Snelle zorgvuldige service!

Een uur nadat ik contact opnam kon ik al terecht. Telefoon is vakkundig en snel gemaakt, kon er op wachten. Een reparatie is duur maar dat weet je en ligt ook aan de originele onderdelen die gebruikt worden. Aanrader dus!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Marlie. Fijn dat je onze service en eerlijkheid zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Altijd snelle en goede service!

Altijd snelle en goede service!

Je hebt het idee op visite te zijn als je je mobiel laat maken. Bijkletsen, hond op schoot, en intussen repareert Martijn waar je bij bent. De ruime openingstijden zijn ook heel fijn.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Kees. Fijn dat je onze service en gastvrijheid zo waardeert. En Yuki (hond) vind de extra aandacht van onze klanten heerlijk! Vriendelijke groet, Greetje, Phone Repairs

Aanrader

Phone Repairs bezocht om de accu van mijn telefoon te laten vervangen. Hij adviseerde mij om geen geld meer aan deze telefoon uit te geven en op zoek te gaan naar een ander toestel. Hoe eerlijk kun je zijn! Zelfs geen behandelkosten in rekening gebracht. Wat een fantastische service!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Diederik. Fijn dat je onze service en eerlijkheid zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje, Phone Repairs

Snel een afspraak kunnen maken. Scherm vervangen, klaar terwijl je wacht en je ziet wat er gebeurt

Bedankt voor je mooie beoordeling, Tinka. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje, Phone Repairs

De service is op en top! Zeer vriendelijk! Professioneel en snel

Bedankt voor je mooie beoordeling, Shaney. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje, Phone Repairs

Goed en snel

Kwam binnen ging meteen aan de slag binnen een half uurtje klaar en alles werkt weer goed.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Jeffrey. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje, Phone Repairs

Snel en zeer vakkundig!!

Klantgericht, hoge kwaliteit en snelheid

Bedankt voor je mooie beoordeling, Ger. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje, Phone Repairs

Binnen 15 min accu vervangen. Top!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Faina. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje, Phone Repairs

Snel, goed en betrouwbaar

Eenvoudig om een afspraak te maken en kan vrijwel altijd dezelfde dag. Ook in de avond of het weekend. Klaar terwijl je wacht.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Maris. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje, Phone Repairs

Buitengewone vakman, veel kennis van zaken

Voor mijn ogen en binnen zeer korte tijd heeft deze expert mijn accu en glas van mijn telefoon vervangen. Veel service en een gewillig oor voor al mijn vragen. Top.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Steven. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Kan niet beter

*****

Bedankt voor je mooie beoordeling, Erik. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

fantastic service

Quick work, super service and very friendly! Would definitely recommend, and will come back if my phone breaks again!

Thank you for the beautyfull review, Hege. Best Regards, Martijn, Phone Repairs

Snelle en prima reparatie en service

Bedankt voor je mooie beoordeling, Gerben. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje, Phone Repairs

Service

Ik ben nogal een kluns, en breek wel eens een scherm. Bij phone repairs word hij vakkundig gemaakt in een mum van tijd.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Menno. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Goed opgelost

Mijn telefoon werkt helemaal nadat PhoneRepairs de telefoon goed heeft nagekeken en heeft zelfs tips meegegeven voor wat ik moet doen als dit nog een keer gebeurd. Top service en denkt goed mee! 10/10.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Roman. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje, Phone Repairs

fijn geholpen!

Vriendelijk, snel en professionele service!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Jill. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Top service,

Top service, en komt afspraken perfect na en als professional gerepareerd

Bedankt voor je mooie beoordeling, Ronnie. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje, Phone Repairs

Snel en professioneel!

Martijn is super klantvriendelijk en kundig. Batterij was sneller vervangen dan 30min!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Howard. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Supersnelle service, originele onderdelen

Repareert waar je bij bent, je ziet wat hij doet.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Henk. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel en goed gerepareerd

Mijn scherm is snel en goed gerepareerd.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Huub. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje Phone Repairs

Super vriendelijk persoon

I-phone 11 het scherm laten vervangen in een woord top echt een aanbeveling

Bedankt voor je mooie beoordeling, Perry. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Greetje Phone Repairs

Snelle en kundige service

Klaar terwijl u wacht.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Eugene. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Hartstikke tof

Professioneel, betrouwbaar, snel en coronaproof!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Annemarie. Fijn dat je onze service en corona maatregelen zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Gezellig, goed advies en goede reparatie!

Top reparatie!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Coen. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Wij repareren ook toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.