zeer goed

Komen allen afspraken na , Prima

Supersnel geleverd tegen een super scherpe prijs.

Supersnel geleverd tegen een super scherpe prijs.

Snelle service, goede uitleg en goed materiaal

Bestel op website gaat goed, maar levering niet zo snel.

Als je besteld duurt het een tijd voordat je via post.nl te zien krijgt wanneer het bezorgt word. Het kan voorkomen dat je leverdag 4 dagen word doorgeschoven.

snelle en goede levering

top top top

zeer snelle levering

pakket met transport schade ontvangen, maar na paar dagen al nieuwe kast ontvangen. super afgehandeld.

goede website , snelle levering , goed spul en beste service

snelle levering en ook nog even de meter in de groepenkast gemonteerd zonder extra kosten dat noem ik top service

Helemaal tevreden met de geleverde groepenkast.

Duidelijke site, snelle en correcte levering, niets op aan temerken.

Begin 2019 een 3 fase groepenkast besteld met 6 lichtgroepen en 2 krachtgroepen. De kast wordt bedraad en naar wens ingericht dus dat is echt top. De prijs is ook scherp. Half september een nieuwe stroom meter gekregen van Enexis en de monteur merkte toen op dat de test knoppen op beide ALS niet meer werkten. Even contact gehad met Leo, en een dag later had ik 2 nieuwe ALS in huis, waarvan na installatie de test knoppen goed van werkten. Super geregeld.

top service

elke keer een super service en snel geleverd

Goed bedrijf

Snelle service, ideaal om buiten kantoor tijden nog even contact op te nemen. Snel bezorgd.

Snelle levering, goed verpakt, kwaliteit alom.

Het was precies wat ik zocht keurig verpakt en verzonden

Ben zeer tevreden over mijn bestelling !

In eerste instantie verkeerd geleverd! dit kan altijd wel eens gebeuren. werd snel geregeld met omruil voor het juiste ! zonder problemen opgelost !

Goede en overzichtelijke website, en snelle levering

Perfecte service

Na diversen keren gebeld te hebben geeft Leo een goede uitleg. Hierdoor eenvoudig zelf 2 groepen kunnen bijplaatsen. De kwaliteit is zeer goed en sterk.

goede service!

de naam Superflink vind ik wat ongelukkig gekozen, deed me denken aan weer zo'n gooi- en smijtfirma die tegen afbraakprijzen een product in de markt zet maar de klant laat zitten als het even niet naar wens verloopt... Niets bleek minder waar, de eigenaar van het bedrijf Leo Karstel blijkt goed mee ten denken in het proces dat je voor ogen staat, levert wat hij belooft en dat ook nog binnen de afgesproken termijn, in mijn geval inclusief de installatie van een nieuwe meterkast. Ondanks dat half Nederland met vakantie was wist hij toch een installateur te vinden zodat de klus op tijd klaar was, een hele prestatie. Dus alle lof.

Snel geleverd goede prijs

Super goede kwaliteit en prijs. Hoog service gehalte en snelle levering. Top bedrijf zo door gaan

geweldig

goede prijs kwaliteit verhouding super service niets aan veranderen / houden zo

Gewoon super volgens afspraak

Keurig en net bedrijf volgens afspraak geleverd

In eerste instantie was een artikel niet in voorraad. Ben gebeld en vervolgens netjes opgelost.

Bestellen en dag later bezorgd,.. zoals het hoort

Snelle en vakkundige service

Had een nieuwe groepenkast nodig voor de plaatsing van een laadpaal. Ben erg tevreden over de goede website, nette prijzen en deskundige installatieservice. Aanrader!

prima kwaliteit - prijsverhouding.

Voldoet volledig aan mijn verwachting.