Super! Goede site, snelle levering

Een Napoleon BBQ besteld, super snel geleverd goede prijzen!

Graag gedaan Frank, Veel plezier met je Napoleon Barbecue

Professioneel, deskundig en uitstekende producten

Snelle levering, uitstekende uitleg en mooie tips om goed te kunnen barbecuen

Graag gedaan Johan.

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd.

Response from the business owner

Hoi Andre, bedankt voor je beoordeling.

Goede en snelle service

Bestelling binnen 24 uur in mijn bezit

Alles in supergoed overleg!

Ik was op zoek naar een pelletbbq en kwam via Google bij MeerBBQ terecht. Na kort en vooral snel overleg (via een aantal e-mails) een aanbod gekregen die gewoon erg goed was. Vanaf vakantielocatie besloten om op het aanbod in te gaan. MeerBBQ heeft zelfs de pelletbbq laten bezorgen op een dag dat mij het beste uitkwam! TOP!

Bestel er al jaren, altijd goed

Bestel er al jaren, goede service, nooit problemen.

Prima service, snel en vriendelijk!

Aankoop zeer goed verlopen, zelf het nodige opzoek werk gedaan. Alvorens online te bestellen, kort gebeld met de eigenaar, alles wat niet duidelijk was goed en duidelijk antwoord op gekregen erna gewoon besteld. 3 dagen later geleverd zoals beloofd!

Goede service en top producten!

Ik heb hier mijn pitboss navigator 550 besteld samen met een hoes en een zak pellets. Hoewel deze verschillende leverdatums hadden kwamenen ze allemaal netjes tegelijk bezorgd op de gekozen bezorgdatum. Helemaal blij met mijn nieuwe bbq!

2 zakken Pitmaster besteld en afgesproken op te halen in hoofddorp.. Zelf op zaterdag eind van de dag. Perfect geregeld.

Goede kwaliteit en goede service

MeerBBQ staat voor kwaliteit met goede producten. Er wordt geen rommel verkocht. Daarom is het geen enorm assortiment met bivoorbeeld 100 verschillende soorten houtskool. Nee een goede selectie die gewoon goed is. De eigenaar heeft veel kennis over BBQ-en en is altijd vriendelijk. Ik kon mijn bestelling op halen bij het magazijn aangezien de winkel tijdelijk dicht is omdat ze naar Hillegom gaan verhuizen.

Topzaak

Fantastische service........top tent......en dito mensen

Goed contact. Reageren gelijk op mail en telefooncontact. Zeker een aanrader.

Nieuwe BBQ-ervaring

Pitt Boss 440D (showroom model) kon alleen opgehaald worden. Mark stond al te wachten en heeft prima geholpen. Uitgelegd en andere tips gegeven. Na eerste gebruik (spare ribs volgens 3-2-1) heel tevreden met de werking van deze Q. Smaakte verrukkelijk. Temperatuur in deksel is nagenoeg gelijk aan de ingestelde temperatuur. De Q nodigt uit om meer recepten uit te proberen.

Napoleon bbq met stand besteld.

Er is alles aan gedaan om de bbq op tijd te leveren. Zelfs telefonisch contact op zondag. Heel tevreden

Prima contact

Hebben een Pitt Boss bbq besteld, vorige week gebeld over de levering. Gisteren ontvangen. Keurig verpakt, keurig afgewerkt

Na telefonisch contact, overtuigt en de pellet bbq besteld! Eerste ervaring super! Helaas geen probes erbij maar worden keurig nageleverd! Top!

Vandaag besteld morgen opgehaald

Ik had op het laatste moment veel houtskool nodig. 'S middags besteld en de vilgende morgen kon ik het ophalen in Hoofddorp. Top geregeld. Bedankt Marieke.

Bleek toch de zak met houtskool echt op te zijn. Prettig belcontact en zelfs ophaal op zondag. Snelle actie. Top

Door computerfout toch een review

Ik heb onlangs helemaal niets besteld maar wel in mijn inbox een orderbevestiging gekregen Is niet erg dacht ik foutje kan gebeuren Maar toen gevraagd of ik een enquete wil invullen Niets ontvangen ( klopt heb immers niks besteld) dus de enquete verzoek verwijderd. Een herinnering ontvangen om de enquête in te vullen. Bleek achteraf een fout te zijn in het computersysteem na een restore. Kan gebeuren.... 2 jaar geleden wel een Primo Large gekocht bij Harm en toen geen review gegeven. Die mogelijkheid was er toen niet. Dus nu van de gelegenheid gebruik maken om alsnog mijn ervaring te delen. De Primo Large is een super aankoop. Echt een aanwinst en Harm kwam het thuis afleveren. Later ook nog met een klein groepje een workshop gevolgd. Echt een aanrader om die te volgen.

Prima prijs, snelle levering

Vriendelijk en behulpzaam

Pit Boss Navigator samen met accessoires en pellets gekocht bij MeerBBQ. Deze was op dat moment nog niet op voorraad, maar de belofte dat deze binnen 'een paar dagen' binnen zou komen klopte als een bus. Contact verliep prettig, ook toen de eerste levering via DHL niet helemaal goed ging kon ik de mensen van MeerBBQ eenvoudig bereiken en dachten ze met mij mee aan een oplossing.

Response from the business owner

Mooi dat we het allemaal weer hebben kunnen oplossen, ook als er dingen zoals transport buiten je macht fout gaan.

Heel klantvriendelijk

Kundig geholpen en zeer vriendelijk te woord gestaan. Erg snelle levering ook.

Response from the business owner

geen probleem. Graag gedaan.

Goede persoonlijke service

Graag gedaan.

Top service!

Snelle communicatie en levering (ook binnen garantie)!

Response from the business owner

geen probleem. Graag gedaan.

Snelle correcte levering

Prettig onderhoud met Harm gehad over mijn wensen en heel blij met de aanschaf

Veel plezier ermee Rene.

About MeerBBQ

MeerBBQ is uw specialist voor uw barbecue en accessoires. Wat maakt ons zo speciaal? Wij werken vanuit (wedstrijd)ervaring en passie voor de barbecue. Daarnaast geven wij advies, informatie en beantwoorden wij uw vragen. Ook na de aankoop. U kunt als klant ons altijd bellen voor informatie of tips als u gaat barbecueën. We verkopen dan ook geen barbecues waarvan wij niet overtuigd zijn dat het een top product is of juist een aanvulling is op de gevestigde orde in barbecue land. Daarnaast hebben wij speciale producten zoals eerste kwaliteit professionele houtskool en barbecue accessoires. MeerBBQ is uw Premium Reseller voor: Primo Grills and Smokers keramische barbecue buitenkeuken. Maverick keuken en barbecue themometer Daarnaast leveren wij de beste houtskool van Nederland, Black Ranch Premium steakhouse houtskool. Wij proberen juist de speciale en buitengewone producten aan de man te brengen. Veel plezier met zoeken. En denk eraan, ......barbecueën is meer dan grillen alleen!