Bestelling en levering verlopen uitstekend!

Heel klantvriendelijk en duidelijke communicatie.

Prachtige kwaliteit!

Snelle levering, goede service, mooi afgewerkt. We zijn er heel blij mee!

Perfect kwaliteit en goede prijs kwaliteit verhouding

Fijn contact en zeer tevreden met het eindresultaat.

Fijne communicatie, mooie gordijnen

Mooie gordijnen. Goede communicatie.

Mooie kwaliteit. Perfecte servies. Fijne mensen.

Mooie kwaliteit. Perfecte servies. Fijne mensen.

Oplossingsgericht

Vouwgordijn was gevoerd, moest niet gevoerd zijn. Geen probleem werd netjes opgelost!

Goede service, geweldige gordijnen

Zie hierboven :)

Geweldige service en kwaliteit

Service was geweldig. Gratis stalen, ze kwamen snel opmeten en zijn vakkundig geplaatst. Gordijnen zijn prachtig. Meer dan tevreden!

Slechte communicatie en levering

Linnengordijnen beloofd niet wat er staat op de website. Levertijd 3 a 4 weken werden dik 2,5 maanden. Veel fouten qua bestelling en levering. Slechte communicatie, late reacties, geen reacties. Uit wanhoop ons laatste gordijn op een carpool plaats opgehaald. Voor ons nooit meer.....

Beste Corien, je hebt helemaal gelijk dat dit niet de beste levering was in ons bestaan. Ik zou dit graag willen oplossen maar de levering is gedaan. Wel willen wij een extra korting geven van euro 50,00 voor de ontstane situatie. Hoor graag of je wilt gebruik wilt maken van deze geste. Met vriendelijke groet, Linnen Gordijnen BV Peter-Paul Brooimans

Prachtige gordijnen

Goede service, mooie kwaliteit.

Goede en snelle communicatie. Keurige mensen. Mooie kwaliteit . Montage erg netjes .

Mooie gordijnen voor een goeie prijs. Was een klein foutje bij levering maar dit werd snel verholpen. Aanrader!

Na contact omtrent een weeffout in de gordijnen direct nieuw gordijn toegestuurd gekregen. Prima service, snel opgelost en super mooie gordijnen!

Mooie gordijnen en hele goede service van advies tot montage

Hele mooie gordijnen en vouwgordijnen, er wordt goed meegedacht, inmeetservice en hele nette montage. Wij zijn super blij met het eindresultaat! Een aanrader.

Raambekleding en service van uitstekende kwaliteit

Peter Paul is een fijne vent. Hij denk goed met je mee en geeft uitgebreid interieuradvies. Veel keuze in hoogwaardige en moderne raambekleding. Ze maken van verschillende afwisselende raambekleding een super mooi geheel. Service en aftersales zijn uitstekend, goede communicatie en montage.

prima product, communicatie kan actiever

Prachtige gordijnen. Ik heb nog een paar besteld, maar heb moeten vragen of de bestelling was ontvangen. nu is het al een maand geleden dat ik ze heb besteld, maar geen reactie wanneer ik de gordijnen kan verwachten. Beetje jammer

Niet geleverd en geen reactie op mail/chat

Ik heb 2 maanden geleden een gordijn besteld wat nog steeds niet geleverd is. Ik heb geen informatie ontvangen over de leveringstermijn en meerdere keren gemaild om hiernaar te vragen. 3 weken na mijn eerste mail heb ik nog steeds geen enkele reactie ontvangen.

Beste Laura, je hebt helemaal gelijk dat dit niet de beste levering was in ons bestaan. Ik zou dit graag willen oplossen maar de levering is gedaan. Wel willen wij een extra korting geven van euro 50,00 voor de ontstane situatie. Hoor graag of je wilt gebruik wilt maken van deze geste. Met vriendelijke groet, Linnen Gordijnen BV Peter-Paul Brooimans

Gordijn goede kwaliteit linnen, slordige afhandeling.

Veel later geleverd dan toegezegd, geen info hierover. Werd niet hangend geleverd maar in doos, daardoor erg kreukelig. Kwaliteit linnen gordijn goed, maar aan een kant is het linnen rimpelig genaaid. Slordig voor die prijs.

goed advies en goede uitvoering

Het advies bracht ons tot een andere keuze, die heel goed uitpakte

Helemaal super

Prima advies,goed opgemeten en netjes op tijd geleverd en gehangen. Wat zou ik nog meer willen?

Prettige, deskundige en klantvriendelijke ervaring

Heerlijk, zo'n ervaren klantvriendelijke en aardige expert die in huis advies komt geven en daarna doet wat ie beloofd. Warm aan te bevelen!

Aardige mensen prima geregeld en goede kwaliteit

mooie kwaliteit en betaalbare gordijnen|betrouwbare en persoonlijke service

Nu al weer de 3e keer linnengordijnen laten aanmeten en ophangen. Wederom weer heel blij met het mooie resultaat en de goede, persoonlijke service. Ik raad iedereen linnengordijnenschop.nl aan!

Heel professioneel en betrouwbaar

Heel p rofessioneel en betrouwbaar

Mooie kwaliteit, goede service en professionaliteit.

Zeer goede ervaring met professionele, vriendelijke mensen, die veel kennis van zaken hebben. Goed geadviseerd en vriendelijk geholpen.