Zeer goed: snelle levering en goed afgehandeld.

Ik bestel vaker bij Abels Wijnen omdat zij wijn van le domaine Clavel gelegen in la vallée de la Cèze in de Gard importeren en verkopen. En omdat ik 's winters niet zomaar even wijninkopen in Zuid-Frankrijk kan doen. Mijn favoriete wijnen zijn de côte du Rhône villages wijnen. De service is goed en snel.

Goede service, fijne mensen, groot assortiment

Goede service, fijne mensen, groot assortiment

supersnelle levering!

nog niet besteld, of al in huis. Wat een geoliede machine. Fijn hoor!

mooie wijn

Netjes in stevige doos ontvangen. dacht een cadeau verpakking gratis bij kreeg, maar niets daarvan gezien. Heb ik dan verkeerd begrepen, denk ik.

Snelle levering!

Snelle afhandeling en levering.

Snelle bestelling van wijnen

De bestelling is prima gegaan, deze was er met 2 dagen

Abels' service is zoals de website, snel en vriendelijk zonder poespas

2e keer: en wederom makkelijk zoeken, eenvoudig betalen, snel geleverd. Proost, op jullie gezondheid grtS

Uitstekende service en wijnen

Ok

Top!!!

Al verschillende keren wat besteld bij Abels Wijnen Onze ervaring is echt top !

Keurig

Besteld en bezorgd volgens afspraak.

Lekkere wijnen voor een prima prijs

Heel positief

Er werken heel sociale mensen, die goede wijnen leveren!

Uitstekende wijnen

Mooie wijnen, goede informatie voorziening op de website. Snelle levering, goed verpakt.

Snelle service en goede wijnen

Heerlijke wijnen, goede aanbiedingen en snelle service.

Aardige mensen, zeer klantvriendelijk

Naast de fantastische wijnen, die ik de laatste rijd heb ontvangen, heb ik ook een aantal goede ervaringen met de klantenservice. Je leert een winkel of webshop pas goed kennen, als dingen wat anders dan gepland lopen. Met die dingen, die bijvoorbeeld in het vervoerstraject van derden zitten, gaan ze erg goed en communicatief om en doen er dan alles aan om de klant tevreden te stellen.

Snelle en correcte levering.

Mooie wijnen, snelle en goede levering

Keurig en netjes behandeld door u en ook netjes afgeleverd.

Kwaliteit & service!

Zeer lekkere wijnen voor goede prijzen en uitstekende service.

Prima wijn, snelle bezorging

Al diverse keren wijn besteld. Wijn wordt snel geleverd en goed verpakt. Eenmaal was er een probleem bij ophalen bij het afhaalpunt, fout van Post NL bleek, maar goed geholpen door Abels wijnen. Goede aftersale

Prima levering

De wijn die ik zocht was hier het best geprijsd. Het pakket kwam in goede staat en op de gevraagde dag binnen. Helemaal in orde deze webwinkel !!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik wacht altijd op de aanbieding van diverse Italiaanse wijnen en bestel dan wederom

Prima club

Altijd binnen een paar dagen mijn wijn binnen

Goed assortiment en uitstekende service

Prachtige wijnen voor mooie prijzen Professionele en zeer kundig advies . Verzending per post nl buitengewoon goed.