Totally recommend

Excellent communication, even though I gmhave to delay the repair over a few months on the day of repair, a polite, friendly and professional service. The phone (fold 3)was repaired (front screen replacement )within minutes. Well worth the money.

Thank you for your fantastic review, Carl. We are glad that you appreciate our service so much. Best regards, Martijn, Phone Repairs

Snel en gemakkelijk

Fijn om om de hoek iemand te hebben die een goede screencover (lees de gel cover) kan monteren.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Ronald. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Vriendelijke en snelle service

Het scherm laten vervangen van mijn Huawei P20 lite. Kreeg zeer snel reactie op mijn mails en het daadwerkelijk vervangen was zo klaar. Helaas bleek de nieuwe accu die erbij zat defect, maar ook hier werd al snel een nieuwe afspraak voor ingepland en ook dit was zo verholpen. Top service!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Lex. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Afspraak maken wanneer het jou uitkomt. Goede uitleg van het probleem. Deskundig. Klaar terwijl je wacht. Hij geeft aan dat de reparatie ( accu vervangen) een half uur in beslag neemt, maar is binnen een kwartier al klaar. Alle lof

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Wim. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Aardige man en een super snelle service. Mocht ik nog eens iets hebben, dan ga ik zeker terug.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Maartje. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

goede en snelle service

reparatie zoals het hoort, snel en goed. prijs is ook te doen. prima tevreden.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, LK. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Superfijne service

Vandaag het scherm van mijn ZTE laten herstellen. Afspraak maken ging vlot, precies uitgelegd wat er moest gebeuren en zodra het scherm binnen was ook snel mogelijk om langs te komen. Vriendelijk, gezellig en kundig geholpen. Enige nadeel: het vervangende scherm heeft een iets afwijkende kleur en daardoor is de kleur nu wat fletser. Verder perfect!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Janine. Fijn dat je onze service zo waardeert. Kleur warmte verschil komt doordat er twee fabrikanten de schermen maken voor de ZTE Axon 10 Pro. Namelijk Samsung en LG helaas is niet te zien welke fabrikant het scherm in jouw toestel heeft geproduceerd. In de settings is de kleur warmte bij te stellen, naar je eigen voorkeur. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Zeer positief ervaren

Communicatie was heel goed en duidelijk. Reparatie was heel snel en goed. De enige die het scherm ter reparatie op voorraad had. Absolute aanrader.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Frans. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Hele goede service, klantvriendelijk

Goede, snelle en zeer vriendelijk service

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Debbie. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Al jaren topservice!!!

Supergoede ervaringen hier! Snel, deskundig, kwalitatief top. Goed bereikbaar, ook in het weekend! Altijd bereid om je extra info te geven via whatsapp ook al leidt dit niet direct tot omzet. Een echte vakman en liefhebber!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Martijn. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel, deskundig, vriendelijk en goed geprijsd

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Mira. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

repair broken iphone XR display

repair very soon to fix my phone and no issue tilil now.

• Would you recommend us? No

Thanks for your great review, Matt Best regards, Martijn, Phone Repairs

Ik kon snel bij martijn terecht voor het repareren van de achterkant van mn telefoon, en hij was in ongeveer 10 a 15 min klaar met de reparatie. Top service voor een goede prijs.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Iliass. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Netjes en snel gerepareerd

Je kunt bij de reparatie aanwezig zijn. Voorbereiding kost geen tijd en reparatie is correct uitgevoerd.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Han. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Vriendelijk en netjes geholpen

Martijn heeft ons kundig en vriendelijk geholpen. Even afspraak maken en vervolgens alles netjes geregeld.

Snel en professioneel

Het was de derde keer dat ik hier een reparatie aan heb gevraagd. De eerste kreeg ik na onderzoek het advies om mijn iPhone niet te laten repareren alhoewel hij 300 euro had kunnen verdienen. Het onderzoek hoefde ik ook niet te betalen. De tweede keer wees hij mij op de garantie van de leverancier. En nu heb ik binnen 15 minuten een nieuw scherm. Kortom unieke geweldige service.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Luuk. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Grote klasse

om 11 uur bij Martijn. Om 11.15 uur weer buiten met mijn gerepareerde Iphone. Vakkundig, duidelijk en snel.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Erik. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Uitstekend van begin tot eind

Nadat het scherm van telefoon stuk ging zocht ik contact met Phone Repairs. Martijn is uiterst vriendelijk met een supersnelle en uitstekende service. Ook alle vragen die ik had met betrekking tot de reparatie werden zonder probleem beantwoord. Het is dat je niet voor de lol je toestel laat repareren, anders zou ik graag nog een keer in contact komen!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Sander. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel vriendelijk en niet al te duur

Telefoonscherm was binnen 15 minuten gemaakt. En dat bijna voor de helft van wat je er bij Apple voor betaald. Geen gedoe. Ik kon dezelfde dag terecht en alles werd eerlijk en professioneel afgehandeld.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Natasja. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel en goede service

Goed bereikbaar en doet zijn werk goed en dat met een zflip4 was klaar in no time

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Gerardus. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Excellent

Goede service, aardige man, leuke hondje, koffie natuurlijk, erg tevreden.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Robert. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Top geregeld

Mijn Z Flip 4 schanier was defect, dit is snel en goed gerepareerd terwijl ik mee mocht kijken. Wat een top service voor een net tarief.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Ties. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel, vakkundig, goede service.

Ipad air 4 scherm kapot, binnen 24 uur gerepareerd, ondanks dat ik verkeerd model had doorgegeven toch snel een scherm voor de ipad air 4 besteld en gemonteerd. Geweldige service. Dank je

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Henk. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Prettig en deskundige geholpen

Martijn communiceert snel en helder, reparatie aan MacBook deskundig uitgevoerd en toegelicht.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Joost. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Ik kon snel terecht nadat mijn Samsung Flip 4 kapot was gegaan. De reparatie was klaar binnen een uur en ondertussen kon ik mijn werk doen en natuurlijk ook nog even gezellig kletsen met een heerlijke bak verse bonen koffie! Mijn telefoon is weer als nieuw en ik heb genoten van echte Brabantse gastvrijheid!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Eva. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Wij repareren ook toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.