Zeer goede service.. nieuw scherm snel en netjes gemonteerd.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Bart. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Kon snel terecht en nog voor vakantie telefoon vakkundig gerepareerd

Bedankt voor je mooie beoordeling, Jeroen. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Vriendelijk vlug en vakbekwame reparatie terwijl je wacht

Uitermate onder de indruk, kom zelf uit Uden en ben afgereisd naar den Bosch, omdat hier in de omgeving een S21 Ultra scherm niet leverbaar was. Google heeft me hier terecht laten komen. Vriendelijke man zeer behendig en vlotte reparatie terwijl je wacht. Aanrader!!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Maurice. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Top service!

2e hands telefoon voor mijn dochter gekocht. Echt top service, goed advice ontvangen, telefoon snel geregeld en ook nog eens mooi in gepakt. 10/10.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Kate. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle super service!

Bedankt voor je snelle hulp Martijn

Bedankt voor je mooie beoordeling, Mies. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Wow wat snel

Ik belde binnen 1 uur kon ik al komen WOW! met 15 minuten was mijn fone weer toppie! Thx

Bedankt voor je mooie beoordeling, Dirk. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel en vakkundig gerepareerd

Bedankt voor je mooie beoordeling, William. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Wat een service !

Martijn heeft het scherm en de achterkant van mijn iPhone 11 pro super netjes vervangen. Alles is echt weer als nieuw ! Helaas zat er een productie fout in mijn nieuwe beeldscherm maar ook deze werd zonder probleem vervangen. Kortom Martijn is iemand die staat voor service en zijn product !

Bedankt voor je mooie beoordeling, Sjoerd. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Altijd snel, vriendelijk en goed!

Ik kan Phone Repairs Den Bosch van harte aanbevelen. Ik kom er altijd voor kleine en grote reparaties aan mijn telefoons (of vaker: die van mijn kids). Martijn is altijd vriendelijk, repareert snel, gebruikt alleen kwaliteitsonderdelen en voor een redelijke prijs.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Peter. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn,

Slecht en vervelend gevoel aan overgehouden

Schermen zijn van zeer slechte kwaliteit: na één jaar doen ze het niet meer goed, beeld is nu groen/geel en helemaal vaag. Telefoon is niet gevallen, ook nergens tegen aangestoten en er zit geen krasje op. Ondanks dat mij een slecht product is geleverd, moet ik nu dus helaas opnieuw voor de kosten opdraaien. Erg jammer dat er geen verantwoordelijkheid wordt genomen, want de rest van de ervaring (contact en reparatie) was wél goed.

Beste Filip, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer dat u het op deze manier probeert op te lossen. U gaf aan dat: “Een jaar na reparatie, is het scherm groenig/gelig geworden en is deels geblurred” Het toestel is door ons gerepareerd op 31-05-2020, dus 1 jaar na reparatie is feitelijk onjuist. Het is nu 26-07-2021, dat is veel meer dan 1 jaar geleden. Wij hebben aangegeven dat de garantie periode 1 jaar bedraagt helaas is dit probleem na veel langer dan 1 jaar ontstaan. Onze garantie termijn is al veel langer dan de concurrentie (meestal 3 maanden) Het scherm heeft dus meer dan 1 jaar vlekkeloos gewerkt, er is geen enkele sprake van slecht product dat geleverd zou zijn door ons. Wij vinden het dan ook jammer dat u een garantie recht meent te hebben, terwijl dit feitelijk niet waar is. Daarnaast is er aan het toestel, val,- stoot,- of drukschade, dat blijkt uit de uw omschrijving van de klacht. Wij vinden het jammer dat u met deze lage beoordeling 'iets' probeert af te dwingen, maar het is niet anders. Greetje, Phone Repairs

Super snel en volgens afspraak

Heb de switch laten maken. Nog geen 24 uur later weer gemaakt en opgehaald.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Hebe. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle service en duidelijke afspraken

Martijn reageerde direct op mijn bericht toen ik een vraag had over mijn kapotte Nintendo Switch. Binnen ‘no time’ had hij de Nintendo gerepareerd. Ik wist vooraf precies wat de kosten zouden zijn en het was nog gezellig ook!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Liselore. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

top service

Mjin oneplus 6 telefoon wilde niet meer goed opladen, afspraak gemaakt met Martijn. WErd keurig op tijd ontvangen. Het probleem bleek simpelweg vuil te zijn bij de oplaadconnector. Schoongemaakt, getest en probleem verholpen, kosten nul, dit is service zei Martijn. Top !!! waar zie je dit tegenwoordig nog?

