Verfrissend

De training over e-mailmarketing automatisering van Spotler was verfrissend! De inhoud was gestructureerd en bood praktische inzichten en strategieën om e-mailcampagnes te optimaliseren. De trainer was deskundig, wat resulteerde in een interactieve leerervaring. Een absolute aanrader voor iedereen die zijn e-mailmarketing naar een hoger niveau wil tillen!"

Zeer professionele training

Je merkt aan alles dat dit een zeer goed georganiseerde training is. Al vanaf het moment dat je ingeschreven bent, ontvang je emails ter voorbereiding. Tijdens de training is er meer dan voldoende tijd/gelegenheid om zelf opdrachten uit te voeren. Het tempo is prima en het lesmateriaal is goed ontwikkeld. Een aanrader voor iedereen die met Spotler wil gaan werken dan wel meer met Spotler wil gaan doen.

Hoi Marcel, Dank je wel voor de mooie woorden. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze training. We wensen je veel plezier met onze software en als je nog ergens hulp bij nodig hebt, bel, chat of mail ons gerust. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Spotler

Hele toepasbare tool voor het versturen van een nieuwsbrief!

Ik vind Spotler erg toegankelijk en het fijne is dat de dienstverlening erg goed is. Je wordt goed begeleid, kan informatie / handleidingen terugvinden online. Ik vind het echt een tool voor Dummy's :)

Goedendag Amber, Fijn dat jullie zo jullie onze software en dienstverlening zo waarderen. Mocht je hulp nodig hebben, bel, mail of chat ons gerust. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Spotler

Fijn systeem voor e-mailmarketing!

Werkt makkelijk en snel. Als je vragen hebt, wordt je goed geholpen!

Beste Chimène, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te horen dat je met plezier met onze software werkt en onze support je ook goed helpt. Neem vooral contact op als we je weer hulp nodig hebt. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Spotler

Supergoede producttraining

Ik heb de producttraining voor Spotler (mail+) gevolgd bij Marlies en deze was superduidelijk. Goede communicatie vooraf, voldoende afwisseling en ik heb nu handvatten om zelf aan de slag te gaan met Spotler.

Goedendag Mathilda, Dank voor je review. Erg fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producttraining. We geven het door aan Marlies. Mocht je nog een keer hulp nodig hebben, neem gerust contact op met onze supportafdeling via telefoon, chat of mail. Ze helpen je graag verder. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Spotler

Goede training waardoor ik nu zelf een nieuwsbrief kan versturen!

Ik heb de producttraining gevolgd op locatie bij Spotler. De trainer was duidelijk in zijn uitleg en de opdrachten en extra opdrachten waren erg handig om het programma te leren kennen. Ik heb nu zeker het gevoel dat ik zelf een nieuwsbrief kan versturen.

Goedendag Celine, Goed om te horen dat je tevreden bent met de training. Dank je wel dat je dit deelt in je review. We wensen je succes en uiteraard ook veel plezier met het werken in Spotler Mail+. Als je een keer hulp nodig hebt, neem gerust contact op met onze supportafdeling via telefoon, chat of mail. Ze helpen je graag verder. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Spotler

Gebruiksvriendelijk programma

Duidelijke training gehad.

Hoi Roxanne, Dank je wel voor je review. We zijn blij om te horen dat je fijne training hebt gehad en dat je onze software gebruiksvriendelijk vindt. Veel werkplezier en fijne dag. Met vriendelijke groet, Spotler

Alleen maar bezig met sales

Partij waar je niet mee verder komt

Hallo Nick, Bedankt voor de moeite die je hebt genomen om ons te reviewen. Jammer dat je de samenwerking met ons zo ervaart. Zoals ook al via andere kanalen aangegeven; laten we het gesprek met elkaar aangaan en komen tot goede oplossingen, zodat we weer vooruit kunnen kijken samen. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Spotler

Mooie organisatie met gedreven medewerkers!

Goede en leerzame training gehad bij Spotler, in een bedrijfsruimte waar de dynamiek ervan afspat! Heerlijke snacks tijdens de training, en zeer duidelijke uitleg!

Hoi Esther, Dank voor je review! Leuk om te horen dat je een goede en leerzame training hebt gehad. We geven het door aan Sjoerd. Mocht je nog hulp nodig hebben, neem dan gerust contact op met onze supportafdeling via telefoon, chat of e-mail. Ze helpen je graag verder. We wensen je heel veel succes en plezier met jullie e-mail marketing automation. Met vriendelijke groet, Spotler

Super fijne uitleg op een goed tempo

Online omgeving met niet teveel mensen onder leiding van een jonge professionele trainer. Werken op eigen tempo en tussendoor samen bespreken. Erg veel geleerd!

Slechte ondersteuning

Heel erg sales gericht. Tijdens het verkoopproces was alles mogelijk en liep het contact super snel en soepel. Nadat de deal gesloten was is het heel moeizaam om in contact te komen en om terugkoppeling te krijgen, dit terwijl de facturatie al wel loopt maar wij kunnen dus nog niet van start met het verzenden van e-mails. Zonde want het is zo'n mooi software systeem en ik hoop we snel aan de gang kunnen maar de integratie en set-up is helaas een dikke tegenvaller. Hopelijk veranderd mijn mening als alles draait.

