Zeer goed advies.

Snelle levering. Top product.

Makkelijk selecteren en snelle levering

Snel goed en lage prijs

Gisteren besteld en vandaag in huis, dit is goed. Goed verpakt alles is heel.

Snelle levering goede prijs niet duur wel kwaliteit

Goed product, idiote leveringseis...

Ikbheb een zeer eenvoudig product gekocht, ter waarde van eur 12,00. Vooruit betaald, geen risico voor de verkoper. Dit is niet zo moeilijk en zal wel goed komen. De reden van ddxonvoldooendecscore is dat het door PostNL midden op de dag (voor mij een werkdag!) bezorgd gaat worden en EEN HANDTEKENING VEREIST IS! Moet ik daarvoor een vrije dag nemen? Knettergek zijn ze! Ophouden met die onzin!

Beste Willem, Dank voor de feedback. Wij sturen een grote diversiteit aan materialen naar onze klanten met uiteenlopende waarde. Vast staat dat elk pakketje aan moet komen en elektrotechnische materialen bevat die niet tegen water kunnen. Om die reden vragen wij om een handtekening(op onze extra kosten) zodat de producten altijd handen vinden om te worden achtergelaten, en dus niet achter de schutting, in de tuin of elders belanden. Dat mag direct bij het afleveradres, bij de buren of bij een PostNL servicepunt. Daarmee blijven onze producten niet buiten liggen, weten we exact wie en waar het aangenomen is en hoeven onze klanten niet “op speurtocht” om uit te vinden waar het pakket gebleven is. Ik vind het jammer dat u onze dienstverlening niet kunt waarderen maar weet niet zo goed hoe we het beter kunnen doen zonder u bloot te stellen aan andere mogelijke ongemakken. Met vriendelijke groet, Leo Karstel Eigenaar SuperFlink

Goede voorraad, snelle levering, verstand van de producten

TOP!

Jaren geleden in ons oude huis een nieuwe meterkast besteld en nu weer. Beide keren netjes geleverd. Nu had ik door wat onduidelijkheid de verkeerde kookgroep besteld. Contact met jullie gehad en goed geholpen en nu het juiste kunnen bestellen. Dus zeer tevreden met jullie klantenservice!!

Supersnel advies

Leo reageert bijzonder snel op vragen

ziet er goed uit

bestelling was snel geplaatst, levering was snel en keurig verpakt.

Goed product met snelle levering

Probleem aangekaart bij Leo en deze had een goede en accurate oplossing. Binnen 24 uur geleverd, dat maak ik wel eens anders mee.

Prijzen zijn goed, verzending kan beter.

Verbeterpuntje is dat de verzending sneller kan. De grote online concurenten verzenden minimaal 1 dag eerder / sneller. Wel zo handig als je iets snel nodig hebt. Prijs van het bestelde product is zeker concurrerend.

Eerste bestelling

De website is goed, ik kon snel mijn spullen vinden en bestellen. De beloofde snelle levering duurde een dag langer dan bij bijvoorbeeld Elektramat. Wel zijn jullie een stuk goedkoper dus blijf voorlopig bij jullie bestellen !

super bedrijf

Leo is een topvent !

Uitstekende service, snelle levering en kwalitatief tevens uitstekend!

Wat ik bestel komt ook binnen

Denken mee!

Bestelde artikel (langdurig) niet op voorraad. Belde een medewerker, met een suggestie voor een alternatief. Klasse !

Top!!!

alles is heel vlot en correct verlopen .

SuperFlink belde me zelfs op om de eigenschappen van het bestelde artikel uit te leggen . Dat was een aangenaam gevoel !

Gebeld. . Op zondag avond! En krijg geweldig advies Meteen bestelling geplaatst. Helaas een dag later dan verwacht ontvangen, maar nog steeds perfecte service

Netjes

Mooie kast, goed verpakt. Had nog wat vragen en deze werden telefonisch netjes en vriendelijk beantwoord.

Goede kwaliteit

Het merk Iskra is degelijk en van goede kwaliteit met een nette prijs. Snel verzonden.

"Super"flink doet zijn naam eer aan

Mijn vraag die ik online stelde werd binnen enkele minuten beantwoord met een persoonlijk belletje. Er is onderling overleg gepleegd en de uitkomst werd een ander - beter en goedkoper - voorstel.

topservice

Bij de periodieke controle van de aardlekschakelaar (ALS) bleek deze niet correct te werken. Er is een nieuwe toegestuurd.

Goede adviezen en zeer snelle levering

goed, duidelijk en snel

Duidelijk en goed advies, snelle en correcte levering. Iskra componenten werken al meer dan 6 jaar probleemloos.