Nooit teleurgesteld.

de chardonnay alc.vrij van vive la vie is geweldig

wanneer komt er niet regelmatig een aanbieding van alc.vrije wijn?

Klantgericht

Klant gericht. Bellen op als een bestelde wijn nog niet binnen is en geven een alternatief waarbij de meerprijs voor Abels is. Prettig advies en niet opdringerig.

Snelle levering tegen een redelijke prijs

Altijd goed

Ik heb al een aantal keren besteld bij Abels wijnen. Ik ben echt nog nooit teleurgesteld. Als je een mooie wijn voor een faire prijs wilt raad ik je aan bij Abels te bestellen.

Goed advies en aardige mensen

Als je op zoek bent naar kundig advies moet je zeker bij deze zaak zijn, de mensen helpen je echt met het zoeken naar de meest geschikte wijn (of champagne of iets anders lekkers) en daarnaast zijn ze ook nog eens super gezellig! Aanrader :)

goede wijn voor leuke prijs

ook levering in Duitsland

Goeie prijs en snelle aflevering

Veel keuze, goeie prijs en snelle aflevering

Voor elk budget heeft Abels altijd een uitstekende wijn !

Gevarieerd aanbod, prima kwaliteit en service.

Veel keuze en goede afwikkeling betreffende de bestelling

Veel keuze en goede afwikkeling betreffende de bestelling

Mooie wijnen voor redelijke prijzen en een veel aandacht voor mij als klant.

Ach, ik kom niet elke maand maar toch wel 6x per jaar. Altijd weer een feest om Maarten even te spreken en wat wijntips te krijgen.

Altijd goed!!!!

Handige site en fijne follow up bij vragen!!!! Bedankt en op naar n mooi gezond nieuwjaar!!!!!

Wijnen van uitstekende kwaliteit

De wijnen zijn van Abels Wijnen zijn van een zeer goede kwaliteit. De levering gaat altijd heel snel.

Steeds op de hoogte worden gebracht met interessante wijnen via mail.

Steeds op de hoogte worden gebracht met interessante wijnen via mail. Maar nooit lastig worden gevalen met irritante telefoontjes. Mooie heerlijke wijnen voor een mooi prijsje.

Beste assortiment tegen de beste prijs.

Prima wijnen en zeer snelle en correcte afhandeling.

Leuke zaak, ruime keuze en persoonlijke aandacht. Dozen worden altijd keurig in de auto gezet, dat vind ik zo fijn!

Voltreffer

Heerlijke wijn die ik iedereen kan aanbevelen. Bestel gelijk je weet niet wat je proeft

Top service!

Hele goede en vlotte service met een uitgebreid assortiment.

Snelle correcte behandeling en leveringen op tijd,zoals wordt aangegeven.

Website en bestelprocedure zijn duidelijk en werken goed. Wordt heel snel gereageerd op vragen bij problemen. Extra compliment voor de telefonische ondersteuning toen ik “vastliep” met een bestelling via een wijn voucher. Tip: wellicht goed om die stappen in de bestelprocedure nog verder te vereenvoudigen. Snelle en betrouwbare Leveringen, op aangegeven tijden.

Behulpzaam, vriendelijk en deskundig

Joviale en vriendelijke houding

Super !

Na foutje bij mijn bestelling werd dit direct uitstekend gehandeld/opgelost. Keurig ! Super service ! Verder zeker een absolute aanrader om je wijn te kopen. Ruim assortiment met prachtige wijnen.

Alles naar wens verlopen !!!!

Behulpzaam via telefonische gesprek, duidelijk uitleg en de geleverde producten zijn naar wens, ben zeer tevreden ga zo door!!!!

Mooie winkel

Top zeer klantvriendelijk ze lopen zelfs mee naar de auto.

Snelle levering volgens bestelling

Lekkere wijn, goede beschrijving op website

snelle levering van heerlijke wijnen tegen een redelijke prijs

snelle levering van heerlijke wijnen tegen een redelijke prijs