super

de service is zeer goed, uitstekend zelfs

Op de website was het een beetje verwarrend wat de verschillen waren tussen producten, maar ik kreeg snel telefonisch contact en daarna een duidelijk advies. Bestelprocedure ging zeer soepel, levering was snel.

Correcte prijs en correcte service

Correcte prijs en correcte service

Utstekende service snelle levering

Vandaag besteld morgen binnen echt waar!

Snel geleverd, maar er was een kleine onvolkomenheid in de levering, werd gelijk geregeld, en de volgende dag was het opgelost.

eerlijke mensen en snelle verzending!

Verzending supersnel! enige nadeel als je zakelijk een bestelling doet, heb je geen recht of veertien dagen niet goed, geld terug! Maar dat is mij ook eerlijk verteld aan de telefoon.

Zeer snelle bevestiging en levering. Zeer klantvriendelijk.

Keurig geautomatiseerde berichten. Levering 1 dag na bestelling. Zeer tevreden.

uitstekende service

snelle correcte levering

Zeer positieve ervaring

Van start tot einde goed en snel geholpen. Kan niet beter. Mijn volgende Ubiquiti zal hier opnieuw aangekocht worden.

Gevraagde order correct afgehandeld.

Ingeval van geadresseerde niet thuis is,kan via een mail soms nietde plaats van aflevering vermeld worden of direct gevraagd worden waar ze het pakket mogen afleveren?

prima prijs, snel geleverd

Ik zag wel dat de doos open was geweest, het zat los in een andere verpakking maar was wel compleet. Installatie ging probleemloos!

Goed pre sales support en perfect order- en leverproces.

Doen wat ze beloven en de support is uitstekend. Goede ervaring.

prima snel geleverd

Snelle levering.

Snelle en correcte levering van aantrekkelijk geprijsde artikelen

Mooi assortiment producten, aantrekkelijk geprijsd en makkelijk te bestellen. Levering altijd weer correct en supersnel, meestal de volgende dag al. Je wordt continue op de hoogte gehouden van de voortgang.

Vlotte correcte levering

Snelle correcte levering en een goed product.

Eindelijk een bedrijf die het snapt.

Duidelijk ivm status bestelling, wanneer het afgeleverd wordt etc . Kan men een voorbeeld aan nemen in nederland. Een organisatie die het snapt!!!

Fijne koptelefoon

Fijne koptelefoon; heb deze eerder besteld.

Prima service en klantvriendelijk

Ik bestel al enige tijd UniFi producten bij DectDirect. De prijs is goed en de klantenservice reageert snel en denkt mee!

product ok, prijs ok, levering ok

de oorkussens die ik nodig had voor mijn head set van planotronics (W720) stonden in het assortiment, waren voorradig tegen een goede prijs met verzendkosten inclusief. Klein puntje: het had ook geleverd kunnen worden in een envelop ipv een doos.

TOP !

Perfect en snel antwoord. Directe levering. Prima product.

Duidelijke communicatie, nette levering!

Ik werd netjes gebeld dat de levering ietsje later was i.v.m. de voorraad of ik kon kiezen voor een alternatief. Persoonlijk en netjes vind ik dat! Bedankt!

Snelle levering en alles keurig netjes verpakt

Vlotte bestelling en levering

Ik kocht een Mifi bij DectDirect.NL vanwege de mooie prijs/kwaliteits verhouding. Bestelling als levering ging vlot. Inmiddels heel tevreden van mijn aankoop

Prima en als zeer prettig ervaren

Goede en snelle afhandeling Netjes te woord gestaan aan de telefoon en een vlotte oplossing geboden.