Prima no-nonsense webshop

Mijn groepenkast is recent vernieuwd met Iskra installatiemateriaal. Wilde voor de uibreiding met een kookgroep ook Iskra spullen gebruiken. Heb via mijn smartphone de benodigde spullen besteld. De webshopervaring is visueel niet optimaal en er kan beter via de pc worden besteld. Verzending aflevering en verpakking en de bijbehorende communicatie is uitstekend. Prijs/kwaliteit van de geleverde spullen uitstekend. Kort samengevat prima ervaringen.

Goede kwaliteit snelle levering

Goede kwaliteit snelle levering en n goede prijs

Na overleg een kast precies op maat.

Een prima groepenkast voor een mooie prijs

Goed.

Alle afspraken worden nagekomen.

snel en goed

een prima site, goede omschrijvingen en na mijn bestelling volgende dag al in huis.

super service

ik bestel al een hele tijd mn kasten bij Superflink is altijd hele goede service en snel. met vriendelijke groet Michel Velings

alles volgens afspraak gedaan

In een woord "Geweldig", SUPER!

Door de jaren heen diverse groepenkasten en componenten bij SuperFlink gekocht en nu had ik een probleem met 2 aardlekschakelaren. Dit aangegeven via het contactblad en zie daar, binnen 15 minuten werd ik gebeld dat er 2 nieuwe aardlekschakelaren klaar lagen voor verzending onder garantie. Klasse, dit noem ik nu service! Ik heb ze inmiddels vervangen en alles werkt weer perfect.

Goede service en levering

Duidelijke website goede prijs en kwaliteit Daarnaast netjes optijd geleverd Aanrader

Altijd beste service...

Deskundige advies.... goede materiaal kwaliteit....

Leo is een topper. Vorige keer fixte hij gelijk zonder te vragen mij twee nieuwe ALS voor mijn kast, want die werkten niet meer. Nu heb ik voor mijn nieuwe huis weer een nieuwe kast hier besteld.

Ziet er mooi uit!

Ziet er goed uit. Plaatsing volgt nog.

Toppie

Bestellen volgende dag leveren.

Gewoon super goed

Snelle service, denken mee, goed product

flink

Goede omschrijving vh product,competitieve prijs,vlotte communicatie met de verkoper.Pakketje heeft wel wat langer op zich laten wachten dan aangekondigd maar dat was de schuld vd pakjesdienst.

Goed product, snelle levering

Groepenkasten zijn keurig en compleet. Levering tot nu toe altijd volgende dag. Meerdere gebruikt al en tot volle tevredenheid.

Goede uitleg en ook ‘s avonds bereikbaar

Ik had een vraag over de toepassing van een product dat ik wilde bestellen en kon ‘s avonds en in het weekend nog bellen en kreeg zeer duidelijk en uitgebreid antwoord aan de telefoon

prima en behulpzaam

Super service weer

Al een aantal keren besteld, snel en goed geleverd. Voor goede prijzen.

al diverse malen wat besteld altijd snel en kordaat geleverd

het is altijd fijn om met superflink zaken te doen ,als je vragen heb word je meestal snel benaderd om een en ander toe te lichten ,zodat er altijd wel een passend voorstel gedaan kan worden. ook met defecte artikelen word er niet moeilijk gedaan had laats alamat die niet meer terug te zetten was gebeld volgende dag al nieuwe geleverd gekregen ,dit vind ik pas service niet moeilijk doen maar zorgen dat de klant tevreden is

Kwaliteit

Zeer tevreden!

Prima service en snelle levering

Bij telefonisch contact een vriendelijke en duidelijke uitleg over welke kast en componenten ik nodig had/

prima en snelle levering.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Ik bestel al vaker bij SuperFlink. Steeds snelle levering en goede kwaliteit prijs verhouding. Verder ook een duidelijk website met nuttig informatie over de verschillende automaten.