Hulpvaardig en kundig

Hulpvaardig en kundig

Bedankt voor je fijne beoordeling, Hanno! Fijn dat je onze service waardeert. Martijn Phone Repairs

Professioneel

De goede man weet waar hij mee bezig is en heeft overduidelijk kennis van zaken. Werkt secuur en netjes.

Bedankt voor je fijne beoordeling, Duncan! Fijn dat je onze service waardeert. Martijn Phone Repairs

Het cijfer zegt genoeg

Niets op aan te merken . Ook in deze periode van crisis. Zorgvuldig in alle opzichten

Bedankt voor je fijne beoordeling, Erica! Fijn dat je onze service waardeert. Martijn Phone Repairs

Snel, goed, vriendelijk! En zuur... (Haribo) 😉

Snel, goed, vriendelijk! En zuur... (Haribo) 😉

Bedankt voor je fijne beoordeling, Maurice! Fijn dat je onze service waardeert. De Haribo snoepjes die we in het pakket stoppen zijn lekker zuur ;-) Martijn Phone Repairs

Perfecte reparatie

Mijn iPhone 11 Pro Max is snel en professioneel gerepareerd door Phone Repairs. Er is geen betere in Brabant!

Bedankt voor je fijne beoordeling,Thomas! Fijn dat je onze service waardeert. Martijn Phone Repairs

Waardeloos

Laat je telefoon hier niet repareren! Scherm wordt onjuist gemonteerd wat er voor heeft gezorgd dat het opnieuw binnen twee dagen is gebarsten. Daarnaast werkt de speaker aan de bovenkant na het vervangen van het scherm'ineens' niet meer. Dat kan volgens de reparateur daar niet aan hebben gelegen... Wegblijven!

Beste Jaap, U heeft ons gebeld met de mededeling dat u het wederom toestel (Xiaomi Pocophone F1) heeft laten vallen, en het scherm weer is gebroken. U wilt dat wij dit binnen de garantie gratis voor u vervangen. Echter val en/of scherm breuk valt NOOIT onder de garantie, bij de fabrikant niet en dus ook bij ons niet. Jammer dat u ons om bovenstaande redenen een negatieve review geeft. Martijn Phone Repairs

Goede en snelle service

Mijn ipad van mijn zoontje laten maken. Het is keurig gedaan en goed geadviseerd. Was binnen 1 dag klaar top!

Bedankt voor je fijne beoordeling, Walter Fijn dat je onze service waardeert. Martijn Phone Repairs

Goede en snelle service!

Ik werd goed en snel geholpen op een prettige manier

Bedankt voor je fijne beoordeling, Janne Fijn dat je onze service waardeert. Martijn Phone Repairs

Uitstekend geholpen

Mijn telefoon die behoorlijk wat schade had opgelopen was in minder dan een half uurtje keurig gerepareerd. Ik werd vriendelijk ontvangen, en in deze tijd ook niet geheel onbelangrijk om te vermelden dat er netjes volgens de richtlijnen van het RIVM word gewerkt. Top service!

Bedankt voor je fijne beoordeling, Sofie Fijn dat je onze service en Corona maatregelen waardeert. Martijn Phone Repairs

Geweldig service👍

Afgelopen nacht had mijn iPhone de geest gegeven. Smorgens vroeg meteen gemailt en binnen 1 uurtje antwoord met scherpe prijs en meteen al een afspraak voor in de middag. Ook met het besmettingsgevaar van het Corona virus, is men proffesioneel daarmee omgegaan, 1,5 meter afstand, alles goed en snel gerepareerd en stond binnen 15 min met een nieuwe batterij weer buiten. Top, ik kom hier zeker terug in de toekomst😇😇

Bedankt voor je fijne beoordeling, Mark Fijn dat je onze service en Corona maatregelen waardeert. Martijn Phone Repairs

Altijd super service en kennis van zaken!!

