Verfrissend

De training over e-mailmarketing automatisering van Spotler was verfrissend! De inhoud was gestructureerd en bood praktische inzichten en strategieën om e-mailcampagnes te optimaliseren. De trainer was deskundig, wat resulteerde in een interactieve leerervaring. Een absolute aanrader voor iedereen die zijn e-mailmarketing naar een hoger niveau wil tillen!"

Zeer professionele training

Je merkt aan alles dat dit een zeer goed georganiseerde training is. Al vanaf het moment dat je ingeschreven bent, ontvang je emails ter voorbereiding. Tijdens de training is er meer dan voldoende tijd/gelegenheid om zelf opdrachten uit te voeren. Het tempo is prima en het lesmateriaal is goed ontwikkeld. Een aanrader voor iedereen die met Spotler wil gaan werken dan wel meer met Spotler wil gaan doen.

Hele toepasbare tool voor het versturen van een nieuwsbrief!

Ik vind Spotler erg toegankelijk en het fijne is dat de dienstverlening erg goed is. Je wordt goed begeleid, kan informatie / handleidingen terugvinden online. Ik vind het echt een tool voor Dummy's :)

Fijn systeem voor e-mailmarketing!

Werkt makkelijk en snel. Als je vragen hebt, wordt je goed geholpen!

Supergoede producttraining

Ik heb de producttraining voor Spotler (mail+) gevolgd bij Marlies en deze was superduidelijk. Goede communicatie vooraf, voldoende afwisseling en ik heb nu handvatten om zelf aan de slag te gaan met Spotler.

Goede training waardoor ik nu zelf een nieuwsbrief kan versturen!

Ik heb de producttraining gevolgd op locatie bij Spotler. De trainer was duidelijk in zijn uitleg en de opdrachten en extra opdrachten waren erg handig om het programma te leren kennen. Ik heb nu zeker het gevoel dat ik zelf een nieuwsbrief kan versturen.

Gebruiksvriendelijk programma

Duidelijke training gehad.

Alleen maar bezig met sales

Partij waar je niet mee verder komt

Mooie organisatie met gedreven medewerkers!

Goede en leerzame training gehad bij Spotler, in een bedrijfsruimte waar de dynamiek ervan afspat! Heerlijke snacks tijdens de training, en zeer duidelijke uitleg!

Super fijne uitleg op een goed tempo

Online omgeving met niet teveel mensen onder leiding van een jonge professionele trainer. Werken op eigen tempo en tussendoor samen bespreken. Erg veel geleerd!

Slechte ondersteuning

Heel erg sales gericht. Tijdens het verkoopproces was alles mogelijk en liep het contact super snel en soepel. Nadat de deal gesloten was is het heel moeizaam om in contact te komen en om terugkoppeling te krijgen, dit terwijl de facturatie al wel loopt maar wij kunnen dus nog niet van start met het verzenden van e-mails. Zonde want het is zo'n mooi software systeem en ik hoop we snel aan de gang kunnen maar de integratie en set-up is helaas een dikke tegenvaller. Hopelijk veranderd mijn mening als alles draait.

Top software en vriendelijke klantenservice.

Een software die van alle functies voorzien is. En daarnaast erg tevreden om de klantenservice, die zowel bij grote als kleine vragen direct beschikbaar zijn!

Compleet, intuïtief en up-to-date

Door dat de Spotler software steeds wordt uitgebreid en aangepast (evt. door wensen van klanten via het Ideeënforum) wordt deze makkelijker te gebruiken, uitgebreider en vollediger (in analyses e.d.). Ik gebruik de software nu drie jaar en wordt er nog iedere dag blij van. Keep up the good work! Dank aan jullie allen daar bij Spotler

Fijne tool en perfecte support! Erg tevreden.

Mijn ervaring met spotler is erg positief. Tool is erg prettig om mee te werken. En professionele support voor als je er een keertje niet uitkomt.

Leerzame en heldere kennissessie

Heldere uitleg tijdens kennissessie over de nieuwe editor binnen Spotler.

Hele fijne samenwerking!

