Super service en levering.

Een webshop waar je een medewerker kunt bellen voor advies en waarbij diezelfde medewerker ook nog terugbelt over de status in het verzendproces verdient een groot compliment.

goede en snelle levering

goede en snelle levering

Snel geleverd en goed materiaal

Goed technisch advies en vlotte levering

Na mijn online bestelling werd ik al spoedig gebeld met de ervaring en technische kennis van superflink was 1 besteld onderdeel niet logisch. Dit werd soepel gecorrigeerd en teveel betaald bedrag terug gestort.

persoonlijke service, scherp geprijsd

mijn “lastige” vragen zijn snel en goed verholpen. Na een belletje duidelijke uitleg en toelichting gekregen. top bedrijf!

prima service

snelle levering en een prima service

Volgens afspraak snel en goede prijs

Perfect geregeld, topper van een installateur.

Ik kan superflink van harte aanbevelen, van bestelling op internet tot montage van de groepenkast in een oogwenk geregeld . Installatie bedrijf Xaris was top.

Betrouwbaar top.👍👍👍👍

Goede en betrouwbare afhandellingen echt top

Snelle levering.

Duidelijke website en snelle levering.

duidelijke bestelprocedure correcte levering

Prima kasten

Prima kwaliteit en snelle levering. Uitstekende prijs/kwaliteit

Perfecte service, goede dialoog met advies, mooi en kwalitatief gebouwd.

Na diverse sites te hebben bekeken en vergeleken op prijs en kwaliteit, besloten om verder te gaan met Superflink en de door haar gevoerde producten. In het begin wat extra contact gezocht om snel antwoorden te krijgen, dit zodat snelle levering kon plaatsvinden. Al met al lof over de dialoog en het onlangs geleverde product (een drie fase groepenkast met 11 groepen en 2 PV aansluitingen). Binnenkort gaat deze kast actief en ik heb er het volste vertrouwen in. Ik zeg een volgende keer weer!! Dank voor de voortreffelijke service.

Een fijn bedrijf om online zaken mee te doen.

Een hele goeie opgezette site met een handige en complete geïnstalleerde kastenschakelkasten. Bij het niet kunnen leveren van bestelde onderdelen word er direct tel contact gezocht en een oplossing aangeboden.(voor hetzelfde geld) Snelle afhandeling en levering. Zou graag vaker zaken doen met dit bedrijf al koop je niet elke dag een schakelkast.

Mooi en overzichtelijk

Nu de derde groepenkast hier besteld. Alles mooi afgewerkt en een meedenkende eigenaar. Groot pluspunt is de extra informatie op de site van Superflink omtrent zonnepanelen. Zonnepanelenfirma's willen graag zoveel mogelijk panelen verkopen aan de klant zonder in de meterkast te kijken of dat allemaal wel kan. Aan de hand van mijn bestelde groepenkast kreeg meneer Superflink argwaan en heeft mij opgebeld en alles uitgelegd, bestelling aangepast en ben nu de bezitter van een beter beveiligde groepenkast doordat verzwaring van 40A naar 63 A groepenkast noodzakelijk was.

Top bedrijf

Super mooie prijs en goede kwaliteit

Nette strakke groepenkast van goede kwaliteit

Netjes aangesloten groepenkast en een snelle levering en ondersteuning.

Vriendelijk, deskundig en meedenkend! Bedankt 👍

Perfect bevallen

Super site en vlugge levering. Oja zeer nette prijzen

Supergoed gegaan

Besteld en de volgende dag in huis. Prima service

Verrast van de goede kwaliteit,prijs verhouding.

Top product. Alles super netjes aangesloten en de levering was snel. De volgende kasten ga ik weer bij jullie bestellen.

Hele goede kwaliteit

Snelle levering. Goed product en ze denken met je mee. Keurig geassembleerd. En voor een super scherpe prijs.

zeer goed

Komen allen afspraken na , Prima

Supersnel geleverd tegen een super scherpe prijs.

Supersnel geleverd tegen een super scherpe prijs.

Snelle service, goede uitleg en goed materiaal