Goed geholpen, snel contact

Meerdere keren besteld. Fijne webshop. Bij de laatste grotere bestelling goed meegedacht en snel geleverd.

Super, makkelijk bestellen, volgende dag geleverd. Top!

Perfect geholpen en ook nog persoonlijk contact

Een product besteld. Daarna werd ik gebeld met extra informatie of dit wel voldeed aan de verwachtingen. Dat was het geval. Echter bleek het bestelde product uiteindelijk niet meer geleverd te kunnen worden door de fabrikant. Contact gehad en gezamenlijk goede oplossing (alternatief) gevonden wat zeer snel geleverd werd. Ofwel een webshop met kennis van zaken en persoonlijk contact indien noodzakelijk.

Doen wat ze beloven

Duidelijke website, prima prijs en supersnel geleverd. Wat wil je nog meer.

Perfecte service! Zoals beloofd!

Perfecte service! Zoals beloofd!

Correcte manier omgaan met klant en snelle levering

Duidelijke informatie, goede prijs.

Tijdens telefonisch contact duidelijke uitleg gekregen! Volgende dag, zoals besproken geleverd.

Kennis van zaken.

Ik was al geruime tijd op zoek naar twee apparaten van Zyxel om het netwerk te verlengen over een telefoonlijn. Bij andere bedrijven werd totaal niet begrepen wat ik bedoelde. Bij DectDirect was het meteen duidelijk. De betreffende apparaten ontving ik binnen de gestelde levertermijn en alle werkt perfect.

snelle levering aan prima prijs.

APC UPS geleverd zoals aangegeven

Goed, levering zoals aangegeven.

Fijne winkel, prima prijzen, snelle levering.

Zie titel, niks op aan te merken.

Snelle dienstverlening, heldere info

Snelle service en levering

Super snelle levering van de bestelde artikelen. Top!

Orginele batterijen en snelle levering

Goede hulp & levering

Helaas had ik toch niet het juiste product besteld (mijn fout). Door medewerker werd ik goed geadviseerd welk product ik beter zou kunnen nemen. Toen ook nog wat alternatieven gekregen die nog mooier/beter zouden zijn. Toch besloten gehele bestelling te retourneren. Inmiddels geld terug ontvangen en de nieuwe set besteld. Hopelijk gaat dat wél goed werken. Thanks!

Goede prijs voor een goed product en snel geleverd

Levering was snel en goed, zoals het hoort en ook de prijs was uitstekend. Een goede leverancier die ik anderen ook van harte kan aanbevelen.

Gewoon goed! Aanbod, kwaliteit, prijs en snel geleverd

Gewoon goed! Aanbod, kwaliteit, prijs en snel geleverd

goede prijs, snelle levering

alles prima verlopen

Goede en snelle levering

Via bol.com makkelijk te bestellen. Pakket was zorgvuldig verpakt en de volgende dag al geleverd.

erge tevreden

perfect op afgesproken tijd gekomen en goed gecommuniceerd voordien. Helpen uitpakken van geleverd goed en verpakking zelf terug meegenomen. Uitstekend.

Had ik maar gebeld.....

Als ik voor de eerste aanschaf eerst had gebeld voor advies had ik meteen het juiste product gehad. Maar de retour is netjes afgehandeld en snel terugbetaald. Uiteraard heb ik nu veel plezier van de juiste headset.

aanrader

Hele correcte firma om mee samen te werken. Had nog een vraagje en ze hebben mij onmiddellijk geholpen. Zeker een aanrader

Snel en correct

Volgende dag in huis. TOP

Goed product snel geleverd

werkt goed, geen achtergrond geluiden

Vlot en correct afhandeling van order(s)

Snel en correct orders afhandeling; Men wordt Keurig op de hoogte gesteld over het order logistic verloop.