Goede service, snelle reactie

Erg professionele hulp. Snelle reactie en oplossing van het probleem.

Hoi Kevin, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Professionele top service

S22 Ultra is als nieuw! Snel en goed terwijl je er op wacht.

Hoi Art, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snel

Hoi Nico Bedankt voor je geweldige beoordeling! Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Vlot, kundig en bruikbare adviezen

Zondagavond geïnformeerd naar een reparatie van mijn telefoonpoort, goed geïnformeerd over het te bestellen artikelen en ruime mogelijkheid tot het maken van een reparatieafspraak. Dat Martijn het voor je neus repareert wekt veel vertrouwen. In een kwartier stond ik weer buiten met een werkende telefoon.

Hoi Waldo, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snel en perfecte service

Mijn Samsung Z Flip 4 binnen het uur voorzien van een nieuwe originele scherm unit. Dank je voor de super service

Hoi Nico Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Super snel, goede prijs en gezellig!

Super blij met de snelle afspraak en de eenvoudige vervanging van mijn scherm. Leuk om te zien hoe hij het doet. Gezellig praatje ondertussen! Aanrader

Hoi Twan, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snel en vakkundig!

Ik had een probleem met een oorspeaker op mijn iPhone. Dit werd snel en vakkundig verholpen. Heel blij mee.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Jeroen. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Perfect service

Snelle reactie en afspraak via whats app. Uitstekend service, binnen 30 minuten een nieuw scherm. Martijn maakt waar wat hij zegt.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, John. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle en deskundige service

Mijn telefoon na een valpartij laten repareren. Gezocht naar een betrouwbare partij en deze gevonden in Phone Repairs. Overzichtelijke en duidelijke website. Snel antwoord terug na het plannen van een afspraak. Deskundig en efficiënt gaat Martijn de reparateur aan de slag en binnen nog geen 15 minuten was de klus geklaard!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Bart. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Goede service, verstand van zaken en bovendien vriendelijke en prettige man.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Lotte. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Batterij vervanging nodig. Snelle en nette communicatie en snelle en nette service!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Bram. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Goed geholpen

Eerlijke beoordeling, fijne communicatie. Snel gemaakt, dank je wel!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Jantine. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Wat een topper!

Ik ben ontzettend blij!! Martijn is werkelijk overal verstand van. Hij weet precies wat hij doet én hij is ook nog een Snelle Jelle. Van nu af aan ga ik alleen nog maar naar hem toe als er iets met mijn devices aan de hand is.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Omara. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Serieus, netjes en vakkundig uitgevoerde reparatie

Voor de reparatie van de behuizing (met glazen achterzijde) van een iPhone XR vanochtend bij Phone Repairs in Den Bosch geweest. De telefoon, volgens afspraak, om 09.00u vanochtend gebracht en hem vervolgens 2 uur later weer als een nieuw-ogend toestel teruggekregen. Het toestel is netjes en vakkundig gerepareerd! Top! Bedankt Martijn voor de nette, vlotte en vakkundige reparatie!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Julien. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Uitstekend! Echt een aanrader, nooit meer een ander!

Ontzettend prettige service. Vrijdag offerte aangevraagd, maandag ochtend een gerepareerde telefoon! Binnen 15 minuten vakkundig en professioneel gerepareerd door Martijn, onder het genot van een kopje koffie en terwijl je erbij zit en alles kunt zien! Ontspannen en professioneel, 2 woorden die bij deze service passen. Voor de volgende keer kom ik 100% terug hier. AAA+ service!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Ruurd. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Zeer snellen en correct reparatie volgens afspraak

Zeer snellen en correct reparatie volgens afspraak

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Wim. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Accu Nokia vernieuwen.

Klaar terwijl je wacht. Secuur werkje.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Joke. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Heel tevreden over de snelle reparatie

De reparatie van het scherm van mijn Iphone 11 ging super snel. Phone Repairs repareerde mijn Iphone waar ik bij zat en daardoor kon ik goed zien dat hij veel ervaring heeft met deze reparatie. Vakkundig en naar tevredenheid uitgevoerd.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Marieke. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Eerlijke en snelle dienstverlening

Gisteren gemaild en ik kon vandaag terecht. Inzake een iPhone 12 werd geadviseerd hier niets aan te doen aangezien de kosten niet in verhouding stonden tot de leeftijd van het toestel. De andere iPhone 13 werd eigenlijk binnen 5 seconden gemaakt. Martijn had na het aanhoren van het probleem meteen een idee wat het kon zijn en dit kon hij gelukkig ook meteen verhelpen . Hij heeft hiervoor niets gerekend. Top service.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Marjon. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Hartsikke goed geholpen

Ik had vanochtend aangegeven dat ik mijn scherm vervangen wilde hebben, een uurtje later kreeg ik al een reactie en hebben we diezelfde dag nog een afspraak kunnen prikken, fijn dat dat zo snel ging! Op locatie was het een fijne sfeer, terwijl hij de telefoon al kletsend repareerde loste ik een aantal interessante spellen op. Voor ik het wist was mijn telefoon weer de oude, Bedankt!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Loubna. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Supersnel geholpen

Ik had een kapotte sim kaart lezer. Met een kwartier had Martijn mijn telefoon weer helemaal als nieuw. Ongelofelijk veel vakmanschap en nog een aardige man ook!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Irene. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Prima service en supersnel!

Prima service, orginele spullen en supersnel!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Christel. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Amazing Job will return for more repairs.

The best in all of NB and Gelderland

• Vai jūs ieteiktu mums? Yes

Thank you for your fantastic review, Tadas. I’m glad you appreciate my service. Kind regards, Martijn, Phone Repairs”

Snelle reactie om afspraak te maken, goede snelle service

Snelle reactie om afspraak te maken, goede snelle service. Ik kom terug mocht het in de toekomst nodig zijn.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Loes. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Prima reparatie van MacBook scherm

Helaas een deukje in mijn werk MacBook waardoor mijn scherm kapot was. Goede en snelle communicatie en in overleg heeft hij een nieuwe schermmodule besteld die snel en vakkundig werd geïnstalleerd. Kosten vielen mee en was stuk goedkoper dan de eerste inschatting bij andere grote reparatie centra. Martijn gaf ook goed en eerlijk advies of het nog nut had om een ouder laptop scherm te vervangen. Dat kon ik wel waarderen. Dus zeker een aanrader en wat mij betreft kan hij voor mij alle toekomstige schades ook maken.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Ronald. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Wij repareren ook toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.