Lekkere wijnen tegen een redelijke prijs en perfecte servive

Goed en overzichtelijke website met goede uitleg over het wijn assortiment. Iedere week leuke nieuwe aanbevelingen en of aanbiedingen. Goede en snelle afhandeling van je bestelling en te volgen via track en trace

Supersnel

Ruime keuze uit diverse landen. Eenvoudig te bestellen. Goede klantenservice en snel geleverd.

Goede wijnen, vlot geleverd.

Zeer tevreden. Prima prijs-kwaliteit verhouding

Allles klopt, de wijn zoals aangegeven en de bezorging, top

Elke keer zeer tevreden!

We zijn elke keer weer zeer tevreden over onze bestellingen bij Abels Wijnen

Goede wijnen, goede service!

Oké

betrouwbare wijnwinkel

al jaren bestel ik vol vertrouwen lekkere wijnen bij Abels, altijd snel bezorgd en zeer goed verpakt

Heerlijke wijnen

Overheerlijke wijnen van Hans Greyl (wit en Blush) besteld en volgens afspraak bezorgd.

Komen na wat ze beloven

De ene dag besteld de volgende dag geleverd. Prima

Correcte zending in goede verpakking.

Heerlijke wijn voor een mooie prijs.

Een heerlijke wijn!!!

Een heerlijke wijn!!

Snelle levering, goede communicatie

Snelle levering, goede communicatie

fantastisch snelle bezorging

De drank die wij besteld hebben werd snel bezorgd, goed verpakt en redelijk in prijs.

Snel in huis, heerlijke wijnen!

Makkelijk om te bestellen en super snel geleverd. Wijnen zijn heerlijk, ook de minder dure en leuke aanbiedingen.

Komt afspraak goed na.

Alles prima. Prijs, verpakking en levering

Zie bovenstaand. Aan te raden voor uw bestelling.

snel

ruime keuze en snelle service

Goede betaalbare wijnen

Mooie aanbiedingen en wijnomschrijvingen die het mogelijk maken om ook online de wijnen te vinden die bij je passen.

Beste beoordeling

Snelle levering, leuke aanbiedingen, blij mee

Perfecte plaats om goede wijnen te bestellen.

Bestel al geruime tijd mijn wijn hier en dat bevalt erg goed. Ook de mogelijkheid om een wijnproeverij te bestellen is erg leuk.

Prima producten, prima prijzen, uitstekende service, duidelijke communicatie. Kort samengevat: een winkel waar je graag komt en graag koopt. Ik beveelAbels Wijnen van harte aan.

Prima wijn

Af en toe mooie aanbiedingen van wijnen met goede prijs/kwaliteitverhouding.

Tot nog toe waren al de wijnen toppers

Bij iedere wijn hadden wij een prima ervaring nu zijn wij niet van die enorme innemers maar des al niet te min heel tevreden

Op alle vlak vlot en professioneel

Zeer mooi aanbod, interessante promoties. Enkel jammer van verzendingskosten naar Belgie.