Communicatie kan beter

Communicatie kan beter!! Ook geen melding dat de zending verzonden was. Verfblikken waren wel stevig en netjes verpakt.

hat alleen wel een track code verwacht.deze was er niet bij.

Snel geleverd, alles compleet

Prima kwaliteit, snel geleverd

Snelle service en was keurig verpakt

Goed hoor

Bestelling prima verlopen

Alles prima, ook binnen de tijd. Complimenten.

Probleem met levering meteen opgelost

Mijn bestelling was niet afgeleverd, na contact werd de bestelling direct opnieuw verzonden. Zonder gezeur, erg fijn.

Snelle verzending en goede prijs

Verf was na bestelling snel geleverd en ook nog voorzien van een rol tape, waarvoor dank. Hele leuke en nuttige geste. Blikken waren keurig dicht geplakt. Goede service! Helaas door vermoedelijk het transport een dikke deuk in 1 van de blikken

Zie hieronder

Ik krijg nu al een evaluatie verzoek, terwijl ik nog geen pakket heb ontvangen. Wel slordig, vind u niet!!!

Snellle levering

Snelle en correcte levering

Dienstverlening is zoals men zegt. Prima!!!!

Dienstverlening is zoals men zegt. Prima!!!!

Track & trace zou een mooie extra zijn

Snel geleverd, goede service

In de avond besteld, snel geleverd goede communicatie en nette levering!

Snel geleverd geweldig

super

Netjes afgehandeld, ben zeer tevreden.

Kon niet beter.

het geen wat ik nodig had was snel te vinden via het internet, dus moest ik niet de deur uit wat benzine uitspaarde en tijd scheelde vandaar Goed Gedaan toch(duim omhoog).

altijd goed

nooit problemen met de verfgroothandel ze leveren snel en gekochte is goed

Overzichtelijke site en bestellen is eenvoudig.

Overzichtelijke site en bestellen is eenvoudig

Geen pakket gekregen

Pakket verloren geraakt en pas reactie na bellen

Snelle levering en denken met je mee. Heel fijn!

NVT

Nog niet zo goed ,er was een storing in het mail / bestel systeem. Dus we hebben nog niets ontvangen. Wel een mail daarover ontvangen. Aangegeven dat we de bestelling alsnog willen ontvangen. Mvg P Soeters

Slecht

Als je iets niet hebt zet het dan niet op de web side. En naar een dag of vijf zeggen niet leverbaar

Soms kan het zijn dat je een product niet meer op voorraad hebt!

Op de Paypal stond, verfgrossier.nl. Moet nog aangepast worden denk ik. Maar de levering was in orde.

Super tevreden en snel geleverd

Snel geleverd, bleek verkeerd product verstuurd, netjes en snel opgelost.

Niet tevreden, geleverde verf in Ral kleuren wijkt sterk af (vergeten te mengen)

Reactie van het bedrijf Ik heb toch een paar kanttekeningen bij de recensie van de heer Hogeweg. Er wordt gesproken over twee bestel tijdstippen, dit klopt. Echter de eerste levering was in 2018 en de tweede levering in 2020. Op de bus staat duidelijk, kleur controleren voor gebruik! Uit coulance heb ik toegezegd om de bus te controleren en eventueel op kleur te maken, echter bus is nooit bij mij aangekomen en vooral niet door mij geweigerd. Ik blijf bij mijn aanbod om de bus verf te controleren en eventueel op kleur te maken. Reactie van klant. Van coulance is in mijn geval geen sprake. De verf heeft een andere kleur, dan op het blik staat vermeld (mengverf). Niet goed? Geld terug! Staat er op de site van Deverfgroothandel. Waarom geldt dat ineens niet voor dit geval? Van coulance is sprake als ik bijvoorbeeld een pot jam koop en ik laat dat na afrekenen, buiten de winkel stuk vallen. Nadat ik de rommel opgeruimd heb, geeft de winkelier mij een nieuwe pot jam. Dat is coulance! Ik heb het bewuste blik verf op verzoek van de leverancier gestuurd, kostte mij € 7,50 aan verzendkosten (coulance). Uitlezen van de bijbehorende QR code van Track en Trace geeft aan, dat er niet open is gedaan, er is een kaartje in de bus gedaan en mijn pakket heeft 10 dagen bij post.nl in Deventer gelegen, wachtend om afgehaald te worden. Deze Track en Trace informatie heb ik per email, ver voordat het pakket terug is gestuurd, naar de leverancier gestuurd. Na 10 dagen heeft post.nl een sticker op mijn pakket geplakt, met “retour afzender”. Als Deverfgroothandel hierop reageert “met de bus is nooit bij mij aangekomen”, dan komt dat niet overeen met de Track en Trace informatie! Als ik het verfblik voor de 2e keer terug zou sturen, kan Deverfgroothandel uit coulance de verzendkosten voor zijn rekening nemen. Ik heb om deze problemen niet gevraagd en ze zijn ook niet bij mij ontstaan! Kiyoh laat niet toe, de foto' met kleurverschil en Ralnummer mee te sturen.