Supersnel en goed geholpen!

Bij Martijn kun je altijd snel terecht, hij geeft eerlijk advies en is erg gastvrij. Superservice!

Hoi Bregtje, Dank je voor je geweldige review. Fijn om te lezen dat je blij met mij bent! Martijn Phone Repairs

Prima, zoals altijd.

Geen op- en/of aanmerkingen. Vervanging van iPhone 8+ scherm. Gisteren afspraak gemaakt en vandaag na ca. 20 minuten nieuw scherm geplaatst en alles werkt weer als voorheen!

Hoi Marscha, Dank je voor je geweldige review. Fijn om te lezen dat je blij met mij bent! Martijn Phone Repairs

Snelle professionele en klantvriendelijke reparatie!

Zeer prettige ervaring. Met name het klantvriendelijke contact heb ik als zeer prettig ervaren.

Hoi Natasja, Dank je voor je geweldige review. Fijn om te lezen dat je blij met mij bent! Martijn Phone Repairs

Eerlijke prijzen en ruime kennis op werkgebied

Een enorm prettige ervaring. Ik heb een vrij apart model van een wat onbekender merk. Vele plekken werd ik simpelweg weggestuurd of ze konden er geen originele onderdelen inzetten. Dit was bij Martijn geen probleem. Snelle service bij hem thuis aan de keukentafel, zodat je kan meekijken en uitleg krijgen wat hij aan het doen is. Ook dit is erg prettig. Ik kan Phone Repairs aanbevelen boven welke repair winkel dan ook.

Hoi Niels, Dank je voor je geweldige review. Fijn om te lezen dat je blij met mij bent! Martijn Phone Repairs

Snelle nette service

Gebeld voor de volgende dag en kon meteen, in mijn bijzijn telefoon scherm keurig vervangen

Hoi Michel, Dank je voor je review. Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Deskundig klantvriendelijk

Heel fijn geholpen met kopje koffie terwijl ik wachtte. Heel interessant om dit werk te zien doen. Goede service.

Hoi Marianne, Dank je voor je review. Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Perfect.Zeer goed geholpen.Zeer vakkundig.

Hoi M.J, Dank je voor je review. Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Snelle professionele reparatie in klantvriendelijk contact

Snel en adequaat

Hoi Joost, Dank je voor je review. Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Uitstekend geholpen, zeer vakbekwaam

Super goed geholpen, binnen het uur klaar en zeer vakbekwaam te werk! Dikke aanrader

Hoi Mario, Dank je voor je review. Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Snel, goed en vriendelijk.

Ik ben goed geholpen, de service was goed en de reparatie was snel klaar. De prijs is ook zeer goed.

Hoi Elias, Dank je voor je review. Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Snelle afspraak, uitstekende reparatie!

Mijn iPhone X gebracht met een achterkant die gebroken was. Binnen 2 uurtjes was de telefoon weer als nieuw. Ook nog vd helft vd prijs van de officiele reparatie! Top!

Hoi Menno, Dank je voor je review. Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Snel en goed geholpen

Goed en snel geholpen zeer vakkundig.

Hoi William, Dank je voor je review. Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Werkt professioneel, met originele onderdelen.

Langs geweest voor mijn OnePlus 7 Pro, deze had een barst in het scherm. Ik werd uiterst behulpzaam en professioneel geholpen door een vriendelijke en gezellige man. Deze werkt uitsluitend met originele onderdelen, en dus geen goedkope rommel. Een aanrader voor iedereen om heen te gaan.

Hoi Mattijs, Dank je voor je review. Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Snelle en goede service

Goed advies , kennis van zaken, snelle reparatie

Hoi Hans, Dank je voor je review. Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Prima en snel

Ook goede service met telefonische vragen

Hoi Joyce, Dank je voor je review. Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Uitstekend en snel geholpen

Een hele goede ervaring gehad vandaag ik belde vanavond dat mijn telefoon niet meer wilde opladen. Nog geen uur later kon ik al terecht. Ik belde aan en kon er gewoon bij blijven Zitten terwijl Martijn mijn telefoon repareerde het bleek een kapotte oplader Dock. Binnen 10 minuten was het probleem opgelost, en kon ik met een werkende telefoon weer naar huis gaan. Top service

Hoi Kees, Dank je voor je review. Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Snel en goed.

Afspraak gemaakt en binnen een half uur gefixed. Kunt gewoon meekijken, prima en vriendelijk.

Hoi Wesley, Dank je voor je review. Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Snel, professioneel, goede prijs

Alles gewoon goed. Deskundig, makkelijk contact, goede service

Hoi Sander, Dank je voor je review. Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Zeer snelle reparatie

De reparatie ging zeer voorspoedig. Blij met het resultaat en een vriendelijke man.

Hoi Thijmen, Dank je voor je review. Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Prima en vlotte service!

Reparatie van scherm van mijn Nokia smartphone geheel volgens verwachting uitgevoerd, is weer als nieuw.

Hoi Toon, Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Super tevreden

Je wordt vriendelijk ontvangen en mag vervolgens helemaal meekijken met de reparatie. Kortom, super tevreden klant!

Hoi Lars, Dank je voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

vakkundig

snelle service .

Hoi J, Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Gezellig informatief geholpen!

Buiten de reparatie van de telefoon heerste er een fijne en gemakkelijke sfeer. Onder het repareren krijg je ook nog handige informatie over je toestel. Terwijl je meekijkt! Hele goede ervaring en leuk.

Hoi Kay, Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Snel geholpen en zeer vriendelijk!

Kon gelijk dezelfde dag nog terecht en ben zeer snel geholpen!

Hoi Jari, Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Zoals altijd uitstekende service

Ik ga altijd hier naar toe met wat er dan ook aan de hand is met onze mobiele telefoons en altijd helemaal tevreden en nog nooit klachten gehad.

Hoi Joyce, Fijn om te lezen dat je blij met ons bent! Martijn Phone Repairs

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Ook repareren wij toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.