slechte service

Niet functionerende headsets worden niet serieus genomen en er wordt totaal niet meegedacht aan een oplossing. Daarnaast zeer onvriendelijke klantenservice.

Doen wat ze beloven

Jabra 410 besteld want mijn laptop microfoon (Dell) was niet goed genoeg voor video conferencing. Binnen 24 geleverd via Bol. Prima, als iedereen dit zo doet dan is de internet shopping wereld een waar genoegen.

loopt als een trein

Software dadelijk beschikbaar voor download. Probleemloze installatie en onklopbare prijs.

Voor herhaling vatbaar

Jammer dat ik verkeerde product kreeg, echter wel keurig opgelost

Jammer dat ik door incomplete beschrijving op de site het verkeerde product heb besteld, echter wel keurig opgelost

prima serice

besteld, achteraf betalen, volgende dag binnen

Snelle levering, prima prijs en duidelijke communicatie

Was op zoek naar een aantal Ubiquiti Unifi 6 LR AP's. DectDirect had deze liggen en waren met één dag binnen. Daarbij konden ze deze ook nog eens leveren voor een prima strakke prijs. Helemaal content dus :-)

Tevreden!

Zeer snelle levering, goede prijzen en kwalitatief. Houden zo!

Snelle levering en uitstekende telefonische pré-sales ervaring

Eerst vraagje gesteld via de telefoon en daarna besteld, vriendelijke support en snelle levering.

Bedankt Eva

Geweldig goed geholpen - los basisstation aangeschaft voor Gigaset handset, maar geen idee hoe ik dat moest aansluiten. Kosten van het apparaat 21 EURO. Gebeld, en binnen een minuut aan de praat (handset moest aangemeld worden vanuit het menu).

Snel geregelt

Aankoopproces gaat eenvoudig. Licentie meteen beschikbaar. Invoeren in MS365 en klaar voor een jaar.

Uitstekend!

Goede prijs, snel geleverd, goed verpakt en fijne service!

Prima, duidelijke en snelle service

Alles zoals het moet zijn, van bestelling tot levering.

SNEL GEMAKKELIJK

Gevonden wat ik zocht en snelle levering.

prima geleverd

zeer goed

Alles naar verwachting. Voor op rekening leveren moest ik even bellen, dit zou een standaard optie moeten kunnen zijn.

Veel winkels hebben goede spullen, deze winkel heeft ook top advies!

Perfekt

Niets op aan te merken. Vlot, goed advies en snelle levering!

Top service en levering!

Top service en levering!

snel en goed

Goed aanbod, scherpe prijzen, snelle levering. Altijd top.

Snelle kwalitatieve levering

Goede ervaring. Keurig bedrijf!

goede service, snel antwoord

Snel antwoorden op mijn vraag en bij een verkeerde bestelling heel netjes en snel retour kunnen regelen

Professionele website - zeer snelle levering

Prijzen zijn top en zeer snelle levering! Meer moet dat niet zijn.