Geweldige service en supersnel

Bedankt voor je fijne beoordeling, Henri! Fijn dat je onze service zo waardeert. Martijn Phone Repairs

deskundig en vooral klantvriedelijk met duidelijke uitleg

deskundig, klantvriendelijk, transparant en snel! ;-)

Bedankt voor je fijne beoordeling, Bert! Fijn dat je onze service zo waardeert. Martijn Phone Repairs

Vandaag heb ik mijn beeldscherm laten repareren door Phone Repairs. Zeer vriendelijk geholpen en binnen no time was mijn telefoon klaar. Top service! 👍🏼

Bedankt voor je fijne beoordeling, Hind! Fijn dat je onze service zo waardeert. Martijn Phone Repairs

Zeer professionele en snelle service

Mijn iPad is zeer snel en goed gerepareerd. Ik kon hem dezelfde dag nog brengen en was de dag erna al klaar. Vriendelijk en professioneel!

Bedankt voor je fijne beoordeling, Madeline! Fijn dat je onze service zo waardeert. Martijn Phone Repairs

Snel, goed

Na een digitaal contact kon ik snel terecht. Fijne service

Bedankt voor je fijne beoordeling, Margriet! Fijn dat je onze service zo waardeert. Martijn Phone Repairs

Top adres!

Scherm van m'n Google Pixel 3a vervangen. Vriendelijk ontvangen, geen wachttijd. Snel, vakkundig en perfect hersteld. Dankjewel!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Danielle! Fijn dat je onze service zo waardeert. Martijn Phone Repairs

Geen betere in Den Boech

Reparatie terwijl je wacht. Snelle service. Originele onderdelen. Eigenaar is een open, integer persoon. Eerlijke prijzen. Genoeg parkeerplaats.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Yvonne! Fijn dat je onze service zo waardeert. Martijn Phone Repairs

Zeer snelle service

Samsung s6 voorzien van nieuwe accu.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Frederique! Fijn dat we je snel en vakkundig hebben mogen helpen. Martijn Phone Repairs

Erg prettig

Erg prettig en hartelijk ontvangen en geholpen

Bedankt voor je mooie beoordeling, Erk! Fijn dat we je snel en vakkundig hebben mogen helpen. Martijn Phone Repairs

Supersnelle en professionele telefoondokter

Martijn heeft het scherm van mijn iPhone 7 vervangen. Ik kreeg een lekker bakje koffie terwijl Martijn al babbelend mijn scherm verving. TOP!!!!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Mopstertje! Fijn dat we je snel en vakkundig hebben mogen helpen. Martijn Phone Repairs

Snelle goede service

Binnen 10 minuten stond ik weer buiten met een nieuwe batterij in mijn telefoon 😊 top service!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Kim! Fijn dat we je snel en vakkundig hebben mogen helpen. Martijn Phone Repairs

Top service en altijd meedenkend!

Uit nood geholpen al 3x

Bedankt voor je mooie beoordeling, Juriaan! Fijn dat we je al vaker uit de brand hebben mogen helpen. Martijn Phone Repairs

Vakman eerste klas

Verstand van zaken

Bedankt voor je mooie beoordeling, Ronald! Fijn dat we je snel en vakkundig hebben mogen helpen. Martijn Phone Repairs

Goede en efficiënte service

Goed bereikbaar, snel terecht kunnen, alle vragen kunnen stellen, helder in kosten. Service is goed en nette reparatie

Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat we je snel en vakkundig hebben mogen helpen. Martijn Phone Repairs

Razendsnel, vakkundig en betaalbaar.

Belde vanmiddag, dinsdag 10 maart 2020, voor een reparatie aan mijn scherm van mijn Iphone 7. Ik kon één uurtje later al terecht en de reparatie was binnen een half uur geklaard. Zoals de titel van deze recensie al zegt: razendsnel, vakkundig en betaalbaar. Ze doen dus wat ze beloven!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Rob! Fijn dat we je snel en vakkundig hebben mogen helpen. Martijn Phone Repairs

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Ook repareren wij toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.