Fijne en heerlijke wijn

Snelle levering. Sympathieke wijn makers. Geweldige kwaliteit.

Niet verwacht

Er was iets fout gegaan met mijn bestelling. Ik kreeg een week later netjes een fles wijn aangeboden voor het ongemak. Keurig netjes opgelost. Ga zeker in de toekomst weer gewoon bestellen.En niet te vergeten de wijn is heerlijk

Punctueel en vriendelijk

Zoals afgesproken alles op tijd en goed verpakt

De hele afhandeling was prima

Heerlijke wijn!!!!

heerlijke wijnen met de wetenschap dat ze ook biologisch zijn!

Ik heb al diverse wijnen uitgeprobeerd en het zijn zonder uitzondering allemaal lekkere wijnen. Mijn favoriet is echter de Just Fucking Good wit. De eerste Neleman wijn waarmee ik kennis gemaakt heb.

Heerlijk!

Heerlijke wijnen. Volop keus. Goede prijs. Snelle levering.

Sinds kort bekend met Neleman wijnen. Vernieuwend, biologisch, goed voor het milieu in wijnland, verbeteraar en Just fucking leuke etiketten! Daarnaast en niet onbelangrijk smaakt de wijn ook nog eens fantastisch.

Perfect en goede wijn

Goede en lekkere wijn die vlot en netjes wordt afgeleverd. Top

Binnen het aangegeven tijdperk geleverd.

Fijn om precies te weten wanneer de auto voor je huis stopt omdat de levering traceerbaar was.

helemaal niks op aan te merken

ronduit prima wijn en strakke levering

Alles prima verzorgd

Heel goede ervaring

Bestelling zoek? Net op tijd opgelost!

Bestelling na 3 dagen nog niet binnen, dus maar contact opgenomen. Door adequate klantenservice was de bestelling toch nog nét op tijd voor de feestdagen binnen. Just f*** wit en rood zijn wel top!

Heerlijk en lekker

Door de drukte duurde de levering 1 dag langer, maar dat mag de pret niet drukken. Heerlijke wijn. Netjes geleverd.

Geweldig lekker

Super lekkere biologische wijn voor een goede prijs

Altijd weer genieten als we een flesje open trekken

Geweldig lekker

Ik had voor oud- en nieuw, cava gekocht om mee te nemen naar onze gastheer en dame. Was een groot succes! Smaakvol, lekker zacht, puur!

Slecht, nog steeds niets ontvangen

Drie keer uitgestelde levering, nog niets gehad.

Heerlijke, eerlijke wijnen

Bij een wijnproeverij kennisgemaakt met Neleman wijnen en het concept. Dat de wijnen met oog voor de leefomgeving worden geproduceert spreekt mij erg aan. Bovenal zijn ze ook nog eens heerlijjk van smaak en hip. Tijdens de kerst speciale etiketten bijvoorbeeld.

Lekkere wijn

Koop normaal al zoveel mogelijk biologisch en nu voor het eerst ook de wijn . Dat was goed bevallen

Heerlijke wijnen, en perfecte afhandeling.

Heerlijk en goede afhandeling

Vlotte service en bezorging maar vooral heerlijke wijnen

Perfecte service en top wijnen!

De website vind ik een verademing; overzichtelijk, makkelijk te navigeren en voldoende informatie. Dankzij de omschrijving van de wijnen ben ik nog niet teleurgesteld in mijn keuze. Echt top! De bezorging verloopt altijd vlekkeloos en snel via Budbee.

Heerlijke unieke wijn!

Echt heerlijke, mooie en eerlijke wijn.

Prima levering conform afspraak

Heerlijke wijn en perfecte service

goede afwikkeling bestelling

ga zo door

Over Neleman

Neleman wijnen zijn biologische én vegan wijnen die zonder gebruik van bestrijdingsmiddelen en toevoegingen worden gemaakt.