Snel en vakkundig

Mijn vragen worden gelijk opgelost. Levertijd is heel snel. En het product voldoet.

Prima en snel

Goed verzorgde bezorging, tegen een redelijke prijs, ga zo door.

goede service snelle levering

goede kwaliteit en prima geprijsd.de site is overzichttig.

Geleverd wat besteld was.

Prima levering. Bestelling via internet binnen 2 dagen thuis bezorgd. Materialen zien er deugdelijk uit.

Snelle levering zoals altijd.

Altijd goed en snel geleverd

Snel gekocht en verzonden.

Helaas werkte postnl niet mee om het binnen 5 dagen te bezorgen.

De bestelde producten snel en correct geleverd voor een goede prijs. De service is geweldig.

Super.

Adequaat en snel

Ik had een uitbreiding nodig voor mijn groepenkast met een kookgroep en een aansluiting voor een laadpaal. De noodzakelijke onderdelen (aardlekautomaat, kamrails, kookgroepen) waren zeer eenvoudig te vinden en ook exact gelijk aan de al gebruikte onderdelen in de groepenkast. Jammer alleen dat er geen stickers met groepsaanduiding bij SuperFlink te koop zijn; dat zorgt voor een half puntje minder.

Fijne organisatie, duidelijke informatie en prima service

Materialen benodigd voor project, materialen minimaal op voorraad, maar komt snel met levertijden, en deze zijn prima. Eerlijke prijzen en fijne communicatie, als je iets vraagt wordt er snel op geacteerd.

Al weer tevreden

Zoals alle andere keren. Snelle verzending, heldere communicatie en kwalitatief materiaal.

Contact verliep prima en kast is tijdig verstuurd

Als tip wil ik jullie meegeven om de opmerkingen geplaatst in het tekstveld (op advies van jullie zelf) ook daadwerkelijk mee te nemen in de uiteindelijke uitvoering van de kast.

Binnen no time bestelling ontvangen

We zochten een bepaalde merk (iskra) en dit was de enige winkel met voorraad. Bestelt op maandag avond, woensdag ochtend thuis zoals beloofd. Aanrader.

Alles is precies zo geleverd als besteld en snelle levering.

Een goed en complete service.

Altijd goede service!

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering en goede service. Al vaker materiaal besteld bij Superflink.

Snel en betrokken

Superflink maakt mooie groepenkasten en is scherp met zijn prijsvorming , prima bedrijf.

goede levering goed product

Goede levering , goed product , zonnepanelen en doorstroomboilers doen het goed !

Geweldige service. Men denkt met je mee

Ik kreeg een uitermate vriendelijk telefoontje betreffende mijn bestelling.. Dat wat ik bestelde bleek nodig te zijn. De heer Karstel kwam met een betere oplossing die veel goedkoper was . Verschil in geld is gelijk terug gestort. Nigmaals dank, Leo karstel

TOP!!!

Gewoon zeer goed

Goede uitleg en goed materiaal

Correcte levering

Zoals altijd goed

Prima product, Snelle levering, goed verpakt

Groepenkast snel geleverd en ziet er prima uit.

heel goed.

Goede ervaring, vriendelijk.

goed en snel

Goed en snel en goede kwaliteit !

Snelle levering, duidelijke website

Zie titel

Vriendelijke en behulpzaam

Goed contact en erg vriendelijk