Snelle levering en vriendelijke (klanten)service!

Bij de levering zaten een aantal flessen die ik niet had besteld (rode i.p.v. witte). Dit werd met 1 telefoontje direct opgelost. Ik kreeg per mail een retourlabel en de juiste flessen werden toegezonden. Met die doos kon ik dan de onjuist geleverde flessen retourneren. Top!

Altijd netjes en snel geleverd

Al enkele jaren klant bij Abels, Vaak een bestelling van onze "thuis" wijn,Corterosso Trilogia di Corteviola met daarnaast enkele nieuwe smaken. Makkelijk te bestellen! Goed verpakt! Op tijd geleverd!

Altijd goede wijnen voor een mooie prijs.

Ik heb regelmatig bij Abels wijnen besteld en ben nog nooit teleurgesteld. Mooie wijnen voor een eerlijke prijs. Bezorging altijd snel en correct.

Heerlijke wijn en snelle bezorging!

Heerlijke wijn en snelle bezorging!

Op tijd geleverd

Snelle en accurate levering

Volgens afspraak

Correcte levering

snel en correct geleverd

advies aan Abels: investeer eens in het gebruik van minder karton

Snel en netjes geleverd!

Lekkere wijn!

Altijd correct en optijd geleverd. En ook als je iemand wilt verrassen met wijn wordt je goed geadviseerd . En de wijnen zijn top!

Voortreffelijk de firma en de service.

Door de service en de wijnen bij deze firma adviseer ik mijn familie en vrienden om hier deze heerlijke betaalbare wijnen te bestellen.

Heerlijk wijn bij verschillende diners

Mooi geregeld; niet alles was op voorraad maar prima alternatief geboden. Super!

Grote variatie tegen redelijke prijs

Probeer de wijnen eens uit Roemenie

Mooie wijnen, goede aanbiedingen, snelle service

Al vele malen mijn wijnen hier besteld. Mooie wijnen van kleine wijnboeren, vaak tegen leuke aanbiedingen. Contact met klant ook altijd snel en naar tevredenheid.

snel makkelijk en lekker

snel makkelijk en lekker.

Excellent and super fast order and delivery. Many thanks and best wishes.

as above

Mooie wijnen

Prijs/ prestatie is zeer goed

Betrouwbaar en precies volgens afspraak.

Keurig verpakt en de levering is precies volgens afspraak. Ook de prijs kwaliteit verhouding, ik ben meer dan tevreden over Abels wijnen.

Perfecte service!

Altijd een perfecte service. Af en toe leuke acties.

Prima, snelle levering

Prima, snelle levering

Goede communicatie

Door een fout van PostNL moest ik mijn (zware) doos wijn zelf van het postkantoor halen! Abels heeft voor mij een klacht ingediend bij PostNL. Verder was de levertijd uiterst snel!

Prosecco was niet genoeg in stok ,mailtje gehad en enkele dagen later ontvangen.

Heel goed.

Prima website en aflevering.

Geen geweldige eerste indruk

We bestelden 13 flessen en er waren 11 flessen geleverd. Wel snel geleverd. Via mailverkeer opgelost, keuze uit kortingsbon voor een volgende aankoop of terugstorten. Op zich is hier niks mis mee, al zou ik als ( vroegere ondernemer) toch iets meer doen om het goed te maken. Een mooi flesje wijn als goedmaker bv.. Het zal ongetwijfeld niet expres zijn gedaan maar het staat toch knullig.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.