Goede selectie wijnen - snelle levering

Ik ben een tijd geleden overgestapt van een grote internet aanbieder naar Abels. Ik vind hier wijnen die bij mijn smaak passen binnen een bepaalde prijsrange. Er is nooit gedoe over prijzen, geen wazige acties of almaar promoten van die wijn die je toch niet wilt. Verbeterpunten zijn: 1. selectie filter is niet gebruikersvriendelijk vooral als je op je mobiel bestelt. 2. Geen voorkeurdag voor levering kunnen aangeven. Dat kan betekenen dat je de zware dozen moet gaan afhalen bij een afhaalpunt in een winkelcentrum terwijl je auto een eind verderop staat.

Prima correct en snel

Prima, correct en snel

Altijd een verassing in de nieuwe aanbieding en goed geprijsd. Kwaliteit nooit een tegenvaller.

Zie boven

Duidelijke website, snelle reactie en snelle levering

Ruim assortiment, goede beschrijving en hele snelle levering

Professioneel en betrouwbaar

Een webwinkel met een mooi assortiment waar je als klant makkelijk selecties kunt maken om tot een keuze te komen. Leuke aanbiedingen en zo ie zo een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering altijd conform belofte en indien nodig mogelijkheid voor maatwerk,

Hulde!

wederom is mijn bestelling keurig verzorgd, stevig ingepakt en snel bezorgd. Hartelijk dank!

Mooie selectie wijnen

Top selectie aanbod in zowel wit als rood. Prijskwaliteitsverhouding uitstekend Service buitengewoon inclusief verzenden aan huis

Uitstekend!

Goed aanbod voor een goede prijs. Vlotte levering.

Beste witte wijn die ik ken (mount hermon Israel)

Proeven! Pure fruitsmaak o.a. meloen.

Prijs, kwaliteit, snelheid etc .....in 1 woord fantastisch !!!!

Steeds goede service

Altijd correct

Goede prijs/kwaliteit en een goede service

Mijn zending was gedurende transport kapot gegaan. Ik werd geïnformeerd door een mail. Kreeg een alternatief aangeboden en een fles wijn ter compensatie.

Zie hieronder

De bestelling keurig en op tijd bezorgd.

Snelle en goede service

Bestellen gaat makkelijk en snel, prijs kwaliteit verhouding van de wijnen is prima.

het is prima verlopen

het kwam mooi op tijd en ik ben zeer tevreden

Goede en snelle levering

Inmiddels heb ik twee maal een bestelling geplaatst en zijn beide bestelling snel bezorgt met een duidelijke aankondiging wanneer en ongeveer hoe laat de bezorger de bestelling zou afleveren

Topwijnen

Snelle bezorging en uitstekende selectie aan wijnen

Mooie keuze, snel geleverd

Goede levering

Goede levering

Meteen reageren op mailtje nadat wijn door Post niet bezorgd was.

Onze bestelde wijn werd door post.nl niet geleverd door omstandigheden bleek achteraf, Een mail gestuurd naar Abels wijnen die meteen gehandeld heeft, waardoor wij de wijn de dag erna ontvingen. Prima opgepakt!

Lekkere wijn, en snelle levering! De wijn wordt goed verpakt. Ik zal zeker nogmaals bestellen.

Prachtige Ripasso

Een hele mooie aanbieding. Snelle levering en een uitzonderlijke kwalitei

De wijnen en de service zijn meer dan uitstekend.

Van bestelling tot en met de levering was alles easy en supersnel

Rijksweg 126 6581 ES Malden