beloven te versturen dezelfde dag maar doen het niet!

ze sturen pas dag later.. dus moet je rekening houden met 2 a 3 dagen levertijd.. ik had hen juist uitgekozen om dat ze zeggen dat ze het de zelfde dag versturen... gebeurt te veel...

Goede prijs, goede service (snelle beantwoording van vragen)

Snelle levering tegen goede prijs

DectDirect.NL heeft een goed product geleverd. Het gaat om een Plantronics headset. Deze functioneerd goed en probleemloos.

Gewoon een dikke prima

Prima snel en betaalbaar

Snelle en eenvoudige afhandeling

Bestelling online werkt perfect en wordt snel afgehandeld. Geen problemen of iets dergelijks ondervonden.

Snelle levering en prima rma procedure.

Als ICT professional diverse goederen besteld, die bij reguliere distributeurs niet beschikbaar waren. Levering binnen 1 dag bij onze afnemer zonder verzendkosten. Daardoor zijn prijzen zo goed als identiek aan distri prijzen. Aanbevelingswaardig.

Voldoet aan alle verwachtingen

Het bestellen, informeren en afleveren, alles keurig en netjes. Zoals op site vermeld, keurig de volgende dag geleverd.

Vlotte behandeling en levering

Goede service met lage prijs en hoge kwaliteit

Goede service met lage prijs en hoge kwaliteit

Slordig en bijzondere communicatie. Wel snelle levering.

Headset besteld. Bleek direct al verkeerde versie te zijn. Na bellen werd gezegd dat ik tegemoet zou worden gekomen door nasturen andere dongle. Tegemoet komen? Hierop akkoord gegeven omdat volledige nieuwe set niet voorradig was. Toen pas bestelling geopend en zag duidelijk dat er al iets mee gedaan was. Rits stond open en een plakkertje waar andere dopjes achter zaten was deels los. Omdat de headset met nagestuurde dongle goed functioneert, hierbij gelaten.

Bij onverhoopte problemen merk je wat een goede webshop is.

DectDirect heeft in mijn geval heel attent een probleem met een levering, namelijk een ontbrekend onderdeel in een product van een derde partij, opgelost.

Eerst het verkeerde product besteld. Daarna het juiste, met een email van mij in het weekend, was het maandag geregeld, juiste product ontvangen, een bevestigingsemail van DectDirect dat het betaalde bedrag voor het verkeerd bestelde product zal worden teruggestort. Levering sneller dan verwacht. DectDirect een aanbeveler, zondermeer!

Heel direct en professioneel

Tijdens het contact was de personeel was zeer beleefd en met een goede inhoudelijke kennis

Snel geleverd en voldeed aan de eisen

Snel geleverd en voldeed aan de eisen. Zeer tevreden dus.

Wat een verademing, zo'n bedrijf dat echt zijn beloften nakomt. Helaas zie je dat tegenwoordig niet meer. op dinsdag 2 november jl. twee exemplaren besteld. Daarna telefonisch één geannuleerd. De volgende dag netjes één exemplaar ontvangen en ook het geld voor het tweede exemplaar.

Geweldige levering!

Supersnelle levering. Erg blij met deze headset en dienstverlening van DectDirect! Top!

Snel en goed geleverd

Tot nu toe maar een keer iets besteld, maar de ervaring was helemaal top. Dit gaan we vaker doen.

Gewoon prima.

Snel besteld, snel bezorgt en precies wat ik nodig had. In een woord prima dus.

oke

wat een grote doos voor 6 batterijen. Had ook in een envelop gepast. Verder werd er een andere batterij geleverd dan op de site van bol te zien was. Op de site van dectdirect werd her wel gemeld dat door corona een andere batterij werd geleverd. Verder was de bezorging oke. Lekker snel.

Snel en goedkoop

Reageren snel op vragen, bestelling (digitale licenties) worden direct geleverd en ook nog eens tegen een scherpe prijs.

slechte Service

Product retour gestuurd ( niet gebruikt) weliswaar buiten de gestelde retourtermijn van 30 dagen ( 14 dagen later). brief bijgevoegd waarom ik dit artikel te laat heb retour gestuurd. krijg een mail: We hebben je artikel retour ontvangen maar kunnen dit niet accepteren. Het is ver buiten de retourperiode teruggestuurd en de verpakking van het product is met tape onder geplakt waardoor we het niet meer als nieuw kunnen verkopen. We zullen het product aan je retourneren. Men had ook kunnen zeggen, luister het is buiten de retour periode en de doos is beschadigd waardoor we het niet meer als nieuw kunnen verkopen maar we zijn bereid om een deel te vergoeden en niet het totale aankoopbedrag, had ik kunnen begrijpen en was servicegericht geweest en een positieve recensie opgeleverd, Men had hiermee 2 klanten blij kunnen maken, ik die in dat geval een acceptabel voorstel had gekregen waarvoor ik begrip zou hebben en men had het product weer aan kunnen bieden tegen een lagere prijs waardoor je ook hier weer een klant blij mee had kunnen maken! gemiste kans en niet commercieel.

slechte service

Niet functionerende headsets worden niet serieus genomen en er wordt totaal niet meegedacht aan een oplossing. Daarnaast zeer onvriendelijke klantenservice.

Doen wat ze beloven

Jabra 410 besteld want mijn laptop microfoon (Dell) was niet goed genoeg voor video conferencing. Binnen 24 geleverd via Bol. Prima, als iedereen dit zo doet dan is de internet shopping wereld een waar genoegen.

loopt als een trein

Software dadelijk beschikbaar voor download. Probleemloze installatie en onklopbare prijs.

Nijverheidsweg 5

2821 AT Stolwijk