Prima.

Fijn om lekkere biologische wijn te drinken die bovendien keurig op een te traceren tijd wordt bezorgd!

Jammer dat er toch sulfiet in zit. Zou niet moeten bij biologische wijn

Snel en prima

Bestelling is er snel. Via budbee is de info erg goed. Leuke doos. Neleman mag wel iets minder mail sturen. Verder leuk.

Lekker vol dik rond wijntje....heerlijk!!

Zie bovenstaande.... Carignan pays d'oc

Snelle levering op afgesproken tijdstip

Bestellen was makkelijk. Daarna duidelijke informatie over (tijdstip) levering. Toch fijn wanneer je een doosje lekkere Neleman wijn wilt ontvangen

heerlijke biologische wijn. Prima!

Goede wijn. Snel geleverd.

Neleman is klantgericht, vriendelijk, kundig en levert snel.

De medewerkers van Neleman staan je vriendelijk te woord en geven een helder en goed advies over de wijnen die zij verkopen. Naast de snelle levering wordt alles goed en aantrekkelijk verpakt.

Ik begrijp de werkwijze met dubbele dozen, maar misschien kan dat toch anders?

Heerlijke wijn

Heerlijke wijn, snel bezorgd! Jammer dat je niet zelf een doos van 6 verschillende flessen wijn kunt bestellen. Verder zeer tevreden!

Smaakvolle biologische wijn

Lekker. Geurig. Smaakvol. Voor alles ook biologische wijnen, met een veel geringere impact op natuur en milieu.

prima service

De logistieke problemen zijn blijkbaar opgelost. De laatste 2 keer ging het volgens afspraak en was de zending compleet. De wijn kent een prima prijs/kwaliteitsverhouding als je de korting in de gaten houdt.

Fijne wijnen

Heerlijk wijn, super service en communicatie.

Eerlijke wijn, aardig bezorgd

Eerlijke wijn, aardig bezorgd

Heerlijke eerlijke wijn voor goede prijs

Heerlijke eerlijke wijn voor goede prijs

Goede bezorging, heerlijke wijn.

Leuk om te kunnen volgen waar de bezorger zich bevindt. De wijn is verrassend lekker!!

Nu al 10 keer besteld en ook aandeelhouder via EyeVestor

Goede site en duidelijke voorwaarden! Prima wijn . Bestellen gaat vrij simpel tegen acceptabele prijzen

De cava is prima!

Beste mensen van Neleman, Jullie wijnen zijn heel smakelijk. Er moet me iets van het hart. Ik heb in het verleden meerdere mensen attent gemaakt op jullie wijnen. De laatste tijd krijg ik veel reacties van mensen die zich overvoerd voelen door jullie reclame. Te vaak, te veel. Dat ervaar ik zelf ook zo. Naar mijn idee is het eerlijk ook dit te laten weten, naast alle positieve reacties die ik eerder heb gegeven. Hartelijke groet, El van Raaij

Heerlijke biologische wijnen met een perfecte service

Heerlijke biologische wijnen met een perfecte service

Prima service en heerlijke wijn

Heerlijke biologische wijnen

primadeluxe

van het online bestellen tot de bezorging alles meer dan goed. en de wijn is natuurlijk zoals altijd voortreffelijk

Lekkere wijn en snelle service

Leuk bedrijf waar ik ietsiepietsie eigenaar van ben

Had er meer van verwacht

Viel ons tegen, waren natuurlijk de instapwijntjes maar had er meer van verwacht , als ik dan lees een 9, vraag ik mij af wat de referentie pinten zijn. Merk komt sympathiek over, dus dat doen jullie goed. Maar of ik weer ga bestellen.....

Niets op aan te merken

Snelle levering. Leuk bedrijf. Fijne wijn.

Gemixed oordeel

Rode wijn goed, witte Nucli, blanco 2020 dun en matig van smaak, geen afdronk, geen aanrader

Groenmarkt 10

7152 HX Zutphen

0575 - 757 097

Over Neleman

Neleman wijnen zijn biologische én vegan wijnen die zonder gebruik van bestrijdingsmiddelen en toevoegingen worden gemaakt.