Vriendelijk en professioneel naar hun klanten toe

Wij ervaren Spotler als een fijn systeem. Het systeem is gebruiksvriendelijk en functioneert ook goed. Wat vooral fijn aan Spotler is, is dat je meteen de data kunt analyseren nadat een mailing is verstuurd. Tot heden hebben we nog geen problemen ervaren met Spotler iets wat we ook als positief ervaren. Op dit moment gebruiken we Spotler alleen voor onze vaste doelgroep. De ambitie is er om meer nieuwsbrieven te gaan inzetten. Alleen zal dit iets voor volgend jaar zijn.

Professionele club

Goede ervaring met Spotler. Zoek je voor je bedrijf een mailingtool en wil je niet zelf alles uitzoeken en zo tijd besparen, dan is Spotler een aanrader. Goede support en handige training maken je wegwijs in de uitgebreide mogelijkheden van deze mailingtool.

Hoi Marjolein, Dank je wel voor je mooie review! Groet, Spotler

Uitstekende service en prettige software

Zowel bij mijn vorige bedrijf als bij XXL met veel plezier gewerkt met Spotler. Doordat ze blijven innoveren en luisteren naar klanten is het een software die vrij compleet is.

Hoi Tom, Dank je wel voor je review! Goed om te horen dat je met veel plezier met ons werkt. Groet, Spotler

Super service en prettige gebruiksvriendelijkheid

Spotler is een prettige email marketing tool om mee te werken met vele mogelijkheden en fijne gebruiksvriendelijkheid. Mocht je toch hulp nodig hebben, dan is er altijd hulp paraat (via mail, telefoon of e-learnings).

Hoi Philip, Bedankt voor je review! Fijn dat je onze software prettig in gebruik vindt. Groet, Spotler

Gebruiksvriendelijke e-mail software

Babboe maakt gebruik van deze zeer gebruiksvriendelijke e-mail software voor het maken van mooie nieuwsbrieven, templates, segmentaties, e-mail campagnes en automation flows. We ervaren een goede support afdeling die makkelijk en snel te bereiken is, bijvoorbeeld via de support chat. Ook is er veel documentatie beschikbaar op de Spotler kennisbank, kun je webinars terugvinden en je kunt eigen ideeën aandragen via het ideeën forum. Voor Babboe is het een prettige samenwerking in de volgende stap en professionalisering in e-mailmarketing.

Hoi Sander, Bedankt voor je mooie review! Heel goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn. We werken ook al jaren met heel veel plezier voor Babboe! Groet, Spotler

Positieve ervaring met Spotler

Spotler werkt erg prettig en is een overzichtelijke tool. Zij werken aan feedback/verbeterpunten en laten zien dat zij dit meenemen en proberen door te voeren. Daarnaast bieden zij snel en fijn support.

Zeer gebruiksvriendelijk + Flexibele support

Naast het snel en simpel versturen van nieuwsbrieven is de applicatie ook zeer geschikt om eenvoudig geautomatiseerde, gepersonaliseerde campagnes te triggeren en te verzenden.

De oplossing die alles heeft

Spotler is een esp die alles heeft wat je als e-mail marketeer nodig hebt om jouw e-mail marketing naar een hoger niveau te krijgen. De gebruiksvriendelijkheid is top, en elke maand komen er nieuwe features uit die worden voorgedragen door gebruikers. Daarnaast denken de mensen bij Spotler ook met je mee. Zo halen wij het maximalen uit het systeem.

Snelle/kwalitatieve service en gebruiksvriendelijke software

Als online marketeer heb ik inmiddels al meerdere e-mail software partners gehad. Spotler is in alles een mooi voorbeeld van hoe het ook kan.

Pluspunten

Prima bedrijf met een super helpdesk! Snelle, goede en altijd vriendelijke ondersteuning.

Pluspunten

Support Afdeling is top

Pluspunten

Gebruiksvriendelijke tool / software. Prima klantenservice / ondersteuning.

Pluspunten

Bijzonder proactief bureau, zeer klant- en servicegericht. De software is uitgebreid en biedt heel veel data, zowel 'platte' cijfers als grafische weergaves. En niet op de laatste plaats biedt Spotler tools om op relatief eenvoudige wijze compliant en secure te zijn.

Pluspunten

Verstand van zaken, laagdrempelig, proactief in het delen van kennis.

