Perfecte service, tevreden!

Prachtige gordijnen!

Prachtige, natuurlijk ogende linnen gordijnen die keurig worden bezorgd door een stipte bezorgdienst. De communicatie met Linnengordijnenshop verloopt ook soepel. Van harte aanbevolen!

Prachtige gordijnen en uitstekende service

Mooie kwaliteit gordijnen en heel netjes gemaakt. Persoonlijk contact was heel prettig. We zijn er blij mee!

Heel mooi product een goede service

Wij zijn heel tevreden over de linnen gordijnen. Kwaliteit is top en we zijn uitstekend geadviseerd. Zeker aan te raden.

Blij met de mooie gordijnen!

Goede ervaring met dit bedrijf! Prettige info vooraf, prachtige gordijnen en ook fijne nazorg. Dankjewel Peter Paul!

PP is topper

PP is een soort GVR en doet alles netjes + (after) service.

Zoals gordijnen moeten zijn!

Zeer goede service. Netjes bezorgd. Prachtige kwaliteit linnen, daarbij netjes gevoerd. Kortom, heel tevreden. Wanneer de gordijnen dichtgetrokken zijn, hangen ze erg mooi! Heel blij mee!

Inlichtingen uitstekend, bezorging slecht

Vond het heel fijn hoe er met me meegedacht werd bij het kiezen van de producten. De monteur kwam veeeel ( twee uur na afspraakt)te laat en vond dat niet echt een probleem, wat mij nogal boos maakte. Ik moet kiezen of ik jullie zou aanbevelen. Ik kies voor ja, omdat ik erg blij ben met de gordijnen en het advies. Dit weeg zwaarder dan mijn frustratie over de monteur en jk er van uit ga, dat de monteur zich niet altijd zal verslapen en ik hoop, dat hij hij er van heeft geleerd. Als het me nog eens zou overkomen, zou ik jullie niet meer aanbevelen, hoe mooi ik jullie inlichtingen en producten ook vind.

Bestelling en levering verlopen uitstekend!

Heel klantvriendelijk en duidelijke communicatie.

Prachtige kwaliteit!

Snelle levering, goede service, mooi afgewerkt. We zijn er heel blij mee!

Perfect kwaliteit en goede prijs kwaliteit verhouding

Fijn contact en zeer tevreden met het eindresultaat.

Fijne communicatie, mooie gordijnen

Mooie gordijnen. Goede communicatie.

Mooie kwaliteit. Perfecte servies. Fijne mensen.

Mooie kwaliteit. Perfecte servies. Fijne mensen.

Oplossingsgericht

Vouwgordijn was gevoerd, moest niet gevoerd zijn. Geen probleem werd netjes opgelost!

Goede service, geweldige gordijnen

Zie hierboven :)

Geweldige service en kwaliteit

Service was geweldig. Gratis stalen, ze kwamen snel opmeten en zijn vakkundig geplaatst. Gordijnen zijn prachtig. Meer dan tevreden!

Slechte communicatie en levering

Linnengordijnen beloofd niet wat er staat op de website. Levertijd 3 a 4 weken werden dik 2,5 maanden. Veel fouten qua bestelling en levering. Slechte communicatie, late reacties, geen reacties. Uit wanhoop ons laatste gordijn op een carpool plaats opgehaald. Voor ons nooit meer.....

Beste Corien, je hebt helemaal gelijk dat dit niet de beste levering was in ons bestaan. Ik zou dit graag willen oplossen maar de levering is gedaan. Wel willen wij een extra korting geven van euro 50,00 voor de ontstane situatie. Hoor graag of je wilt gebruik wilt maken van deze geste. Met vriendelijke groet, Linnen Gordijnen BV Peter-Paul Brooimans

Prachtige gordijnen

Goede service, mooie kwaliteit.

Goede en snelle communicatie. Keurige mensen. Mooie kwaliteit . Montage erg netjes .

Mooie gordijnen voor een goeie prijs. Was een klein foutje bij levering maar dit werd snel verholpen. Aanrader!

Na contact omtrent een weeffout in de gordijnen direct nieuw gordijn toegestuurd gekregen. Prima service, snel opgelost en super mooie gordijnen!

Mooie gordijnen en hele goede service van advies tot montage

Hele mooie gordijnen en vouwgordijnen, er wordt goed meegedacht, inmeetservice en hele nette montage. Wij zijn super blij met het eindresultaat! Een aanrader.

Raambekleding en service van uitstekende kwaliteit

Peter Paul is een fijne vent. Hij denk goed met je mee en geeft uitgebreid interieuradvies. Veel keuze in hoogwaardige en moderne raambekleding. Ze maken van verschillende afwisselende raambekleding een super mooi geheel. Service en aftersales zijn uitstekend, goede communicatie en montage.

prima product, communicatie kan actiever

Prachtige gordijnen. Ik heb nog een paar besteld, maar heb moeten vragen of de bestelling was ontvangen. nu is het al een maand geleden dat ik ze heb besteld, maar geen reactie wanneer ik de gordijnen kan verwachten. Beetje jammer

Niet geleverd en geen reactie op mail/chat

Ik heb 2 maanden geleden een gordijn besteld wat nog steeds niet geleverd is. Ik heb geen informatie ontvangen over de leveringstermijn en meerdere keren gemaild om hiernaar te vragen. 3 weken na mijn eerste mail heb ik nog steeds geen enkele reactie ontvangen.

Beste Laura, je hebt helemaal gelijk dat dit niet de beste levering was in ons bestaan. Ik zou dit graag willen oplossen maar de levering is gedaan. Wel willen wij een extra korting geven van euro 50,00 voor de ontstane situatie. Hoor graag of je wilt gebruik wilt maken van deze geste. Met vriendelijke groet, Linnen Gordijnen BV Peter-Paul Brooimans