Heel tevreden met de geweldige gordijnen. Wij hebben de linnenlook met verduisterende binnenkant. Ze hangen prachtig!

Fijne service!

Zeer goede en snelle service! Heel klantvriendelijk!

Zeer goed met een slechte administratieve afhandeling.

Goede levering van een goed product. Grote minus is de foutieve factuur voor de 2e levering die gelijk had moeten zijn aan de eerste. als je niet scherp bent betaal je meer dan EUR 1.500 te veel. Ik vind dit zeer kwlijk; daarom geen 5 maar een 3.

Pluspunten

Goede inmeet service en ophang service.

Iets meer communiceren ?

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Alles volgens afspraak en bedrijf denkt met je mee!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prettig contact, prachtige gordijnen. Afspraken worden goed nagekomen. Helaas altijd even te maken met levertijd..

geen

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Prima presentatie en advies, correcte montage en goede kwaliteit van het geleverde

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Heldere site en makkelijk te bestellen.

ik had lamellen gekocht, nu bleken deze net anders ( het design van de lat die je gebruikt om het bovenste deel af te plakken helemaal boven) wat geen ramp is maar net jammer. Verder viel deze er snel af omdat de verf aan de binnenkant losliet. Ook geen ramp want kan je weer lijmen maar net jammer. Verder was het top, makkelijk te instaleren en ziet er mooi uit

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Super communicatie duidelijk en snel, de gordijnen zijn prachtig raad het iedereen aan!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Zeer mooie gordijnen en perfecte service!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

na bestelling terug gebeld of alles klopt e.d. netjes verpakt kwalitief top kwaliteit !! aardige klanten service netjes geholpen. top bedrijf

mischien beetje korting aanbieden op site bij grote bestellingen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ze doen wat ze beloven. Leveren prachtige kwaliteit. Montage wordt deskundig en netjes uitgevoerd. Ze zijn goed bereikbaar

2 sterren: slechter dan verwacht

Communicatie naar de klant. Niet of heel laat reageren op mails die gestuurd worden.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Prachtige gordijnen! Aantal keer via de mail en telefonisch contact gehad en snel en vriendelijk geholpen. Uiteindelijk de gordijnen kunnen ophalen en ook daarin was niks teveel. Complimenten!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Je wordt keurig op de hoogte gehouden van je bestelling. Was bij ons een probleempje bij de levering. Lag bij transporteur, maar zij gingen er meteen achteraan en belden ook terug over de oorzaak en oplossing.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Duidelijke website en uitstekende kwaliteit. Wij hebben gekozen voor de linnenlook met schelp voering. Mooi resultaat.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

snelle service, prachtige gordijnen. Hangen perfect!

• Kwaliteit

Pluspunten

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Vakkundig advies, snelle levering en vriendelijke medewerkers. Ze zijn ook zeer bereid mee te werken en een oplossing aan te dragen bij onverwachte problemen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Goed mee denken over de kleur, snelle levering, super aardige knul die de gordijnen op kwam hangen.

• Nazorg & Garantie

Op de website kon ik niet kiezen voor de breedte van de ladderband (gebruikelijk is 25 of 38 mm). Daar had ik natuurlijk zelf over kunnen bellen, maar het zou fijn als die optie geboden wordt ofwel vermeld wordt dat het 38 mm is. Want dat bleek het te zijn terwijl ik achteraf bezien 25 mm mooier had gevonden (iets fijner).

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Prettige service in alle opzichten.