gemakkelijk bestellen en prima bezorging

gemakkelijk bestellen en prima bezorging

Snelle bezorging, uitstekende prijs / kwaliteit

Mooie wijnen, goede prijs en lekker snel thuisbezorgd.

Heerlijke wijn!

Heerlijke wijn en de naam zorgt altijd voor een lach op het gezicht van iedereen die hem krijgt. Wel irritant dat alles ALTIJD in de aanbieding is. Geef dingen gewoon een prijs. Zeker bij producten waar herhaalaankopen de bedoeling zijn.

Prima en goede servit

Snel en mooi verpakt.

Neleman heeft een aansprekend verhaal.

Prima service, levering perfect, smaak van de wijnen fantastisch

Zeer verrast door de kwaliteit, de procecco voor ons één van de allerbeste ooit gedronken, kwaliteit overige wijnen fantastisch. Levering verdient een compliment, zeker voor herhaling vatbaar!

lekkere wijn

fijne smaak en goeie afdronk

Smaakt naar meer!

Super lekkere biologische wijn.

Chaotische levering

Leveren duurde lang, kwam in twee delen en beide keren te laat

Al geruime tijd bestellen wij Neleman wijnen, uitstekende service en heerlijke wijnen!

Uitstekend! Heerlijke wijnen, de Bobal Robusta vonden we echt een topper bij het kerstdiner.

Vlotte afhandeling en snelle aflevering.

Vlot en ter zake kundig, Lekkere wijn. Maar er zijn er wel veel, de keuze is groot.

prima wijnen adequaat doorgegeven aan BudBee

Helaas is BudBee geen erg flexibele bezorger Ik heb hen regelmatig tegen betaling van 3.99 gevraagd voor 18 uur te leveren Uiteindelijk stond de doos met wij alleen en verlaten 's ochtend vroeg voor mijn deur gelukkig was er niemand op de gedacht gekomen om de doos voor eigen gebruik mee te nemen Kostte mij 3 x 3.99 en geen echt veilige bezorging

Alles prima en snel verzorgd !

Voor herhaling vatbaar

Heerlijke wijn

Heerlijk dat je precies weet wanneer de bezorger voor de deur staat

Goede wijn en een snelle levering

Super hoe gemakkelijk je via jullie site kunt bestellen. En dat je de levering tot op de minuut kunt volgen. Top!!

Fijn met de fiets

De bekende en vertrouwde wijn mooi op tijd bezorgd. Op naar de feestdagen!

heel erg tevreden

service is goed,bestellen gaat gemakkelijk en, niet onbelangrijk, lekkere wijnen.

Prima wijn

Maar mail graag beperken tot 1 x per week graag.

Verrassende ervaring

Ik was verrast door de uitleg in de documentatie die bij de bestelling was gevoegd. De witte en rode wijn vielen prima in de smaak en de levering was geweldig. Hier kunnen de overbekende vervoerders een voorbeeld aan nemen.

ça va ...

De bezorging was zoals altijd keurig volgens de aankondiging, alleen de aflevering in de (late) avonduren vinden we in deze donkere dagen waarin nogal wat ongure types rondlopen, wat minder gelukkig. Wat de wijn zelf betreft: we wilden graag de nieuwe Italiaanse wijnen proberen, maar de smaak valt ons een beetje tegen. Overigens hebben we ze nog niet allemaal geproefd.

Excellente wijnen

Uitstekende biologische wijnen voor een redelijke prijs.

Alles klopt gewoon, bezorging, beleving én smaak.

Je hebt wijnwinkels en je hebt Neleman. Vanaf het moment dat Neleman in beeld kwam via de socials, is er bij mij sprake van een beleving. Alles klopt gewoon. Het bestelproces, de marketing, de informatie, maar zeker ook de wijnen op zich. Ik had de wijnproeverij besteld, mooi en solide verpakt, fijne beschrijving en werkelijk heerlijke wijnen. Eerlijke prijzen voor goede producten. Het enige kritiekpuntje is de (te grote) hoeveelheid berichten van Budbee. En je kunt Budbee volgen, dus ik weet nu ook bij wie ik in ons dorp moet zijn voor nog meer wijn...

Goede en duidelijke communicatie

Ondanks een vertraagde levering, waarvan wij goed op de hoogte werden gehouden, een uitstekende service.

De smaken zijn wat slapjes

In de doos zaten drie soorten witte wijn. Slechts één ervan vonden wij lekker, de andere twee erg slapjes

Onverwacht vlotte levering

Onverwacht vlotte levering die eigenlijk 's avonds zou plaatsvinden, maar 's middags ging de bel en stond een aardige fietskoerierster voor de deur. Verrassing!

Over Neleman

Neleman wijnen zijn biologische én vegan wijnen die zonder gebruik van bestrijdingsmiddelen en toevoegingen worden gemaakt.