het is prima verlopen

het kwam mooi op tijd en ik ben zeer tevreden

Goede en snelle levering

Inmiddels heb ik twee maal een bestelling geplaatst en zijn beide bestelling snel bezorgt met een duidelijke aankondiging wanneer en ongeveer hoe laat de bezorger de bestelling zou afleveren

Topwijnen

Snelle bezorging en uitstekende selectie aan wijnen

Mooie keuze, snel geleverd

Goede levering

Goede levering

Meteen reageren op mailtje nadat wijn door Post niet bezorgd was.

Onze bestelde wijn werd door post.nl niet geleverd door omstandigheden bleek achteraf, Een mail gestuurd naar Abels wijnen die meteen gehandeld heeft, waardoor wij de wijn de dag erna ontvingen. Prima opgepakt!

Lekkere wijn, en snelle levering! De wijn wordt goed verpakt. Ik zal zeker nogmaals bestellen.

Prachtige Ripasso

Een hele mooie aanbieding. Snelle levering en een uitzonderlijke kwalitei

De wijnen en de service zijn meer dan uitstekend.

Van bestelling tot en met de levering was alles easy en supersnel

Mooie wijnen, goed beschreven.

Heb een aantal keren wijn bij Abels besteld. Had telkens weer de kwaliteiten die werden beschreven. Ben hier dan ook erg tevreden over. Verzending zou wel sneller kunnen. Dit gebeurde bij mij steeds een dag na de bestelling zodat ik de wijnen 2 dagen na de bestelling ontving. Niet zo erg als je er rekening mee houdt, maar wordt niet op de website vermeld.

Goede adviezen, heerlijke wijnen, mooie prijzen.

Zoals gebruikelijk

Uitstekend. Snel verzonden, verzorgd verpakt. En zalige wijnen. Ik ben zeer tevreden.

Snelle levering, top service!

Al enige tijd bestel ik hier heerlijke wijnen die in stevige verpakking in no-time thuis afgeleverd worden. Als er eens een keertje iets niet voorradig is dan nemen ze direct contact op. Maar vooral: heerlijke wijnen tegen de beste prijs!

Matige ervaring door Post NL

Bestelling liet lang op zich wachten en zorgde voor veel e-mails vanuit de track and trace. Je blijft dan thuis en dan komt er niets, vervolgens komt de helft van de bestelling. Daarna gebeld met een voortreffelijke helpdesk, die dit uitlegde en een dag later kwam de rest. Zonder tussenkomst van Post NL had ik 5 sterren gegeven.

De rosewijn is erg lekker

Eenmaal een bestelling gedaan ,snel en goed ontvangen we zijn dus tevreden, gaan we zeker weer doen.

Prima wijntje

Lekker, snel geleverd,

Heerlijke wijnen voor een prettige prijs. Top!

Op basis van de beschrijving kocht ik twee wijnen uit de Fitou. Heerlijk!

Makkelijk bestellen, snel verzonden en heerlijke wijn zoals omschreven.

Altijd goed

Bestelling wordt snel e accuraat bezorgd

Snelle levering!

Snelle levering, heerlijke wijn besteld.

Eenvoudig bestellen en snel gereed om af te halen.

Smakelijke wijnen voor een betaalbare prijs

Al eerder hier wij besteld op zoek naar die ene Syrahbuit Spanje blijkt er een nog betere ( qua smaakprofiel bij mij passende) wijn leverbaar te zijn. Meteen uitgeprobeerd en na goedbevinden, nog meer besteld. Tevens van het zelfde wijnhuis een Chardonnay besteld, kijken hoe die qua smaak uitpakt. En bovenal stevig verpakt en dezelfde dag verstuurd!:

Correct, netjes en op tijd geleverd.

Voor de eerste keer besteld bij Abels Wijnen. De wijn werd snel, correct en keurig verpakt geleverd.