alles wat ik nodig had, voor een prima prijs en compleet met advies

niets toe te voegen

Gewoon zoals het hoort

Makkelijk bestellen, zeer snelle levering via postNL. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend

Goed, snel en vakkundig

Zie vorige omschrijving

Goed advies na overleg van de situatie in de meterkast en vlotte levering

Snelle accurate levering!

Snelle accurate levering!

Logistiek en technisch perfect!

Logistiek en technisch perfect!

Goed en degelijk

Snelle levering degelijke kast goede prijs en goed advies al meerdere keren iets besteld altijd goed.

Eerlijk bedrijf,

Super snelle levering volgens afspraak. Verkoper vroeg waarom er voor een keuze op een bepaald artikel was (afwijkend) en gaf hierbij het juiste advies.

eerlijke bediening en levering!

bedrijf wat service en veiligheid hoog in het vaandel heeft staan!

Goed product, scherpe prijs

Snelle levering van reeds voorbereide groepenkast.

Duidelijk verhaal, goede service, snelle levering

Onlangs heb ik een aantal vragen gesteld welke zeer duidelijk werden beantwoord door Leo. Tevens dacht hij mee over het schema en opstelling. De groepenkast werd vooraf klaargemaakt voor aansluiting conform voorgesteld schema en diezelfde dag nog verzonden. De kwaliteit van het materiaal voelt degelijk en is erg interessant qua prijs. Al met al dus zéér tevreden over SuperFlink.

Goede kwaliteit en levering

Goed geholpen door Leo met mijn vraag

Een goede groepenkast voor een hele mooie prijs

Makkelijke website en keurig op tijd en volgens afspraak geleverd

goede advies en goede producten

na telefonische advies een goede keus kunnen maken voor een groepenkast

Advies op maat

Gewoon alles doen goed.... werk, comunicatie.

Prima! Snel geleverd en zeer compleet

Voldeed geheel aan mijn verwachtingen.

Top service van een top bedrijf

Na deskundig telefonisch advies een keuze kunnen maken uit alle mooie groepenkasten. Alles snel en netjes geleverd, compleet met de juiste toebehoren. Zelfs handige stickervellen om alles overzichtelijk te markeren. Echt heel tevreden.

Goede en snelle service voor een eerlijke prijs

Onlangs voor ons kantoorpand een nieuwe groepenkast besteld bij SuperFlink. Ondanks dat SuperFlink gesloten was, toch nog een order kunnen plaatsen eind 2019 (voor het fiscale boekjaar) waarna deze in 2020 snel en vakkundig geleverd werd. Top service voor een nette prijs. Zeker aan te raden!

Super service en levering.

Een webshop waar je een medewerker kunt bellen voor advies en waarbij diezelfde medewerker ook nog terugbelt over de status in het verzendproces verdient een groot compliment.

goede en snelle levering

goede en snelle levering

Snel geleverd en goed materiaal

Goed technisch advies en vlotte levering

Na mijn online bestelling werd ik al spoedig gebeld met de ervaring en technische kennis van superflink was 1 besteld onderdeel niet logisch. Dit werd soepel gecorrigeerd en teveel betaald bedrag terug gestort.

persoonlijke service, scherp geprijsd

mijn “lastige” vragen zijn snel en goed verholpen. Na een belletje duidelijke uitleg en toelichting gekregen. top bedrijf!

prima service

snelle levering en een prima service

Volgens afspraak snel en goede prijs