Super snel en goed!! Ook een leuke, vriendelijke man die er veel verstand van heeft. Zeker een aanrader.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Hannah. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repair

Supersnelle transparante en betrouwbare reparatie!

Alles is duidelijk en professioneel verlopen, het contact vooraf en de reparatie zelf, met supersnelle reparatie! Alles ook netjes volgens de corona maatregelen van het RIVM. Vragen worden duidelijk beantwoord en er wordt zelfs extra informatie gegeven. Eindje gereden voor deze reparatie en dit was zeker de moeite waard! we kregen er zelfs nog advies bij om een leuke dagje in 's-Hertogenbosch te beleven aangezien we niet uit de buurt kwamen. Al met al een gezellige ervaring!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Silke. Fijn dat je onze service, communicatie en corona maatregelen zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repair

Reageert snel, heldere afspraken, vriendelijk

Bedankt voor je mooie beoordeling, Guus. Fijn dat je onze service en communicatie zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repair

Goede en vriendelijke service

Ik ben goed geholpen. Heel tevreden over de reparatie. Het probleem was snel verholpen. Een hele kundige vakman.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Saskia. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repair

Topservice

Ruime openingstijden, verstand van zaken, snelle afhandeling, gedegen uitleg

Bedankt voor je mooie beoordeling, Henk. Fijn dat je onze service, uitleg en openingstijden zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repair

Super geholpen

Snel en kundig geholpen

Bedankt voor je mooie beoordeling, Cees. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repair

Professioneel

Batterij OnePlus6t laten vervangen. Deze werd besteld en binnen 2 dagen kon ik langskomen. Voor Martijn is geen klus te lastig, neemt de tijd voor klanten, werkt heel accuraat en professioneel. De ruime openingstijden zijn natuurlijk ook ideaal!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Marco. Fijn dat je onze service en openingstijden zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje Phone Repair

Snelle service !

Top en snel service

Bedankt voor je mooie beoordeling, Lenie. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje Phone Repair

Super goede en snelle service

Het scherm van mijn dochter haar telefoon was kapot. S'morgens gebeld en we konden s'middags al gelijk komen. Super vriendelijk geholpen. En het scherm was binnen een half uurtje vervangen. Ziet er weer uit als nieuw. En de telefoon werk weer goed. Zeer tevreden.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Janine. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repair

Al jaren mijn vaste adres, altijd blij naar buiten

Super snelle service Handige tips Verbazingwekkend snelle vingers

Bedankt voor je mooie beoordeling, Maarten. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repair

Super goede service

Snelle en super goede service. Heel vriendelijk. Werkt netjes!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Nicole. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje Phone Repair

Kan in 2 woorden: helemaal top!

Konden snel komen, klaar terwijl u wacht en een goeie service, zeker toen bleek dat het veel minder werk was dan gevreesd. Doordat je erbij kunt blijven is het transparant en zie je wat er gebeurt en waar gemaakte kosten in zitten. Geen gedoe achteraf dus en een nette, vriendelijke benadering.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Henri. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje Phone Repair

Vriendelijk, covid proof en geweldige service!

Vandaag mijn telefoon laten 'herstellen' ,dit bleek met reinigen op te lossen en dit werd zelfs als service gedaan. Mijn zoontje kreeg zelfs een snoepzakje mee. Er staat een transparant scherm dus je kunt meekijken,corona proof. Niets op aan te merken, ik ben geweldig geholpen ! Bedankt nogmaals!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Thomas. Fijn dat je onze service en corona maatregelen zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje Phone Repair

Snelle reparatie

Snel en gratis

Bedankt voor je mooie beoordeling, Brechje. Fijn dat je onze service zo waardeert. Soms als het heel simpel is, zoals vuil verwijderen uit oplaadpoort dan doen we dat graag gratis als service. Vriendelijke groet, Greetje Phone Repair

Snel, flexibel en klantvriendelijk

Alles zo als afgesproeken en reageert super snel. Maar het belangrijkste is dat de ipad weer als nieuw is.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Richard. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje Phone Repair

Mijn scherm op mijn Pocophone F1 is op een vakbekwame manier vervangen.

Preparatie is, corona proef, op een vakbekwame manier uitgevoerd.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Anthonien. Fijn dat je onze service en corona maatregelen zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repair

super service

netjes professioneel top service

Perfect en snel

Terwijl je wacht en een praatje maakt wordt je telefoon gerepareerd. Heel relaxed.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Toos. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repair

Vriendelijk, professioneel, vakkundig.

Telefoonscherm laten vervangen, vriendelijk persoon die vakkundig te werk gaat. Eerlijk advies ten aanzien van vervanging batterij.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Johnny. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repair

Super geholpen

Snelle service ,en super geholpen

Bedankt voor je mooie beoordeling, Sander Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Supersnel geregeld en gerepeteerd

Reparateur is, zeer terecht, erg voorzichtig wat corona betreft. De reparatie op zich, in mijn geval vervangen van de achterkant, was in enkele minuten klaar. Ik was in no time weer weg.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Albertjan. Fijn dat je onze service en corona maatregelen zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repair

Super service en snel geholpen

Martijn is echt een specialist die weet wat hij doet. Vakkundig en ook nog leuk bij hem aan de werktafel mee te kijken. Mocht ik weer schade of een ander probleem hebben met mijn iPhone of tablet dat ga ik weer naar Phone Repairs.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Marcel. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Geweldige service & kundige reparatie!

Martijn van Phone Repairs Den Bosch heeft mij ontzettend goed geholpen, toen ik met spoed contact zocht i.v.m. het plots uitvallen van mijn Samsung A51. De telefoon reageerde nergens meer op (aan/uit knop en/of opladen) en ik had hem voor een belangrijk event nodig die volgende ochtend. Martijn heeft toen met veel geduld (ondanks dat zijn avondplanning al vol zat) een hardware reset op afstand uitgevoerd. Daar ben ik hem ontzettend dankbaar voor!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Sanne Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Zeer goed.

Ik kon mijn iPad dezelfde middag al brengen en het gescheurde scherm is keurig vervangen. Alles werkt weer top!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Ron Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje Phone Repairs

Voor de 2e x mijn iPhone hier laten maken. Vriendelijk en snelle service. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Kelly. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Wij repareren ook toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.