Hele goede biologische wijn

Van begin, het kiezen van de wijn, tot het in mijn glas zit, top

Levert zoals beloofd; goede wijn en uistekende klantservice

Besteld, precies op de hoogte gehouden van kevering en volgens afspraak bezorgd. Bij vraag over levering reageerde klantservice gelijk en beantwoorde vraag vriendelijk en duidelijk.

Heerlijk

Heerlijke wijnen en Cava!

Topwijn

Heerlijke biologische wijn zonder sulfiet

Mooi product en erg lekker

Originele flessen met een zeer handige sluiting.

Wat een ongelooflijke ervaring was dit weer

Ongelooflijk dieptriest Pakket besteld afleveren elders. Op 6 mei verzaakt postnl uiteraard maar wat doet neleman? Er compleet kak aan hebben. Nou dan komt het morgen wel wordt er gezegd. Duidelijk Spaanse mentaliteit en service dit. Of ik anders wil annuleren Nee dat wil ik niet het was voor een verjaardag, helemaal niet is ook zo wat Op 7 mei kom ik er dan achter dat ook hier neleman schijt aan heeft, heeft eigenhandig en op eigen initiatief het pakket retour gehaald. En waar is mijn geld nu denk je? Bij neleman! Bellen heeft geen nut. Er wordt letterlijk door telefoniste gezegd dat ze niets kan (past dus prima in concept bedrijf zo te horen) en degene die wel iets zou kunnen is niet bereikbaar. Claim paypal is direct ingediend en opgevoerd. Eens maar nooit meer. Ben ik 2 uur aan het zoeken voor een leuk kado, nou originele naai actie was het in ieder geval wel!

Beste Maaike, goedemorgen, Allereerst hartelijk dank voor je bestelling en dank voor je review via Kiyoh. Dit stellen we zeer op prijs omdat het ons een kans geeft onze service nog verder te verbeteren. Heel erg vervelend dat je bestelling vertraging heeft opgelopen wat betreft de bezorging. Dat is nog vervelender omdat het een cadeau betreft. We hebben je meerdere malen geprobeerd te bellen afgelopen week maar helaas werd er niet opgenomen. We hadden je graag persoonlijk gesproken en geholpen, zodat we het op een andere manier konden oplossen. Dit is helaas niet gelukt. Via de mail hebben we inmiddels meerdere malen contact gehad en hierin heb je aangegeven geen contact met ons te willen. Dat is heel erg jammer omdat we je heel graag hadden willen helpen. We zullen dit zeker oppakken met Post NL. Helaas kan er wel eens vertraging ontstaan tijdens de bezorging maar dan is het wel heel fijn wanneer je hier duidelijk over wordt geïnformeerd vanuit de vervoerder. Dat moet nog beter worden ingeregeld. Nogmaals onze excuses hiervoor. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we dat graag van je. Een hele mooie dag gewenst. En Saludo, Charlotte Brandsma

goede wijnen

Goede en mooie wijnen voor een mooie prijs

Een mooie selectie wijnen

Hoewel de bezorger de wijn een week te laat heeft bezorgd, en ook nog eens op het afhaalpunt, hebben we toch al kunnen genieten van een paar mooie wijnen.

Wijn uitstekend, bezorging een ramp

Voor de 3e keer thuis gebleven voor nog steeds niet bezorgde wijn. Had een etentje en heb dus uiteindelijk bij plaatselijke super nog wijn kunnen kopen.

Prima biologische wijn. Grote Like.

true.

Wat een wijn, wat een smaak!

Het is een mooie extra dat deze lekkere wijn ook nog eens op een gezonde manier wordt gemaakt. Maar het is toch de smaak die zichzelf verkoopt!

Snelle bezorging verrukkelijke wijn

Wijn rood & wit voor feestje. Alle gasten happy

Snelle en goede levering, op afgesproken tijd bezorgd.

...je wordt er gekend!

Ik had een vraag over een vergeten kaart en schreef een mail, gelijk een telefoontje en de andere dag een fles bubbels om het goed te maken. Dat noem ik service! De wijn zelf was prima bezorgd, snel en aangekondigd. ook had ik een vraag over de wijn en kreeg gelijk een uitgebreid antwoord met een persoonlijke toon...kortom, ga zo door, wij steken voorlopig niks anders dan de loftrompet over jullie wijn en service. De wijn die heerlijk en eerlijk is, i.p.v. alle chemische troep die gebruikt wordt in de wijnbouw. Proost...op Neleman!

slechte bezorging via Post NL

Via Post Nl. Heeft 10 dagen geduurd. 9/4 wijn besteld. Zou dinsdag 12/4 bezorgd worden, is mijn vrije dag. Niet geleverd, kreeg mail dat het tot 22 u geleverd kon worden. Dus niet. Daarna mail dat het woensdag bij Post Nl punt geleverd werd. Staat bezorger woensdag voor de deur, niet thuis. Weer mail dat het bezorgd werd bij Post Nl punt. Nee dus, op vrijdag bezorger voor deur (hebben camera) Niet thuis, we werken. Naar Post Nl punt, was het niet. Toen bericht dat het dinsdag 19/4 geleverd werd bij Post Nl punt en jawel eindelijk gelukt.

Geen lekkere wijn. Stroeve afdronk.

Gekocht op de titel.

goede organic wijn voor een redelijke prijs

Wij kennen Neleman nog niet zo lang. Via vrienden erop geattendeerd. Belangrijkste reden om voor Neleman te kiezen: het gifstoffen-vrije proces van wijn verbouwen tot aan bottelen.

Kreeg keurig berichtje over latere bezorging.

Vriendelijke man.

Heerlijke biologische wijnen

De wijnen zijn verrassend lekker en geven een heerlijk gevoel door de verantwoorde teeltwijze en het totale ondernemers concept.

Geweldige ervaring

Wijn bestellen doe ik vaker online. Maar ik moet zeggen dat het dit keer bij Neleman wel heel gemakkelijk ging. En de wijn is echt verrukkelijk.

Teleurstellend

Heb maandag bestelling gedaan voor 1600 uur maar het is nu woensdag ,dus bestelling was niet op beloofde dag geleverd.

Snelle service en goede wijn!

Goed verzorgde communicatie, mooie en functionele verpakking én goede wijn, dat vind je niet overal. Dank en complimenten

Goede wijnen en perfecte levering

Heerlijke en eerlijke wijnen. Businessplan spreek mij aan. Oog voor mens, maar vooral voor natuur!

erg aanwezig

Ik heb een bestelling gedaan waarna veel verwarring ontstond door de vele namen die Neleman gebruikt. Daar is wel een toelichting op gegeven maar het is beter om heldere namen te gebruiken en niet meer dan een naam voor hetzelfde. De wijn is prima. Dan ontvang ik erg veel mailtjes na een bestelling. Een mail per week is royaal voldoende!!!

Weet het niet goed

Ik ben nogal gevoelig voor sulfiet en ik heb het vermoeden dat er toch sulfiet in de witte wijn zit. Maar er zouden geen toevoegingen zijn. Zit er sulfiet in de witte wijn die ik ontvangen heb? Graag een antwoord. Voorlopig ja bij aanbevelen maar niet als er inderdaad sulfiet in zit.

Over Neleman

Neleman wijnen zijn biologische én vegan wijnen die zonder gebruik van bestrijdingsmiddelen en toevoegingen worden gemaakt.