Heel goede en betrouwbare wijnleverancier

Mooie website, leuke aanbiedingen en prima snelle levering

Lekkere wijn, snelle levering

Lekkere wijn, snelle levering, goede aanbiedingen

Erg tevreden

Lekkere wijnen en snelle levering

mooie aanbiedingen, goeie communicatie

de wijn die we bestelden was een wijn die we tijdens een reis in Frankrijk hadden leren kennen Elisabeth van Domaine La Baume en kochten die al eens bij Abels Wijnen toen deze in aanbieding stond hebben we die dan ook opnieuw besteld ik zag bij 't bestellen dat de wijnmaker nog andere wijnen had en heb er dan ook enkele van besteld om deze ook te leren kennen verder had ik gevraagd om na een bepaalde datum te leveren en dat is perfect opgevolgd/gecommuniceerd waarvoor dank!

Top wijn

Heerlijke wijn en keurig geleverd!

Zeer goed bedrijf

Us een zeer goed bedrijf regelt snel en antwoord altijd als men iets vraagt. Is er iets niet goed gegaan met een bestelling wat bij mij zelden is gebeurt maar wordt dan direct snel geregeld. Ik ben als klant superblij

Snelle bezorging en keurig afgeleverd

Kwaliteit

Heerlijke Spritz ontvangen in goede stevige verpakking . Snel geleverd . Gewoonweg top !

Kapotte flessen geleverd

Mijn bestelling werd door postnl voor de deur neergekwakt terwijl we gewoon thuis waren. Gevolg 2 kapotte flessen, de wijn liep uit de doos en bij het uitpakken moest ik voorzichtig zijn omdat de doos scherven van de kapotte flessen bevatte. Wellciht is het een probleem van postnl, ; ben benieuwd hoe Abels wijnen hier mee omgaat. Twee dure flessen minder geleverd. Dit was de eerste keer dat ik via abels bestelde. Abels heeft gelijk adequaat gereageerd en de kosten van twee kapotte flessen vergoed.

Beste Guust, Dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan bij de levering. Ten eerste is dit niet wat wij van PostNL verwachten m.b.t. de levering. PostNL hoort het pakket gewoon netjes te overhandigen. Als dit niet lukt, horen ze het te bezorgen bij een PostNL punt. Omdat dit niet goed is gegaan, ga ik direct een melding maken bij PostNL zodat de chauffeur hierop aangesproken wordt en dit in het vervolg niet nog eens kan gebeuren. Ook vinden we het erg vervelend dat er flessen kapot zijn gegaan. PostNL mag sowieso geen pakketten met breukschade afleveren zonder uw toestemming. Wij hebben u, in overleg een tegoedbon aangeboden ter compensatie van het de gebroken flessen en het ongemak. Met vriendelijke groet, Floor Nas Abels WIjnen

Top aanbieding en supersnelle levering!

zie boven

Goed verpakt, keurig op tijd en goede prijs!

Prima wijnboer!

uitstekende wijnen, prima prijzen, groot bestelgemak, geweldige kantenservice.

Snelle levering, goede wijnen

Goede kwaliteit wijnen, ruime keus en een snelle levering.

Top bedrijf

Via internet besteld, netjes op tijd geleverd

Deze beoordeling op basis van een eerste ervaring, en die is uitstekend.

Levering snel, efficiënt en correct. Bestelde wijn ken ik uit een andere setting, maar de prijs van Abels was nu net wat sympathieker.

Echt prima!

Al verschillende keren mijn bestelling geplaatst en thee is telkens weer prima verzorgd, door de prima beschrijving van de wijnen kunnen wij ons elke keer weer verheugen op een heerlijke wijn.

Fantastisch!!

Mooie wijnen en daar gaat het om...en snelle bezorging en Telefonisch goed bereikbaar alleen maar lof!.

Zeer positief

We zijn zeer tevreden

Fijne wijn en goede levering

Fijne wijn en goede levering

Al jarenlang onze huisleverancier

Keuze genoeg, goede wijnen in elke prijsklasse. Communicatie over bezorging en bezorging goed . Verpakking is van top klasse. Dozen zijn herbruikbaar.

Bestelling is snel geleverd en in een goede verpakking.

snelle, correcte, sympathieke service met echt goede, uitstekende wijn

...

Goede wijn, snel bezorgd

Altijd goed

Hoe vaak ik ook bestel, het is altijd goed.