mooie, europese, biologische wijn voor een goede prijs

Mooi om de voetprint te verlagen met lekkere wijnen ;-) Uit de regio, biologisch geteeld en natuurlijk lekker. En goede en afhandeling, gewoon top

Gewoon een heel lekker wijntje!

Het is lastig om goede betaalbare wijn te vinden in halve flesjes. Deze wijn voldoet er zeker aan! Ook het selectie pakket was prima, net zoals de vlotte en goede bezorging.

geweldig

kan niet beter

Heerlijk

Verrukkelijke wijnen en dan die kurk, plastic er af kurk drieën en los. Geen kurkentrekker nodig, geweldig.

Top witte wijn

Heerlijke droge witte wijn met kruidige geur

Slordig dat de bezorger niet naar mijn woning wilde komen.

Ik woon in een autovrije buurt. Bedrijven die zaken moeten leveren kunnen dat alleen maar als ze een mailveldontheffing hebben. Als dat niet het geval is moeten ze naar de woningen lopen en dat vinden sommigen te lastig. Ze bellen dan op en vragen of de klant naar hen toe kan lopen. Dat heb ik dus gedaan. Maar verwacht dat zij dat doen.

Eén woord is al genoeg: “uitstekend”

Dat ene woord moet maar voldoende zijn!

Prima wijn, prima service, continue kwaliteit; kortom plezierige zaak

Zoals hierboven: Prima wijn, prima service, continue kwaliteit; kortom plezierige zaak

Ik heb het rose proefpakket besteld en dat kwam prima op de afgesproken dag.

Adequate levering

Levering snel verzonden en goed aangekomen

De kleine fles uit een mix doos smaakte veel lekkerder dan de nu aangeschafte temperanillo,

Nog steeds lekker maar minder. Ik snap dit niet zo goed

Lekkere wijn

De wijn smaakte goed. Wij zullen mogelijk vaker Neleman wijn kopen, maar kiezen ervoor deze dan bij de Jumbo te kopen. Wij vinden het prettiger om geen 6 flessen van één soort te hoeven kopen.

Verkeerd bezorgd.

Gelukkig door de vinder gebracht en die een flesje gegeven. Bezorger niet te bereiken.

Perfecte wijnen

Biologische wijnen hebben steeds meer onze voorkeur. En Neleman wijnen voldoen uitstekend aan die behoefte.

Snel en verzorgd

Happy wino.

Ben beter gewend

Bestelde de wijn waarvan je 't etiket kon omvormen. Niet te doen, gepriegel. Ook waren 2 vd 6 flessen wit wat aangedaan door vorst mogelijk gebeurd door vervoerder? Was vanaf dag 1 fan door oa principe jonge ontwerpers doen de etiketten, maar het wordt wat ver gezocht op deze manier.

Superlekkerebiowijn

Onverwacht heerlijke wijnen tegen een zeer acceptabele prijs

Just fucking good !

Ik was online op zoek naar een wijn-cadeau met een stoere uitstraling. Kwam toen bij Neleman de giftbox "Just fucking good wine" tegen. Mijn keus was toen snel gemaakt. Een stoer uitziende giftbox met daarin 2 bekroonde wijnen ! Wat wil je nog meer . Mijn bestelling is naar volle tevredenheid afgehandeld door Neleman !

Ik ben blij met Nelemanwijn

Service:uitstekend Bezorging:uitstekend Info en beschrijving produkten:uitstekend Ik geniet van de heerlijk,zachte soepele Tempranillo organic wijn. Deze heb ik net gekocht van Jumbo.

Keurig volgens plan,en goede service.

Vlot bezorgd,zorgvuldig verpakt, Helemaal goed.

Top! Hier kan je van op aan

Levering precies zoals op de site beschreven. Snel en op tijd. Vriendelijke bezorger. En heerlijke producten!

te zoet en niet complex

Ik had een Spaanse wijn besteld van meer dan tien euro per fles. Hij zou van smaak vol en complex of iets van die strekking zijn. Echter smaakt de wijn veel te zoet en is van de overige kwalificaties weinig te ontdekken. Helaas, geen neleman meer voor mij.

Heerlijke wijn met een mooie visie

Heerlijke biologische wijnen

Gewoon goed

Makkelijk bestellen, snel een reactie, volgende dag bezorgd. Prima dus

Heerlijke wijn en nog biologisch ook!

Overzichtelijke site met een breed aanbod bioiologische wijn tegen schappelijke prijzen.

Over Neleman

Neleman wijnen zijn biologische én vegan wijnen die zonder gebruik van bestrijdingsmiddelen en toevoegingen worden gemaakt.