Snelle betrouwbare afhandeling

Ik had een BH besteld en betaald, die helaas niet meer geleverd en geproduceerd werd. Direct kreeg ik mooie alternatieven aangeboden. Toch besloot ik de bestelling te annuleren. Binnen zeer korte tijd kreeg ik al een bevestigingsmail van de annulering. En direct daarna het bericht dat het betaalde bedrag teruggestort was. Zo'n service ben ik nog nooit tegengekomen. Top! Zeer betrouwbare site!!

Wat een service!

Het artikel dat ik wilde kopen, was niet voorradig. Daarom werd aangeboden om het later bij mij thuis te bezorgen. Dat gebeurde prompt binnen één week. Geweldig!

• Communicatie

Uit stekende pasvorm en top kwaliteit

Al jaren draag ik dit model en is nog steeds uitstekend.

• Communicatie

Wat een fantastische service!

Een prachtige website met veel keuze, ook in prothese lingerie. Fijn omdat je thuis in alle rust kan passen. Nu voor de tweede keer een bestelling geplaatst. Heb een tweetal keren telefonisch contact gehad om iets te ruilen. Ik was heel aangenaam verrast door in de eerste plaats de vriendelijkheid van de dames aan de telefoon maar ook door de moeite die wordt genomen om je van dienst te zijn. Bij Estrella gaat het duidelijk niet alleen om hun mooie collectie maar nóg meer om de klant. Dat laatste mis ik steeds meer bij veel detaillisten. Wanneer ik in de buurt ben ga ik zeker een bezoek brengen aan de winkel in Heerlen.

• Communicatie

Waarom wacht ik nog steeds op terugbetaling….WAAROM?

De Bank houdt mijn geld zolang vast?

• Communicatie

Fijne hulp en advies tijdens het passen

In één woord top!

Zorgvuldig en snel

Zorgvuldig verpakt en snelle verzending

Keurig

Supergoed en netjes verzonden. Lief verpakt met een persoonlijke touch er bij. Prima service!

• Communicatie

Snelle levering en goede service

Ik kreeg mijn bestelling heel snel. Het terugsturen was geen probleem en verliep ook vlot en snel. Kortom, goede service. Ik heb even gebeld en communicatie was ook heel prettig en efficient.

Professionaliteit.

Ik ben erg goed geholpen door Eefke nadat ik een foute bikini had gekocht. In zoverre een bikini met mousse, wilde 9k absoluut niet. Eefke heeft met veel geduld alles uitgezocht en zowaar het is en degene die ik het liefste wilde en de juiste maat. Dus hier zit een zeer tevreden klant.

• Communicatie

Mooi product en snel geleverd

Beste, Bedankt voor uw compliment! Team Esterella Lingerie

Altijd vriendelijk en goed geholpen

Ik ben geen online besteller en toen ik dat uitgelegd had hebben ze mij heel vriendelijk geholpen

Beste, Bedankt voor uw vertrouwen en compliment! Team Esterella Lingerie

Geweldig.keurig verpakt en een persoonlijk bedankje.

Snel geleverd.

Maat en kleuren komen overeen met verwachting.

Beste, Fijn om te horen, bedankt voor uw review! Team Esterella Lingerie

Gewoon schitterend

Gewoon super, snel, vriendelijk, beleefd en heel accuraat. Zo zou het altijd moeten gaan bij een on line bestelling bij anderen.

• Communicatie

Beste, Bedankt voor uw vertrouwen en compliment! Als u tevreden bent, zijn wij dat ook. Team Esterella Lingerie

Ik heb nog niets mogen ontvangen, dus te brief deze vraag

Was erg vervelend dat ik van mijn bestelling , pas veel later een mail kreeg , dat deze niet meer voorradig was ! Was al weer enige tijd overheen gegaan . Op de site was de maat 38 gewoon te bestellen !! Ik kreeg nu de vraag voorgelegd of de 36 ook goed was … heb deze toch maar laten komen , en zal deze dan wel of niet moeten retourneren. Betaald had ik namelijk direct al . Inmiddels al enige tijd verder, en nog geen bestelling binnen, ik wacht nog even af …

Prima ervaring, snelle levering

Beste, Bedankt voor uw vertrouwen en compliment! Team Esterella Lingerie

Prima en ruim assortiment.

Online besteld. Binnen levertijd bezorgd en een retour wordt snel afgehandeld.

• Communicatie N.v.t.

Beste, Bedankt voor uw compliment! Als u tevreden bent, zijn wij dat ook. Team Esterella Lingerie

Artikel was niet zoals verwacht en retour betaling laat op zich wachten

Product, stof niet als verwacht. Retour gestuurd. Bericht ontvangen dat geld geretourneerd is, dit is niet het geval. Wel keurig verpakt bij aflevering en tijdig bezorgd.

• Communicatie

Bestel proces en retour proces verliepen super snel. Artikelen snel geleverd, met een persoonlijk kaartje!

• Communicatie

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering

Beste, Bedankt voor compliment! Team Esterella Lingerie

Uitgebreide collectie van mijn favoriete merk

Met de zeer uitgebreide webshop van Esterella vind ik altijd een mooi setje van mijn favoriete merk.

Beste, Bedankt voor uw mooie compliment! Team Esterella Lingerie

Binnen 2 dagen bestelling ontvangen. Netjes verpakt. Kon door brievenbus.

Beste, Bedankt voor uw compliment! Team Esterella Lingerie

Echt helemaal super en heel persoonlijk. TOP

Echt een aanrader

Beste, Bedankt voor uw mooie compliment! Team Esterella Lingerie

Alles past prima

Zie boven

Over Esterella Lingerie

Toonaangevend in Lingerie, Badmode, Nachtmode en Borstprotheses.