Vlotte levering, goede opvolging

Alles prima verlopen

Was snel geleverd

Was zoals ik verwacht had

goede correcte service!

ik heb al een paar keer lingerie besteld en telkens ben ik zeer tevreden over de aankoop, service en verzending.

• Communicatie

Vriendelijke en behulpzame medewerkers die de klanten daadwerkelijk als koning/koningin behandelen.

• Communicatie

Zeer ruim assortiment en mooie spullen, vakkundige en vriendelijke medewerkster.

Afspraken komen ze netjes na.

• Communicatie

correcte levering en prima donna is altijd goed

Prima BH

TOP

perfecte service

• Communicatie

Mooie collectie, snelle service en zeer vriendelijke mensen

Mooi setje gekocht voor mijn vrouw, prachtige collectie. Je wordt (ook als man :-)) zeer goed geholpen en geadviseerd.

bestelde artikelen niet leverbaar

Op een grote en dure bestellen waren 3 van de 5 (al reeds )betaalde artikelen achteraf toch ineens niet leverbaar. Helaas waren dat ook net de afgeprijsde artikelen. De alternatieven die werden geboden moet ik voor bijbetalen. Proefde geen pro actieve houding. Zal niet gauw hier weer iets bestellen.

• Communicatie

Geachte mevrouw, Allereerst hartelijk dank voor uw bestelling en de genomen moeite voor uw review. Wij zijn continue bezig onze kwaliteit en service te verbeteren. We bieden u vanuit ons hart onze oprechte excuses dat u uw originele bestelling wegens een technische storing niet volledig heeft kunnen ontvangen. Op het moment van uw bestelling heeft er achter de schermen een verandering in de systemen plaats gevonden, waardoor dit heeft kunnen gebeuren. Wij zijn met u in contact gekomen om alternatieve artikelen te voorzien voor de niet verkrijgbare artikelen. Ondanks alles vragen wij u heel beleefd om uw review te herzien. Ik wens u een alvast een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Maaike Team Webshop Esterella Lingerie

Mooie kwaliteit zorgvuldig verpakt en verstuurd

Zie boven

alles ok.

alles was ok aleen was er wat onduidelijkheid met de verzending.na contackt op te nemen met winkel was alles ok.

Betrouwbaar

Altijd op tijd, zo niet, eerder geleverd. Indien ruilen of retour ook goede service. En altijd een persoonlijke handgeschreven boodschap erbij (leuk detail).

Uitstekende kwaliteit

Meerdere keren besteld en de kwaliteit en service zijn zeer goed de behulpzaamheid van het personeel Is ook top Als een artikel niet meer op voirraad is bellen ze netjes op of je eventueel een ander artikel er voor in de plaats wil. Echt een top winkel zou het zeker aanraden.

Goed service.

Vlotte levering, vlotte communicatie en snelle terugbetaling (ontbrekend artikel)

Veel keus

Ik ken de winkel alleen via de webshop. Bestellen gaat goed alleen als het pakje binnenkomt zit er geen schrijven bij bijvoorbeeld een factuur en hoe je dingen kan ruilen of retour sturen. Dat vond ik omslachtig heb dus alles via mail gedaan. Ook laten ze niet weten of je retouren zijn aangekomen. Je moet het allemaal zelf regelen. Ze hadden ook een fout gemaakt maar die was snel verholpen en ik werd vriendelijk geholpen door de telefoon.

• Communicatie

Hallo Corina, Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn continue bezig onze kwaliteit en service te verbeteren. De facturen worden digitaal naar uw opgegeven mailadres gestuurd om papier te besparen en dus ook een bijdrage te leveren aan ons milieu. Dat is ook de reden dat wij geen retourformulieren standaard in onze pakket meesturen. Deze staan op onze webshop op verschillende plaatsen duidelijk zichtbaar om te downloaden. Er wordt bij het terugboeken van het bedrag van een retour altijd een bevestiging per mail gestuurd. Esterella wilt graag op die manier een bijdrage leveren aan de verbetering van ons milieu. Met vriendelijke groet, Sandra Klantenservice Esterella Lingerie

Esterella Lingerie is zéér klantgericht, goede service, en vakbekwaam.. Een Top Zaak!!!

