Pluspunten

Gebruiksvriendelijke software, innovatief en vooral denkend in oplossingen. Erg fijn om mee samen te werken!

Pluspunten

Al jaren zijn wij tevreden klant bij MailPlus. Erg prettige e-mailmarketinsoftware om mee te werken. Gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Ook uitstekende support voor als je vragen en uitdagingen hebt.

Geen verbeterpunten of tips voor MailPlus. Ga vooral zo door.

Pluspunten

Het is erg prettig samenwerken met MailPlus. Heel vriendelijke en hulpvaardige medewerkers die snel gewenste aanpassingen kunnen doorvoeren. Wij zien sinds het gebruik van Mailplus veel betrokkenheid bij onze core business van de ontvangers. Het meetbaar maken en het analyseren van de gegevens in Mailplus is daarnaast erg makkelijk en helpt ons om onze doelstellingen te behalen: meer mensen in beweging brengen met sport.

Pluspunten

Mailplus is eenvoudig en logisch in gebruik. De tool zelf is ontzettend veelzijdig. De oplossingen zijn praktisch en houden rekening met de punten die voor de gebruikers belangrijk zijn. Er wordt veel vanuit de situatie van de klant gedacht en dat is echt top. De kansen die e-mailmarketing biedt kunnen zo snel en eenvoudig worden benut. Het team van Mailplus is altijd bereid om mee te denken, is goed bereikbaar en lost alles snel op.

Pluspunten

Easy to use solution, great customer support, technically advanced

Pluspunten

- Eenvoudig om mee te werken - Veel verschillende mogelijkheden (surveys, mailings, formulieren en campagnes) - Mailings worden goed afgeleverd - Goede support/ trainingen

Pluspunten

Ik werk al meer dan 10 jaar met Blinker/MailPlus en altijd naar volle tevredenheid. De supportdesk is altijd bereikbaar en staat direct voor je klaar voor vragen of problemen. MailPlus is de gebruiksvriendelijkste en meest complete emailmarketing oplossing die ik ken. Echt een aanrader. Daarnaast komen er voortdurend nieuwe features en verbeteringen, waardoor het product ook mee groeit met de laatste ontwikkelingen.

Geen, ik kan MailPlus van harte aanbevelen!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goede support

Verouderd platform en verouderde manier van werken (1 jaar vast?)

Pluspunten

Het bedrijf zelf ken ik niet goed genoeg. Ik heb één training gevolgd, en dat was een prima training.

idem

Pluspunten

Naast de gebruiksvriendelijke e-mail editor, zit de kracht van MailPlus met name in de eenvoud van koppeling en het instellen van automations. Hiermee hoeft een marketeer zich niet meer te concentreren op technische implementatie maar kan zich volledig focussen op de kern > e-mail marketing.

Mogelijkheden tot het instellen van geautomatiseerde en 'slimme' campagnes zijn soms wat beperkt. Om hier het maximale uit te halen moet eerder worden gezocht naar koppeling met bv. Pleisty,

Pluspunten

- Gebruiksvriendelijk platform - Handig kenniscentrum - Tof Ideeënforum - Snelle en bruikbare support

Met de klant persoonlijke meedenken om de e-mailcampagnes succesvoller te maken.

Pluspunten

Goede uitleg bij problemen en vragen.

Pluspunten

Goede support afdeling bij kleine vragen meteen geholpen

Misschien meer hulp bij conversieverhoging. Leuk zou zijn om meer business cases te ontvangen via de mail nieuwsbrief

Pluspunten

Goede supportafdeling. Problemen/wijzigingen worden direct opgepakt!

Pluspunten

* Eenvoudig in gebruik met prima * Veel innovatieve projecten * Goede trainingen * Klantvriendelijke supportafdeling met kennis van zaken * Over-al een prettig, persoonlijk contact met Mailplusmedewerkers.

Pluspunten

- Eenvoudig statistieken te bekijken - Behulpzaam en vriendelijk personeel - Koppeling met Magento

- Design van het systeem kan wat moderner

Pluspunten

klantvriendelijk en ze denken mee

Pluspunten

Eenvoudig te bedienen tool, koppeling mogelijk met Magento. MailPlus heeft daarnaast een goede service en supportafdeling, je wordt snel geholpen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Na een gedegen voorbereiding is het heel eenvoudig om zelf een mailing te versturen. Goede en logische tool met prima rapportage.

In verhouding tot andere systeem een hoge prijs per verzonden mail, misschien hebben wij niet het juiste contract maar daar wordt niet pro actief op geanticipeerd door sales.

Hallo Hans, goed dat je het aangeeft. Bedankt, we gaan ermee aan de slag en komen er bij je op terug.

Pluspunten

Toegankelijk bedrijf, met goed georganiseerde processen. Het contact verloopt erg prettig en persoonlijk. Het mailprogramma kent een prettige, gebruiksvriendelijke interface.

Voor optimaal inzetten van mail-campagnes zijn er trainingen beschikbaar die verder gaan dan de praktische training over het programma zelf. Bijv. E-Commerce of workshop e-mail marketing automation. Deze zouden meer onder de aandacht gebracht kunnen worden, het zijn interessante manieren om meer te halen uit emailmarketing!

Hallo Marlies, dank voor je reactie en beoordeling. Ten aanzien van je vraag over een workshop e-mail marketing automation: Die is er. Je kunt je aanmelden via: http://www.mailplus.nl/workshop-e-mail-marketing-automation/#/tabs-1

Pluspunten

Erg gebruiksvriendelijk, snel en overzichtelijk, altijd in ontwikkeling, te koppelen aan andere systemen, goede en snelle service, goed in training en opleiding.

standaard templates zouden soms handig zijn om meer te variëren

Dank je voor je beoordeling Ilse en je voorstel tot verbetering. We nemen het mee in onze overwegingen.

Pluspunten

Heerlijk overzichtelijke e-mail marketing software, intiutieve interface, snel ook en snelle organsiatie erachter.

Pluspunten

Erg gebruiksvriendelijk en een goede service!

Pluspunten

Top product! We gebruiken het al enkele jaren en hebben hiermee ons e-mail kanaal echt kunnen verbeteren. De nieuwsbrieven zijn een stuk persoonlijker en de verkopen uit onze nieuwsbrief gestegen.

Boris Pasternaklaan 16 2719 DA Zoetermeer

079 - 363 70 60

Over Spotler E-mail Marketing Software

Spotler is e-mail marketing (automation) software die marketeers en communicatieprofessionals meer marketing power geeft. De software bevat functies die echt gebruikt worden en die makkelijk en snel toe te passen zijn. Met Spotler maak je zelf snel en gemakkelijk e-mail nieuwsbrieven, webformulieren, enquêtes, landingspagina’s, A/B splittesten en automatische (event-triggered) campagnes. Naast de prettige software biedt Spotler ook uitgebreide ondersteuning. Zo biedt Spotler een persoonlijke coach, directe support, hands-on trainingen, een uitgebreid helpcenter en een op maat gemaakte account-inrichting. Marketeers krijgen hierdoor de volledige controle over de software en de kennis hoe deze software slim in te zetten. Met Spotler kunnen zij professioneler met hun doelgroep communiceren. Spotler helpt meer dan 5.000 marketeers in Nederland om e-mail marketing (automation) effectief in te zetten. Spotler is ontstaan in 2017 na het samengaan van de zusterbedrijven Blinker en MailPlus (opgericht in 2004).