Goede service en fijne mensen

Abels wijnen heeft een mooi assortiment en veel kennis op dat gebied.

Perfecte service

Altijd leuke wijnen en mooie geprijst. Perfecte afwikkeling en levering.

perfecte service

post nl levert een doos waar normaal 12 flessen moeten inzitten doch bij opening van de doos zaten der 10 flessen in na telefonisch contact met Abels contact center is dit nagekeken wat bleek der waren 2 flessen gebroken door post nl maar dit is direct opgelost door de heel vriendelijke mevrouw van Abels en men heeft nog een extra fles bijgedaan dit is zeker een super service

Twee keer gekocht en beide voltreffers

Snelle en goede afhandeling.

Prachtige wijnen

Snelle levering Mooie wijnen Goede prijs verhoudingen

prima wijnen en prima service en goede toelichting

zeer tevreden

Over het algemeen goede ervaringen.

Had een klacht, maar is naar tevredenheid opgelost.

Goedemiddag, Wat vervelend dat u langer dan gebruikelijk op uw wijn heeft moeten wachten. Ik kan me voorstellen dat u hiervan baalt. Wij hebben uw wijn de eerst volgende werkdag direct verstuurd. Helaas was het door Koningsdag erg druk bij PostNL waardoor sommige pakketten vertraging hebben opgelopen. Heel vervelend dat dit ook bij u is gebeurd. Ik heb u zojuist een kortingsbon voor het ongemak opgestuurd. Hopelijk maakt dit het langere wachten een beetje goed. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Abels Wijnen

Komen gemaakte afspraken na

Goed Bestel een aantal keren per jaar Maak dan altijd een leverings afspraak deze wordt altijd keurig uitgevoerd Heel fijn want zo kun je ervoor zorgen dat je thuis bent voor de levering

Op en top

Heerlijke wijnen in een breed spectrum en telkens weer waar voor je geld! Ga zo door! Peter S.

Goed advies. Geleverde wijnen waren heerlijk.

Prima webwinkel

Uitstekende kwaliteit wijnen

wanneer komt er eens een speciaal prijs voor alc.vrije wijn ?

Snel

Geweldige zaak met positief personeel

Altijd word je hier vriendelijk ontvangen. Kundig advies en ja gaat met mooie wijnen naar huis

Super goede service

Snelle levering. Als het langer duurt melden ze dat snel en wordt ook aangegeven wat de oplossing is.

prijs/kwaliteit ok !

Zeer uitgebreid assortiment, m.n. Wijn uit italie mn. uit de "hak van de laars " TOP !!.

Snelle levertijden aantrekkelijke prijzen mooie wijnen

Nooit teleurgesteld.

de chardonnay alc.vrij van vive la vie is geweldig

wanneer komt er niet regelmatig een aanbieding van alc.vrije wijn?

Klantgericht

Klant gericht. Bellen op als een bestelde wijn nog niet binnen is en geven een alternatief waarbij de meerprijs voor Abels is. Prettig advies en niet opdringerig.

Snelle levering tegen een redelijke prijs

Altijd goed

Ik heb al een aantal keren besteld bij Abels wijnen. Ik ben echt nog nooit teleurgesteld. Als je een mooie wijn voor een faire prijs wilt raad ik je aan bij Abels te bestellen.

Goed advies en aardige mensen

Als je op zoek bent naar kundig advies moet je zeker bij deze zaak zijn, de mensen helpen je echt met het zoeken naar de meest geschikte wijn (of champagne of iets anders lekkers) en daarnaast zijn ze ook nog eens super gezellig! Aanrader :)

goede wijn voor leuke prijs

ook levering in Duitsland