Snelle vakkundige service

Mijn telefoon werd snel, vakkundig en super gerepareerd. Zelfs een ander klein probleempje werd opgelost zonder extra kosten.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Artje. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Superrrr!!!

Scherm kapot. Appje gedaan, binnen paar minuten antwoord. Volgende dag kon ik al terecht. En binnen 20 minuten weer klaar. Super service dus. Echt een aanrader

Bedankt voor je mooie beoordeling, Bianca. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Top en vakkundige reparatie!

Mijn telefoons zijn weer helemaal top. als ik 1 puntje van kritiek moet geven is het maken van de afspraak die wat moeizamer ging, maar ja wat wil je in deze lockdown tijd.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Bram. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Fijn geholpen.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Niels. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle en vriendelijke service voor goede prijs!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Béla. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

De professionaliteit van een grote firma en de persoonlijke touch van een zzp'er in een bedrijf.

Phone Repairs was niet te beroerd om een niet standaard model scherm te bestellen en zelfs onderdelen na te sturen na de reparatie.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Frits. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Makkelijk en snel een afspraak kunnen maken en mijn toestel snel en netjes gerepareerd!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Sander. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Bedankt voor je mooie beoordeling, Eric. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Ervaren, deskundig, transparant en vriendelijk

Bedankt voor je mooie beoordeling, Maurice. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Prima service, snel, heel goede prijs/kwaliteit verhouding, aardige ontvangst.

Prima service, snel, heel goede prijs/kwaliteit verhouding, aardige ontvangst.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Frans. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Super service , snel geholpen , originele onderdelen voor goede prijzen

Bedankt voor je mooie beoordeling, Patrick. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Zeer vriendelijk, vlug, zeer schappelijke prijs. Helemaal tevreden!

Zeer goede ervaring. Klus was snel geklaard, erg goede en vriendelijke hulpverlening tegen een nette prijs.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Deen. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Perfect!

Geweldige snelle service. Vriendelijk en accuraat.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Paulien. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel en kundig

Even bellen, scherm bestellen, teruggebeld worden voor repairmoment en na,30 minuten gefikst

Bedankt voor je mooie beoordeling, Hans. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle service en goed gemaakt! Aanrader

Scherm was kapot, gebeld en konden snel terecht. Binnen 20 gemaakt en echt top!! Professioneel en netjes.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Dan. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Prettig

Bedankt voor je mooie beoordeling, Astrid. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle en adequate reparatie

Bedankt voor je mooie beoordeling, Frank. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Phone Repairs maakt waar wat men zegt !

Nieuwe accu geplaatst in mijn IPhone. Deskundig, vriendelijk en accuraat is dit gebeurt. De prijs Is in overeenstemming met de geleverde kwaliteit. Ik ging zeer tevreden de deur uit.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Gerard. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Vriendelijk, snel en gedaan wat is gevraagd

Bedankt voor je mooie beoordeling, Harm. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Een adres om te onthouden !

Vandaag bij Martijn geweest voor de microfoon van mijn OnePlus GSM. Hoewel hij de onderdelen al in huis had nam hij toch de moeite om eerst te onderzoeken of het vervangen van de microfoon wel nodig was. Conclusie: niet nodig, want het ligt niet aan de hardware. Daarna heeft Martijn een instelling aangepast die het probleem waarschijnlijk veroorzaakte. Toen ik vroeg naar de kosten was het antwoord kort en duidelijk: Service ! Chapeau Martijn, zulke mensen zijn er niet veel meer. Wat anderen alleen beloven, maak jij waar. Een adres om te onthouden dus, en dat zullen wij zeker doen !

Bedankt voor je mooie beoordeling, Hugo. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle, betrouwbare en betaalbare service

Ik heb al een aantal telefoons laten repareren bij Phone repairs en iedere keer is het contact snel en goed, en het resultaat goed. Een enkele keer moet ik terug omdat er nog iets niet werkt maar dat wordt altijd direct kosteloos gerepareerd. Ik liet de glazen achterkant van mijn iPhone Xs vervangen: binnen 1 dag, voor slechts €95, in tegenstelling tot andere bedrijven die het dubbele rekenen.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Jochem. Fijn dat je onze service zo waardeert. Onze fiber laser machine maakt het repareren van de glazen achterkant van iPhone stukken betaalbaarder. Wij zijn met deze laser uniek in Den Bosch en omgeving. Wij zoeken altijd de beste en meest betaalbare oplossing voor onze klanten. En hebben altijd de nieuwste apparatuur en kennis in huis. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Perfect en snel gerepareerd

Ben al meerdere keren bij Martijn geweest. Reparaties van iPhones zijn niet goedkoop maar ik ken niemand die zo vakkundig repareert en altijd het eerlijke verhaal vertelt. Ik kan Phone repairs zeer aanbevelen.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Nico. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Super gerepareerd en ziet er strak uit

Mobiele scherm van mijn note 20 was kapot , dit is uistekend gerepareerd en vervangen.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Carlos. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje, Phone Repairs

Snel en vakkundig geholpen top

Snel en vakkundig geholpen

Bedankt voor je mooie beoordeling, Thomas. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje, Phone Repairs

Snelle goede service

Snel geholpen. Goede uitleg. Correct met de prijzen. Zeer tevreden

Bedankt voor je mooie beoordeling, Patrick. Fijn dat je onze service en eerlijkheid zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje, Phone Repairs

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Wij repareren ook toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.