prima artikel

heeft geen toelichting nodig

Goede prijs snelle levering

Zeer tevreden over de dienstverlening va Dectdirect. Heel snelle levering.

helemaal tevreden

snelle levering en goed product

uitstekend

Snelle reactie en snelle levering.

Precies gedaan wat hoorde

Duidelijke site voor bestellingen, hierna makkelijk besteld, levering op tijd ondanks corona restricties.

Prima te woord gestaan, snelle levering!

Ik had wat vragen en heb gebeld. Prima te woord gestaan, ze hadden alle tijd. Direct na de bestelling een bevestiging via de e mail en de volgende dag de Jabra al binnen.

Goede prijs, kwaliteit, snel geleverd

Online bestellen zoals het moet. Gemakkelijk en snel tegen scherpe prijzen. Ook snel antwoord bij vragen.

Geweldig snelle levering

Goede informatie op website en snelle correcte aflevering.

Jabra speakerphone besteld. Snelle geleverd tegen een scherpe prijs, top!!

Top, snel goed en goedkoop

Perfect geleverd. Perfect product, zoals omschreven Competitieve prijs.

Het product heeft geen stekker, dus let op!!

Het product dat ik heb ontvangen heeft geen stekker, die moet je er apart bijkopen. Had wel wat beter beschreven kunnen worden. Netjes uitgelegd en alsnog geleverd. Prima hersteld.

Vervelend dat de omschrijving niet compleet was, de passen we aan en we sturen je vandaag de juiste kabel toe zodat je hem kunt gebruiken.

kwaliteitsproducten met een super service

Meerdere keren unifi internet verdelers besteld. Altijd op tijd geleverd. Zeer tevreden over de producten. Vorige week heb 2 verkeerd bestelde verdelers teruggestuurd. Binnen de week stond het bedrag op ons rekeningnummer . Top service.

Prijs van product gunstig en de volgende dag in huis ( TOP )

Prijs van product gunstig en de volgende dag in huis ( TOP )

Een bedrijf met kennis en kunde

Ik doe al een aantal jaren zaken met DectDirect en ben zeer tevreden over ze. Goede prijs/kwaliteit, goede communicatie en vooral goede en beschikbare technische kennis.

Redelijk snel geleverd dus prima

Effe uitzoeken hoe die werkt je kan alleen de taal niet veranderen, of ik kan het niet vinden in het boekje, dus niet duidelijk. Verder leuk klein apparaat voor het geld.

Makkelijk, netjes, en snel

Product zoals omschreven netjes verpakt en snel geleverd.

Simpel en snel te bestellen, snelle en correcte afhandeling

Simpel en snel te bestellen, snelle en correcte afhandeling.

Order is correct en tijdig geleverd

Idem

prima geregeld, snel en goed geprijsd

Supersnel geleverd en uitstekend op de hoogte gehouden.

Jabra 65 Evolve besteld. Volgende dag geleverd en tussentijds uitstekend op de hoogte gehouden van de voortgang. Prima verpakt en ook nog voor een concurrerende prijs.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Prima bestelproces. Goed communicatie en de volgende dag keurig bezorgd (in compact verpakking)

Snelle levering, super headset!!

Super snelle levering en voldoet zeer goed! Kwaliteit!

Alles volgens afspraak top

doen wat ze beloven

zeer snelle service/goed product/eerlijke prijs

juiste product snel geleverd

(via bol.com)