Hi Charlotte, Wat vervelend om te horen dat jullie de start van jullie Spotler omgeving zo hebben ervaren. Projectmanagement neemt direct contact met je op om samen met jullie de openstaande punten te bespreken, zodat jullie gebruik van de accounts kunnen maken. Daarnaast staat Customer Success voor jullie klaar om jullie ambities voor de volgende stappen in e-mailmarketing te bespreken en op weg te helpen. Met vriendelijke groet, Spotler

Top software en vriendelijke klantenservice.

Een software die van alle functies voorzien is. En daarnaast erg tevreden om de klantenservice, die zowel bij grote als kleine vragen direct beschikbaar zijn!

Beste Boris, Dank voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent. Mocht er nog iets zijn, laat het ons vooral weten. Ons supportteam is voor je bereikbaar per telefoon, mail of chat. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Spotler

Compleet, intuïtief en up-to-date

Door dat de Spotler software steeds wordt uitgebreid en aangepast (evt. door wensen van klanten via het Ideeënforum) wordt deze makkelijker te gebruiken, uitgebreider en vollediger (in analyses e.d.). Ik gebruik de software nu drie jaar en wordt er nog iedere dag blij van. Keep up the good work! Dank aan jullie allen daar bij Spotler

Hoi Marion, Dank je wel voor je mooie review. Het is erg goed om te horen dat je tevreden bent. We doen ons best om onze software en ondersteuning continu te verbeteren. Heb je nog meer ideeën, geef ze gerust aan in het Spotler Ideeënforum. We wensen je veel succes en plezier met je e-mail marketing. Heb je vragen, schroom niet om onze supportafdeling te bellen, mailen of chatten. Fijne dag! Groet, Spotler

Fijne tool en perfecte support! Erg tevreden.

Mijn ervaring met spotler is erg positief. Tool is erg prettig om mee te werken. En professionele support voor als je er een keertje niet uitkomt.

Hoi Renate, Dank je wel voor je mooie compliment. Goed om te horen dat jullie tevreden zijn. Mocht je weer hulp nodig hebben, onze supportafdeling staat graag voor je klaar. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Spotler

Leerzame en heldere kennissessie

Heldere uitleg tijdens kennissessie over de nieuwe editor binnen Spotler.

Hoi Fabiënne, Dank voor je compliment. We hopen dat jullie blij zijn met de nieuwe berichteneditor. Heel veel succes en plezier met het bouwen van de mailings. Mocht je nog vragen hebben, bel, mail of chat met onze supportafdeling. Ze helpen jullie graag verder! Met vriendelijke groet, Spotler

Hele fijne samenwerking!

Sinds 2 jaar werk ik zelf samen met het team van Spotler en kan niet anders zeggen dan dat ik dat heel prettig vind. Met name de proactieve benadering, het met elkaar doen, in kunnen leven in onze doelgroepen en de leuke mensen vind ik zeer positief.

Hoi Daniëlle, Dank voor je mooie review. Superleuk om te horen dat je tevreden bent en onze persoonlijke benadering waardeert. Daar doen we het voor. Heel veel succes en als er iets is, bel, mail of chat ons gerust. Fijne dag! Groet, Spotler

Overzichtelijke e-mailmarketing tool met goede aflevering

Met Spotlermail+ kan je heel gemakkelijk je nieuwsbrief opstellen. Wij hebben zelf templates gebouwd met de ingebouwde template builder waarin je standaard onderdelen volledig aanpast op je eigen huisstijl. Met de drag & drop editor voeg je artikelen toe of zet je ze op een andere volgorde. Ook is er een video toe te voegen aan je mails. Andere ingebouwde functionaliteiten die we gebruiken zijn de polls, formulieren en surveys. Deze zijn breed in te zetten en bieden overzichtelijke rapportages. Eén kritische noot is dat ik op meerdere punten vind dat je met een aantal overbodige extra kliks een actie uitvoert. Sommige dingen kunnen efficiënter.

Hoi Suzanne, Dank voor je beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent. Geef de punten die we beter kunnen doen vooral aan. Via het Spotler Mail+ Ideeënforum kun je verbeterpunten en wensen doorgeven. Elk kwartaal ontwikkelen we de ideeën met de meeste stemmen. Fijne dag. Groet, Spotler

Complete e-mail marketing software, makkelijk in gebruik

Wij gebruiken al vele jaren Spotler/Mailplus. De software is erg makkelijk en duidelijk. De support van Spotler is echt top.

