ZEER GOED

ZEER GOEDE UPS NODIG VOOR MIJN INTERNET EN PC VAN HET BEDRIJF MAAR OOK VOOR MIJN DIEPVRIES

Super geholpen!

We hadden aardig wat monitoren nodig maar deze waren bij DectDirect gelukkig op voorraad. Prima service!!

Het product functioneert prima. De levering is uiteindelijk goedgekomen.

Wij hebben meerdere van degelijke pc’s en die functioneren prima. Omdat de bestelling en levering niet naar wens was en Bol onbereikbaar was, is DectDirect direct ingesprongen en ervoor gezorgd dat je op z’n minst je verhaal kwijt kunt. Voortaan beter direct bij DecrDirect bestellen!

Snelle levering en een feilloze ervaring om te bestellen!

supervlotte levering

goede website, vlotte levering en beste prijs, een aanrader

naar verwachting en snel geleverd

geleverd conform bestelling en op de afgesproken dag. prima

Snelle reactie, snel verzonden

Er werd snel gereageerd op een vraag die ik had over een product. Het bestelde product werd ook die zelfde dag verzonden. Al met al ben ik zeet tevreden over Dectdirect

Goede en snelle service

Verbazing wekken hoe snel het pakket met delen er was Top hartelijk dank

Goed assortiment, snel geleverd.

Had eerst nog een vraag, werd keurig en snel! telefonisch beantwoord. Hebben het hele Ubiquiti Unifi assortiment. Snel in huis. Prima.

Correct en supersnel

Perfecte levering

slecht afgeleverd

Product oké maar moest het pakket 7 km verderop, in het volgende dorp ophalen.

ZEER TEVREDEN

.°.°

Snel geregeld voor prima prijs!

Prima bedrijf wat ik iedereen aan zou bevelen. Binnen no time een nieuw toetsenbord binnen.

Super communication, rapide et bon marché

Difficile de trouver meilleur fournisseur.

ZEER GOEDE NAZORG

Ik belde met een probleem omdat een scherm niet werkte Maar het lag aan de kabel die ik gebruikte ervoor. De man die me hielp bleef heel kalm en heeft ervoor gezorgd dat alles werkte Top firma!

Fast Super and Slick company

Great prices, people and service

Snel en goede kwaliteit

bestelde goederen snel geleverd en kwaliteit is goed

Prima headset

Een zeer goede headset met hoofdband Voldoet aan al mijn eisen. Goede geluids- en prijskwaliteit. Artikel ziet er mooi uit. Levering was zeer vlot.

Snelle levering vanuit een prima webshop

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik heb een poos d prijs van mijn gekocht product gevolgd maar DectDirect kwam toch steeds bovenaan als het ging om de laagste prijs. Daarnaast leveren ook zij binnen een dag, waterig prettig is. Daarom mijn aanbeveling

is heel prima verlopen

heel positief suppel netjes afgeleverd en heel snel

Zoek pakket direct opnieuw verzonden

Nu 2 zendingen binnen, maar ook nog gratis retour label ontvangen

Zoek pakket direct opnieuw verzonden

Nu 2 zendingen binnen, maar ook nog gratis retour label ontvangen

Prettige klantenservice

Ik had een Poly Headset besteld welke niet goed functioneerde. Ik werd snel geholpen door Iris van de klantenservice en kreeg snel een goed werkende headset opgestuurd.

goeie service

idem

snel enkundig

snel en correct geleverd prijs conform