Goede service, snel en vriendelijk.

Hoi Marlies, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Goede en snelle service! Zeer klantvriendelijk, goede en snelle communicatie.

Hoi Brenda, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Helder en duidelijk

Martijn is betrokken en geeft goed advies.

Hoi Robert, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Afspraak gemaakt voor het vervangen van een smartphone accu. Bijzonder goede service: alles wordt op een begrijpelijk manier uitgelegd en terwijl je er bij zit wordt de accu vervangen. Mocht ik ooit weer een reparatie nodig hebben dan kom ik hier zeker terug!

Hoi Tim, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Moederbord reparaties iPhone top werk!

Mijn iPhone had een moederbord reparatie nodig omdat de wifi chip kapot was. Volgens Apple is een moederbord reparatie niet mogelijk. Phone Repairs kan dit gelukkig wel. Zonder verlies van mijn data, Hulde!!

Hoi Perry, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Super ervaring gehad!

Mijn iPhone 15 had waterschade, Apple wilde me niet helpen. Phone Repairs gelukkig wel, na twee dagen had ik mijn toestel alweer terug :-)

Hoi Evi, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snelle en deskundige service

Prima geregeld, zeer tevreden!

Hoi Bernadette, BernadetteHet is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snelle reparatie van mijn Fold 5 scherm

Hoi Max, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snel en vakkundig gerepareerd

Samsung Flip 5 scherm laten vervangen.

Hoi Derk, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Super snelle service

Gewoon top en goed te betalen.

Hoi Bing, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Super goede en deskundige service

Hele spontane man cq monteur en zeer kundig. Ook met kinderen kan hij goed opschieten en legt tijdens de reparatie goed uit wat die doet en waarom. En zeer flexibel openingtijden je kunt er zelfs s'avonds terecht. Dus een echte aanrader.

Hoi Stefan, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Betrouwbaar

Komt prof over, snelle degelijke reparatie tegen een mooie prijs. Dit adres onthoud ik voor als er weer een keer war loos is.

Hoi Jeroen, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Geweldige service

Super goed en eerlijk advies. Telefoon was snel gemaakt. Werkt weer perfect!!!!!!!!!!!

Hoi Linda, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Mijn lightningaansluiting werkte niet meer

Medewerker heeft de stof eruitgehaald en hij werkte weer, ik hoefde niets te betalen.

Hoi Iza, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Perfecte ervaring in het moiie Den Bosch

De communicatie met Martijn gaat, in mijn geval, per mail en is snel en duidelijk. Geeft meteen prijzen zodat je weet waar je aan toe bent. Naar Den Bosch gereden en in 30 minuten had mijn One Plus een nieuwe accu en een nieuw achterscherm. Zijn werkplaats is aan huis maar ziet er professioneel uit. Kortom aanrader en zeker, indien nodig, voor herhaling vatbaar.

Hoi Edwin, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snel en betrouwbaar

Scherm van Iphone laten vervangen, binnen 30 min klaar! Top service. Bedankt

Hoi Mik, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Mijn Samsung Z-flip 4 buitengewoon vakkundig gerepareerd. Ik heb tijdens de reparatie nog een lesje psychologisch puzzelen gehad. Bedankt, Martijn.

Hoi Henk, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snel, goed, vriendelijk

Supersnel kon ik terecht! Toch wel handig sinds telefoons een soort eerste levensbehoefte is geworden :-). Vriendelijk, goede prijs en snel verholpen. Ohja, makkelijk parkeren voor de deur. Ook altijd fijn!

Hoi Iris, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Vakkundig en snel geholpen

Vakkundig en snel, tegen een goede prijs, door Martijn geholpen met een probleem met mijn iphone!

Hoi Chris, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Goed, deskundig, snel

Bij Phone Repairs wordt je persoonlijk, vakkundig en snel geholpen. Nette service voor een goede prijs!

Hoi René, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Mooi werk.

Camera vervangen op s22.

Hoi Toine, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snelle en vakkundige service.

Afspraak was snel gemaakt voor de reparatie van de achterkant van mijn Samsung S20 ultra. Reparatie ging snel en deskundig. Daar waar je je telefoon op andere plekken 4 dagen kwijt bent i.v.m. opsturen stond ik nu met een kwartiertje weer buiten. Heel tevreden!

Hoi Anita, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We waarderen je vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn bij eventuele schade. Bedankt voor het kiezen van ons en voor het delen van jouw ervaring! Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snelle goede service

Snel en goed geholpen. Binnen 15 minuten gemaakt! Top!

Hoi Mark, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We waarderen je vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn bij eventuele schade. Bedankt voor het kiezen van ons en voor het delen van jouw ervaring! Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Goed service

Snel de batterij vervangen en besteld. Netjes afgewerkt en erg vriendelijk en behulpzaam.

Hi Jacques, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw MacBook Pro reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We waarderen je vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn bij eventuele schade. Bedankt voor het kiezen van ons en voor het delen van jouw ervaring! Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Heel vriendelijk en vakkundig binnen een halfuur geholpen

Mijn scherm van mijn iphone SE was gevallen. Ondanks dat het een oud beestje is, heeft Martijn het scherm heel netjes en vakkundig vervangen. Mijn telefoon werkt weer als vanouds.

Hi Nynke, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw telefoon reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We waarderen je vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn bij eventuele schade. Bedankt voor het kiezen van ons en voor het delen van jouw ervaring! Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Wij repareren ook toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.