Super support

Zeer klantgericht, en zet de klant altijd voorop! Ik had een probleem met een levering, maar na contact te hebben gehad met de klantenservice, hebben ze gewoon een vervangende geregeld. Top service!!!

Vlotte verkoop. Naservice was na 2de contact uitmuntend.

Vlotte verkoop. Mbt schade aan je product binnen garantieperiode kan je rekenen op een correcte service. Je krijgt verder support zodat je product op een efficiente manier kan teruggebracht/omgeruild worden.

Goede prijs/kwaliteit en uitstekend geadviseerd

Via de webshop alles goed te bestellen en de klantenservice was zeer behulpzaam met de vragen die ik had.

Binnen 24 uur na bestellen al geleverd.

Vlot besteld en correct opnieuw geleverd, hoewel PostNL er een potje van maakte

Hoewel het fout was gelopen bij de eerste afleveringspoging omdat de koerier ons adres niet vond werd het pakket door DectDirect efficiënt opnieuw verzonden naar een alternatief adres.

Correcte levering. goed product

Correcte Levering. Product voldoet aan al mijn verwachtingen.

Snel geleverd, goede track en trace en eenvoudig achteraf betalen

Goede website waarbij op rekening betaald kan worden

Gewoon alles in 1 keer in orde

Wij hadden onderdelen nodig voor onze Jabra Headset. DectDirect had het product wat wij op voorraad. Vervolgens het artikel tegen een zeer scherpe prijs besteld, levering binnen 24 uur.

Top, goed geholpoen.

Uitstekende dienstverlening

Juiste en Snelle levering

Behalve foto's vermeldt DectDirect.NL ook beschrijving/afmeting. Gelukkig maar, want er zijn zoveel soorten oorkussens :-)

Netjes en geheel volgens afspraak ontvangen

Snelle levering, prima prijs, tevreden!

perfect en snel

Na enkele minuten kreeg ik alles wat ik besteld had, online.

keurig volgens het boekje

Waar anderen 10 werkdagen levertijd hadden was het hier direct leverbaar. Dat is bij sommigen omdat ze niet zeggen dat ze levertijd hadden maar hier is het volgens opgaaf de volgende dag geleverd. ik haat het eigenlijk als je gewoon je werk een beoordeling te schrijven maar ik maak voor DectDirect een uitzondering. het loont om bij Bol te kijken wie levert en daar naartoe te gaan

Breed assortiment, scherpe prijs en snelle levering

vlotte en correcte levering

snel antwoord op vragen, goede prijzen en voorraad

simpel en snel

makkelijk bestellen en snelle levering

zeer klantvriendelijk

Heb online een Jabra Ecolve gekocht en door een foutief (door mij) opgegeven email adres had ik geen bevestiging ontvangen. Maar de klantenservice kon mij daarna direct verder helpen en de track en trace geven. Pakket keurig op tijd ontvangen. Later nog de factuur opgevraagd en deze ook direct ontvangen. Echt super fijn. De Jabra headset bevalt verder ook prima en gebruik het dagelijks op mijn werk.

gewoon goed,

Correct

Toestel correct geleverd. Na 2 dagen defect. Onmiddellijk contact genomen (per mail) en toestel gratis retour kunnen sturen. Na ontvangst bij hen onmiddellijk credit nota ontvangen en geld wordt teruggestort. Uit de communicatie begreep ik echter dat een nieuw zou worden opgestuurd indien RMA ontvankelijk is. Ik had terzelfdertijd al een nieuw kunnen bestellen... Beetje spijtig van het tijdverlies. Maar wel chapeau voor de correcte service !!

Snel geleverd. Keurig verpakt.

Snelle levering en prima kwaliteit

product goed, levering slecht

De bestelde batterijen zijn prima, alleen de levering was slecht. Omdat er niemand aanwezig was hebben ze het bij de plaatselijke Bruna afgeleverd, maar geen bericht achter gelaten dat het pakketje daar lag. Na een week belde ik naar Dectdirect waar mijn bestelling beleef, en werd doorgestuurd naar de Bruna. Daar lag het al klaar om weer terug te sturen naar DectDirect omdat het na een week nog niet was opgehaald. Ik zou de transporteur hier maar even melding van maken.

Goede service, snelle levering

Bij DectDirect word ik altijd vriendelijk te woord gestaan. Veel kennis in huis over de producten die ze leveren en ze denken graag mee. Bestelde producten zijn altijd snel in huis en als het even toch niet op voorraad is, word dit ook snel kenbaar gemaakt.

Prima contact met DectDirect; wel onduidelijkheid over snelheid levering

Bij de bestelling leek het of DectDirect een enorme voorraad (van 50) beoogde beeldschermen had staan (wat me wel verbaasde) en de levering dus snel geregeld zou zijn. De melding dat de bestelling (binnen 24 uur) verzonden was, deed aanvankelijk ook hoopvol aan, maar dan bleek dat de term verzonden, betekende dat de schermen in Denemarken verzonden werden en er dus een aantal dagen (in plaats van de 24 uur, die op het netvlies waren ontstaan) levertijd aan de orde zou zijn. Misschien dus wel duidelijker hierover communiceren. Verder prima ervaring. Goed gezien dat de schermen in 2 bestellingen waren aangekocht en het handig was om ze als 1 levering te versturen. Zeer vriendelijke dame, die ik hierover belde.