Deel van zending verloren gegaan! Waarschijnlijk stuk

Onlangs 2 doosjes wijn besteld. Na 4 dagen wachten zonder berichtgeving van PostNL werd plotzeling een heel andere doos met 9 flessen afgeleverd met briefje erop dat er helaas iets mis was gegaan met de zending en deze opnieuw was ingepakt....... Er ontbraken dus 3 flessen wat ik pas zag bij het uitpakken toen bezorger al lang weg was! Gereclameerd bij PostNL maar niks terug gehoord. Daarna contact gehad met firma Neleman en foto's opgestuurd van doos. Heel vriendelijk heen en weer gemaild. Er zou een nieuw doosje met 6 flessen worden opgestuurd dat ik afgelopen donderdag zou ontvangen. Helaas pindakaas, niks ontvangen en ook geen bericht van PostNL gekregen dat er iets onderweg zou zijn. Ik heb de moed maar opgegeven . Wijn is uitstekend maar vertrouwen PostNL ben ik inmiddels wel kwijt. Met vriendelijke groet, Dominique Smeets

Iets te veel van het goede

Beetje “overkill” aan reclame uitingen.

Super snelle levering

Leuke wijnpakket gekocht voor een leuke prijs. Deze werd de volgende dag al geleverd. Heb de wijn nog niet geproefd maar kan niet wachten om er 1 te openen.

Perfecte service en razendsnelle bezorging!

Goede en duidelijke informatie via nieuwsbrief. Razendsnelle bezorging na doorgeven van bestelling.

Op tijd en in een sterke leuke doos

Meer dan op tijd, heel en mooi verpakt kun je niet vragen en dat gebeurt ook.

Prima service.

De wijn die we besteld hebben werd de volgende dag al bezorgd. Fijn dat we er zo snel van konden genieten!

Positief

Geen bestrijdingsmiddelen en toevoegingen zo hoort wijn te zijn.

Alles prima

Goede lekkere wijn, prima service

subliem

Biologische wijn drinken en de wereld redden: hoeveel mooier wil je het hebben? Ik vind alle rode wijnen van Neleman heerlijk.

Lekkere wijn, thuisbezorgd!

Niet álle wijnen van Neleman vind ik even lekker, maar ik weet er inmiddels wel een paar die tot mijn favorieten behoren. Fijn dat het ook nog wordt thuisbezorgd, hoewel ik niet blij ben met de verpakking in één grote doos als ik 12 flessen bestel, want ik woon 4-hoog.

Super blij met de heerlijke wijn met prachtige etiketten!

Zoals altijd : topwijnen! Mooie wijnen, leuk een doos met vanalles wat. Ben benieuwd of we tegen kerst nog wat hebben, anders bestellen we weer!

Keurig volgens schema geleverd

De doos met wijn werd keurig volgens schema geleverd.

Accurate bezorging, precies volgens toezegging

Bijna altijd geweldig

De selectie van wijnen, het idee van productie, distributie van biologisch geteelde wijnen in 1 hand spreekt aan. Ik kies zelf welke wijn uit het assortiment ik wil hebben op basis van de prijs-kwaliteit die ik wens. Houd het simpel! Het is ook simpel begonnen. Maak het niet te groot: dat gaat ten koste van aandacht en betrokkenheid. Ik ben al jaren fan van dit huis en ik bestel gretig. De bezorging aan particulieren is een kwetsbaar punt, want mede afhankelijk van tussenpersonen. Het gaat bijna altijd goed, zelfs heel goed daarmee. Zeker toen de fietsbezorgers werden ingezet: altijd op tijd, door weer en wind. Niet goed ging het met Sandd: ik heb meteen gedoe ervaren en dat ook met Neleman gedeeld. Nu gaat het vaak goed, maar niet altijd met PostNL. Van 1 zending mis ik twee dozen. Na een lange geschiedenis die onder track-en-trace is te vinden zijn twee dozen spoorloos, waarvoor ik getekend zou hebben. Neleman belooft me dat het goed komt. Ik zou een 'presentje' krijgen en er zouden twee nieuwe dozen worden gestuurd, maar ik heb na twee weken nog niets gezien. Inmiddels heb ik een nieuwe bestelling gedaan van 5 dozen die prompt de volgende dag werden bezorgd. Daar zit inconsistentie. En ik begrijp dat het een issue is van de bezorger, maar die verwijst me naar de verzender. Ik kan dus niet anders dan Neleman erop aanspreken.

Nucli zingt in je hoofd! Neleman levert kwaliteit!

Wij drinken de Nucli heel graag. Een hele prettige wijn die lekker zacht in de keel is en vol van smaak.

Heerlijke wijn goede service

Datum en tijd aangegeven en Post.nl komt 4 uur later

Bestelling geplaatst bij Neleman en aangegeven dat het donderdag 5 november tussen 9.15 uur- 12.15 uur. Netjes een bevestigingsmail gekregen van Neleman. Donderdag 5 november heb ik tot 13.00 uur thuis gewacht op de bezorger. Later in de middag heb ik een mail gekregen van Post.nl, dat ze om 16.35 uur zijn geweest. Met de mededeling dat ik het pakketje morgen bij een ophaalpunt kon ophalen. Jammer van Post.nl. De wijn en de service is top bij Neleman!

Na bestellen snelle bezorging. Kwaliteits wijn!

Supersnelle levering

Op zondag besteld en dinsdag in huis. Ik werd goed op de hoogte gehouden over het bezorgmoment.

Heerlijke wijnen, tegen een goede prijs, makkelijk bij je thuisbezorgd!

Leuke proefdozen besteld met uiteenlopende wijnen. Allemaal echt goed en mooie prijs kwaliteit verhouding. Dat ze daarnaast nog biologisch en vegan zijn, is helemaal top!

Topwijnen voor een scherpe prijs in de aanbieding.

kwam later dan gepland en doos was helemaal verfomfaait

Dat de wijn later kwam vond ik in dit geval niet erg toch zal ik in het vervolg niet meer op het laatste moment bestellen. Dat de doos nog wel dicht maar helemaal beschadigd en verfomfaaid aankwam baart mij zorgen. Wat is er gebeurt? Wat het goedmaakte was de heerlijke wijn!

Fijn contact met medewerkers, zeer goede service en snelle levering.

Een puur en kwalitatief hoogwaardig genotsmiddel.

Fucking good is certainly fucking good but the Bobal robusta and the Tardana are a different Ballgame altogether.

Attent, persoonlijk en accuraat.

We wilden zo snel mogelijk een wijnpakket laten bezorgen in Amsterdam, we wonen zelf in Groningen. Eén telefoontje en het was geregeld. Zelfs zo snel dat de ontvanger nog zelf nog maar net thuis was. Complimenten!

Over Neleman

Neleman wijnen zijn biologische én vegan wijnen die zonder gebruik van bestrijdingsmiddelen en toevoegingen worden gemaakt.