Top service. Scherm IPhone XR later vervangen.

Erg snel en vakkundig.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Kees Jan. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Spontaan en behulpzaam

Blij dat m'n tablet weer oke is. Nieuwe accu geplaatst, voor scherpe prijs. Martijn is verder spontaan en zeer behulpzaam. Phone repairs is een aanrader, voor herstel van telefoon of tablet.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Johan. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel en zeer goed!

Telefoon met waterschade in het weekend kunnen brengen, eerder dan verwacht gerepareerd met deskundig advies. Martijn communiceert goed en is zeer transparant over zijn werk!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Nelleke. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Top!!

Super geholpen vakkundig en snel

Bedankt voor je mooie beoordeling, Dave. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Mijn Google Pixel scherm was op voorraad. Gebeld afspraak dezelfde dag, en binnen de beloofde 30 minuten was het werk gedaan.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Tineke. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Super snelle en betrouwbare reparatie!

Snelle reactie op afspraak verzoek en snelle reparatie

Bedankt voor je mooie beoordeling, Ina. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Kon zelfs op zondag terecht! Repratie was perfect

Bedankt voor je mooie beoordeling, Niels. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Erg vriendelijk, goede service en snel geholpen!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Eva. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Supersnel en netjes geholpen.

Samsung S10+ voor en achterglas en een nieuwe batterij laten vernieuwen. Na een schade offerte gevraagd, binnen een uur ontvangen en 2 dagen later reeds gerepareerd. Ik kon er zelfs even op wachten. Super !! Zeker aan te bevelen. Keurig geholpen.

Aardige nette kerel met snelle service

Vandaag mijn oneplus 9 pro laten repareren en het was een fijne ervaring. Ik kon snel terecht voor reparatie met originele onderdelen. De reparatie zelf was ook snel en professioneel.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Thomas. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Uitstekende service!

Het probleem was zo verholpen en vanwege de kleine handeling is dit zelfs kosteloos gebeurd.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Wouter. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Uitstekend!!

Niks op aan te merken. Veel kennis en kunde en daarbij ook nog eens een aardige vent.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Ivar. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Aardige, vriendelijke mensen

Bedankt voor je mooie beoordeling, Esmee. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

2 minuten binnen geweest. Probleem was snel gevonden en is nu goed opgelost. Kom zeker terug als er andere problemen optreden met mijn telefoon.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Yord. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Top service en kwaliteit

Zeer kundig. Duidelijk en eerlijk geholpen met de kapotte Iphone.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Paul. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Super service weer

Martijn reageert snel via alle contact kanalen. Snel een afspraak en bizar snel gerepareerd Ga zo door!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Sandor. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Top, klaar terwijl je wacht

Prima, switch van mn zoontje geeft weer geluid, binnenkant meteen schoongemaakt. Wordt ons vaste adres voor reparaties.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Dirk. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel en erg goed!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Kimberly. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel en netjes geholpen

Kon snel terecht, vakkundig en netjes geholpen. Zou hier zeker weer terug komen.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Bas. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Op donderdag gebeld en onderdeel was vrijdag binnen. Afspraak gemaakt om reparatie op zondag te doen. Telefoon weer als nieuw

Bedankt voor je mooie beoordeling, Maikel. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Vakkundig en snel

Ik overwoog eerst om de batterij van mijn iPhone 8 Plus (4 jaar oud!) te laten vervangen via Amac, maar dan was ik de telefoon minimaal 3 dagen kwijt. Bij Phone Repairs kon ik snel een afspraak maken en binnen een half uur stond ik weer buiten met een smartphone met een nieuwe batterij! Martijn ging zeer vakkundig te werk!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Ton. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Zeer tevreden!

Hele prettige ervaring. Professionele reparatie van een ervaren reparateur. Ook nog eens een hele vriendelijke man!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Marit. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Goede service! Telefoon werkt weer helemaal naar behoren.

Had mijn telefoon laten vallen. Barst in het scherm. Kon snel terecht en was in een half uurtje gemaakt. Geweldig!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Willem. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle service, uitstekend resultaat.

Mijn telefoon weer als nieuw, bedankt!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Alex. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Hele goeie en snelle service!

Netjes ontvangen, onder genot van een heerlijke kop koffie werd mijn telefoon snel en nauwkeurig en vakkundig gemaakt! Kortom een blije klant.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Janske. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Wij repareren ook toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.