Lekker.

wijnen met mooie en bijzondere smaken en geuren

heb genoten van de verrassing die elke wijn opleverde qua smaak, en geur. En zeer goed passend bij diverse gerechten. De prijs is net als de wijnen zeer aangenaam

Prompte en correcte levering.

Zoals ik reeds gewend was, werd de uitstekende wijn van Neleman op tijd en correct geleverd.

Goede wijn, slechte bezorging

Bezorging was pas na de 3e poging gelukt. De eerdere 2 pogingen zijn om onduidelijke redenen niet gelukt. De wijn is als vanouds bijzonder lekker.

Hi Michiel, dank voor je beoordeling en goed om te horen dat onze wijn in de smaak is gevallen. Wel heel jammer van de 2 mislukte pogingen om te wijn te bezorgen. Uiteraard doen we er alles aan om de bezorging zo goed mogelijk te laten verlopen, echter gaat er helaas af en toe wat mis. Hopelijk gaat het bij je volgende bestelling weer helemaal goed! Groet, Team Neleman

Heerlijke wijn voor goede prijs prima geleverd

Heerlijke wijn voor goede prijs prima geleverd

Bestellen en het wordt bezorgd

Bestellen en leveren. Geen omkijken naar behalve als de bezorger er is

Goede wijn maar vreemd prijsbeleid

Bestellen en bezorgen gaat prima, wijn is prima maar prijsbeleid ondoorzichtig met al die kortingen en aanbiedingen. Vb: jfgw vorig jaar voor 6,95 ingeslagen. Eerder dit jaar jfgw gold voor 12,50 of zo, daarna 12 flessen voor 8,75 en toen ik nog wat meer wilde bestellen 13,50. Met al die marketingverhalen haak ik af

Heerlijke wijn, uitstekende bezorging

Ik ben heel blij met de wijnen van Neleman. Na de Volkskrantrecensie van Onno Kleyn, die de Just Fucking Good Wine een 10 gaf, heb ik mijn eerste bestelling gedaan. de JFGW vind ik een intrigerende wijn. Heel erg lekker en complex; een nadenkwijn, die me een beetje doet denken aan sherry. De rosé Garnacha Monastrell is een lekkere wijn, waar ik graag in de zon van geniet. Mijn absolute favoriet is de Chardonnay Muscat, een heerlijke, frisse, fruitige, droge witte wijn. Het belangrijkst is de kwaliteit van de wijnen, die uitstekend is en ik vind het ook belangrijk om duurzame, biologische wijn te kopen. De prijs van de wijn is oké, duurder dan een supermarktwijn, maar ik drink liever één glas goede dan twee glazen mindere wijn. Tenslotte, het bestellen en de bezorging aan huis is uitstekend. Via PostNL was het redelijk en nu via Budbee: uitstekende service!

Beste Gwen, dank voor je fijne en uitgebreide beoordeling, daar worden we heel blij van! Ook heel fijn dat je tevreden bent over onze nieuwe bezorgpartner Budbee. We zijn je graag snel weer van dienst! Fijne dag! Team Neleman

Dat viel zeker niet tegen....

Mooie aanbieding, echt een heerlijke rosé en snelle levering, wat wil je nog meer ?

Uitstekend!

Snelle levering.

mooie verrassende wijnen voor een prima prijs

Mooie verrassende wijnen, voor een prima prijs. Goede en snelle levering. Helaas zoveel mailings en reclames dat je door de bomen het bos niet meer ziet

De bezorging was de laatste keren weer helemaal goed. De wijn is lekker!

Uitstekende wijn, prima service en beloftes worden waargemaakt.

Ben nu al meer dan 2 jaar klant bij Neleman. De geleverde wijn is van een hoge kwaliteit en de smaak is (bijna) altijd conform de beschrijving. Regelmatig nieuwe producten en interesante aanbiedingen. En ook de olijfolie is een aanrader/

Beste Ab, Dank voor je fijne beoordeling! Groet, Team Neleman

De wijn is lekker, en de bezorging klopte ook, maar de overvloed aan Neleman aanbiedingen in de mail is echt extreem teveel. Twee maal per maand een aanbieding is ok, maar als er drie keer in de week een aanbieding komt, klik ik ze gewoon weg.

Ik bestel graag mijn biologische wijnen bij Neleman. Het werkt erg soepel; je bestelt en betaalt je wijnen en kiest je bezorgdag en -tijd. En bovenal zijn de wijnen die ik tot nu toe geproefd heb bijzonder lekker van smaak! Ik ben een tevreden klant!

Prima eerlijke wijn

Snelle levering van smakende en eerlijke wijnen

prima wijn adequaat bezorgd

Ben een groot fan van Neleman: inzake de wijn, gegeven dat het biologisch is en dat gasten altijd enthousiast zijn Prima prijs-kwaliteitsverhouding

lekkere (bio) wijnen

zie boven

Fijn om verantwoorde wijn te kopen!

Lekkere wijnen. Mis wel uitgebreide beschrijving van de smaaktonen en alcoholpercentage.

Beste Sander, Dank voor je beoordeling. Op onze website is per wijn een beschrijving van de smaak te vinden, ook staat bij de informatie het alcoholpercentage vermeld. Deze vind je als je op het rechter pijltje klikt bij de overige informatie. Groet, Team Neleman

Vrolijk, effectief, bijzonder en de wijn is lekker

Via een vriendin ben ik in aanraking gekomen met de witte Fucking Good Wine. Als wijnliefhebber direct op onderzoek gegaan en een proef pakket samengesteld voor drie maten en mijzelf. Wijnen bevielen direct goed en de wijze van communicatie, bezorging, verpakking maken het geheel compleet. Verrassend allemaal.

Beste Theo, Dank voor je fijne beoordeling! We zijn je graag snel weer van dienst! Groet, Team Neleman

Fijne wijn met goed verhaal

Fijne wijn met goed verhaal

Neleman is anders, Neleman is leuk en slim, maar ook echt wel goed.

Alles is top geregeld, van bestellen, tot de aflevering van de wijn aan de voordeur. Ook de verpakkingen zijn ook super, evenals de gehele marketing rondom het merk. Eigenlijk doet het mij ook wel aan Coolblue denken.

Beste René, Heel erg bedankt voor je mooie woorden en complimenten, daar doen we het voor! Pluk de dag! Team Neleman

Verrukkelijke wijn, vriendelijke bezorgd en fijn 's avonds. Aan Ellen, deur open, achter uit en de doos wordt binnen gezet. Groet, bedankje en zwaai en de deur doe ik weer opslot.

Prima wijn. Mooi verpakt.

Geen enkel minpunt te benoemen.

topwijnen snel in huis

Bijzondere wijnen toch snel in huis en tegen een redelijke prijs. Verhaal over Derrick in FD was ook erg leuk.

Over Neleman

Neleman wijnen zijn biologische én vegan wijnen die zonder gebruik van bestrijdingsmiddelen en toevoegingen worden gemaakt.