Supermooie gordijnen en prima service.

Na telefonisch goed geholpen te zijn bij wat laatste vragen online de 100% linnen gordijnen (naturel) besteld. Kwamen keurig binnen de verwachte levertijd binnen, hangend op een grote hanger en ingepakt in folie. Maatvoering was perfect en de gordijnen zijn keurig genaaid. Mooie kwaliteit en voldoen geheel aan de verwachting. Vergeleken met enige andere interieurzaken waren deze gordijnen aanzienlijk goedkoper. Een prima prijs-kwaliteit verhouding dus!

Mooi, duurzaam product binnen no-time thuis voor het raam.

Fijne site, mooie producten, snelle levering en prima service.

Erg mooie gordijnen!

De gordijnen zijn erg mooi en zijn perfect opgemeten!

Snelle en goede afhandeling en zeer goede communicatie.

Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe gordijnen. Perfect op maat, hangend vervoerd waardoor er nagenoeg geen kreukels in de gordijnen zijn. Ik heb een aantal keren gemaild met vragen en kreeg heel snel reactie terug. Kortom, we zijn zeer tevreden.

Uitstekende service & prijs/kwaliteit!

Gordijnen zijn binnen de vooropgestelde termijn zeer netjes geïnstalleerd. Topkwaliteit. Zeer vriendelijke service en zeer behulpzaam.

Goed (telefonisch) advies. Gordijnen op tijd geleverd. Voldoen volledig aan de verwachting. Alles naar wens.

Kwaliteit en service perfect

We hebben voor ons hele nieuwbouwhuis gordijnen op maat laten maken door linnegordijnenshop.nl. De gordijnen zijn perfect ingemeten en op maat gemaakt. Zowel de wel- als niet-gevoerde gordijnen hangen mooi op maat. Gordijnen zijn nauwkeurig afgewerkt. Het bezorgen verliep ook zonder enkel probleem. Contact met Linnegordijnenshop.nl verliep accuraat. Goede plek dus om gordijnen op maat te bestellen.

Mooie kwaliteit gordijnen vriendelijke ménsen, goede levering.

Goed bedrijf mooie kwaliteit gordijnen. Aardige ménsen.

Heel tevreden met de geweldige gordijnen. Wij hebben de linnenlook met verduisterende binnenkant. Ze hangen prachtig!

Fijne service!

Zeer goede en snelle service! Heel klantvriendelijk!

Zeer goed met een slechte administratieve afhandeling.

Goede levering van een goed product. Grote minus is de foutieve factuur voor de 2e levering die gelijk had moeten zijn aan de eerste. als je niet scherp bent betaal je meer dan EUR 1.500 te veel. Ik vind dit zeer kwlijk; daarom geen 5 maar een 3.

Pluspunten

Goede inmeet service en ophang service.

Iets meer communiceren ?

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Alles volgens afspraak en bedrijf denkt met je mee!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prettig contact, prachtige gordijnen. Afspraken worden goed nagekomen. Helaas altijd even te maken met levertijd..

geen

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Prima presentatie en advies, correcte montage en goede kwaliteit van het geleverde

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Heldere site en makkelijk te bestellen.

ik had lamellen gekocht, nu bleken deze net anders ( het design van de lat die je gebruikt om het bovenste deel af te plakken helemaal boven) wat geen ramp is maar net jammer. Verder viel deze er snel af omdat de verf aan de binnenkant losliet. Ook geen ramp want kan je weer lijmen maar net jammer. Verder was het top, makkelijk te instaleren en ziet er mooi uit

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Super communicatie duidelijk en snel, de gordijnen zijn prachtig raad het iedereen aan!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Zeer mooie gordijnen en perfecte service!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

na bestelling terug gebeld of alles klopt e.d. netjes verpakt kwalitief top kwaliteit !! aardige klanten service netjes geholpen. top bedrijf

mischien beetje korting aanbieden op site bij grote bestellingen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ze doen wat ze beloven. Leveren prachtige kwaliteit. Montage wordt deskundig en netjes uitgevoerd. Ze zijn goed bereikbaar

2 sterren: slechter dan verwacht

Communicatie naar de klant. Niet of heel laat reageren op mails die gestuurd worden.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Prachtige gordijnen! Aantal keer via de mail en telefonisch contact gehad en snel en vriendelijk geholpen. Uiteindelijk de gordijnen kunnen ophalen en ook daarin was niks teveel. Complimenten!