Service met een hoofdletter S

Gedegen advies, goede bereikbaarheid buiten kantoortijden. Nu bezig met aanleg van PV-systeem, waarbij ik dankzij advies en complete levering in één keer een comfortabel gevoel heb gekregen dat het op een juiste manier wordt gerealiseerd.

Kook unit snel in huis

Op de site van SuperFlink groepenkasten hadden we zeer snel een kook unit gevonden. Die werd zoals men beloofde keurig op tijd bezorgd. We hadden de unit snel in huis.

Veel kennis van zaken, en geeft veel aandacht.

Probleem uitgelegd oen kwam met goed advies. Een zeer uitgebreid assortiment ,

Snel en heldere afhandeling van bestelling

Duidelijke website Artikelen snel te vinden Concurerende prijzen.

Lage prijs, goed product en goed advies.

Ik plaatste in de avond een specifieke wens en werd tegen verwachting in diezelfde avond nog gebeld. Naast het beantwoorden van mijn vraag gelijk de rest van ‘klus’ doorgesproken waarbij er goed werd meegedacht en advies gegeven. Uiteindelijk een bestelling geplaatst en keurig geleverd. Ik ben 100% tevreden

Verpakking

Aanvullend. op recensie: zojuist (binnen 5 minuten!!) een prettig gesprek gehad, waarin de situatie uitgelegd werd. Men is goed bewust van de situatie en gaat hier mee bezig. Jammer dat een aantal bezorgdiensten zo enorm ruw om gaan met de pakketten. Die veroorzaken deze stuiterproof verpakkingen. Originele opmerking:Mooi snel geleverd van het juiste product. Qua verpakking helaas het veel voorkomende verhaal van een veel te grote doos en daarmee heel veel opvulschuim en Transportvolume. Wat mij betreft ecotransport als optie bij bestelling aanbieden, desnoods wat later leveren met een kleine 2 procent? Aanmoediging korting loid. Ik heb er een foto van ter info.

Groot assortiment

Superflink denkt mee, is snel en goedkoop

Kasten op maat is geen probleem. We werken al lange tijd met hun producten tot volle tevredenheid.

Komt afspraak na

Levert zoals afgesproken

Goed advies, snelle levering en reacties, prijs is ook prima, kwaliteit top.

Professioneel

Zijn professioneel en komen hun afsprakken na.

Ik had de verkeerde automaten besteld. Ze mochten retour en binnen een week de juiste in huis. Ik ben er blij mee.

snel en goed geleverd; zondag besteld dinsdag in huis

snel en goed geleverd, zondag besteld dinsdag in huis

Gewoon top

Goed spul

Goede kwaliteit en snelle levering

prima service

Ik had onderdelen besteld. Daar zat iets onlogisch tussen. Ik werd gebeld of dit wel de bedoeling was. Ik kreeg vervolgens deskundig advies.

denkt mee

Ik werd na een week opgebeld(!) omdat een aardlekschakelaar (tijdig) niet leverbaar was. Met heel gerichte vragen werd geïnformeerd waarvoor de schakelaar ingezet werd en een vervangend product voorgesteld. Het nieuwe product werd de volgende dag geleverd. Dat is een prima service!

Goede prijzen, ruime keuze, snel verzonden, netjes verpakt

mooie degelijke overzichtelijke groepenkasten

Goede site met veel vakkennis. groepenkast op maat was de volgende dag in huis en netjes verpakt.

Professioneel

Duidelijke website Kwaliteit Goed advies Snelle levering. Top

goede en snel advies

Na telf. contact een foto gestuurd en binnen 5 minuten een link met het juiste artikel

Uitgebreid assortiment en altijd goed verzorgt.

Ruime voorraad, snel in huis en goede service als het een keer niet is wat je verwacht.

uitstekend

Je wordt altijd goed geholpen

Zoals altijd goed.

Makkelijk kiezen op de site. Bestellen en snel geleverd.

goede service snelle levering

duidelijke webpagina waar selectie in gedaan kan worden. goede service bij vragen. snelle levering. Er zijn mogelijkheden om aanpassingen door te voeren specifiek op mijn wensen. prijs losse componenten zijn wat aan de hoge kant. prijs stelling totale product is goed

Ballastweg 32 7741ZL Coevorden

(0524) 711 007