Pluspunten

Prima bedrijf met een super helpdesk! Snelle, goede en altijd vriendelijke ondersteuning.

Pluspunten

Support Afdeling is top

Pluspunten

Gebruiksvriendelijke tool / software. Prima klantenservice / ondersteuning.

Pluspunten

Bijzonder proactief bureau, zeer klant- en servicegericht. De software is uitgebreid en biedt heel veel data, zowel 'platte' cijfers als grafische weergaves. En niet op de laatste plaats biedt Spotler tools om op relatief eenvoudige wijze compliant en secure te zijn.

Pluspunten

Verstand van zaken, laagdrempelig, proactief in het delen van kennis.

Pluspunten

Pluspunten

Snelle service. Denken goed mee. Enthousiaste medewerkers. Handelen naar wens van de klant.

Pluspunten

Snelle service, goede ondersteuning, altijd enthousiast mensen, die ook nog eens goed mee denken. Business is met 57 % gegroeid tgv automatische campagnes. Bedankt.

Weet ik niet direct te noemen.

Pluspunten

Professioneel, volledig, lokaal. Het is een fijn programma, als je weet hoe je er mee moet werken.

Ik vind persoonlijkheid belangrijk. Mailplus is een behoorlijke investering. Ik had daarin iets meer persoonlijk contact verwacht na de training (telefonisch bijvoorbeeld). Zeker gezien het feit wij niet heel actief aan de slag zijn gegaan daarna. Zoals wel het plan was. Ik vind het ook jammer dat ons template niet automatisch responsive is voor mobiele apparaten. In deze tijd vind ik niet dat daar extra kosten voor in rekening gebracht zouden moeten worden. Ik hoop dat jullie iets met deze feedback kunnen.

Pluspunten

Ik werk al zo'n 3 jaar met mailplus. De supportafdeling ervaar ik als zeer behulpzaam. Ik kan er altijd terecht voor vragen. Daarnaast denken ze graag mee over campagnes, mailing strategieën en accountinstellingen.

Het mailplussysteem is zeer uitgebreid. Wat enorm goed is. Maar dat is ook gelijk hun valkuil. Het is soms moeilijk en onvindbaar om sommige dingen in te stellen. Het ontwerp en de vindbaarheid mag van mij nog wat intutiever. Dan is het voor mij ook minder nodig om de supportafdeling te contacteren.

Pluspunten

Ik werk ondertussen al weer meer dan 10 jaar heel erg prettig samen met MailPlus. Zowel aan klantzijde als reseller heb ik ervaring met ze. Ik ervaar dit bedrijf (en het systeem) dan ook als de nummer 1 als het gaat om e-mail marketing. Er is veel actuele kennis aanwezig binnen het bedrijf en al mijn vragen worden snel en professioneel opgelost door een persoonlijk team.

Pluspunten

We zijn al jaren partner van Mailplus en gebruiken het zelf ook. Voordeel van Mailplus vinden wij dat je zonder technische kennis met e-mail marketing bezig kunt zijn. Geen kennis van HTML noodzakelijk. Dit in tegenstelling tot veel andere producten. Support is prima.

Naar de concurrentie blijven kijken, denk aan je bundel prijzen.

Pluspunten

KP&T heeft jaren samengewerkt met Mailplus. De snelheid waarmee supportvragen werden opgepakt. Oprecht meedenken in onze e-mailmarketing vraagstukken en later marketing automation uitdaging. Hun expertise en jarenlange ervaring op het gebied van e-mailmarketing. Altijd bereid te zoeken naar een oplossing voor onze uitdagingen. En het leuke persoonlijk contact met de diverse afdelingen maakten de samenwerking met Mailplus voor ons erg prettig.

Pluspunten

Mailplus combineert een uitstekende applicatie voor e-mailmarketing met optimale service en een enhousiasmerend team van specialisten.

Pluspunten

Meest gebruiksvriendelijke e-mailmarketing systeem van Nederland. We gebruiken het al jaren, technisch goed, goede service en support!

Pluspunten

Gebruiksvriendelijke software, innovatief en vooral denkend in oplossingen. Erg fijn om mee samen te werken!

Pluspunten

Al jaren zijn wij tevreden klant bij MailPlus. Erg prettige e-mailmarketinsoftware om mee te werken. Gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Ook uitstekende support voor als je vragen en uitdagingen hebt.

Geen verbeterpunten of tips voor MailPlus. Ga vooral zo door.

Pluspunten

Het is erg prettig samenwerken met MailPlus. Heel vriendelijke en hulpvaardige medewerkers die snel gewenste aanpassingen kunnen doorvoeren. Wij zien sinds het gebruik van Mailplus veel betrokkenheid bij onze core business van de ontvangers. Het meetbaar maken en het analyseren van de gegevens in Mailplus is daarnaast erg makkelijk en helpt ons om onze doelstellingen te behalen: meer mensen in beweging brengen met sport.

Pluspunten

Mailplus is eenvoudig en logisch in gebruik. De tool zelf is ontzettend veelzijdig. De oplossingen zijn praktisch en houden rekening met de punten die voor de gebruikers belangrijk zijn. Er wordt veel vanuit de situatie van de klant gedacht en dat is echt top. De kansen die e-mailmarketing biedt kunnen zo snel en eenvoudig worden benut. Het team van Mailplus is altijd bereid om mee te denken, is goed bereikbaar en lost alles snel op.

Pluspunten

Easy to use solution, great customer support, technically advanced

Pluspunten

- Eenvoudig om mee te werken - Veel verschillende mogelijkheden (surveys, mailings, formulieren en campagnes) - Mailings worden goed afgeleverd - Goede support/ trainingen

Pluspunten

Ik werk al meer dan 10 jaar met Blinker/MailPlus en altijd naar volle tevredenheid. De supportdesk is altijd bereikbaar en staat direct voor je klaar voor vragen of problemen. MailPlus is de gebruiksvriendelijkste en meest complete emailmarketing oplossing die ik ken. Echt een aanrader. Daarnaast komen er voortdurend nieuwe features en verbeteringen, waardoor het product ook mee groeit met de laatste ontwikkelingen.

Geen, ik kan MailPlus van harte aanbevelen!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goede support

Verouderd platform en verouderde manier van werken (1 jaar vast?)

Pluspunten

Het bedrijf zelf ken ik niet goed genoeg. Ik heb één training gevolgd, en dat was een prima training.

idem