Top service, altijd bereid tot precies dat ene stapje meer !

Hartelijk ontvangen in de "winkel" in Breda wat een kantoor blijkt te zijn. Evengoed de tijd genomen om ons bij te praten en tips voor bezoekje Breda. Onze linnenlook vouwgordijnen veel eerder dan gedacht al gebracht en ze hangen fantastisch. Kortom, aanrader voor iedereen !

Pragtige gordijnen

Het is een lange wag maar gewoon de wagt werd. De gordijnen is van een heel goede kwaliteit, perfek gemaakt en hartstikke mooi.

De gordijnen zijn mooi!

De gordijnen zijn goed gemaakt, maten kloppen en het bezorgen ging ook erg goed.

Topservice, topkwaliteit

Heb fraaie linnen gordijnen besteld en laten plaatsen door linnengordijnen. Tevens uitstekend telefonisch advies gekregen over maten, voeringen e.d.

mooi

erg mooie gordijnen, wel is de kleur in het echt een heel stuk anders als op de foto's

Mooie gordijnen voor goede prijs

Prachtige stof en heel netjes gemaakt Precies zoals ik het wilde

Goede service en mooie kwaliteit

Heel tevreden over zowel het bestellen, de communicatie, de levering en de gordijnen zijn erg mooi

Fantastisch!

Geweldige service, uitstekende vaklui.

Mooie gordijnen, de meetinstructie en bezorgmogelijkheden kunnen beter.

Over de kleur en de look ben ik heel erg tevreden. Het bezorgen kon maar op twee dagen in Breda. Aangezien het voor mij niet mogelijk is een dag vrij te nemen, was het lastiger om een manier te vinden voor het bezorgen. Ik heb nauwkeurig gemeten en de lengte klopt precies. Echter aan de bovenkant hangen mijn gordijnen niet vrij (er zit een lat vlakbij de rails), waardoor ik mijn gordijnen iets heb moeten laten zakken. Nu hangen ze 2 cm op de grond, wat ik heel erg storend vind. Misschien is het handig om mensen hierop te wijzen (laat ze controleren of er tot het plafond ruimte is).

Super kwaliteit en persoonlijke aandacht!

Voor de tweede keer besteld en heel blij met het resultaat!

Prima levering

Prima website, keurig op de afgesproken tijd en goeie kwaliteit !

Super tevreden met dienstverlening en resultaat!

Top kwaliteit ,service en prijs!!

Heel snel alles opgemeten ,een heel mooie prijs voor hoge kwaliteit ,en goed en eerlijk advies, Snelle en vakkundige plaatsing!!

Supermooie gordijnen en prima service.

Na telefonisch goed geholpen te zijn bij wat laatste vragen online de 100% linnen gordijnen (naturel) besteld. Kwamen keurig binnen de verwachte levertijd binnen, hangend op een grote hanger en ingepakt in folie. Maatvoering was perfect en de gordijnen zijn keurig genaaid. Mooie kwaliteit en voldoen geheel aan de verwachting. Vergeleken met enige andere interieurzaken waren deze gordijnen aanzienlijk goedkoper. Een prima prijs-kwaliteit verhouding dus!

Mooi, duurzaam product binnen no-time thuis voor het raam.

Fijne site, mooie producten, snelle levering en prima service.

Erg mooie gordijnen!

De gordijnen zijn erg mooi en zijn perfect opgemeten!

Snelle en goede afhandeling en zeer goede communicatie.

Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe gordijnen. Perfect op maat, hangend vervoerd waardoor er nagenoeg geen kreukels in de gordijnen zijn. Ik heb een aantal keren gemaild met vragen en kreeg heel snel reactie terug. Kortom, we zijn zeer tevreden.

Uitstekende service & prijs/kwaliteit!

Gordijnen zijn binnen de vooropgestelde termijn zeer netjes geïnstalleerd. Topkwaliteit. Zeer vriendelijke service en zeer behulpzaam.

Goed (telefonisch) advies. Gordijnen op tijd geleverd. Voldoen volledig aan de verwachting. Alles naar wens.

Kwaliteit en service perfect

We hebben voor ons hele nieuwbouwhuis gordijnen op maat laten maken door linnegordijnenshop.nl. De gordijnen zijn perfect ingemeten en op maat gemaakt. Zowel de wel- als niet-gevoerde gordijnen hangen mooi op maat. Gordijnen zijn nauwkeurig afgewerkt. Het bezorgen verliep ook zonder enkel probleem. Contact met Linnegordijnenshop.nl verliep accuraat. Goede plek dus om gordijnen op maat te bestellen.

Mooie kwaliteit gordijnen vriendelijke ménsen, goede levering.

Goed bedrijf mooie kwaliteit gordijnen. Aardige ménsen.

Heel tevreden met de geweldige gordijnen. Wij hebben de linnenlook met verduisterende binnenkant. Ze hangen prachtig!

Fijne service!

Zeer goede en snelle service! Heel klantvriendelijk!

Zeer goed met een slechte administratieve afhandeling.

Goede levering van een goed product. Grote minus is de foutieve factuur voor de 2e levering die gelijk had moeten zijn aan de eerste. als je niet scherp bent betaal je meer dan EUR 1.500 te veel. Ik vind dit zeer kwlijk; daarom geen 5 maar een 3.

Pluspunten

Goede inmeet service en ophang service.

Iets meer communiceren ?

• Kwaliteit