Al jaren klant en wie kwaliteit kent zoekt niet verder

Zoals gewoonlijk kwaliteit voor de juiste prijs met snelle en goede service

Gemiste kans

Moest perse een groep hebben van bepaald merk. Hier besteld beloofd werd zelfde dag verstuurd (was vooradig) . Je raad het al ik wacht er nu nog steeds op Gemiste kans , weer terug naar electramat . Daar gaat het wel altijd goed.

Gemiste kans

Top die Leo!

Denkt altijd mee, praktijkgericht.

Bestelling Iskra aardlekautomaat

Vrijdag besteld, dinsdag geleverd, prima prijs en tracking via PostNL.

Nette groepenkast voor een nette prijs

Duidelijke site waar de kast makkelijk is samen te stellen.

Snel besteld en vooral goede communicatie

makkelijk en snel

zie boven

Nadat ik telefonisch contact heb gehad op website een groepenkast besteld. De bestelling was net afgerond en ik werd gebeld of dat de extra krachtgroep die ik er los bij besteld had goed was. Na overleg is de bestelling aangepast en keurig op tijd geleverd. Goede service en een vakkundig advies.

ben zeer tevreden

snelle servise

Ruime keuze bij voorgemonteerde groepenkasten scheelt werk bij de vervanging van een groepenkast

Fijne hulp aan de telefoon

na meerdere aankopen weer erg tevreden. altijd punctueel

Eerlijke en goede telefonische adviezen.

Aanrader.

prima website, prima service !

Makkelijk om te bestellen, zeer overzichtelijke website en prijs/kwaliteit nog steeds zeer goed ...

Een top locatie voor je te halen automaten

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening. Toen het eerst misging werd ik gebeld en werd Ik compleet geholpen.

Snelle levering en goede kwaliteit

Duidelijke site

als je belt er word altijd opgenomen ongeacht tijdstip of dag ook in het weekend

goede en snelle service staan altijd klaar met advies en raad

fijne ,mooie,strakke meterkast

Mijn zelf geplaatste meterkast is uitgebreid met een pv automaat en ziet er strak en netjes uit.

Boven verwachting

Een simpel kastje werd geleverd met de 6mm VD draden . Waarmee ik blij verrast was , bespaart weer kosten .

Had een denkfoutje gemaakt bij mijn bestelling. Werd zonder vragen gecorrigeerd waardoor ik het juiste spul kreeg. Bedankt voor het meedenken.

Supersnelle levering en zeer scherpe prijs

Voor meerdere woningen bestellingen gedaan, binnen 1 dag binnen.

Persoonlijk en goed advies

Persoonlijk en goed advies

Super, doet naam eer aan.

Alles supersnel en goed verpakt geleverd!

top bedrijf

Mijn groepenkast via Superflink besteld. Telefonisch altijd bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan. Ook toen er op de factuur 1 aardlekautomaat te weinig stond dan wat ik besteld had werd er niet moeilijk gedaan en deze kreeg ik gewoon gratis. Ook de levering ging heel snel en alles was netjes verpakt.

Goede informatie en snelle levering