Bedankt voor je mooie beoordeling, Leontain. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Super snel en kundig

App gesprek via de site gestart om een reparatie afspraak in te plannen. Binnen 1 minuut reactie. Hij legt via de app uit wat Ik zelf kan doen om t probleem op te lossen. Ik begrijp niets van telefoons en geef aan dat t niet lukt. Via een link, die hij mij stuurt met stap voor stap uitleg is t mij gelukt om t probleem op te lossen. Binnen 5 minuten foon gemaakt. Super bedankt!!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Heidi. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Goede ervaring

Snelle en goede service voor een super prijs

Bedankt voor je mooie beoordeling, Rens. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

'Jij komt toch wel terug...'

Na een aangename 10 minuten kijken naar een wederom geslaagde operatie van mijn zoveelste iPhone, verheugde ik me vanzelfsprekend op een factuurtje. Die kreeg ik niet, want 'Laat maar, jij komt de volgende keer toch wel weer terug.' En dat klopt! Afspraak binnen 2 uur, klaar terwijl u wacht en altijd redelijke tarieven (of minder...): Martijn heeft voorlopig weinig te vrezen van de concurrentie!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Vincent. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel en uitstekend werk!

Mijn scherm was defect. Deze is in korte tijd gerepareerd. Vakwerk!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Joannet. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Klaar terwijl je wacht en vakkundig gerepareerd

Mijn Poco X3 NFC camera laten repareren. De autofocus werkte niet meer en kon dus niet meer scherp stellen. Even via whatsapp contact opgenomen met Martijn. Er werd een nieuwe hoofdcamera besteld. Toen deze binnen was kreeg ik een berichtje om een afspraak te maken voor de reparatie. Vandaag langs geweest en binnen een half uur alles uit elkaar, camera vervangen, uitleg gekregen, mee gekeken, telefoon weer in elkaar en als blije klant weer weg met een werkende camera. Top!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Mike. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle en vriendelijke service met kwaliteit!

Gisteren is mijn vriendin bij Martijn geweest. Afgelopen vrijdag avond via de whatsapp gevraagd of ik snel langs kon komen met mijn telefoon. Ik kon op zondag al terecht! Wat een super service. Tot de volgende keer!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Boudewijn. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Vriendelijk ontvangen en snel geholpen bij het vervangen van de accu van mijn telefoon. Heel tevreden, zeker een aanrader.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Paula. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn,

Telefoon weer netjes gemaakt!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Inge. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn,

Weer als nieuw

Snelle service Had materialen die nodig waren voor de reparatie niet in huis, besteld en snel geholpen daarna. Reageert snel op WhatsApp berichtjes Vriendelijke service

Bedankt voor je mooie beoordeling, Sanne. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn,

Vakkundig, secuur, snel en klantvriendelijk.

Er is niks zo vervelend als een kapotte telefoon. Gekukkig kon ik de volgende dag meteen terecht en binnen 10 minuten stond in weer buiten met een telefoon met een nieuw beeldscherm. Vakkundig, secuur, snel en klantvriendelijk. Wat wil je nog meer. Kortom een aanrader!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Steve. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn,

Prima service en snelle reparatie

Telefoon keurig gerepareerd snelle service en reparatie. Vriendelijk ontvangen.

Bedankt voor je mooie beoordeling, R.Welten. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn,

Vakkundig gemaakt

Snel en goed gemaakt

Bedankt voor je mooie beoordeling, Astrid. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn,

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Wij repareren ook toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.