuwsbrief besteden.Wat heb je aan een geweldige Nieuwsbrief als je niet/niet correct kunt leveren.Dat wekt irritatie.

Super wijn!

Prima dienstverlening bij problemen met levering!

Slecht

Dit is de 2e keer dat een zending kapot ging. Mijn laatste bestelling van vorige week heb ik nog niet binnen komt 15 sept !

Verkeerde box gekregen

Hoe moeilijk kan het zijn om een correct gevulde box op te sturen?? Is uiteindelijk goed opgelost, dar dan weer wel.

Goede service beste wijnen

Goede service beste wijnen

Onder de kurk gaat er niets boven Neleman

Of het nu gaat om Rood of Wit, Rosé of Cava, Nucli of JFGW - met de kwaliteit van Neleman zit je altijd goed... En nog betaalbaar ook!

Verrassend en top

De wijn journalisten stuurden me richting "Just fucking good wine". Ik was kritisch want dat kan een beetje tegenvallen. Maar daarna was alles wat ik probeerde beter dan ik verwachtte. En vrienden worden ook gewezen op de herkomst van de door ons geschonken wijnen. Het is bijna jammer dat ik zo weinig drink....

Soepele levering en goede service.

Duidelijke uitleg over de te verwachten levertijd en tijdstip. Niks op aan te merken. Het pakket was er op de beloofde levertijdstip.

Zeer tevreden met bestelling.

Makkelijke bestelmanier en keuze van levering. Levering volgens afspraak.

Snel maar niet op afgesproken tijdstip bezorgd, daarna lastig af te halen

Vrijdagmiddag zou de bestelling geleverd worden, werd zonder overleg gewijzigd naar vrijdagavond, toen was er niemand thuis. Pas zaterdagmiddag af te halen in een supermarkt, daardoor veel en moeizaam gesjouw met twee grote zware dozen.

Super wijn, makkelijk bestellen en betalen

heerlijke wijn, prima service

sinds enige tijd bestellen wij geregeld Nelemanwijn. Heerlijke wijn en de manier van produceren staat ons erg aan. Bezorging werkt ook prima. Alleen de fietskoerier werkt niet altijd, dus bij meer dan 1 doos doen we dat niet meer.

Fantastische wijnen, zoals het hoort. Organic, vegan maar voor heel erg lekker

De kop geeft het eigenlijk wel goed weer. Het zijn gewoon erg goede wijnen voor een eerlijke prijs. Mooi initiatief ook om minder bekende druivenrassen te behouden. Bestel proces is ook echt super en de levering snel. Als ik toch een minpuntje moet geven dan is dat voor de hoeveelheid mails met aanbiedingen die ik krijg, dat mag echt wel een tandje minder.

Correcte e snelle bezorging

Ontving de wijn op afgesproken moment

Prijs, kwaliteit en smaak zijn dik in orde.

Al enige jaren koop ik regelmatig via internet wijnen van Neleman. Dit jaar valt de uitgebreide keus in rosé op. Daar zitten heerlijke wijnen bij. Mocht een wijn niet in de smaak vallen, dan worden de niet geopende flessen terug genomen. De afhandeling van orders en de bezorging heb ik nooit wat op aan te merken gehad.

uitstekend.

houden zich aan de afspraak.

goed en snel

zie hierboven

Als altijd heerlijke wijn en perfecte bezorging

Ik ben al jaren verslingerd aan de viognier verdil. Soms probeer ik een andere sauvignon maar dat valt altijd tegen. Dus ik kom altijd weer uit op Neleman.

Altijd op tijd, en mogelijk om telefonisch contact te hebben, een groot pluspunt

Stipte bezorging

Geweldig dat ik kan kiezen voor bezorging door een fietscourier.

Volgens wens.

Levering op de juiste dag en plaats. Overigens is de wijn (voor zover tot nu gedronken) ook erg lekker en zonder bijsmaak van het tekort doen van boer en milieu.

Uitstekend. Lekkere wijn voor deze prijs

Prima wijn voor prima prijs

Mooie wijn, snel in huis

Neleman heeft een mooi assortiment. De webwinkel werkt snel en makkelijk.

Lekker zo’n “mislukt” rosé-tje voor zo’n mooi prijsje!

Gewoon een heerlijke rosé om voor om te fietsen en vermomd in de kleur van witte wijn. Droog en fruitig, wit uitgedost en zacht van prijs; die combinatie doet iets extra’s met de smaak: de verbeelding proef je!

Over Neleman

Neleman wijnen zijn biologische én vegan wijnen die zonder gebruik van bestrijdingsmiddelen en toevoegingen worden gemaakt.