Hoi Remco, Dank je wel voor beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent over de software en onze support. Mocht er iets zijn, bel, mail of chat ons gerust. Fijne dag! Groet, Spotler

easy en betaalbaar

Atlantic Belgium we gebruiken al jaren SPOTLER Heel tevreden

Dank je wel Hans voor je beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent! Fijne dag. Groet, Spotler

Gebruikersvriendelijk & klantvriendelijk

Het systeem is super opgebouwd. Logische stappen, duidelijk instructies. Iedereen kan er mee werken. Niet alleen dat, de support is minstens even goed. Online allerlei webinars beschikbaar en een help functie. En bij prio vragen, is de telefonische hulp super. Ze kijken mee, denken en mee en kijken vooruit. Je blijft leren van Spotler en de mogelijkheden.

Hoi Charlotte, Dank voor je mooie beoordeling. We doen ons best om onze software zo gebruiksvriendelijk te maken. Ook erg leuk om te horen dat onze support en onze kennisdeling zo gewaardeerd wordt. Heel veel plezier met het gebruik van onze software. Fijne dag! Groet, Spotler

Wij zijn al enige tijd klant van Spotler. Bij de opzet van het account hebben wij de ondersteuning als persoon en prettig ervaren. Nu, enkele jaren later, zijn wij nog steeds erg tevreden met de software en gebruiken wij dit wekelijks/maandelijks. Ook zijn wij blij met de continue productontwikkeling.

Hoi Tom, Dank dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te plaatsen. We zijn blij om te horen dat je onze service en software zo waardeert. Mocht je nog tips hebben, schroom niet en plaats je feedback en ideeën in het Spotler Mail+ Ideeënforum. We horen graag hoe we onze software nog beter kunnen maken. Fijne dag! Groet, Spotler

Fijn programma en makkelijk te gebruiken voor heel het bedrijf!

Het is een fijn programma waar je snel de weg in vind. Je hebt het snel onder de knie en kan met vragen makkelijk bellen naar spotler en dan leggen ze je het uit. De service is ook top en de medewerkers zijn communicatief sterk en vriendelijk.

Hoi Lotte, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Goed om te horen dat je snel met onze software aan de slag kon gaan. Ook fijn dat je onze service goed vindt! We hopen dat je nog lang met veel plezier onze software gebruikt. En mocht er iets zijn, dan kun je ons altijd bellen, mailen of chatten. Groet, Spotler

Klantgerichtheid en innoviatie staat duidelijk bovenaan bij Spotler!

Ik werk al enige jaren met Spotler, vanuit 2 verschillende bedrijven, en daar ben ik heel blij om. De Spotler klantenafdeling denkt mee, pakt snel door en lijkt geen enkele vraag een probleem te vinden. Naast een hoge klantvriendelijkheid, wil Spotler graag innoveren. Als gebruiker mag je hierin meedenken en je ideeën worden gehoord en worden tevens door andere gebruikers beoordeeld. Hoe tof is dat! Mijn ervaring met Spotler is puur positief.

Dé keuze voor e-mail automation

Spotlermail+ is een super fijne e-mailmarketing automation tool en bij uitstek geschikt voor bedrijven die meer willen met e-mail, personalisatie en mail-automation. Met de verschillende modules kun je perfect uit de voeten met mooie mailings, sterke automation flows en converterende formulieren. Ook bieden de functies veel ruimte voor personalisatie in de content die je verstuurt. Wat helemaal tof is, is dat ze geen moment stil lijken te zitten. Iedere keer blijven er mooie dingen, klein of groot, bijkomen. Delen graag best practices en draaien hun hand er niet voor om wanneer er even moet worden meegekeken bij een issue, het support team is een echte plus.

Professioneel en persoonlijk

Spotler is fijne software om te gebruiken en ze bouwen regelmatig nieuwe functies/verbeteren huidige functie. Dit doen ze op basis van input van klanten. De klantenservice is persoonlijk en goed bereikbaar. Spotler biedt veel opties voor automations, testen en analyseren. Ze hebben een grote kennisbank. Onze contactpersoon bij Spotler denkt graag mee met hoe we het gebruik kunnen optimaliseren.

Over Spotler E-mail Marketing Software

Spotler is e-mail marketing (automation) software die marketeers en communicatieprofessionals meer marketing power geeft. De software bevat functies die echt gebruikt worden en die makkelijk en snel toe te passen zijn. Met Spotler maak je zelf snel en gemakkelijk e-mail nieuwsbrieven, webformulieren, enquêtes, landingspagina’s, A/B splittesten en automatische (event-triggered) campagnes. Naast de prettige software biedt Spotler ook uitgebreide ondersteuning. Zo biedt Spotler een persoonlijke coach, directe support, hands-on trainingen, een uitgebreid helpcenter en een op maat gemaakte account-inrichting. Marketeers krijgen hierdoor de volledige controle over de software en de kennis hoe deze software slim in te zetten. Met Spotler kunnen zij professioneler met hun doelgroep communiceren. Spotler helpt meer dan 5.000 marketeers in Nederland om e-mail marketing (automation) effectief in te zetten. Spotler is ontstaan in 2017 na het samengaan van de zusterbedrijven Blinker en MailPlus (opgericht in 2004).