Goede bezorging, heerlijke wijn.

Leuk om te kunnen volgen waar de bezorger zich bevindt. De wijn is verrassend lekker!!

Nu al 10 keer besteld en ook aandeelhouder via EyeVestor

Goede site en duidelijke voorwaarden! Prima wijn . Bestellen gaat vrij simpel tegen acceptabele prijzen

De cava is prima!

Beste mensen van Neleman, Jullie wijnen zijn heel smakelijk. Er moet me iets van het hart. Ik heb in het verleden meerdere mensen attent gemaakt op jullie wijnen. De laatste tijd krijg ik veel reacties van mensen die zich overvoerd voelen door jullie reclame. Te vaak, te veel. Dat ervaar ik zelf ook zo. Naar mijn idee is het eerlijk ook dit te laten weten, naast alle positieve reacties die ik eerder heb gegeven. Hartelijke groet, El van Raaij

Heerlijke biologische wijnen met een perfecte service

Heerlijke biologische wijnen met een perfecte service

Prima service en heerlijke wijn

Heerlijke biologische wijnen

primadeluxe

van het online bestellen tot de bezorging alles meer dan goed. en de wijn is natuurlijk zoals altijd voortreffelijk

Lekkere wijn en snelle service

Leuk bedrijf waar ik ietsiepietsie eigenaar van ben

Had er meer van verwacht

Viel ons tegen, waren natuurlijk de instapwijntjes maar had er meer van verwacht , als ik dan lees een 9, vraag ik mij af wat de referentie pinten zijn. Merk komt sympathiek over, dus dat doen jullie goed. Maar of ik weer ga bestellen.....

Niets op aan te merken

Snelle levering. Leuk bedrijf. Fijne wijn.

Gemixed oordeel

Rode wijn goed, witte Nucli, blanco 2020 dun en matig van smaak, geen afdronk, geen aanrader

Heerlijke wijnen, goed verhaal erachter, mooie wijngaard in Valencia

Wij zijn fan, de wijnen zijn heerlijk, het verhaal erachter en de biologische productie zijn goed en we hebben pasgeleden ook een bezoekje gebracht aan de wijngaard in de provincie Valencia, leuk om te doen, wij(n) zijn fan! Bestellingen gaan snel en flessen komen in goede kartonnen verpakkingen.

Klasse

Heerlijke wijn in de kleine flesjes. Drink met mate.

Top wijn, top bezorging

Echt lekkere wijnen voor goede prijzen (altijd in de aanbieding). Bezorging is snel en goed geregeld en niet onbelangrijk, je koopt biologische en vegan wijn, uit Spanje. Dus ook weer een piepklein beetje beter voor de wereld.

Prettig

Op tijd. Goed verpakt

Bijzonder lekkere wijnen.

Tot zover alleen de 3 witte wijnen van het pakket geproefd. Dus ik kan nog niets over de rode zeggen.

Heerlijke wijnen voor ieder moment! Bestellen gaat super gemakkelijk via de website, waarna de flessen stevig ingepakt, snel worden bezorgd.

alles perfect geregeld

Nabestelling zonder mijn acties opgestart en de volgende dag geleverd. Top hoor. En heel veel lekker biologische wijnen in assortiment.

Volledig naar wens

Geweldige wijnen voor mooie prijzen!

Elke keer weer ontvangen we de bestelde wijnen op de afgesproken dag en elke keer weer is het een feestje om de wijn open te maken en te proeven, heerlijk!

Zeer klantvriendelijk

Heerlijke wijn.

Geweldige wijnen

Zeer goede kwaliteitswijnen, koop geen andere wijn meer!

Helpdeskservice onder de maat

Wederom: ik heb een account die niet opent met mijn wachtwoord. Dan kun je nieuwe aanvragen. Gedaan maar geen mail met link in inbox noch in spambox. Dit is al derde keer en mijn mail aan Neleman met verzoek dit te fixen: geen reactie op gekregen. Dus ik moet nu steeds al mijn gegevens opnieuw invullen bij een bestelling. Onnodig. Ik stop er maar mee. Wijn is verder prima bezorgd. J.E. van Caspel

The best

Mooie wijnen

Mooie wijnen! Levering kon beter. Eerst bericht dat ze s avonds zouden komen maar op het laatste moment ging dat niet door. Volgende dag niets gehoord. Zelf met vervoerder gebeld en ze hadden mijn zending niet ingepland. Daarna de volgende dag in huis. Neleman krijgt een 10, vervoerder een 6

Prima wijn, biologisch en betaalbaar

Prima wijn, biologisch en getaalbaar

Over Neleman

Neleman wijnen zijn biologische én vegan wijnen die zonder gebruik van bestrijdingsmiddelen en toevoegingen worden gemaakt.