Heerlijke biologische wijn. Snel geleverd!

Overzichtelijke website, snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor je mooie cijfer Marjolijn! Fijn dat je zo geniet van onze wijnen en de service. Cheers!

Fantastische wijn, geweldig genoten !!!!

Snelle levering. En heerlijke wijn. Ik bestel zeker weer!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dank je wel voor de 10 Lizet! Daar kunnen we mee thuiskomen in Valencia. Bedankt voor je feedback en we zijn je graag weer van dienst. Cheers!

Goede service, uitstekende prijs- kwaliteit verhouding, en korrekte voorlichting.

Geweldige service, heel correct , fijne kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dank je wel Jacques! Fijn om te horen dat onze wijnen en service je zo aanspreken. Graag tot zien! Cheers.

Goede wijn en klantvriendelijk

Om te beginnen: de wijn zelf. Die moet natuurlijk goed zijn. Ik steun van harte de productie-uitgangspunten: biologisch en duurzaam. Sommige wijnen vind ik direct aangenaam, andere...mwa...moet ik aan wennen. Ook de namen en de etiketten zijn apart, gewaagd vormgegeven. Geweldig zijn de Neleman kurken! Innovatief, draaisysteem, makkelijk en NOOIt meer ‘kurk’.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor je uitgebreide reactie Toon! Juist die uitgangspunten maken wij ons had voor, fijn om te lezen dat je ze zo kunt waarderen. Over smaak valt niet te twisten, maar we hebben een uitgebreid assortiment wijnen en als je wilt helpen we je graag mee met het vinden van je favoriete wijn! Vrolijke groet!

Vlotte bezorging, lekker rosétje!

Positief

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt Janneke, wij zijn blij met je beoordeling! We zien je uiteraard graag terug. Cheers!

stipte bezorging, goede omschrijving van wijn

indien nodig snel contact en klantvriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor je beoordeling Daan! Fijn dat je onze service en wijn zo kunt waarderen. Graag tot ziens. Cheers!

Zwaar tegenvallend

Mooie advertentie in krant, maar smaak niet viogner achtig

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hallo René, wat jammer dat onze Viognier Verdil niet naar verwachting is voor je. Over smaak valt niet te twisten, daarom kennen wij een 100% lekker garantie. We hebben je per e-mail een bericht gestuurd, neem je contact met ons op? Team Neleman

Toch wel jammer

jammer dat ik me niet kan afmelden voor de nieuwsbrief... veel te veel mail En ook jammer dat de dozen, in dozen worden verpakt. Waar is dat voor nodig? En ook die kurk, schroefdop is toch veel duurzamer? Hij is wel grappig, maar toch...

• Zou u ons aanbevelen? Nee

vriendelijke mensen lekker wijn

ik had een klein akkefietje met de bezorging van mijn wijn. dit lag aan Post NL en werd door Neleman erg netjes opgelost. daarnaast is de wijn super

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Na superslechte ervaring bij Odin, rechtstreeks bij Neleman besteld: goede en snelle service!

Na superslechte ervaring om deze wijn in de aanbieding bij Odin in Den Haag te kopen, rechtstreeks bij Neleman besteld: goede en snelle levering!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede wijn behoeft geen krans

Eerlijke wijn, goed verhaal en dan ook nog zo lekker. Snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat fijn dat je onze wijn en missie zo kunt waarderen! Bedankt voor je mooie cijfer. Cheers!

Supersnelle bezorging van een overheerlijke wijn

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dank je wel Lin! Met zo'n rapportcijfer kunnen we thuiskomen in Valencia. Proost!

Een verademing.

Simpel. Strak. Smooth. Cheers!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over 'smooth' gesproken: wat een fijne beoordeling! Dank je wel, hier doen we het voor. Cheers!

Razendsnelle, goede service

Aparte mooie wijnen die in het oog springen door hun bijzondere verpakking maar tevens de bijzonderheid waar maken door hun kwaliteit.

Snel en accuraat

De wijn kon zeer snel bezorgd worden (met de fietskoerier). De wijn is erg lekker dus zeker aan te bevelen en we gaan het meer doen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Sympathieke wijnhandel met mooi geprijsde biowijnen van prima kwaliteit.

Lekkere niks aan de hand doordrinkwijn voor zonnige namiddagen in goed gezelschap. Levering prima op tijd (2 dagen)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heerlijk als of we terug in Valencia waren

Zeer goede prijs/kwaliteit

Inderdaad goede service. Zeer goede prijs/kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heerlijke wijn, er is alleen 1 heel groot nadeel! Als ik de fles opentrek gaat ie leeg!

Super wijn.. heerlijk ! Ik heb 1 klein dingetje wat ik jammer vond.De wijn die bezorgd werd had een ‘dubbele’ doos. Ik vind dat zonde van de overbodige verpakking. Maar misschien vind een ander dat juist prettig. Ik bestel gauw weer!!

Heerlijke wijn

Ik ben geen echte wijnkenner maar ik proef of de wijn lekker smaakt en of het mij bevalt. Wat ik zeer handig en origineel vind, is de kurk, die je eraf kan draaien.

Prima wijn

Prima service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en heerlijke wijn

Super service en de Viognier Verdil is - zoals verwacht - van topkwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima welkomstpakket via een advertentie in de VK. Een set van 6 flessen met heerlijke Viognier Verdil.

De naam "Neleman" vind ik lelijk!

Over Neleman

Neleman wijnen zijn biologische én vegan wijnen die zonder gebruik van bestrijdingsmiddelen en toevoegingen worden gemaakt.

Filter op Taal