Al vele jaren staat phone repairs klaar om de schermpjes van onze telefoons te repareren. Altijd vrolijk en netjes op afspraak. Goede prijzen en kwaliteit. Zonder twijfel die eerste die ik bel bij een kapot scherm.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Dirk. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Meegedacht kostenloos en goede service geleverd

Martijn heeft meegedacht. Mijn telefoon was helaas niet meer te redden maar heeft toch goede oplossingen geadviseerd.

Goeie service, snel en adequaat geholpen.

Goeie service, snel en adequaat geholpen.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Melanie. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Fijn contact, goede service

Makkelijk contact; snelle reacties en goede service

Bedankt voor je mooie beoordeling, Ka. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Positief

Goed en snel geholpen.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Marloes. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Zeer tevreden ,

Snel geholpen , deskundig advies . Ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan , top

Bedankt voor je mooie beoordeling, Coert. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Duidelijk en goed

Heel behulpzaam en duidelijk over de (on)mogelijkheden. Goeie service.

Suggestie schoonmaken

Suggestie schoonmaken contacten ipv kosten maken.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Koen. Fijn dat je toestel weer werkt na het opvolgen van onze tip. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Gewoon top en service gericht

Een vakman met een snelle analyse. Gaat geen onnodige (fake) dingen doen. Een echte ondernemer met liefde voor zijn vak en met een hoge servicegraad. Het aanbevelen zeker waard!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Richard. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Heel klantvriendelijk en duidelijk. Telefoon was snel gemaakt

Bedankt voor je mooie beoordeling, Joy. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel en een goede service

Top service!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Arie. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Fijn en snel

Ik kon dezelfde middag meteen terecht en de volgende dag was mijn telefoon gerepareerd. Goede en snelle service!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Nathan. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel en vakkundig geholpen

Batterij van mijn note 9 vervangen, batterij moest besteld worden dit was in een dag geregeld. Volgende keer ga ik hier zeker terug naar toe.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Marco. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Vriendelijke en snelle service! Aanrader!!

Ik had 's avonds geappt, kon meteen de volgende dag terecht. Super snelle service, hele vriendelijke meneer en een heel gezellig hondje waar je je mee kunt vermaken terwijl je wacht. Een absolute aanrader!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Kelly. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel en kundig mijn telefoon scherm laten vervangen. Prima op de hoogte gehouden! En de verrassing die erbij zat was ook erg lekker! Bedankt!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Wendy. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Duidelijke website, goede prijs, prima gerepareerd

Martijn van Phone Repairs heeft het gebroken glas van een van mijn iPhone 11 Pro lenzen vakkundig vervangen. Ik werd keurig volgens alle Corona regels ontvangen en kon meekijken tot hij klaar was. Prima service en vakkundige iPhone reparatie.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Ids. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Zeer professioneel!!!

Hele goede sevice, vriendelijk en snel geregeld Ik kan Phone Repars aan iedereen aanbevelen!!!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Lilian. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Een bedrijf met verstand van zaken

Telefoon net een week oud en toen schade aan de cameralens. Na grondige inspectie zijn de benodigde onderdelen direct besteld en vervangen. Goede en duidelijke communicatie via WhatsApp. Een aanrader!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Ben. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Perfecte service

Omdat de telefoon van mijn zoon niet meer op wilde laden via de lightning aansluiting Phone repairs gebeld. Kon binnen een 1/2 uur langskomen. Probleem was binnen 5 minuten opgelost en hoefde niets te betalen. Thx Martijn!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Jan Martijn. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Top Service en top kwaliteit !

Goede service en professionele apparatuur. Rekening gehouden met de Corona maatregelen en leuke gesprekken gevoerd ! Tevreden met mijn nieuwe scherm mocht ik ‘m toch weer laten kapot laten vallen dan weet ik waar ik moet zijn.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Mehdi. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Top geregeld!

Niets teveel gezegd, binnen 10 minuten stond ik weer buiten met een nieuwe accu in mijn Iphone !

Bedankt voor je mooie beoordeling, Carine. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Super service, en het was nog gezellig ook

Zeer fijn meegedacht met mijn probleem. Dank

Bedankt voor je mooie beoordeling, Max. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Top! Snelle deskundige reparatie

Netjes en snel gerepareerd

Bedankt voor je mooie beoordeling, Corné. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Altijd snelle en goede service.

Altijd snelle en goede service.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Nicole. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel, deskundig, goede communicatie

Telefoon snel gefixed en werkt weer top !

Bedankt voor je mooie beoordeling, Pascal. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Wij repareren ook toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.