Super!!

Snelle levering en keurig verpakt.

Helemaal goed! Netjes verpakt

Veel keus, netjes verpakt mee kaartje!

goed en snel

keurige levering, alleen de beloofde bevestigingsmail blijft uit.

alles perfect

alles perfect

Mooie beha

Mooie beha

Thumbs up

Jammer dat de strings niet in de verpakking zaten van het merk zelf, maar verder allemaal goed, netjes en snel. Kaartje erbij met de wasvoorschriften. Ze zitten te ver weg, maar anders zou ik zeker bij ze langs gaan, ik heb een goed gevoel bij Esterella 👍🏼

• Communicatie N.v.t.

Vond het erg fijn dat ik volgende dag mijn bestel kon ontvangen. Groetjes Ineke.

Zoals altijd prima

In de winkel werd ik altijd prima en heel prettig geholpen. Vanwege de afstand kies ik nu voor de webshop en ik ben weer zeer tevreden. Bedankt!

• Communicatie N.v.t.

Zeer goede en snelle levering

Erg tevreden over deze zeer snelle levering.

Goede kwaliteit en service

Meermaals een bestelling geplaatst bij Esterella Lingerie. Ik ben zeer tevreden. De laatste keer leek het alsof mijn bestelling ergens bleef hangen. Ik had hierover prettig contact met de klantenservice.

• Communicatie

uitstekende service en snelle levering

vragen worden gelijk beantwoord door zeer deskundige medewerkers

Prima snel en netjes maar niet mogen retourneren wat on sale is is niet ok!

Nog niets ontvangen....

Vandaag het pakketje in goede orde ontvangen.

Geachte mevrouw Tijs, Bedankt voor uw order die u op 25-01-20 heeft geplaatst via onze webshop waarbij u de mededeling heeft kunnen zien dat de levertijd max 8 dagen bedraagt. Dat betekent dat u uiterlijk 05-02-20 (8 werkdagen) uw bestelling in huis moet hebben. Uw bestelling is op 29-01-20 verzonden. Vandaag de 31-01-20 geeft u een review van een 2, wat wij zeer betreuren. PostNL zal uw pakket voor de 5e bezorgen. We wensen u veel draagplezier, en hopen dat u uw review zult herzien. Met vriendelijke groet, Ellen Hamers Ceo Esterella Lingerie

Heel snel ontvangen😊

Je wordt ook vriendelijk te woord gestaan als je opbelt

Correct

Heel overzichtelijke website, hele vlugge levering. Eventjes voor 16u besteld de volgende dag in Belgie, Top!!

Helemaal tevreden van het product en de levering!

Helemaal tevreden van het product en de levering!

Een goede service

Netjes en snel geleverd.

Geen overbodige verpakking gebruikt. En met een handgeschreven naam op een kaartje maakt het ook persoonlijk. Een aanrader!

Heel goede service dank u wel

Alles prima

Keurig volgens verwachting geleverd, goede maten

Niet gekregen wat is besteld, wel alternatief.

Jammer dat de voorraad op de site niet klopt met de werkelijke voorraad. Daardoor niet gekregen wat ik wilde hebben. Wel een alternatief gekregen.

correct en betrouwbaar

Heel positief

Top Service

Ik had een bikinibroekje besteld maar deze was niet naar mijn zin. Toen gebeld en heeft Denise van Estrella meteen voor mij besteld en gezorgd dat deze op tijd voor mijn vakantie binnen was. Super geregeld dank.

Het setje paste perfect

Het online bestellen was gemakkelijk en perfect naar wens uitgevoerd.

Over Esterella Lingerie

Toonaangevend in Lingerie, Badmode, Nachtmode en Borstprotheses.