Snel geleverd en netjes zoals het hoort

Snel geleverd en mooie goede toestellen voor een goede prijs

Snelle levering van een top product.

gelukkig snel het gewenste product kunnen vinden op de site. snel besteld en snel geleverd. product is top!

Super snelle service

Bestellingen worden super snel verwerkt, bij vragen wordt er vlot gereageerd

snel en keurig geleverd

betrouwbare leverancier, doet netjes wat beloofd is, geen problemen ;-).

Snelle levering en ook het opvragen van de BTW factuur ging ontzettend snel.

Duidelijke informatie, scherpe prijzen en snelle levering. Gewoon prima!

Prima.

Duidelijke website en prima afhandeling/levering.

Prima Webshop

Heb via bol.com een Jabra SPEAK 510 UC gekocht. De prijs was prima. De levering snel, de volgende dag al. Mijn verzoek om een factuur te sturen die ik zakelijk nodig had werd snel gestuurd. Ik kan iedereen deze webshop aanbevelen.

Goede ervaring, een aanrader!

Reeds meerdere bestellingen gemaakt bij DectDirect.nl en telkens goed verlopen. Enkel bij de laatste bestelling liep het mis omdat de adresgegevens niet in orde waren volgens UPS. Klantenservice van DectDirect gemaild hieromtrent en binnen no time hebben ze dit rechtgezet. Top service dus. Helaas was het pakketje hierdoor een dag later maar dat was op zich geen probleem voor mij. Waar de schuld lag weet ik niet maar ik verdenk eerder UPS. Het geleverde materiaal is origineel en zoals omschreven. Het pakketje was voldoende goed verpakt met een luchtkussen erin. Al mocht het alsnog wat beter met extra bescherming. Ja, dat kost wat meer maar het gaat tenslotte om gevoelig materiaal (HDD). Mijn pakketjes zijn weliswaar nog nooit beschadigd aangekomen. De prijs is goed en competitief met andere shops. Ook B2B bestellingen zijn mogelijk met verlegde BTW. Ideaal voor Belgische bedrijven dus. Zodra het pakketje verzonden is, ontvang je een mail met track & trace code. Bestellingen in de Benelux worden gratis verzonden! Het assortiment is misschien wel wat mager. Zo kan ik bv. geen WD Elements externe schijf vinden. Maar door de goede ervaring, behulpzame en vriendelijke klantenservice zeg ik: een goede webshop en zeker een aanrader!

Wat een geweldig apparaat

Nu het thuiswerken weer uitgebreider wordt geadviseerd en we toch echt met online workshops aan de slag moeten biedt dit apparaat de uitkomst. Gemakkelijk, helder en duidelijk.

Hele snelle levering en top produckt

snelle levering, fijne prijs

Zeer snelle, servicegerichte dienstverlening. Top!

Allereerst prijzen vergeleken van het te bestellen artikel. Bij DectDirect.NL het goedkoopst. De website is zeer gebruiksvriendelijk. Het artikel werd de volgende dag afgeleverd. Uitstekende service.

Een Gigaset werd op tijd geleverd volgens afspraak.

Ik kan hier alleen een review achterlaten dat DectDirect mijn bestelling geleverd heeft zoals afgesproken. Van de service heb ik tot op heden geen gebruik hoeven te maken. Het heeft er alle schijn van dat dit bedrijf het zo goed mogelijk probeert te doen omdat ze graag een review willen over het product op de site, een review willen op Kiyoh en Tweakers. Prutsers zouden daar voor passen.

Great productschap and super service!

Zeer snelle levering en zeer goed product.

alles prima

alles is vlot verlopen met mijn bestelling

Goedkoop en snel geleverd

Snelle levering tegen een goeie prijs, prima product

Prima communicatie en ze komen hun afspraken na.

Ze kenden ons niet, maar leverden heel snel de door ons gewenste producten.

Keurig en op tijd geleverd.

Snel en goede prijs

Overal blijken door thuiswerken COVID-19 headsets met micro uitverkocht of in bestelling. Bij Dect direct nog wel te vinden en te bestellen. Volgende dag bezorgd. Het betreft wel een bulkverpakking maar dat nemen we in deze tijden van schaarste voor lief. Had achteraf toch liever draadloos exemplaar gehad, maar ja...

Alles top

Goede prijs, snelle en correcte levering. Eveneens goede communicatie.

Snel het bestelde product geleverd

De bestelde Jabra 510 werd keurig verpakt de volgende dag geleverd. Zeer tevreden over deze aankoop.

Happy with the product

On time delivery, good packaging

Snelle en correcte levering!

DectDirect.nl doet wat het zegt. Goede overzichtelijke website.