alles prima

alles is vlot verlopen met mijn bestelling

Goedkoop en snel geleverd

Snelle levering tegen een goeie prijs, prima product

Prima communicatie en ze komen hun afspraken na.

Ze kenden ons niet, maar leverden heel snel de door ons gewenste producten.

Keurig en op tijd geleverd.

Snel en goede prijs

Overal blijken door thuiswerken COVID-19 headsets met micro uitverkocht of in bestelling. Bij Dect direct nog wel te vinden en te bestellen. Volgende dag bezorgd. Het betreft wel een bulkverpakking maar dat nemen we in deze tijden van schaarste voor lief. Had achteraf toch liever draadloos exemplaar gehad, maar ja...

Alles top

Goede prijs, snelle en correcte levering. Eveneens goede communicatie.

Snel het bestelde product geleverd

De bestelde Jabra 510 werd keurig verpakt de volgende dag geleverd. Zeer tevreden over deze aankoop.

Happy with the product

On time delivery, good packaging

Snelle en correcte levering!

DectDirect.nl doet wat het zegt. Goede overzichtelijke website.

Slechte afhandeling bij serviceverzoek

Trage afwikkeling serviceverzoek. Bij levering nieuwe headset bleek deze defect. Belofte was om deze direct te vervangen na retour. De headset moest terug naar de oorspronkelijke leverancier en was niet meer op voorraad waardoor de uiteindelijke levering van de noodzakelijk headset van moment van betaling tot levering weken heeft geduurd.

Snelle levering, goede prijs voor het product

Slecht

We bestelden oplaadbare batterijen voor onze Gigaset. We ontvingen 4 (verschillende) batterijen in een open zakje. Zonder verpakkingsmateriaal. Dus ze kunnen net zo goed oud zijn en gebruikt als nieuw. Geen idee! We hebben hierover een mail gestuurd. We zouden 2 nieuwe setjes toegestuurd krijgen en enkele dagen later kregen we EXACT hetzelfde open plastic zakje toegestuurd met daarin weer 4 (verschillende ) batterijen. Ik heb nog nooit ergens batterijen gekocht die niet in de originele verpakking zaten dus ik vind dit 'verdacht', De inkoper zegt een grote partij te hebben ingekocht maar dan los en open verkopen? Dat doen we toch in Nederland niet?

snel en altijd ok.

Voor 5 uur besteld, de volgende dag geleverd, zelfs in België.

Naadloze invulling van de belofte

Daar waar zelfverklaarde "professionele" IT leveranciers melden dat het bestelde product (Jabra earphone) niet kon geleverd worden, heb ik deze bij dectdirect binnen de dag op mijn kantoor gekregen. Erg mooie service in moeilijke Covid-19 periode

Prima eerste ervaring met DectDirect. Netjes op tijd afgeleverd (ondanks drukke tijdens voor pakketdiensten). Aanrader!

Prima firma snelle levering.

Zoals het er staat.

Bestelde artikel niet geleverd en niet flexibel

Het verkeerde artikel was geleverd, dat al vreemd was. Daarnaast aangeboden om tegen (iets lagere prijs) het artikel te houden, omdat het geleverde duurder was, maar weinig flexibiliteit. Ik ga in het vervolg bij een andere partij bestellen.

Snelle goede service

Product snel geleverd, strakke site, overzichtelijk kwa prijzen. Kom zeker terug voor andere producten aan te kopen.

Snel, goed en goedkoop

Deze webshop hoort ook tot de toppers van NL, aanrader!

heldere product duiding op de site, snelle levering, redelijke prijs

Mijn ervaringen zijn als volgt: -heldere product duiding op de site, -snelle levering, -redelijke prijs -overzichtelijke digitale factuur

makkelijk en snel

Online 4g router besteld, binnen 2 dgn in huis, netjes zoals het hoort.

geweldige service

Snelle en geweldige service. en een goed product

prima!

Snelle verzending, prima communicatie en scherpe prijzen.

Zondag besteld, Maandag in huis. Uitstekend.

Het geen ik hebben wilde was bekend dus ook makkelijk zoeken, maar er werden tevens alternatieven geboden. Dit was mijn eerste bestelling maar ben eenvoudig door de bestelling heen gelopen en netjes via mail op de hoogte gehouden over het verloop van de levering.

Voldeed volledig aan mijn verwachtingen

In een tijd waarin er een ware run op webcams is, was DectDirect.nl toch in staat om in zeer korte tijd de webcam te leveren waarnaar ik op zoek was. Hun voorraad en een juiste prijs-kwaliteit verhouding hebben er mede voor gezorgd dat ik het product bij hen heb besteld. Zeker voor herhaling vatbaar.