Uitstekend en snelle levering. Top!

Het DectDirect team was vriendelijk en erg behulpzaam

Mijn vragen werden vlot beantwoord en het advies dat ik kreeg was adequaat. Heel hartelijk bedankt, ik ben erg tevreden!

Goed en hele snelle levering

Producten zijn zoals omschreven. Buitengewoon snelle levering. Dit bedrijf kan ik zeker aanbevelen.

gewoon goed zoals ik het verwachte

gewoon goed zoals ik het verwachte

Goede service, snel geleverd!

Goede service, er was iets mis gegaan met de bestelling. Dit werd meteen opgelost!

Ik ben geweldig geholpen

Scherp geprijsd en snelle levering

Scherp geprijsd en snelle levering

uitstekend bestellen, leveren en gebruiken - product werkt goed!

Bestellen ging makkelek, scherpe prijs en product vodoet goed aan de verwachtingen, makkelik te installeren ook

Fijne webshop en op tijd bezorgd

Fijne webshop en snel bezorgd

Sneller geleverd dan gedacht

Op de site stond dat de levertijd circa twee tot drie werkdagen was. Aangezien de prijs ten opzichte van de concurrentie vele malen beter was, besloot ik die extra leverdag voor lief re nemen. Tot mijn blijdschap werd de Jabra de volgende dag al bezorgd! Top

Refurbished, maar dan als nieuw

We kregen al snel een mail dat het toestel alleen als refurbished leverbaar was. In dit geval geen probleem, we kregen het toestel in originele verpakking en als nieuw geleverd. Top geregeld.

Snelle en professionele levering

Na de bestelling van 15 stuks Jabra headsets kreeg ik binnen 2 dagen de doos met headsets binnen. Goed verpakt en ruim op tijd. Ik ben erg tevreden.

Goed product, maar laattijdige levering zonder verwitting

Ik was zeer blij om te zien dat DectDirect een Logitech keyboard op voorraad had, terwijl dit bij andere gekende webshops niet het geval was. Enkel jammer dat er laattijdige levering was zonder verwittiging. Toen ik hiervoor een mailtje stuurde, kreeg ik wel zeer snel en vriendelijke antwoord. Ze hebben het probleem snel en efficiënt opgelost. Super dus!

Besteld en de volgende dag in huis

Prima club

Netjes geleverd, conform afspraken, en niet te duur. Niets mis mee.

Vlot en professioneel

Vlotte levering en professioneel ingepakt

uitstekend

goede prijskwaliteit van producten, goede webshop, eenvoudige betaling en snelle levering

uitstekend

Bestelling klopt, retour zenden geen probleem, snelle afhandeling

Goed geholpen bij maken keuze.

Conference room apparatuur is belangrijk geworden voor ongeveer alle MKB bedrijven. Er is veel dure apparatuur te koop. De juiste keuze maken is belangrijk maar moeilijk. DectDirect heeft direct berijkbaar telefoonnummer waar je door ervaren medewerker wordt geholpen in het maken van je keuze. Precies wat ik nodig had.

Snelle en foutloze service

Gegevens op de website klopten Product werd snel en conform verwachting geleverd

Bij dectdirect een basisstation aangeschaft die ik wel, daarna niet nodig dacht te hebben. Van gedachten verandert toch aangeschaft. Later bleek dat het technisch niet mogelijk was het apparaat te gebruiken. Ik mocht het retourneren waarna de aanschafkosten werden terug geboekt. Tijdens dit 'proces' ben ik netjes te woord gestaan en geholpen!

Top webwinkel met snelle service. Een aanrader!

Prima webwinkel. Al een aantal bestelling geplaatst bij DectDirect en elke keer vlekkeloos verlopen. Hier vond ik de beste prijs op dit moment voor een harde schijf. Helaas niet altijd de goedkoopste maar af en toe wel en dan sla ik mijn slag ;) Levering verliep snel en je word op de hoogte gehouden via e-mails en een track & trace code. Een tevreden klant dus ik raad deze webshop dan ook zeker aan.

snelle levering en prima producten

Mijn bestelling werd snel geleverd en ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product

zelf product verkeerd besteld. prima opgelost.

Nijverheidsweg 5 2821 AT Stolwijk