Prettige klantenservice

Ik had een Poly Headset besteld welke niet goed functioneerde. Ik werd snel geholpen door Iris van de klantenservice en kreeg snel een goed werkende headset opgestuurd.

goeie service

idem

snel enkundig

snel en correct geleverd prijs conform

Super support

Zeer klantgericht, en zet de klant altijd voorop! Ik had een probleem met een levering, maar na contact te hebben gehad met de klantenservice, hebben ze gewoon een vervangende geregeld. Top service!!!

Vlotte verkoop. Naservice was na 2de contact uitmuntend.

Vlotte verkoop. Mbt schade aan je product binnen garantieperiode kan je rekenen op een correcte service. Je krijgt verder support zodat je product op een efficiente manier kan teruggebracht/omgeruild worden.

Goede prijs/kwaliteit en uitstekend geadviseerd

Via de webshop alles goed te bestellen en de klantenservice was zeer behulpzaam met de vragen die ik had.

Binnen 24 uur na bestellen al geleverd.

Vlot besteld en correct opnieuw geleverd, hoewel PostNL er een potje van maakte

Hoewel het fout was gelopen bij de eerste afleveringspoging omdat de koerier ons adres niet vond werd het pakket door DectDirect efficiënt opnieuw verzonden naar een alternatief adres.

Correcte levering. goed product

Correcte Levering. Product voldoet aan al mijn verwachtingen.

Snel geleverd, goede track en trace en eenvoudig achteraf betalen

Goede website waarbij op rekening betaald kan worden

Gewoon alles in 1 keer in orde

Wij hadden onderdelen nodig voor onze Jabra Headset. DectDirect had het product wat wij op voorraad. Vervolgens het artikel tegen een zeer scherpe prijs besteld, levering binnen 24 uur.

Top, goed geholpoen.

Uitstekende dienstverlening

Juiste en Snelle levering

Behalve foto's vermeldt DectDirect.NL ook beschrijving/afmeting. Gelukkig maar, want er zijn zoveel soorten oorkussens :-)

Netjes en geheel volgens afspraak ontvangen

Snelle levering, prima prijs, tevreden!

perfect en snel

Na enkele minuten kreeg ik alles wat ik besteld had, online.

keurig volgens het boekje

Waar anderen 10 werkdagen levertijd hadden was het hier direct leverbaar. Dat is bij sommigen omdat ze niet zeggen dat ze levertijd hadden maar hier is het volgens opgaaf de volgende dag geleverd. ik haat het eigenlijk als je gewoon je werk een beoordeling te schrijven maar ik maak voor DectDirect een uitzondering. het loont om bij Bol te kijken wie levert en daar naartoe te gaan

Breed assortiment, scherpe prijs en snelle levering

vlotte en correcte levering

snel antwoord op vragen, goede prijzen en voorraad

simpel en snel

makkelijk bestellen en snelle levering

zeer klantvriendelijk

Heb online een Jabra Ecolve gekocht en door een foutief (door mij) opgegeven email adres had ik geen bevestiging ontvangen. Maar de klantenservice kon mij daarna direct verder helpen en de track en trace geven. Pakket keurig op tijd ontvangen. Later nog de factuur opgevraagd en deze ook direct ontvangen. Echt super fijn. De Jabra headset bevalt verder ook prima en gebruik het dagelijks op mijn werk.

gewoon goed,

Correct

Toestel correct geleverd. Na 2 dagen defect. Onmiddellijk contact genomen (per mail) en toestel gratis retour kunnen sturen. Na ontvangst bij hen onmiddellijk credit nota ontvangen en geld wordt teruggestort. Uit de communicatie begreep ik echter dat een nieuw zou worden opgestuurd indien RMA ontvankelijk is. Ik had terzelfdertijd al een nieuw kunnen bestellen... Beetje spijtig van het tijdverlies. Maar wel chapeau voor de correcte service !!

Snel geleverd. Keurig verpakt.

Snelle levering en prima kwaliteit