mooie gordijnen en goede service!

Mooie gordijnen en vouwgordijnen. Heel tevreden mee. Goede service.

Snel en conform wens geleverd!

Jullie hebben ontzettend snel geleverd en precies conform mijn wens! Wat jullie eventueel zouden kunnen verbeteren aan de dienstverlening is het (idee) van een personal touch. Omdat het toch een redelijk grote investering is die je niet vaak doet (ik koop niet jaarlijks nieuwe gordijnen) zou een iets meer persoonlijke toon in de mails mij erg aanspreken. Ik had geen account aangemaakt en wist dat de gordijnen bezorgd werden door een melding van Post NL, terwijl dit bij uitstek een leuk contactmoment voor jullie zelf is.

Mooie kwaliteit

Ik ben erg tevreden over mijn gordijnen en vouwgordijnen en jaloezieën. Ik vond het alleen jammer dat er zo een lange tijd zat tussen het bestellen en de uit eindelijke levering. Er was 1 vouwgordijn niet goed, maar dat hebben jullie keurig opgelost.

Prachtige gordijnen met een chique uitstraling

Mooie linnen gordijnen, en zeer eenvoudig te bestellen. Netjes geleverd. Ze hangen prachtig!

Prachtige gordijnen!

Eerst mooie stalen ontvangen met de juiste stof en kleur. Besteld erin de afgesproken tijd ontvangen, snelle reacties en ze staan ontzettend mooi!

Super mooie luxaflex met een luxe uitstraling!

De luxaflex is prachtig, het is een aanwinst voor ons huis.

Prachtige kwaliteit met geweldige service!

Fijn persoonlijk advies. de mooie gordijnen en stevige roede zorgen voor een verbeterde sfeer in de kamer. Zeker een aanrader!

Heel tevreden!

Vanaf het adviseren en inmeten t/m de montage was alles naar wens. Het resultaat is prachtig! Dank je wel!

Prachtige gordijnen !

Goed advies met een mooi resultaat. Ik ben erg tevreden.

goede betrokkenheid van mensen: Peter Paul, administratie en monteur.

Goed advies, goed bereikbaar voor contact. Direct reactie in vorm van terugbellen of bespreken. Prettige en goede wijze van afstemmen tijd montage. Monteur is vriendelijk, behulpzaam en deskundig.

Uitstekende service en mooie gordijnen.

Uitstekende service en mooie gordijnen.

Top service, altijd bereid tot precies dat ene stapje meer !

Hartelijk ontvangen in de "winkel" in Breda wat een kantoor blijkt te zijn. Evengoed de tijd genomen om ons bij te praten en tips voor bezoekje Breda. Onze linnenlook vouwgordijnen veel eerder dan gedacht al gebracht en ze hangen fantastisch. Kortom, aanrader voor iedereen !

Pragtige gordijnen

Het is een lange wag maar gewoon de wagt werd. De gordijnen is van een heel goede kwaliteit, perfek gemaakt en hartstikke mooi.

De gordijnen zijn mooi!

De gordijnen zijn goed gemaakt, maten kloppen en het bezorgen ging ook erg goed.

Topservice, topkwaliteit

Heb fraaie linnen gordijnen besteld en laten plaatsen door linnengordijnen. Tevens uitstekend telefonisch advies gekregen over maten, voeringen e.d.

mooi

erg mooie gordijnen, wel is de kleur in het echt een heel stuk anders als op de foto's

Mooie gordijnen voor goede prijs

Prachtige stof en heel netjes gemaakt Precies zoals ik het wilde

Goede service en mooie kwaliteit

Heel tevreden over zowel het bestellen, de communicatie, de levering en de gordijnen zijn erg mooi

Fantastisch!

Geweldige service, uitstekende vaklui.

Mooie gordijnen, de meetinstructie en bezorgmogelijkheden kunnen beter.

Over de kleur en de look ben ik heel erg tevreden. Het bezorgen kon maar op twee dagen in Breda. Aangezien het voor mij niet mogelijk is een dag vrij te nemen, was het lastiger om een manier te vinden voor het bezorgen. Ik heb nauwkeurig gemeten en de lengte klopt precies. Echter aan de bovenkant hangen mijn gordijnen niet vrij (er zit een lat vlakbij de rails), waardoor ik mijn gordijnen iets heb moeten laten zakken. Nu hangen ze 2 cm op de grond, wat ik heel erg storend vind. Misschien is het handig om mensen hierop te wijzen (laat ze controleren of er tot het plafond ruimte is).

Super kwaliteit en persoonlijke aandacht!

Voor de tweede keer besteld en heel blij met het resultaat!

Prima levering

Prima website, keurig op de afgesproken tijd en goeie kwaliteit !

Super tevreden met dienstverlening en resultaat!

Top kwaliteit ,service en prijs!!

Heel snel alles opgemeten ,een heel mooie prijs voor hoge kwaliteit ,en goed en eerlijk advies, Snelle en vakkundige plaatsing!!