Super goed

Voor het eerst bij de verfgroothandel.nl besteld en mijn ervaring is goed. Snelle levering en de verf zat netjes verpakt zoals het hoort en de kleuren klopte exact volgens de kleurenkaart. Voor de volgende keer zie ik geen reden om niet meer bij hun verf te bestellen. Van mij de volle vijf steren

Snelle bezorging, prima kwaliteit

Niets op aan te merken

Kan beter

De bestelling en betaling van 5 liter Lucite, op 5 mei 2020, ging uitstekend. Vervolgens van de transporteur een mail ontvangen dat de bestelling op 8 mei 2020, op mijn woonadres afgeleverd zou worden. De gehele dag thuis gebleven maar geen bezorger aan de deur gehad, Op 9 mei 2020, bericht van de transporteur dat de levering door een calamiteit niet door was gegaan en dat de eerst volgende werkdag de levering zou plaatsvinden. Dus vol goede moed weer thuis gebleven maar geen bezorger gezien. Op 13 mei 2020, in de ochtend transporteur maar eens gebeld en deze van mijn bevindingen in kennis gesteld. De transporteur wist er ook geen duidelijk antwoord op te geven maar beloofde mij dat de bestelling op 14 mei 2020, zou worden geleverd. Maar dit liep anders want op 13 mei 2020, omstreeks 19.00 uur, stond de bezorger al aan de deur en werd de bestelling afgeleverd. Dus mogelijk is er iemand aan de jas getrokken om de bestelling zo spoedig mogelijk af te leveren. De aflevering verdiend geen schoonheidsprijs. Ik denk dat het te overwegen valt om maar eens over te stappen naar een andere transporteur die wat vlotter is met bezorgen. Met Post NL, verloopt bij ons de aflevering altijd correct.

Dubbel: bedrijf staat je snel en goed te woord. Uitlevering duurde veel te lang

In plaats van binnen 24 uur heeft het dertien dagen geduurd voor de bestelling op mijn adres is afgeleverd.

Excellent

Je vous remercie de votre service. Le maïeur pris. et maïeur service. Je vous recommande.

alles prima, goed op tijd

alles prima, goed op tijd

Zit al 2 weken op verf te wachten

Zit al 2 weken op verf te wachten, geen reactie dat het langer gaat duren.

prima op tijd geleverd en de juiste spullen

Zeer snelle levering en de juiste spullen. Ondanks goede verpakking toch een behoorlijk gedeukt blik verf. Daarnaast miste ik de roerhoutjes

Perfecte aftersale

I.v.m met de drukte die er nu is langer moeten wachten op mijn bestelling, maar contact met de Verfgroothandel was super. Via de mail en tel op de hoogte gehouden door hun, ze konden er zelf niks aan doen ivm vervoer. Goede Aftersale!

Prima laten afgeven op mijn werk kwam door drukte een dagje later

Prima verlopen

Corona tijd

In deze tijd, verf besteld en volgende dag binnen. Top

Topper

Top geleverd

Zeer snelle levering

Ook in deze bizarre tijden werd onze bestelling zeer snel geleverd! Heel blij met de kwaliteitsproducten!

Flexibel, klantvriendelijk

Alles ging zoals verwacht

prima support

Speciale lak besteld die niet in de gangbare doe-het-zelf zaken is te verkrijgen. Ik had haast, dus levering de volgende dag klonk goed. Helaas bleef die dag de levering uit. s'avonds gebeld wanneer de lak wel geleverd zou worden. De Verfgroothandel belde de volgende ochtend dat de expediteur alsnog onderweg was, en excuus voor de vertraging. Inderdaad is de lak die ochtend geleverd. Prima opgelost.

Zeer snel geleverd

Prima en snelle levering

Zoals boven reeds vermeld

Ik bezin of ik er weer aan begin...

Volgens de website 'vandaag besteld - morgen in huis ' Hoewel de feestdagen toch maar avonturen. 29 december besteld - 8 januari in huis . De bezorging was op 4 januari en hoewel ik thuis was , toch gemist. Briefje, geen bezorging op afhaalpunt en dan eindelijk op 8 januari maar opgehaald in distributie centrum. Toen vond ik 1 pot van 2.5 liter ipv van de bestelde 3x 0.75 liter. Beetje flauw want ik bestelde 1 extra pot om de bezorgkosten te besparen en en ik wil de eerste laag extra verdund aanbrengen. Nu blijf ik met een aangebroken pot zitten. Voor de bezorging kunnen jullie voor het gemak van de klant beter via postnl versturen. Toen ik op 2 januari nog niets had ontvangen heb ik nog eens op de website gekeken en toen stond er plotseling een melding dat er vertraging kon ontstaan tijdens de feestdagen. Dit stond er tijdens de bestelling niet. Toch nog 4 punten omdat jullie wel de goedkoopste zijn.

Snelle afhandeling, belabberde levering

Mijn bestelling werd correct en snel afgehandeld. De bezorging liet echter te wensen over. De door het transportbedrijf aangekondigde leveringsdag was er de gehele dag iemand thuis. Toch werd er niet bezorgd en volgde er bericht dat er een kaartje in de bus zou zijn gegooid. Niet dus. Na ruim twee weken contact opgenomen. De verfgroothandel had mijn bestelling gesloten als zijnde afgerond en ging er direct achteraan. Daarop weer bericht van bezorging ontvangen, omdat er niemand thuis zou zijn getracht bezorgmoment te wijzigen, geen reactie daarop. Wel werd de bezorgdag gewijzigd naar een niet opgegeven dag. 1 dag hiervoor kreeg ik een mail dat ik de volgende dag niet aanwezig was geweest. Hierop bestelling gecancelled. De dag daarna is er uiteindelijk wel bezorgd.

goede prijs en zeer snelle levering

De verfgroothandel belooft de volgende dag al te leverden, en dat hebben ze ook waar gemaakt. 10 uur stond de transporteur al voor de deur met de spullen

Bij bestellingen denkt de leverancier altijd mee hoe je de bestr bestelling kunt doen

Ik heb de afgelopen 2 jaar diverse bestellingen gedaan en al was ik soms eigenlijk te laat voor tijdige verzending, dat deed de leverancier er alles aan om toch de bestelling nog die dag te bezorgen. Toezeggingen om terug te bellen werden altijd correct nagekomen

Pakketje kwam maar niet en was zoekgeraakt in het sorteercentrum. Bij navraag werd mijn bestelling direct opnieuw verstuurd zodat ik alsnog mijn verf in huis had voor het weekend. Top !

Alles zo als beloofd

Nog niet gebruikt maar vlotte en nette levering enige verbetering zou een roerstokje zíjn