Mooie wijnen!

Mijn eerste kennismaking met Abels Wijnen is erg positief. Prima website, goede communicatie en snelle, verzorgde service, afhandeling.

Uitstekende wijnen en snelle levering

Uitstekende wijnen en snelle levering

Grauburgunder deze wijn is mijn favoriet

Deze wijn is aanwezig bij Abels wijnen, daar ben ik h geweest l blij mee.

goede en bijzondere wijnen voor een prima prijs

als je een beetje goed oplet op de aanbiedingen zitten er hele goede en goed betaalbare wijnen tussen. en ook vind ik het erg fijn dat je de wijn per fels kan kopen ipv meteen per doos. als het goed bevalt bestel je daarna gewoon die doos.

Voor herhaling vatbaar

Dit was m’n eerste bestelling. Ik zocht n wijn die niet overal te koop is. Keurig en snel geleverd.

Zeer goede alcohol vrije wijn . En goede en snelle service

prima wijntjes

lekkere wijnen en leuke aanbiedingen

Diverse proefpakketten. Ik heb er een uitgekozen. Tot nu toe lekker en verrassende wijnen. Geleverd volgens afspraak. Top.

Nu top, altijd top

Snelle levering, uitstekend verpakt voor een prima prijs.

Goede wijn tegen redelijke prijs en mega snel geleverd!!

Goed wijn assortiment met redelijke prijzen

Lekkere wijnen zowel wit, rood als rose Levering gratis aan huis bij aankoop bepaald bedrag

Prima wijn en snelle levering

Een aantal goede wijnen gekocht. Vaak weekendaanbieding. Ik zou adviseeren om klanten de gelengeid te bieden om binnen 2 weken van de bestelling de mogelijkheid bieden om tegen dezelfde korting een nieuwe bestelling te doen. Een bestelling voldoet niet altijd aan de verwachting. Vaak is bij een tweede bestelling een stuk duurder waardoor er op internet gezocht wordt naar een betere deal. Dan verlies je loyale klanten.

ik weet het nog niet

ik heb er nog niet van gedronken

Prima service en snelle levering

Alles verliep zoals het hoort

Heerlijke wijnen en goede bezorging

Nu 2 jaar bestel ik alcoholvrij wijn. De wijn die wij bestellen kun je nergens anders krijgen en is heerlijk. De service/bezorging is volgens website

Zeer goede ervaring en snelle levering.

goede producten, snelle levering

goede producten, snelle levering

Goede wijnen en duidelijke levering

Een overzichtelijke website met goede wijnen en groot assortiment. Ook mooie aanbiedingen. De bezorging verloopt duidelijk en netjes.

Precies volgens afspraak geleverd.

Breed assortiment, goede service.

Veelzijdig breed assortiment. Toegankelijke website met informatieve beschrijvingen. Goede service tav aflevering en nazorg indien nodig.

Goede wijn tegen redelijke prijs vlot thuis

Snelle levering, goed verpakt

Mijn score is een 10

IK bestel al wat jaren wijn bij jullie bedrijf en en kan maar een ding zeggen er over betrouwbaar en surfers en op tijd geleverd. Ook de wijn is perfect.

2 Dozen wijn besteld en deze zijn snel geleverd!

Rijksweg 126

6581 ES Malden