Snelle service en technisch zeer ervaren

Ik kon snel terecht en mijn telefoon is weer zo goed als nieuw. Hoe dit op langere termijn uitpakt moet ik nog zien, want ik ben er pas geweest. Maar ik kreeg een goede indruk. Er is gebruik gemaakt van originele onderdelen ter vervanging. Nogmaals bedankt!

Hoi Sabine, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snel en vakkundig geholpen

Goede snelle service

Hoi Cees, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Goed, vriendelijk en snel

Fijne communicatie. Afspraak snel gemaakt. Reparatie snel.

Hoi Marinus, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Hoi Jasper, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Professionele service in huiselijke sfeer

Helaas ontkwam schade aan mijn telefoon ook mij niet, gelukkig na wat onderzoek kwam ik uit bij Phone Repairs. Snelle reactie op mijn aangegeven problemen en duidelijkheid over de kosten. Afspraak gemaakt, snel geholpen en op eventuele vragen altijd een antwoord. Zeker aan te raden mocht u enige schade hebben aan mobiel/tablet of dergelijke. Ga niet voor half werk maar kies voor kwaliteit!

Hoi Rick, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Niks dan goeds!

Niks dan goede ervaringen aan dit adres. Vriendelijke ontvangst, uitleg hoe de reparatie in zijn werk gaat, originele onderdelen, schappelijke kosten én garantie! Daarnaast wordt alles zeer kundig en keurig vervaardigd.

Hoi Dirk, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Heel goed geholpen

Uitstekende service en ik was snel geholpen.

Hoi Levi, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snelle en goede service!!

Prima geholpen en snel gereageerd op mail.

Hoi Riny, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Goede service, snel en vriendelijk.

Hoi Marlies, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Goede en snelle service! Zeer klantvriendelijk, goede en snelle communicatie.

Hoi Brenda, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Helder en duidelijk

Martijn is betrokken en geeft goed advies.

Hoi Robert, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Afspraak gemaakt voor het vervangen van een smartphone accu. Bijzonder goede service: alles wordt op een begrijpelijk manier uitgelegd en terwijl je er bij zit wordt de accu vervangen. Mocht ik ooit weer een reparatie nodig hebben dan kom ik hier zeker terug!

Hoi Tim, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Moederbord reparaties iPhone top werk!

Mijn iPhone had een moederbord reparatie nodig omdat de wifi chip kapot was. Volgens Apple is een moederbord reparatie niet mogelijk. Phone Repairs kan dit gelukkig wel. Zonder verlies van mijn data, Hulde!!

Hoi Perry, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Super ervaring gehad!

Mijn iPhone 15 had waterschade, Apple wilde me niet helpen. Phone Repairs gelukkig wel, na twee dagen had ik mijn toestel alweer terug :-)

Hoi Evi, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snelle en deskundige service

Prima geregeld, zeer tevreden!

Hoi Bernadette, BernadetteHet is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snelle reparatie van mijn Fold 5 scherm

Hoi Max, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snel en vakkundig gerepareerd

Samsung Flip 5 scherm laten vervangen.

Hoi Derk, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Super snelle service

Gewoon top en goed te betalen.

Hoi Bing, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Super goede en deskundige service

Hele spontane man cq monteur en zeer kundig. Ook met kinderen kan hij goed opschieten en legt tijdens de reparatie goed uit wat die doet en waarom. En zeer flexibel openingtijden je kunt er zelfs s'avonds terecht. Dus een echte aanrader.

Hoi Stefan, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Betrouwbaar

Komt prof over, snelle degelijke reparatie tegen een mooie prijs. Dit adres onthoud ik voor als er weer een keer war loos is.

Hoi Jeroen, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Geweldige service

Super goed en eerlijk advies. Telefoon was snel gemaakt. Werkt weer perfect!!!!!!!!!!!

Hoi Linda, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Mijn lightningaansluiting werkte niet meer

Medewerker heeft de stof eruitgehaald en hij werkte weer, ik hoefde niets te betalen.

Hoi Iza, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Perfecte ervaring in het moiie Den Bosch

De communicatie met Martijn gaat, in mijn geval, per mail en is snel en duidelijk. Geeft meteen prijzen zodat je weet waar je aan toe bent. Naar Den Bosch gereden en in 30 minuten had mijn One Plus een nieuwe accu en een nieuw achterscherm. Zijn werkplaats is aan huis maar ziet er professioneel uit. Kortom aanrader en zeker, indien nodig, voor herhaling vatbaar.

Hoi Edwin, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snel en betrouwbaar

Scherm van Iphone laten vervangen, binnen 30 min klaar! Top service. Bedankt

Hoi Mik, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Mijn Samsung Z-flip 4 buitengewoon vakkundig gerepareerd. Ik heb tijdens de reparatie nog een lesje psychologisch puzzelen gehad. Bedankt, Martijn.

Hoi Henk, Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met jouw reparatie bij ons! Het is altijd ons doel om professionele service te bieden met originele onderdelen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Ploossche hof 13

5233 HA

073 - 8220013

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Wij repareren ook toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.