Pluspunten

Naast de gebruiksvriendelijke e-mail editor, zit de kracht van MailPlus met name in de eenvoud van koppeling en het instellen van automations. Hiermee hoeft een marketeer zich niet meer te concentreren op technische implementatie maar kan zich volledig focussen op de kern > e-mail marketing.

Mogelijkheden tot het instellen van geautomatiseerde en 'slimme' campagnes zijn soms wat beperkt. Om hier het maximale uit te halen moet eerder worden gezocht naar koppeling met bv. Pleisty,

Pluspunten

- Gebruiksvriendelijk platform - Handig kenniscentrum - Tof Ideeënforum - Snelle en bruikbare support

Met de klant persoonlijke meedenken om de e-mailcampagnes succesvoller te maken.

Pluspunten

Goede uitleg bij problemen en vragen.

Pluspunten

Goede support afdeling bij kleine vragen meteen geholpen

Misschien meer hulp bij conversieverhoging. Leuk zou zijn om meer business cases te ontvangen via de mail nieuwsbrief

Pluspunten

Goede supportafdeling. Problemen/wijzigingen worden direct opgepakt!

Pluspunten

* Eenvoudig in gebruik met prima * Veel innovatieve projecten * Goede trainingen * Klantvriendelijke supportafdeling met kennis van zaken * Over-al een prettig, persoonlijk contact met Mailplusmedewerkers.

Pluspunten

- Eenvoudig statistieken te bekijken - Behulpzaam en vriendelijk personeel - Koppeling met Magento

- Design van het systeem kan wat moderner

Pluspunten

klantvriendelijk en ze denken mee

Pluspunten

Eenvoudig te bedienen tool, koppeling mogelijk met Magento. MailPlus heeft daarnaast een goede service en supportafdeling, je wordt snel geholpen.

Pluspunten

Na een gedegen voorbereiding is het heel eenvoudig om zelf een mailing te versturen. Goede en logische tool met prima rapportage.

In verhouding tot andere systeem een hoge prijs per verzonden mail, misschien hebben wij niet het juiste contract maar daar wordt niet pro actief op geanticipeerd door sales.

Hallo Hans, goed dat je het aangeeft. Bedankt, we gaan ermee aan de slag en komen er bij je op terug.

Pluspunten

Toegankelijk bedrijf, met goed georganiseerde processen. Het contact verloopt erg prettig en persoonlijk. Het mailprogramma kent een prettige, gebruiksvriendelijke interface.

Voor optimaal inzetten van mail-campagnes zijn er trainingen beschikbaar die verder gaan dan de praktische training over het programma zelf. Bijv. E-Commerce of workshop e-mail marketing automation. Deze zouden meer onder de aandacht gebracht kunnen worden, het zijn interessante manieren om meer te halen uit emailmarketing!

Hallo Marlies, dank voor je reactie en beoordeling. Ten aanzien van je vraag over een workshop e-mail marketing automation: Die is er. Je kunt je aanmelden via: http://www.mailplus.nl/workshop-e-mail-marketing-automation/#/tabs-1

Pluspunten

Erg gebruiksvriendelijk, snel en overzichtelijk, altijd in ontwikkeling, te koppelen aan andere systemen, goede en snelle service, goed in training en opleiding.

standaard templates zouden soms handig zijn om meer te variëren

Dank je voor je beoordeling Ilse en je voorstel tot verbetering. We nemen het mee in onze overwegingen.

Pluspunten

Heerlijk overzichtelijke e-mail marketing software, intiutieve interface, snel ook en snelle organsiatie erachter.

Pluspunten

Erg gebruiksvriendelijk en een goede service!

Pluspunten

Top product! We gebruiken het al enkele jaren en hebben hiermee ons e-mail kanaal echt kunnen verbeteren. De nieuwsbrieven zijn een stuk persoonlijker en de verkopen uit onze nieuwsbrief gestegen.

Pluspunten

Voor ons als ICT bedrijf met 120 man en 500+ klanten een ideale emailmarketing oplossing met perfecte ondersteuning.

doorgaan!