zeer klant vriendelijk

super site zeer overzichtelijk en zeer klantvriendelijk

Ik bestel regelmatig en niet voor niets.

Correcte levering, keurig bedraad en voor een goede prijs.

Goede prijs, gemakkelijk.

Goede prijs voor prima componenten. De levering liet deze keer wat te wensen over, omdat Post-NL een dag langer nodig had.

Prima kwaliteit, goed advies en snel geleverd!

Ook deze levering was, zoals ik gewend was, weer prima verzorgd.

Prima !

Mijn twwede groepenkast besteld. Wederom keurig compleet en snel geleverd

Goede service, snelle levering, mooie producten

Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Telefonische ondersteuning en uitleg inclusief snelle levering. Al met al prettig om met SuperFlink samen te werken.

Uitstekend service

Producten snel in huis, netjes en snel te woord gestaan. Heb hier al meerderen keren besteld prima over te spreken scherpe prijs prima kwaliteit

Prima groepenkast

Prima groepenkast ik vind het alleen jammer dat de aardblok onder de aansluitdraden valt en er niet bovenop is gemonteerd Minder kans op beschadigen bedrading

Snelle levering, goede materialen voor een goede prijs.

Via een kennis bij SuperFlink een groepenkast gekocht. Zelf geen verstand van maar uiteindelijk bij de App tot de juiste gekomen.

Veel kennis, goed advies, snelle levertijd

Net als de vorige keren uitstekende dienstverlening

Goede service en goede kwaliteit

Juiste informatie over materiaal en levering

Juiste informatie en snelle levering

Goede prijsstelling en mooie kwaliteit

Een speciale bestelling geplaatst. Netjes gebeld door Leo of dit wel klopte. Perfecte service!

goede service en kwaliteit spullen

Goed en snel bezorgd

Keurig volgens afspraak zeer tevreden een aanrader voor iedereen

Goede kwaliteit en snelle levering

Meerdere groepenkasten besteld. Goed gemonteerd en levering volgens afspraak.

snel geleverd en een perfect product

Ik heb mijn eigen groepenkast ook bij Superflink besteld, en deze was voor mij schoonvader. prima beschrijving van de ruime keuze producten, geleverd zoals beschreven en nog snel in huis ook gewoon een fije partij om mee te werken!

Geen problemen en geleverd wat ik besteld had.

Echt goed bedrijf. Moest snel wat geregeld hebben en via telefoon meteen spullen kunnen regelen. Top service

Prima, snelle levering zoals toegezegd

Prima, snelle levering zoals toegezegd. Als je accepteert dat je niet een van de grote merken voor installatie materialen koopt is dit een super goed aanzienlijk gunstiger alternatief. Als er een probleem is helpen Super Flink onmiddellijk om het op te lossen zonder extra kosten. Super

topkast

Na overleg met Leo kreeg ik een prima gemonteerde kast.

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Ondanks de Coronaperikelen heel snel geleverd

prima service

Zeer goed en kundig

Alles weer top in orde kundige mensen

Goed advies en nette volledige groepenkast

Superflink heeft me flink geholpen, zowel met duidelijk advies alsook een volledige groepenkast. En nog snel ook.