Op zondag je telefoon laten maken is toch fantastisch! Het is zo gepiept! Wat een service. Bedankt!

Hoi Debbie, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Snel en vakkundig!

Het scherm van mijn iPhone was stuk, anderhalf jaar geleden was dit ook het geval. Gelukkig had ik de Whatsapp van de vorige afspraak met Phone Repairs nog in mijn mobiel dus snel een afspraak gemaakt. En wederom was ik dik tevreden!

Hoi Marlene, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Gewoon goed!

Iphone snel en goed gerepareerd, zoals al vaker. Echt top!

Hoi David, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Super vakman!

Martijn is een op en top vakman met heel veel kennis, vaardigheid, geduld en ook klantgerichtheid. Ik kan hem bij iedereen aanraden. Daarnaast een toffe gozer!

Hoi Freek, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Super, qua tijd en service!

Afspraak gemaakt, werd gebeld toen het onderdeel binnen was. Afspraak ingepland, keurig op tijd! Snelle reparatie onder mijn neus, vakmanschap goed zichtbaar! Absoluut een aanrader!

Hoi René, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Uitstekende service !

Mijn iPhone deed niet meer wat ie moest doen, in dit geval opladen In notime oorzaak gevonden en opgelost. En dat op zondagmiddag! Perfect dus. Ben al vaker geweest en iedere keer vriendelijke ontvangst en goed vakwerk

Hoi Bas Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Martijn repareert een telefoon waar je bijzit, ontspannen babbelend, deskundig.

Mijn eerste indruk zat er volledig naast. Martijn is een vakman met een opgeruimd karakter. Ik laat mijn foon er niet speciaal voor vallen, maar zou de volgende keer meteen weer naar Phone Repairs gaan. Laat je niet foppen door de afbladderende voordeur, de piercings en tattoos!

Hoi Martijn, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Conform afspraak, topservice

Was een kleinigheidje, zo gedaan, daarom niks in rekening gebracht, topservice, bedankt nogmaals

Hoi Geerd, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Uitstekende service, reparatie was snel en vakkundig uitgevoerd

Scherm van een iPad (2018) was behoorlijk beschadigd. Na een inspectie ter plekke 's avonds, was het scherm de volgende ochtend al vervangen en de lijm uitgehard. De service is uitstekend. Er wordt eerlijk advies gegeven, ook als reparatie wellicht financieel wellicht niet de beste optie is. (bij een eerder bezoek)

Hoi Gerbert, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Uitstekend service

Snel en goed geholpen met reparatie mobile telefoon.

Hoi Laurens, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Zeer goede en snelle service

Wij zijn heel te vreden met het gemaakte toestel. De beste meneer is vriendelijk en geeft je ook advies wat je de volgende keer beter kunt doen of aan kan schaffen. Nogmaals zeer te vreden en klaar terwijl je wacht.

Hoi Tim, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Altijd goed

Snel goed en betrouwbaar

Hoi Stefan, Dank je wel, dat je steeds weer bij ons blijft terug komen, wij houden van trouwe klanten. Bedankt voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Snel, betrouwbaar en vriendelijk!

Hoi Milou, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Snel, gemoedelijk en professioneel

Een afspraak is zo gemaakt, ook als het haast heeft. Een praatje terwijl je wacht. Telefoon keurig netjes gerepareerd.

Hoi Kim, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Prettig, snel en accuraat

Via de website snel en soepel een afspraak kunnen inplannen. De reparatie wordt snel en vakkundig uitgevoerd waarbij je gewoon zicht hebt op wat er gebeurd. Op en top vriendelijke service! Zeker een aanrader!

Hoi Erik, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Super service!

Binnen een uur konden we terecht voor de reparatie van het scherm van de telefoon. De reparatie werd snel en kundig uitgevoerd. Echt top!

Hoi Corina, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Goede snelle service

Snelle afspraak, snelle reparatie en klantvriendelijk

Hoi Michael, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Snelle en goede service!

Het scherm van mijn telefoon was kapot gegaan, opzoek naar iemand die dit kon repareren kwam ik Phone Repairs tegen. Het is een zeer flexibel bedrijf, erg klant vriendelijk en bied natuurlijk ook een goede dienst. Ik ben super tevreden met mijn nieuwe scherm! Dankjewel!

Hoi Emma, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Goede en correcte services klaar terwijl U wacht

Onderdelen moesten besteld wirden, een dag later langskomen en direkt gerepareerd. Kundige vakman.

Hoi Erik, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Snelle en goede service met advies

Ik kon meteen terecht en binnen half uur was mijn telefoon weer in gebruik!

Hoi Anne, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Topservice & transparant prijs-kwaliteit

2 x klantvriendelijk, snel en oprechte kunde. Daarvoor rijd je naartoe - ook op en neer vanuit Eindhoven naar Den Bosch

Hoi Juriaan, Dank je wel voor je fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Super service!

Heel correct!

Hoi Katia, Hartelijk dank wel voor je hele fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Je telefoon in no-time deskundig gemaakt

Snelle en goede service met originele onderdelen.

Hoi Melissa, Hartelijk dank wel voor je hele fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Kon de andere ochtend al terecht om mijn scherm te laten maken. Scherm is met vakkundigheid gemaakt , echt een aanrader

Hoi Simone, Hartelijk dank wel voor je hele fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Helemaal goed, niets mis mee

Heel netjes en vriendelijk behandeld. Je kan gewoon op de vingers meekijken. Alles transparant.

Hoi Coen, Hartelijk dank wel voor je hele fijne beoordeling! Martijn Phone Repairs

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist van Den Bosch e.o. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Ook repareren wij toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.