Deskundig en goed

Goed geholpen en deskundig. Daarnaast niet lang hoeven te wachten. Stond zo weer buiten.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Nick. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Geweldig geholpen, hele goede prijs.

Gewoon top service en kwaliteit. Vakbekwaam. Nooit meer ergens anders naartoe. Weet waarover hij praat en gebruikt originele onderdelen. Maakt ook microfoon, speaker en oplaadpunt schoon waardoor je telefoon weer perfect functioneert!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Luc. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel, goed en eerlijk!!

Zaterdagavond app gestuurd zondag kunnen brengen, terwijl je wacht binnen 20 min klaar! Betere reparatie is er niet! Puber dochter weer helemaal blij en hoeft haar telefoon niet te missen. Super!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Anita. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Vlotte en vakkundige afwerking

Mijn telefoon moest worden voorzien van een nieuwe glasplaat. Is naar alle tevredenheid die Phone Repairs gedaan. En heel snel.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Huub. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Bellen-gaan~klaar en dat in 30 min

Bedankt voor je mooie beoordeling, Henri. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Goed en snel geholpen

Op zoek naar een goede optie om mijn scherm te laten herstellen kwam ik uit bij Phone Repairs. Het scherm was niet op voorraad maar werd direct besteld en de volgende dag binnen 30min geplaatst. Parkeren voor de deur, een vriendelijk gesprek en voor je het weet kun je weer door. Ik hoop niet dat hun diensten vaak nodig heb maar anders weet ik wel waar ik mijn probleem neer kan leggen.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Edwin. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Vriendelijk, eerlijk en bekwaam

Ik ben goed geholpen en zal zeker terug gaan als ik weer problemen met mijn telefoon heb.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Michael. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle respons, professioneel, (vak)kundig en vriendelijk.

Raad dit bedrijf aan iedereen aan die zijn telefoon wil laten maken. Ik ben meerdere keren geweest en wordt altijd super vriendelijk en kundig geholpen. Snelle respons op mail of app en altijd goed bereikbaar. Daarnaast wordt je snel en professioneel geholpen door Martijn en kun je op korte termijn terecht.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Kristel. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle service en goed geholpen. Klasse.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Tineke. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Super geholpen

Ik had een probleem met mijn Samsung a52 (5g) die niet meer wilde laden omdat de laadkabel er niet meer goed in ging. Ik belde en had geluk dat en kon vrij snel al langskomen voor een diagnose. Ik ben professioneel en snel geholpen en raad iedereen phone repairs aan!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Jp. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Doet wat die beloofd

Afspraak maken makkelijk Maken binnen de afgesproken tijd En je kom ook nog pinnen Top

Bedankt voor je mooie beoordeling, Rahmses. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Martijn is een zeer ervaren, vriendelijk specialist.

Vriendelijk, snel, vakbekwaam.

Gewoon goed.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Cor. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Deskundig vriendelijk en goed!

Zeer tevreden over de reparatie, zeker aan te bevelen. Prettige ontvangst en vakkundig

Bedankt voor je mooie beoordeling, Marc. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Martijn werkt snel en netjes, kun je goede afspraken mee maken.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Marie. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Super snelle service!

Hele aardige man die me snel heeft geholpen en ik bij de reparatie blijf zodat ik weet dat er niks geks kan gebeuren wat betreft Prive berichten.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Joanne. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Goede snelle professionele service

Erg fijn geholpen

Bedankt voor je mooie beoordeling, Rianne. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle en goede service

Snel geholpen. Alles snel geregeld en goed contact. Volgens afspraak en allemaal heel netjes verzorgd.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Marloes. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Service staat hier hoog in het vaandel

Erg goed geholpen en op een vriendelijke manier te woord gestaan. Met de reparatie mee kunnen kijken en de professionaliteit straalt ervan af

Bedankt voor je mooie beoordeling, Stephan. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Heerlijk!

Achterkant en lens van mijn Mi Note 10 laten vervangen vanwege beschadiging. Klus geklaard waar je bijzit en geen moment getwijfeld over vakkundigheid en vakmanschap. En dat bleek terrecht. In de afgesproken tijd klaar voor het afgesproken bedrag. En daarbij was het erg gezellig. Ik weet wel waar ik de volgende keer naar toe ga en wie ik aanbeveel als je mobiel kapot is!!!! Dan voor je service!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Antoon. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle en goede service

Bedankt voor je mooie beoordeling, Renee. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Heel goed geholpen, door Martijn. Super service! Bedankt:).

Bedankt voor je mooie beoordeling, Nass. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Aardig, snel,vakman, open keuken, dus geen gefriemel en gegodver achter schimmige gordijntjes maar gewoon onder je neus. Echt knap!!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Bart. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Mijn Samsung a41 laadde niet meer op. Werd snel en vakkundig gerepareerd. Duurde slechts een paar minuten en was daardoor ook gratis. SUPER.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Henk. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Kon snel terecht voor reparatie

Diverse keren al geweest. iPhone XS Max, glas kapot deze keer. Binnen halfuur telefoon weer gemaakt met een siliconen protector screen. Helemaal Top!!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Jolanda. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Wij repareren ook toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.