Prima en snelle levering

Zoals boven reeds vermeld

Ik bezin of ik er weer aan begin...

Volgens de website 'vandaag besteld - morgen in huis ' Hoewel de feestdagen toch maar avonturen. 29 december besteld - 8 januari in huis . De bezorging was op 4 januari en hoewel ik thuis was , toch gemist. Briefje, geen bezorging op afhaalpunt en dan eindelijk op 8 januari maar opgehaald in distributie centrum. Toen vond ik 1 pot van 2.5 liter ipv van de bestelde 3x 0.75 liter. Beetje flauw want ik bestelde 1 extra pot om de bezorgkosten te besparen en en ik wil de eerste laag extra verdund aanbrengen. Nu blijf ik met een aangebroken pot zitten. Voor de bezorging kunnen jullie voor het gemak van de klant beter via postnl versturen. Toen ik op 2 januari nog niets had ontvangen heb ik nog eens op de website gekeken en toen stond er plotseling een melding dat er vertraging kon ontstaan tijdens de feestdagen. Dit stond er tijdens de bestelling niet. Toch nog 4 punten omdat jullie wel de goedkoopste zijn.

Snelle afhandeling, belabberde levering

Mijn bestelling werd correct en snel afgehandeld. De bezorging liet echter te wensen over. De door het transportbedrijf aangekondigde leveringsdag was er de gehele dag iemand thuis. Toch werd er niet bezorgd en volgde er bericht dat er een kaartje in de bus zou zijn gegooid. Niet dus. Na ruim twee weken contact opgenomen. De verfgroothandel had mijn bestelling gesloten als zijnde afgerond en ging er direct achteraan. Daarop weer bericht van bezorging ontvangen, omdat er niemand thuis zou zijn getracht bezorgmoment te wijzigen, geen reactie daarop. Wel werd de bezorgdag gewijzigd naar een niet opgegeven dag. 1 dag hiervoor kreeg ik een mail dat ik de volgende dag niet aanwezig was geweest. Hierop bestelling gecancelled. De dag daarna is er uiteindelijk wel bezorgd.

goede prijs en zeer snelle levering

De verfgroothandel belooft de volgende dag al te leverden, en dat hebben ze ook waar gemaakt. 10 uur stond de transporteur al voor de deur met de spullen

Bij bestellingen denkt de leverancier altijd mee hoe je de bestr bestelling kunt doen

Ik heb de afgelopen 2 jaar diverse bestellingen gedaan en al was ik soms eigenlijk te laat voor tijdige verzending, dat deed de leverancier er alles aan om toch de bestelling nog die dag te bezorgen. Toezeggingen om terug te bellen werden altijd correct nagekomen

Pakketje kwam maar niet en was zoekgeraakt in het sorteercentrum. Bij navraag werd mijn bestelling direct opnieuw verstuurd zodat ik alsnog mijn verf in huis had voor het weekend. Top !

Alles zo als beloofd

Nog niet gebruikt maar vlotte en nette levering enige verbetering zou een roerstokje zíjn

Prima producten en snelle levering

Heb prima ervaring met dit bedrijf snelle levering en prima verpakt

Meer dan goed

Waarschijnlijk niet het juiste lege blikje in huis waardoor ik een grotere hoeveelheid heb gekregen dan besteld. 0.75 besteld en 1 let geleverd gekregen

Prijs Goed en snel geleverd

Snel geleverd, scherpe prijs.

Eenvoudig besteld en snel geleverd gekregen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Netjes geleverd.

Levering is enkele dagen blijven liggen bij pakketbezorger.