Zo hoort het.....

Zeer vlotte levering, niets om op of aanmerkingen op te hebben.

Ik vindt de wijn prima en de behandeling is uitstekend

Het gaat prima en de wijn is ook prima

Goede en snelle levering van heerlijke, vriendelijk geprijsde wijnen, écht een aanrader!

Fijn geprijsde wijnen, een top service in combinatie met fantastisch smakende wijnen en rosé! Ook de hulp bij het uitzoeken welke wijn in onze smaak valt, ging perfect.

Snelle levering & heerlijke wijn

Prima communicatie, snelle levering en heerlijke wijn.

prachtig assortiment goede service

breed assortiment, veel keuzes! Fijne wijnen en een goede service.

Prima snelle levering

En lekkere wijn.

Aparte wijnen die lekker en betaalbaar zijn

Een paar keer verschillende wijnen besteld om te proeven! Deze worden netjes geleverd in een mooie doos! De bezorging verloopt goed met meldingen vooraf. Op de website en de mailing mooie wijnen en aanbiedingen. Uiterst tevreden tot nu toe! Een proeverij zou ik leuk vinden!

Super !

Al meerdere malen bij Abels Wijnen besteld . Altijd snelle levering en groot assortiment . Ook goede prijzen !

Altijd vlotte en correcte levering.

Ik bestel al langere tijd bij Abels mijn favoriete wijn. De levering is altijd vlot en correct.

Tevreden over service

Prettige communicatie met medewerker! Oplossing naar tevredenheid

Jammer

Ik had te weinig flessen gekregen. Had er 2 minder dan ik besteld had. Nadat ik had gemaild met een foto niks meer gehoord. Slechte zaak dit, ik bestel niet meer bij abels wijnen

Beste Liesbeth, Wat ontzettend vervelend dat u zo’n nare ervaring heeft met ons. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat er op 1 juni door mijn collega naar u gemaild is met de vraag of u een foto van het pakket zou willen opsturen, omdat we het vermoeden hadden dat er breukschade was ontstaan tijdens het transport bij PostNL. Wij hebben echter geen reactie in onze mailbox gehad hierop, maar ik begrijp uit uw review dat u die wel gestuurd heeft. Wellicht is de mail, vanwege de zwaarte van de foto’s in de spamfilter blijven hangen. Hoe dan ook mijn welgemeende excuses voor de vervelende gang van zaken. We hebben inmiddels de ontbrekende flessen, inclusief een extra fles voor het ongemak, naar u toe gestuurd. Geniet ervan! Met vriendelijke groet, Floor Nas

Lekkere wild rock uit nieuw zeeland

Zeer goede ervaring

Prima. Zoals altijd, goed geregeld.

Uitstekende wijnverkoper

Mooie wijnen in het assortiment. Leuke aanbiedingen. Prijs is prima. Al verschillende heerlijke wijnen gekocht. Aanrader!

Goed verpakt en snel bezorgd. De website werkt makkelijk

Heerlijke Verdejo voor een mooie prijs. Door de grote Hamersma aanbevolen.

Top service én heerlijke wijn

Bestellen al een aantal jaar bij Abels. Fijne website, goede prijzen en altijd een vlotte en goede levering. Onlangs ging er iets mis; heel goed en snel opgepakt en met excuses in orde gemaakt. Er kan altijd iets fout gaan, hoe zij het hebben opgelost is hoe het hoort. Een voorbeeld verkoper en zéker een aanrader

Perfect!

Lekkere wijn en prima service!

Groot assortiment en snelle levering.

goede prijs kwaliteitverhouding en snelle levering

zie boven

Voldaan aan alle verwachtingen.

Eigenlijk niets aan toe te voegen,hooguit de volgende bestelling.

snelle afhandeling

Snelle levering en goede wijnen van de aanbiedingen

Correcte levering en snel !

Snelle accurate levering van top wijn tegen goede prijs

Aldeya is mijn alltime favourite wijn Altijd bij Abels Sneeuw accurate levering Prima prijs