Snel, kundig en kwalitatief top!

Ik kon binnen 24 uur langskomen met mijn beschadigde toestel. In no-time was het scherm vervangen en werkte alles weer als nieuw. Naast de snelle en kwalitatief goede service, is Martijn erg vriendelijk en repareert hij het toestel waar je bij zit.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Raymon. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Zeer netjes en naar tevredenheid geholpen

Er is een duidelijke site met de prijzen,goed bereikbaar ,snelle service en coronaproof geholpen !

Bedankt voor je mooie beoordeling, Ilona. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Super snelle vriendelijke en makkelijke service

Ik heb het scherm van een iPhone XS vervangen bij Phone Repairs en was zeer te spreken over de service. Martijn is een goeie ervaren reparateur die de tijd neemt en bereid is om al je vragen te beantwoorden. Zeer aan te bevelen!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Marcel. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Top service en super kwaliteit

Super snel geregeld en flexibel met het maken van een afspraak een maal aangekomen is het super snel gefikst bij mijn telefoon Helemaal super echt een aanrader en als me telefoon kapot is ga ik er zeker terug top!!!!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Giovanni. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle en super service

Een snelle en duidelijke reactie op mijn vraag in een mail. Afspraak was gauw gepland. Afspraak zelf was goed, vakkundig en gezellig.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Petra. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Ik ben top geholpen !!

Heel bekwaam Kon meteen op dezelfde dag komen Zeer vriendelijk

Bedankt voor je mooie beoordeling, Trudy. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Super eerlijke service

Ik kon méé kijken tijdens de reparatie, gewoon eerlijke super service zo als het moet zijn. Een voorbeeld voor andere. Blij dat ik voor Phone Repair heb gekozen.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Bong Sing. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Een super goede service en heel vriendelijk. Het repareren ging erg snel en ook nog wat goede tips gekregen. Zeker een aanrader!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Fleur. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Prime en professioneel

Goed advies gekregen en deskundig verholpen.. mooi is dat je mee kan kijken tijdens de reparatie .. Voor mij inmiddels de tweede keer dat ik hier ben geweest en Ben wederom dik tevreden

Bedankt voor je mooie beoordeling, Paulo. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Kundig en vriendelijk!

Martijn is heel kundig en vriendelijk. Prijskwaliteit prima!

Keurige man die in mijn bij zijn de telefoon keurig heeft gerepareerd. Er leek daarna nog iets niet te kloppen met face id en na zijn advies daarin gevolgd te hebben werkt dat ook perfect. Ik hoop nooit meer, anders zou ik bij een eventueel nieuw defect zo weer naar hem toe gaan.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Lenny. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Goed en snel geholpen!

Mijn telefoon snel hersteld

Bedankt voor je mooie beoordeling, Noer. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Goeie en snelle service!!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Sharon. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Top service!

Snel & goed advies.

Bedankt voor je mooie beoordeling, David. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Perfecte service

Snelle service perfecte reparatie en vriendelijk contact

Bedankt voor je mooie beoordeling, Rene. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Super goede en snelle service

De achterkant van mijn telefoon was kapot. Even een appje gestuurd. Achterkant besteld. En een dag later kon ik al langs komen voor de reparatie. Super netjes gemaakt!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Janine. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Prima, snelle service

Super goed en professioneel geholpen. Snelle service!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Joyce. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Gewoon snel en goed geholpen, aanrader!!

Goed telefonisch contact, snelle afspraak en reparatie. Super bedankt Martijn.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Rien. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Ik word heel erg goed geholpen.

Als mijn telefoon kapot is zou ik gelijk hier naartoe gaan.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Hank. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Bedankt voor je mooie beoordeling, Mariska. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel, goed en duidelijk.

Super snel geholpen bij de vervanging van mijn Apple scherm. Prima geregeld, goh wat kan jij schroefjes vast friemelen .!!!!

Bedankt voor je mooie beoordeling, John. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Fijn en snel geholpen.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Niels. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Probleem snel opgelost, maar wel gek.

Mijn oplaadpoort was kapot. Ik kon snel terecht en hij was erg vriendelijk. De oplaadpoort was niet vuil, maar dus kapot en hij is vervangen. Toen ik thuis kwam laadde mijn telefoon weer goed op, echter als ik mijn telefoon oppakte viel het kabeltje er snel uit en verloor het snel contact. Toen ik terug ben gegaan, bleek dit te komen omdat er veel viezigheid in de oplaadpoort zat. Dit zou dan in die 10 mintuten naar huis rijden zijn gebeurd, terwijl er met mijn oude oplaadpoort geen stofje uit te halen was. Dit vuil heeft er naar mijn mening dus al ingezeten en voor 60 euro, verwacht je nieuwe en goede producten en niet een product met viezigheid erin.

Ilse, bedankt voor je review. Alle onderdelen die we gebruiken zijn origineel en nieuw. Waar het vuil vandaan is gekomen is ook ons een raadsel? Je hebt gezien wat we eraan vuil uit hebben gehaald. Transparanter dan meekijken tijdens de reparatie bestaat niet. Feit is ook dat we het snel en zonder kosten voor jou hebben opgelost. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Martijn is deskundig en snel.

Goed voorgelicht. Binnen twee dagen na aanmelding werd ik geholpen. Ik stond na een kwartier al weer buiten: ideaal!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Erna. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Professionele en supersnelle service!

Om 10 uur geappt voor een afspraak, en ik kon om half 11 meteen terecht om mijn scherm te laten maken. Heel tevreden over de service!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Jolien. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Wij repareren ook toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.