Prima prijs/kwaliteit maar trage levering

Enkele keren wijn besteld en uitstekende prijs/kwaliteit. Bij vragen over de bestelling kan je een belletje verwachten. Deze persoonlijke benadering wordt op prijs gesteld. Wat me wel opvalt is dat er relatief laat geleverd wordt. Soms zitten er 4 tot 5 dagen tussen voordat de wijn bezorgd wordt. Ik heb de indruk dat dit niet (helemaal) te wijten is aan de drukte bij de pakketbezorgers door de lockdown.

Oplossing gericht.

Oplossing gericht, goed assortiment

Alles ging eigenlijk gewoon goed.

Nadat de 3 proefpakketten waren aangekomen zijn we meteen begonnen met de voorraad uit te dunnen. Elke wijn heeft een duidelijke andere smaak en karakter. Mijn vriendin maakt een lijstje met de wijnen die ze in de toekomst nog na wil bestellen.

Fijne firma

Al diverse jaren doe ik zaken met de firma Abels wijnen en heb zeer goede ervaring. a) Goed assortiment. b) Goede prijs kwaliteit verhouding. c) Snelle levering. d) Prima verpakking. e) Niet tevreden, gemakkelijk omruilen.

Goede service met mooie wijn

Normaliter worden de flessen snel bezorgd. Vanwege Corona duurt het nu wel een week. Dus maar wat eerder bestellen voortaan.

Levering prima geregeld. Ook retourneren probleemloos.

EEN ONTDEKKING!

Om te voorkomen dat ik met samengeknepen billen door een slijterij zou moeten lopen met het risico van besmetting, heb ik online gezocht naar mijn favoriete port. Abels wijnen had ze! De bestelling werd zeer snel verzonden en kwam zeer goed verpakt aan. De prijs was ook zeer goed. Na een tweede bestelling (dat zegt ook iets !) kwam ik tot de overtuiging , dat ik ook na de corona bij Abels wijnen blijf bestellen! Een ontdekking !

Goede wijnen, verrassende pakketten !

Snelle levering en prima prijs

Zie bovenstaand

ruime keuze uit heerlijke wijnen

Op zoek naar dessertwijnen kwam ik op de site van Abels wijnen. Er is een ruime keuze uit deze wijnen en ik heb gekozen voor een pakket van drie dessertwijnen. Deze zijn met de feestdagen opgegaan en smaakten alle drie verrukkelijk. Daarna nog een gesorteerd pakket gekocht. Eén van de witte witte wijnen smaakte heerlijk, dus een doos besteld. De keuze is ruim en de kwaliteit is goed. Bestellen gaat gemakkelijk en de levering is snel. Kortom: een aanrader!

De door mij uitgezochte wijn was uitverkocht. Kreeg daarvoor in de plaats flessen die duurder waren, hoefde niets bij te betalen.

prima wijn voor een nette prijs

Ik heb nu een keer of drie een bestelling online gedaan. Website is zeer toegankelijk en overzichtelijk. Betaling, afhandeling en levering niets op aan te merken. Fijn bedrijf, zeer zeker aan te raden.

Goede bestelling

Overzichtelijke website en snelle verzending

Vlotte service

Net zoals de vorige keren ook nu weer snelle levering en vlotte service! Gratis verzending vanaf 6 flessen zou nog aantrekkelijker zijn!

Makkelijke website, snelle service en alles gaat altijd goed eigenlijk.

Prima. Belletje om te adviseren over een alternatief

Port uit catalogus niet op voorraad. Kreeg een belletje waarbij een duurder alternatief werd aangeboden voor dezelfde prijs. Dat is goede service.

Uitstekend!

Zowel het aanbod, prijzen en ook de verzending zijn erg goed voor elkaar. Dit was mijn 2e bestelling, maar zeker niet mijn laatste

perfect

bestelling vlot en goed afgeleverd.

Slechte service

Direct na het bestellen, gebeld om adres wijziging door te geven, er werd mij beloofd dat dit ging gebeuren, echter is dit nooit gebeurd. Erg jammer

geweldige levering, heerlijke wijnen, goede prijs

Ik had een bon cadeau gekregen, anders had ik wellicht Abels niet gekend. Twee flesjes rosé en een port rosé gekocht. Heerlijke wijnen en bijzonder snel geleverd!

Fijn bedrijf

Lekkere wijnen, goede prijs en goede service

Klantgericht en zn. oplossend meedenken

Per ongeluk werd het verkeerde jaar gestuurd, maar er werd direct gereageerd met de mogelijkheid dit terug te sturen en daarbij een extra tegoedbon.

Goed geïnformeerd

Na bestelling werd ik door Abels gebeld dat de wijn even niet op voorraad was. Vertraging in de levering door de feestdagen. Zeer correct. De wijn kwam een week later dan verwacht keurig verpakt zoals we gewend zijn.

1e koop en alles okay