Pluspunten

Pluspunten

Snelle service. Denken goed mee. Enthousiaste medewerkers. Handelen naar wens van de klant.

Pluspunten

Snelle service, goede ondersteuning, altijd enthousiast mensen, die ook nog eens goed mee denken. Business is met 57 % gegroeid tgv automatische campagnes. Bedankt.

Weet ik niet direct te noemen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Professioneel, volledig, lokaal. Het is een fijn programma, als je weet hoe je er mee moet werken.

Ik vind persoonlijkheid belangrijk. Mailplus is een behoorlijke investering. Ik had daarin iets meer persoonlijk contact verwacht na de training (telefonisch bijvoorbeeld). Zeker gezien het feit wij niet heel actief aan de slag zijn gegaan daarna. Zoals wel het plan was. Ik vind het ook jammer dat ons template niet automatisch responsive is voor mobiele apparaten. In deze tijd vind ik niet dat daar extra kosten voor in rekening gebracht zouden moeten worden. Ik hoop dat jullie iets met deze feedback kunnen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik werk al zo'n 3 jaar met mailplus. De supportafdeling ervaar ik als zeer behulpzaam. Ik kan er altijd terecht voor vragen. Daarnaast denken ze graag mee over campagnes, mailing strategieën en accountinstellingen.

Het mailplussysteem is zeer uitgebreid. Wat enorm goed is. Maar dat is ook gelijk hun valkuil. Het is soms moeilijk en onvindbaar om sommige dingen in te stellen. Het ontwerp en de vindbaarheid mag van mij nog wat intutiever. Dan is het voor mij ook minder nodig om de supportafdeling te contacteren.

Pluspunten

Ik werk ondertussen al weer meer dan 10 jaar heel erg prettig samen met MailPlus. Zowel aan klantzijde als reseller heb ik ervaring met ze. Ik ervaar dit bedrijf (en het systeem) dan ook als de nummer 1 als het gaat om e-mail marketing. Er is veel actuele kennis aanwezig binnen het bedrijf en al mijn vragen worden snel en professioneel opgelost door een persoonlijk team.

Pluspunten

We zijn al jaren partner van Mailplus en gebruiken het zelf ook. Voordeel van Mailplus vinden wij dat je zonder technische kennis met e-mail marketing bezig kunt zijn. Geen kennis van HTML noodzakelijk. Dit in tegenstelling tot veel andere producten. Support is prima.

Naar de concurrentie blijven kijken, denk aan je bundel prijzen.

Pluspunten

KP&T heeft jaren samengewerkt met Mailplus. De snelheid waarmee supportvragen werden opgepakt. Oprecht meedenken in onze e-mailmarketing vraagstukken en later marketing automation uitdaging. Hun expertise en jarenlange ervaring op het gebied van e-mailmarketing. Altijd bereid te zoeken naar een oplossing voor onze uitdagingen. En het leuke persoonlijk contact met de diverse afdelingen maakten de samenwerking met Mailplus voor ons erg prettig.

Pluspunten

Mailplus combineert een uitstekende applicatie voor e-mailmarketing met optimale service en een enhousiasmerend team van specialisten.

Pluspunten

Meest gebruiksvriendelijke e-mailmarketing systeem van Nederland. We gebruiken het al jaren, technisch goed, goede service en support!

Over Spotler E-mail Marketing Software

Spotler is e-mail marketing (automation) software die marketeers en communicatieprofessionals meer marketing power geeft. De software bevat functies die echt gebruikt worden en die makkelijk en snel toe te passen zijn. Met Spotler maak je zelf snel en gemakkelijk e-mail nieuwsbrieven, webformulieren, enquêtes, landingspagina’s, A/B splittesten en automatische (event-triggered) campagnes. Naast de prettige software biedt Spotler ook uitgebreide ondersteuning. Zo biedt Spotler een persoonlijke coach, directe support, hands-on trainingen, een uitgebreid helpcenter en een op maat gemaakte account-inrichting. Marketeers krijgen hierdoor de volledige controle over de software en de kennis hoe deze software slim in te zetten. Met Spotler kunnen zij professioneler met hun doelgroep communiceren. Spotler helpt meer dan 5.000 marketeers in Nederland om e-mail marketing (automation) effectief in te zetten. Spotler is ontstaan in 2017 na het samengaan van de zusterbedrijven Blinker en MailPlus (opgericht in 2004).