Goede service, snelle levering

Bij DectDirect word ik altijd vriendelijk te woord gestaan. Veel kennis in huis over de producten die ze leveren en ze denken graag mee. Bestelde producten zijn altijd snel in huis en als het even toch niet op voorraad is, word dit ook snel kenbaar gemaakt.

Prima contact met DectDirect; wel onduidelijkheid over snelheid levering

Bij de bestelling leek het of DectDirect een enorme voorraad (van 50) beoogde beeldschermen had staan (wat me wel verbaasde) en de levering dus snel geregeld zou zijn. De melding dat de bestelling (binnen 24 uur) verzonden was, deed aanvankelijk ook hoopvol aan, maar dan bleek dat de term verzonden, betekende dat de schermen in Denemarken verzonden werden en er dus een aantal dagen (in plaats van de 24 uur, die op het netvlies waren ontstaan) levertijd aan de orde zou zijn. Misschien dus wel duidelijker hierover communiceren. Verder prima ervaring. Goed gezien dat de schermen in 2 bestellingen waren aangekocht en het handig was om ze als 1 levering te versturen. Zeer vriendelijke dame, die ik hierover belde.

Scherpe prijs, snel geleverd

Voordat ik tot aanschaf overging heb ik telefonisch nog een paar vragen gesteld, m'n vragen werden keurig beantwoord. De producten waren op voorraad en werden de volgende dag geleverd. Top.

Netjes en vlot het juiste artikel geleverd voor een goede prijs.

Netjes en vlot het juiste artikel geleverd voor een goede prijs.

Super snel, precies wat we bestellen, goede after care

Super snel, precies wat we bestellen, goede after care

Degelijk product, max. effectieve range is +/- 100m

Zoals gewoonlijk is Unify is prima product. Ook dit Access Point werkt prima, wordt kompleet met nodige montage opties, bouten, schroeven en pluggen geleverd. Installatie eenvoudig en simpel. Configuratie snel een envoudig. Wordt direct in de CloudKey herkent en doet z'n werk automatisch. De automatisch ingestelde nachstand uitgeschakeld om range en zend vermogen constant te houden. Ik gebruik deze om in de jachthaven voor onze deur Wifi te kunnen gebeuken op onze boot en daar voldoet deze prima aan.

Goed product en snelle levering.

Prima ervaring

Duidelijk site, eerlijke prijs, snel verzonden en goed verpakt.

Vlotte service met een glimlach

Bestelling gedaan bij DectDirect, helaas is er iets mis gegaan met de levering. Ik heb dit gemeld bij de helpdesk en men is meteen aan de slag gegaan. 3 werkdagen later was het probleem opgelost en werd mijn bestelling geleverd. Was trouwens ook de beste prijs online, toch voor wat ik nodig had ;o) Meer dan zeer tevreden... !!!

Prima bedrijf doet wat het zegt, snel geleverd.

Goede producten, snel verzonden

Goede producten, snel verzonden.

Fijne shop al vaak zaken mee gedaan.

Het artikel was gewoon niks

Retourneren was het moeilijk. Uiteindelijk moest ik het zelf betalen

Hele goed service en heel snel alsook heel vriendelijk in de communicatie.

Terzake en correct

Mijn bestelling slechts gedeeltelijk ontvangen door fout van medewerker ( kan gebeuren) en door melding van mij direct rechtgezet en tweede deel opgestuurd. Zodus professionals

Makkelijk besteld, snel geleverd

Makkelijk besteld en snel geleverd

Alles op tijd geleverd volgens specificatie tegen een marktconforme prijs

Alles op tijd geleverd volgens specificatie tegen een marktconforme prijs

Supersnelle levering

Zaterdag besteld, met leveringsdatum dinsdag. En toch al maandag netjes bezorgd via koerier. Super !

alles super

goedkoopste aanbieder; alles binnen 24 uur thuis bezorgt

Prima apparaat

Een prima apparaat (Gigaset analoog Box 100) dat snel en makkelijk te installeren is - door overstap naar Delta Glasvezel moest ik van de VOIP installatie af naar analoog. Maar het lukte pas nadat ik via Googlen de installatieinstructies gevonden had. Die stonden niet op de website en werden niet met het apparaat meegestuurd. En het zoeken naar de handleiding koste meer tijd, dan het koppelen van de 5 huistelefoons.

snel en goed geleverd.

Door kennisgebrek gebrek aan onze kant hadden wij de telefonisch helpdesk nodig. Hierbij vakkundig geholpen.

Top! Beter kan het niet..

Dit is mijn eerste keer dat ik een review over eender welk bedrijf dan ook schrijf. Dit kan gewoon niet beter, niet moeilijk doen over retouren, omruilingen en altijd bereikbaar. Ik heb heel veel info gekregen over de bestelde artikelen en ze weten waar ze het over hebben..

Nette eerlijke webshop

Wanneer je online een product besteld en deze vlot daarna thuis bezorgd wordt valt er eigenlijk weinig te beoordelen. In mijn geval was het product schijnbaar beschadigd geraakt ergens in het pakket bezorger traject. De pakket bezorger heeft het pakket teruggestuurd naar DectDirect. Voordat ikzelf door had wat er nu gaande was had ik al een mail ontvangen van DectDirect met uitleg plus de boodschap dat een vervangend exemplaar vandaag nog op de post ging. Klasse!

GLS Logististics is vreselijk

Aflevering door GLS Logistics vreselijk. Bezorgd bij buren met voor mij onbekende naam, geen briefje in de bus ("briefjes waren op"). Bij nabellen á 1,00 naar GLS bleek bezorgd bij buren. Door klantenservice kreeg ik foutief huisnummer door. Met als gevolg dat ik verschillende buren af moest om pakket te traceren. Never again.

De volgende dag in mijn brievenbus!