Bijzonder lekkere wijnen.

Tot zover alleen de 3 witte wijnen van het pakket geproefd. Dus ik kan nog niets over de rode zeggen.

Heerlijke wijnen voor ieder moment! Bestellen gaat super gemakkelijk via de website, waarna de flessen stevig ingepakt, snel worden bezorgd.

alles perfect geregeld

Nabestelling zonder mijn acties opgestart en de volgende dag geleverd. Top hoor. En heel veel lekker biologische wijnen in assortiment.

Volledig naar wens

Geweldige wijnen voor mooie prijzen!

Elke keer weer ontvangen we de bestelde wijnen op de afgesproken dag en elke keer weer is het een feestje om de wijn open te maken en te proeven, heerlijk!

Zeer klantvriendelijk

Heerlijke wijn.

Geweldige wijnen

Zeer goede kwaliteitswijnen, koop geen andere wijn meer!

Helpdeskservice onder de maat

Wederom: ik heb een account die niet opent met mijn wachtwoord. Dan kun je nieuwe aanvragen. Gedaan maar geen mail met link in inbox noch in spambox. Dit is al derde keer en mijn mail aan Neleman met verzoek dit te fixen: geen reactie op gekregen. Dus ik moet nu steeds al mijn gegevens opnieuw invullen bij een bestelling. Onnodig. Ik stop er maar mee. Wijn is verder prima bezorgd. J.E. van Caspel

The best

Mooie wijnen

Mooie wijnen! Levering kon beter. Eerst bericht dat ze s avonds zouden komen maar op het laatste moment ging dat niet door. Volgende dag niets gehoord. Zelf met vervoerder gebeld en ze hadden mijn zending niet ingepland. Daarna de volgende dag in huis. Neleman krijgt een 10, vervoerder een 6

Prima wijn, biologisch en betaalbaar

Prima wijn, biologisch en getaalbaar

Lekkere wijn, snel geleverd.

Mooi aanbod biologische, vegan wijnen. Diverse wijnen zitten in een 'leuk jasje', vernieuwend! Snel geleverd wanneer het jouw uitkomt.

Ik ben tevreden. Ik vraag me wel af of het niet mogelijk is de dozen te hergebruiken? Ik stel dat heel erg op prijs en breng ze zo nodig graag naar de winkel. Ik hoop antwoord hierop van u te krijgen. Vriendelijke groet, Ans Groener

Jullie zijn oorspronkelijk

Oorspronkelijk: Het aanbod (bio enz) en de vernieuwing er van/ uitbreiding De teksten De afbeeldingen oa etiketten Waarschuwing: Maak je winst? Dagblad reclame is duur Aandeelhouders: jaarverslag

Ondanks het feit dat de dozen een dag later aankwamen, toch prima Wijn is verrassend lekker

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Mijn favoriete wijnen met uitstekende prijs /kwaliteit verhouding. Simpele bestelling en prima bezorging. Ik kies voor bezorging door Budbee.

Topwijnen voor een mooie prijs

De wijnen van Neleman zijn zeer smaakvol en betaalbaar. Fijne bestelservice en wordt altijd netjes geleverd.

Mijn ervaring in één woord, super.

Zeer goede wijn tegen een betaalbare prijs.

Neleman wijn geeft smaak en leven

door de frisse en enthousiaste manier van wijnproduceren met oog voor duurzaamheid heeft Neleman niet alleen een goede smaak maar ook een goed gevoel voor wat behouden moet worden.

Bezorging via Budbee is echt super.

Je weet op de seconde af wanneer de bezorger voor de deur staat.

Geweldig. De witte wijn en ook de rosé

De wijnen zijn heerlijk en de service is uitstekend. Ook de acties zijn heel erg leuk.

Eerlijke wijnen voor een topservice

Heerlijke biologische wijnen, het verhaal van Neleman staat als een huis. Kreeg een magazine bij onze order. Ga zo door, hou dit vast! Ga snel een nieuwe fles Verdejo opentrekken, proost.

snel safe en simpel

Super snel, gemakkelijk en lekker.

super lekkere wijn in een geweldige fles

Een heerlijke wijn in een mooie fles met geweldige teksten .Leuk om cadeau te doen

Heerlijk

Chardonnay en Sauvignon blanc een prima huwelijk! Lekkere wijn met uitstekende afdronk!

Over Neleman

Neleman wijnen zijn biologische én vegan wijnen die zonder gebruik van bestrijdingsmiddelen en toevoegingen worden gemaakt.