Op de Paypal stond, verfgrossier.nl. Moet nog aangepast worden denk ik. Maar de levering was in orde.

Super tevreden en snel geleverd

Snel geleverd, bleek verkeerd product verstuurd, netjes en snel opgelost.

Niet tevreden, geleverde verf in Ral kleuren wijkt sterk af (vergeten te mengen)

Reactie van het bedrijf Ik heb toch een paar kanttekeningen bij de recensie van de heer Hogeweg. Er wordt gesproken over twee bestel tijdstippen, dit klopt. Echter de eerste levering was in 2018 en de tweede levering in 2020. Op de bus staat duidelijk, kleur controleren voor gebruik! Uit coulance heb ik toegezegd om de bus te controleren en eventueel op kleur te maken, echter bus is nooit bij mij aangekomen en vooral niet door mij geweigerd. Ik blijf bij mijn aanbod om de bus verf te controleren en eventueel op kleur te maken. Reactie van klant. Van coulance is in mijn geval geen sprake. De verf heeft een andere kleur, dan op het blik staat vermeld (mengverf). Niet goed? Geld terug! Staat er op de site van Deverfgroothandel. Waarom geldt dat ineens niet voor dit geval? Van coulance is sprake als ik bijvoorbeeld een pot jam koop en ik laat dat na afrekenen, buiten de winkel stuk vallen. Nadat ik de rommel opgeruimd heb, geeft de winkelier mij een nieuwe pot jam. Dat is coulance! Ik heb het bewuste blik verf op verzoek van de leverancier gestuurd, kostte mij € 7,50 aan verzendkosten (coulance). Uitlezen van de bijbehorende QR code van Track en Trace geeft aan, dat er niet open is gedaan, er is een kaartje in de bus gedaan en mijn pakket heeft 10 dagen bij post.nl in Deventer gelegen, wachtend om afgehaald te worden. Deze Track en Trace informatie heb ik per email, ver voordat het pakket terug is gestuurd, naar de leverancier gestuurd. Na 10 dagen heeft post.nl een sticker op mijn pakket geplakt, met “retour afzender”. Als Deverfgroothandel hierop reageert “met de bus is nooit bij mij aangekomen”, dan komt dat niet overeen met de Track en Trace informatie! Als ik het verfblik voor de 2e keer terug zou sturen, kan Deverfgroothandel uit coulance de verzendkosten voor zijn rekening nemen. Ik heb om deze problemen niet gevraagd en ze zijn ook niet bij mij ontstaan! Kiyoh laat niet toe, de foto' met kleurverschil en Ralnummer mee te sturen.

2 liter verf besteld en de volgende dag in huis . En bedankt voor de gratis rol plakband .

Prima webwinkel.

Prijs/kwaliteit verhouding goed.

Prima ervaring. Snel geleverd niets op aan te merken

Het enige wat ik als verbeterpunt kan noemen is de tekst in de mail die mij vraagt deel te nemen. Er staat revieuw en het is review.

Zeer snelle service, goed bereikbaar zowel telefonisch en e-mail.

Alles geheel naar tevredenheid

Uitstekende kwaliteit, goede klantenservice, vlotte verzending.

Zeer fijne ervaring

Voor het eerst verf etc besteld, erg snelle levering. Was op het moment van leveren niet thuis, de bezorger belde mij op met de vraag of het in de achtertuin onder de overkapping neergezet mocht worden.

Snelle service, goed bereikbaar

Reageren snel op email en zijn goed bereikbaar, snelle levering

Snel geleverd tegen een mooie prijs

Zoals de titel omschrijft!

Super goed

Voor het eerst bij de verfgroothandel.nl besteld en mijn ervaring is goed. Snelle levering en de verf zat netjes verpakt zoals het hoort en de kleuren klopte exact volgens de kleurenkaart. Voor de volgende keer zie ik geen reden om niet meer bij hun verf te bestellen. Van mij de volle vijf steren

Snelle bezorging, prima kwaliteit

Niets op aan te merken

Kan beter

De bestelling en betaling van 5 liter Lucite, op 5 mei 2020, ging uitstekend. Vervolgens van de transporteur een mail ontvangen dat de bestelling op 8 mei 2020, op mijn woonadres afgeleverd zou worden. De gehele dag thuis gebleven maar geen bezorger aan de deur gehad, Op 9 mei 2020, bericht van de transporteur dat de levering door een calamiteit niet door was gegaan en dat de eerst volgende werkdag de levering zou plaatsvinden. Dus vol goede moed weer thuis gebleven maar geen bezorger gezien. Op 13 mei 2020, in de ochtend transporteur maar eens gebeld en deze van mijn bevindingen in kennis gesteld. De transporteur wist er ook geen duidelijk antwoord op te geven maar beloofde mij dat de bestelling op 14 mei 2020, zou worden geleverd. Maar dit liep anders want op 13 mei 2020, omstreeks 19.00 uur, stond de bezorger al aan de deur en werd de bestelling afgeleverd. Dus mogelijk is er iemand aan de jas getrokken om de bestelling zo spoedig mogelijk af te leveren. De aflevering verdiend geen schoonheidsprijs. Ik denk dat het te overwegen valt om maar eens over te stappen naar een andere transporteur die wat vlotter is met bezorgen. Met Post NL, verloopt bij ons de aflevering altijd correct.

Dubbel: bedrijf staat je snel en goed te woord. Uitlevering duurde veel te lang

In plaats van binnen 24 uur heeft het dertien dagen geduurd voor de bestelling op mijn adres is afgeleverd.

Excellent

Je vous remercie de votre service. Le maïeur pris. et maïeur service. Je vous recommande.

alles prima, goed op tijd

alles prima, goed op tijd

Zit al 2 weken op verf te wachten

Zit al 2 weken op verf te wachten, geen reactie dat het langer gaat duren.

prima op tijd geleverd en de juiste spullen

Zeer snelle levering en de juiste spullen. Ondanks goede verpakking toch een behoorlijk gedeukt blik verf. Daarnaast miste ik de roerhoutjes

Perfecte aftersale

I.v.m met de drukte die er nu is langer moeten wachten op mijn bestelling, maar contact met de Verfgroothandel was super. Via de mail en tel op de hoogte gehouden door hun, ze konden er zelf niks aan doen ivm vervoer. Goede Aftersale!

Prima laten afgeven op mijn werk kwam door drukte een dagje later

Prima verlopen

Corona tijd

In deze tijd, verf besteld en volgende dag binnen. Top

Topper

Top geleverd

Zeer snelle levering

Ook in deze bizarre tijden werd onze bestelling zeer snel geleverd! Heel blij met de kwaliteitsproducten!