Sinds 2 jaar werk ik zelf samen met het team van Spotler en kan niet anders zeggen dan dat ik dat heel prettig vind. Met name de proactieve benadering, het met elkaar doen, in kunnen leven in onze doelgroepen en de leuke mensen vind ik zeer positief.

Overzichtelijke e-mailmarketing tool met goede aflevering

Met Spotlermail+ kan je heel gemakkelijk je nieuwsbrief opstellen. Wij hebben zelf templates gebouwd met de ingebouwde template builder waarin je standaard onderdelen volledig aanpast op je eigen huisstijl. Met de drag & drop editor voeg je artikelen toe of zet je ze op een andere volgorde. Ook is er een video toe te voegen aan je mails. Andere ingebouwde functionaliteiten die we gebruiken zijn de polls, formulieren en surveys. Deze zijn breed in te zetten en bieden overzichtelijke rapportages. Eén kritische noot is dat ik op meerdere punten vind dat je met een aantal overbodige extra kliks een actie uitvoert. Sommige dingen kunnen efficiënter.

Complete e-mail marketing software, makkelijk in gebruik

Wij gebruiken al vele jaren Spotler/Mailplus. De software is erg makkelijk en duidelijk. De support van Spotler is echt top.

easy en betaalbaar

Atlantic Belgium we gebruiken al jaren SPOTLER Heel tevreden

Gebruikersvriendelijk & klantvriendelijk

Het systeem is super opgebouwd. Logische stappen, duidelijk instructies. Iedereen kan er mee werken. Niet alleen dat, de support is minstens even goed. Online allerlei webinars beschikbaar en een help functie. En bij prio vragen, is de telefonische hulp super. Ze kijken mee, denken en mee en kijken vooruit. Je blijft leren van Spotler en de mogelijkheden.

Wij zijn al enige tijd klant van Spotler. Bij de opzet van het account hebben wij de ondersteuning als persoon en prettig ervaren. Nu, enkele jaren later, zijn wij nog steeds erg tevreden met de software en gebruiken wij dit wekelijks/maandelijks. Ook zijn wij blij met de continue productontwikkeling.

Fijn programma en makkelijk te gebruiken voor heel het bedrijf!

Het is een fijn programma waar je snel de weg in vind. Je hebt het snel onder de knie en kan met vragen makkelijk bellen naar spotler en dan leggen ze je het uit. De service is ook top en de medewerkers zijn communicatief sterk en vriendelijk.

Klantgerichtheid en innoviatie staat duidelijk bovenaan bij Spotler!

Ik werk al enige jaren met Spotler, vanuit 2 verschillende bedrijven, en daar ben ik heel blij om. De Spotler klantenafdeling denkt mee, pakt snel door en lijkt geen enkele vraag een probleem te vinden. Naast een hoge klantvriendelijkheid, wil Spotler graag innoveren. Als gebruiker mag je hierin meedenken en je ideeën worden gehoord en worden tevens door andere gebruikers beoordeeld. Hoe tof is dat! Mijn ervaring met Spotler is puur positief.

Dé keuze voor e-mail automation

Spotlermail+ is een super fijne e-mailmarketing automation tool en bij uitstek geschikt voor bedrijven die meer willen met e-mail, personalisatie en mail-automation. Met de verschillende modules kun je perfect uit de voeten met mooie mailings, sterke automation flows en converterende formulieren. Ook bieden de functies veel ruimte voor personalisatie in de content die je verstuurt. Wat helemaal tof is, is dat ze geen moment stil lijken te zitten. Iedere keer blijven er mooie dingen, klein of groot, bijkomen. Delen graag best practices en draaien hun hand er niet voor om wanneer er even moet worden meegekeken bij een issue, het support team is een echte plus.

Professioneel en persoonlijk

Spotler is fijne software om te gebruiken en ze bouwen regelmatig nieuwe functies/verbeteren huidige functie. Dit doen ze op basis van input van klanten. De klantenservice is persoonlijk en goed bereikbaar. Spotler biedt veel opties voor automations, testen en analyseren. Ze hebben een grote kennisbank. Onze contactpersoon bij Spotler denkt graag mee met hoe we het gebruik kunnen optimaliseren.

312 Henri Faasdreef

Den Haag 2492 JP