Een klasse wijn...really f**** good!

Just really good.

Lekkere bio wijn en snel thuisbezorgd!

Lekkere bio wijn en snel thuisbezorgd!

Goede kwaliteit , mooi verpakt , top

Snelle levering, leuke website!

A F G Wine in een woord, lekker!

Lekkere wijn

Goede aanbieding, volgens afspraak afgehandeld .

Goed product; duidelijke communicatie

Product besteld n.a.v. recensie in Volkskrant magazine. Dit hadden dus meer mensen gedaan en de bezorging zo iets langer duren. Werd tijdig en op duidelijke manier hierover geïnformeerd. Product (rode + witte wijn) is ons prima bevallen. Ook fijn dat het om een biologisch product gaat.

Wijn is heerlijk; bezorging niet

Wij hebben een vriendin gevraagd in ons huis voor de fietskoerier. Kwam hij niet. Later kregen we een mail dat hij een dag later zou komen. Niet handig.

perfecte afhandeling

mijn ervaring met Neleman is dat zij bijzonder attent gereageerd hebben op een klacht en hier heel genereus mee omgingen. Mijn dank daarvoor en het is tevens de aanwijzing dat Neleman zich niet alleen op een leuke positieve manier presenteert maar hier ook inhoudelijk vorm aan geeft.

Alles vlot en vooral vriendelijk geregeld!

makkelijk besteld, snelle levering en heerlijke wijn.

De wijn is echt lekker en wordt keurig volgens de afspraak geleverd.

Lekkere en leuke wijnen!

N.a.v. de recensie van Onno Kleyn maar eens een doosje ' Just Fucking Good Wine' aangeschaft. Eerste 3 flessen bevielen prima. De 4de was helaas niet goed. Bij bezoek in de winkel in Zutphen dit gemeld en meteen nog een doosje 'JFGW' meegenomen plus een doosje '50 Reasons Sauvignon Blanc Organic'. De medewerker in de winkel gaf mij als tip om het etiket van de 'foute fles' te fotograferen en deze naar Neleman te appen. Bij thuiskomst zo gezegd, zo gedaan. Keurig berichtje terug dat ze er mee aan de slag gingen. dat was 26 oktober jl. Tot de dag van vandaag (19 november) nog niks teruggehoord of een bedrag geretourneerd gezien. Dat vind ik dan weer jammer en wat teleurstellend. Het goede nieuws is dat ik verder geen andere 'foute fles' ben tegengekomen :-)

Keurig op de opgegeven datum en tijd geleverd.

Levering moest plaatsvinden ruim een week na de besteldatum. De site bood de mogelijkheid om dat aan te geven. Ik werd daarna regelmatig geïnformeerd over het tijdvenster van de bezorging. De bezorging vond daarbinnen plaats.

Soepel

Alles volgens afspraak.

mwah

Bij een 10-min verwacht ik geen wijn met een raar smaakje; misschien was fles 1 echt niet goed, want de volgende flessen smaakten gelukkig iets beter.. maar ik ga weer voor een 8-.

Alles klopte.

De bestelling werd volledig conform afgewerkt. Geen op- of aanmerkingen.

Goede service en levering

Prima contact met servicedesk. Nette bezorging en afhandeling.

Lekker wijntje

Lekker wijntje dus net weer besteld

Snelle levering van goede wijn voor schappelijke prijs

Heerlijke toegankelijke wijn

Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent met onze wijn én bezorging! Geniet van de wijn.

Heerlijke witte wijn!

Niet voor elke dag, maar heel bijzonder deze F*ing good white wine. Misschien toch n andere naam?

Wat fijn dat je zo van onze wijn geniet! Bedankt voor de '10' Annelies en graag tot ziens. Cheers!

Snel bezorgd, heerlijke wijn

Bezorging was snel, wijn goed verpakt. en hij is inderdaad er goed!

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen en wat fijn dat je zo geniet van de wijn Teun! Graag tot ziens, pluk de dag!

Bestellen en bezorgen prima geregeld!

Het bestellen ging gemakkelijk en bezorging was snel. Ik vond alleen de bestelde wijn niet zo lekker. Voor mij was hij niet “ fucking good”.....

Dank je wel voor je beoordeling Anne! Fijn dat je onze service als prettig hebt ervaren. Jammer dat de wijn je niet goed is bevallen! Wist je dat wij een 100% lekker garantie hebben? Als de wijn niet bevalt mag je deze kosteloos ruilen voor een andere wijn van ons of je ontvangt je geld terug. Ik hoor graag van je hoe we je tot dienst kunnen zijn zodat we je de maximale service kunnen geven, ongeacht je smaakbeleving van deze wijn!

uilezeik

Ik had heel wat verwacht van deze wijn, maar heelaas het is gewoon niet lekker. De wijn is dood als je hem inschenkt, wat je normaal ziet bij een lekkere witte wijn, dat kleine bruisen, niets daarvan, zo dood als een pier. De kleur is veel te geel. De smaak is een ramp, zelfs als hij 4€ kost koop ik hem nooit meer. Niks geen mineralen. Een grote tegenvaller en ik begrijp de Volkskrant niet dat ze deze wijn zo hebben gepromoot. Zeer zeker niet aan te bevelen.

Neleman neemt verantwoordelijk voor het hele traject

Naast een goede prijs kwaliteit verhouding voor hun wijnen vond ik het sterk dat Neleman ook een bezorgfout welke resulteerde in meerdere gebroken flessen wijn de zending volledig opnieuw leverden. Dit maakte de oorspronkelijke irritatie waarvan de oorzaak niet bij Neleman lag helemaal goed.

Dank je wel voor je mooie beoordeling Carel. Geniet van de wijn en graag tot ziens!

Superwijn

We zijn prettig verrast door de uitgebalanceerde smaak.

Bedankt Theo! Zo'n fantastisch cijfer is waar we het natuurlijk allemaal voor doen, onze klanten blij maken! Geniet van de wijn... Proost!

Over Neleman

Neleman wijnen zijn biologische én vegan wijnen die zonder gebruik van bestrijdingsmiddelen en toevoegingen worden gemaakt.