Gordijn goede kwaliteit linnen, slordige afhandeling.

Veel later geleverd dan toegezegd, geen info hierover. Werd niet hangend geleverd maar in doos, daardoor erg kreukelig. Kwaliteit linnen gordijn goed, maar aan een kant is het linnen rimpelig genaaid. Slordig voor die prijs.

goed advies en goede uitvoering

Het advies bracht ons tot een andere keuze, die heel goed uitpakte

Helemaal super

Prima advies,goed opgemeten en netjes op tijd geleverd en gehangen. Wat zou ik nog meer willen?

Prettige, deskundige en klantvriendelijke ervaring

Heerlijk, zo'n ervaren klantvriendelijke en aardige expert die in huis advies komt geven en daarna doet wat ie beloofd. Warm aan te bevelen!

Aardige mensen prima geregeld en goede kwaliteit

mooie kwaliteit en betaalbare gordijnen|betrouwbare en persoonlijke service

Nu al weer de 3e keer linnengordijnen laten aanmeten en ophangen. Wederom weer heel blij met het mooie resultaat en de goede, persoonlijke service. Ik raad iedereen linnengordijnenschop.nl aan!

Heel professioneel en betrouwbaar

Heel p rofessioneel en betrouwbaar

Mooie kwaliteit, goede service en professionaliteit.

Zeer goede ervaring met professionele, vriendelijke mensen, die veel kennis van zaken hebben. Goed geadviseerd en vriendelijk geholpen.

Creatief, oplossingsgericht meedenkend. Kortom: Top bedrijf

Creatief, oplossingsgericht meedenkend. Kortom: Top bedrijf

Aanrader

Erg tevreden met onze nieuwe gordijnen en keurige afhandeling. Fijn ook dat er goed met ons werd meegedacht toen we twijfelden over kleur/materiaal. Peter-paul stelde voor om niet alles in 1x te bestellen, maar gewoon starten met 1 set. Eerst het hoog nodige. Dan later kijken of ze goed bevallen & of we de rest ook willen doen. Dat hielp. Half jaar later nog 3 sets besteld. Erg tevreden over!!

Goede service en snelle levering

Het contact met de Linnengordijnshop is goed en persoonlijk. De maten worden thuis keurig opgemeten. Je krijgt goed advies en de levering is ook prima. Als er achteraf iets aan de hand is (wij hadden probleempje met het optrekkoord van de jaloezieën) denken ze mee en wordt het opgelost. Wij zijn erg tevreden en hebben al meerdere raamdecoratie spullen voor verschillende ruimtes in ons huis besteld!

Prima product, scherpe prijs, vriendelijke medewerkers

Linnengordijn heeft gordijnen, shutters en een hordeur geleverd voor mijn nieuwe huis. Alles naar grote tevredenheid. Ben er erg blij mee.

Hele goede service!

Producten waren zoals verwacht en Louis heeft het keurig opgehangen!

Goede communicatie en tevreden met product

Mooie gordijnen geleverd. Goede kwaliteit en goede maat.

Netjes en op tijd geleverd

Goede kwaliteit linnen gordijnen, hangen er keurig bij.

Super fijne service

Zelf nageteld omdat ik de maten verwisseld had! Er wordt zelfs mee gedacht .

Tevreden over de mooie gordijnen!

Via een interieurstylist werden we doorverwezen naar linnengordijnen.nl. Er werd snel een afspraak gemaakt om ons kantoor in te meten. We hadden natuurlijk het voordeel dat we al wisten welke stof het moest zijn, dus daar hoefden we geen keuze meer uit te maken. We werden goed geadviseerd over hoe we het beste de gordijnen op konden hangen aan het systeemplafond en welke opties er waren + de voor/nadelen van de opties. Na bestelling zijn de gordijnen binnen de gestelde termijn geleverd en opgehangen. Wij zijn er tevreden.

Wederom uitstekend geholpen

Prachtige linnen gordijnen voor onze opgeknapte woonkamer gekocht. Goed en eerlijk advies aan huis. Gelijk verduisterende rolgordijnen voor de slaapkamer aangeschaft.

Correct netjes vriendelijk en kwaliteit

Zaken doen met linnengordijnenshop is een heel prettige ervaring vakbekwame medewerkers en van alle markten thuis.

Perfect dat je van te voren stalen kunt aanvragen om thuis de juiste kleur te bepalen.

Prima advies / handleiding om te meten hoe de gordijnen moeten zijn. De geleverde gordijnen zagen er prima uit en pasten precies.

Prachtige raambekleding

Aangename contacten; alles prachtig qua maatvoering; voldoet volledig aan onze wensen

Prachtige stoffen, geweldige service

Nadat ik de website had ontdekt en informatie had opgevraagd, kwam Peter Paul al snel langs met zijn stalen. De linnen stoffen zijn van prachtige kwaliteit en worden gratis gevoerd. Alles ingemeten en een definitieve offerte gekregen. Aparte afspraak voor het bevestigen van de rails. Peter Paul kwam zelf de gordijnen ophangen. Alles liep keurig volgens afspraak en het resultaat is oogverblindend geworden. Wat een klasse. Het maakt ons huis echt af.

PP is topper

Lekker nuchter, normaal en nodige humor. Fijne samenwerking.

prima geregeld, wordt keurig opgehangen

prettig om niet al teveel keuze te hebben. Dan heb je in ieder geval geen keuze stress Mooie stoffen en goede kennis van zaken. Een aanrader

Prachtige gordijnen van prima kwaliteit op tijd ontvangen.

Zeer tevreden!

Bredaseweg 57