Ik had een body besteld, die ik al járen heb.. En toen ik de body binnen kreeg, bleek deze body opeens een beugel te hebben? Dat was vreemd, want dat heeft deze body nooit gehad. Of had ik misschien een fout gemaakt en het verkeerde besteld? Dus contact opgenomen met Esterella, waar ik een vriendelijke mevrouw aan de telefoon kreeg. Ja die mevrouw begreep het ook niet en is het één en ander gaan na kijken maar het bleek toch dezelfde body te zijn! Máár nu opeens mét beugel,, en dat staat niet bij de body beschreven op de bestel pagina! Die mevrouw vond het erg vervelend en heeft mij daarop enkele voorbeelden van body's per mail gezonden,, die wel zonder beugel waren.. Maar nee daar zat niet echt bij wat ik mooi vond. Dus de dag erna weer terug gebeld en toen kreeg ik weer een andere mevrouw aan de telefoon, die dit probleem ook niet begreep? Zij heeft daarop dus de leverancier gebeld en kreeg als antwoord; dat deze body altijd een beugel heeft gehad! Nou werkelijk,,, dat is niet waar!!!! Ik draag deze body al járen, omdat hij fijn aan sluit,, glad is over de cup,, en géén beugel heeft. Maar goed,, het is jouw woord tegen dat van hun (de leverancier),, dus dat zal dan wel..... Ik heb beide dames vriendelijk bedankt voor het luisteren,, voor het aandragen van eventueel een andere optie, een andere body.. En voor het informeren bij de leverancier,, en voor de genomen moeite en de fijne service.. En daarbij heb ik dus toch besloten deze body toch te gaan dragen,, ondanks de beugel... En ik moet zeggen,, het valt me 100% mee,, en heb eigenlijk helemaal géén last van de beugel en zit de body zoals ik het gewent ben... Dus eind goed - al goed.... En daarom ben ik dus al jáááren klant van Esterella,, want daar word je zó goed geholpen,, ze zijn er altijd zó klantvriendelijk en gastvrij,, en je word er nog als mens behandeld... Bij Esterella ga je Echt met een Goed gevoel naar buiten,, en voel je je Op en Top vrouw......

geweldig

je besteld paar dagen later binnen mooi toch en past altijd goed

• Communicatie

Zeer stipt en duidelijk in service !

Steeds snelle service en duidelijke mails. Eventuele terugbetaling gaat heel correct en vlot !

• Communicatie

het is niet aan te raden om een bh online te bestellen. zelfs een bekend merk en mijn bekende maat, kan toch een bh opleveren die niet goed past. ik acht het best toch een bh in de fysieke winkel te passen en te kopen. dat voorkomt gedoe en teleurstellingen. fijn dat de winkels intussen weer open zijn.

• Communicatie

Product zeer goede kwaliteit houden zich aan de afspraak met verzenden prettig gevoel bij deze winkel

Snelle service goede prijs

Veel keuze, mooie aanbiedingen

Bestelling zonder reden geannuleerd

Mijn bestelling is zonder opgave van reden geannuleerd. Slechte communicatie en het product niet geleverd.

• Communicatie

Top lingerie en mooie kwaliteit.

Heel blij met de bh met kant voorstukje. Ik kan nu een weer wat lager truitje aan na een borstamputatie. Ik zal zeker jullie site in de gaten houden.

• Communicatie N.v.t.

Keurig verpakt en een leuk persoonlijk kaartje erbij. Geeft toch net even het gevoel van het cadeau in plaats van zomaar een pakketje. Ik had mijn bestelling de vierde werkdag binnen, dus netjes zoals ook als gemiddeld vermeld op de website.

Over Esterella Lingerie

Toonaangevend in Lingerie, Badmode, Nachtmode en Borstprotheses.