Lekkere, eerlijke rode wijn

Een lekkere, eerlijke rode wijn tegen een heel schappelijke prijs.

Soms ervaar ik de wijn (Signature) minder vol dan aangegeven.

Eerder had ik de fucking good wine. De eerste fles was i.d.d. vol in de smaak, zoals ik had verwacht. Maar de tweede fles voelde minder vol aan. Dan kan het aan verschillende momenten liggen of wat ik er net van te voren heb gegeten. Ik wil gewoon verschillende wijnen van jullie uitproberen. Maar de volle smaken hebben mijn voorkeur. Helaas moet ik nog iets op mijn budget letten en kan mij daarom niet altijd een iets duurdere wijn permitteren. Daarom is het eigenlijk jammer, dat voor mij de vollere wijnen meteen duurder zijn. Maar goed, daar moet ik mee leren omgaan. Ik wil wel jullie opzet van produceren steunen. Dank he wel voor jullie inzet!

Goede wijn en een vlotte service

Dre wijn werd snel bezorgd en smaakt prima! Een aanrader!

Heerlijke wijn voor een prima prijs en super bezorgservice!

Topkwaliteit biologische wijnen, heel eenvoudig online te bestellen en over het bezorgmoment werden we keurig op de hoogte gehouden.

Voor het eerst biologische wijn gekocht. Wat een aanrader

Een heerlijke rode wijn, door een aanbieding tegen een zeer redelijke prijs. Beter dan wat ik normaliter koop. Dit gaan we vaker doen.

Prima, wel wat laat op de avond, maar op de aangegeven tijd

Zie hierboven

De wijn is heerlijk

Het is alleen jammer dat de levering niet conform de afspraak was.

Supersnelle bezorging in de avonduren

Heel fijn dat de wijn de volgende dag na 17.00u wordt bezorgd.

sympathiek zuivere wijn snel

heerlijke wijn (over het algemeen)

Snelle levering van top wijn

Heerlijke wijn voor een relatief lage prijs als je kijkt naar de kwaliteit van de wijn t.o.v de prijs

Prima service en bezorging

Biologische wijnen zijn prima voor mens & natuur.

Lekkere wijn voor een goeie prijs

De kortingscode die na mijn eerste bestelling kreeg erkte niet bij mijn tweede bestelling

Teveel verpakkingsmateriaal

Om de 6 flessen zat een Derryck-doos en daaromheen weer een Nelemans-doos. De buitenste doos was onnodig en ook onhandig, want net iets groter dan de Derryck-doos, die ik er daardoor maar moeilijk uit kreeg. Bij duurzaamheid hoort m.i. ook geen onnodig verpakkingsmateriaal; 1 doos is voldoende.

geweldig

prettig

Heerlijk wijntje

Het idee dat het biologisch is geproduceerd en smakelijk is een aanwinst.

Heerlijke wijn en prima service!

Diverse wijnen geprobeerd, tot nu toe allemaal heel erg goed en bijzonder. Uiteraard enkele favorieten (de Derrick Chardonnay is een aanrader, net als de Wolk). Goed en snelle service, na een probleemje met een gedeeltelijke levering snel en adequaat gecorrigeerd.

Had gewone flessen verwacht

Tussen Neleman en mij loopt het niet goed, terwijl ik de "formule" prachtig vind. Al een tijdje geleden geprobeerd aandelen te kopen. Mislukt. Meldding gemaakt in de winkel in Zutphen. Zonder resultaat. Gebruik gemaakt van de aanbieding. Ik denk dat ik het niet goed gelezen heb, maar had de verwachting dat het gewone flessen wijn zouden zijn. Echter halfjes. Wat doen ik en jullie niet goed? Ik stel het op prijs als deze tekst integraal wordt doorgezonden aan Neleman

Superwijn en supersnel !

Mooie wijn... met een goed verhaal :-)

Neleman wijnen smaken prima

Goeie biologische wijn voor een acceptabele prijs met prima leveringsvoorwaarden.

Alles naar wens

Gemakkelijk besteld, tijdig geleverd, smakelijke wijn.

Heerlijke eerlijke wijnen

Ik heb twee wijnpakketten bestel. Heerlijke wijnen met ook prachtige etiketten!

Positief

Ik krijg veel te veel mailtjes. Dat wordt irritant!

Hoewel ik twee wijnpakketten op tijd had besteld konden ze door de bezorgdienst niet op tijd geleverd worden. Dat vond ik erg jammer want ik had een speciaal feestje en wilde de pakketten cadeau doen. Met één telefoontje werd door Neleman alsnog de wijnen op tijd bezorgd, zodat ik niet met lege handen naar het feestje hoefde te gaan. Dit noem ik service!

Snel en correct

Stuk voor stuk heerlijke wijnen

Heerlijke wijn

Ik bestel regelmatig wijn bij Neleman en kan niet anders zeggen dat ik de wijn heel smaakvol vind. Ook de prijs / kwaliteit verhouding is goed.

Groenmarkt 10 7152 HX Zutphen

0575 - 757 097

Over Neleman

Neleman wijnen zijn biologische én vegan wijnen die zonder gebruik van bestrijdingsmiddelen en toevoegingen worden gemaakt.