Mijn Samsung Flip scherm was defect. In een half uurtje was mijn toestel klaar terwijl ik kon kijken. Wat gaaf omdat een te zien. Bedankt!

Hoi Aurora, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Kundige uitvoering van de reparatie

Na een fijne ontvangst, werd de reparatie (vervanging van de batterij) vlot en kundig uitgevoerd. Martijn werkt netjes en vlot. De communicatie voorafgaand aan de afspraak verliep ook fijn en vlot.

Hoi Martin, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Goede service!

Vriendelijke en professionele service

Hoi Jeroen, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

TOP!

Super snelle service.

Hoi Michael, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snel geholpen

Vriendelijke man die weet waar die het over heeft! Binnen 30 min was ik weer buiten met een telefoon die werkte!

Hoi Kelly, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snel en netjes geholpen

Reageert snel op mijn mail aanvraag .. keurig en betaalbaar geholpen . Ja, voor deze vakman rij ik graag 20 km om.

Hoi Erwin, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Prima reparatie binnen korte tijd voor een correcte prijs!

Snelle reactie met prijsaanbood waarbij de reparatie snel en goed kon worden uitgevoerd met originele onderdelen.

Hoi Roy, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snel, persoonlijk en vakkundig

Snel contact per email, en bij de reparatie bleek het nog mee te vallen t.o.v. de eerste gedachte en bestelde onderdelen. Resumé allen gerepareerd hetgeen noodzakelijk was, goedkoper uit en nog steeds snel klaar. Super!

Kon snel terecht en mijn mobiel was ook snel gemaakt!

Hoi Emma, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Heel erg tevreden. Originele Apple onderdelen

Originele onderdelen en snelle service

Hoi Eric, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Heel prettig en snel

Prettig en snel geholpen zelfs met een vrij oud toestel.

Hoi Melanie, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Fijn dat je er bij bent als het gerepareerd wordt

Hoi Paul, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Goede service, snelle reactie

Erg professionele hulp. Snelle reactie en oplossing van het probleem.

Hoi Kevin, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Professionele top service

S22 Ultra is als nieuw! Snel en goed terwijl je er op wacht.

Hoi Art, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snel

Hoi Nico Bedankt voor je geweldige beoordeling! Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Vlot, kundig en bruikbare adviezen

Zondagavond geïnformeerd naar een reparatie van mijn telefoonpoort, goed geïnformeerd over het te bestellen artikelen en ruime mogelijkheid tot het maken van een reparatieafspraak. Dat Martijn het voor je neus repareert wekt veel vertrouwen. In een kwartier stond ik weer buiten met een werkende telefoon.

Hoi Waldo, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snel en perfecte service

Mijn Samsung Z Flip 4 binnen het uur voorzien van een nieuwe originele scherm unit. Dank je voor de super service

Hoi Nico Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Super snel, goede prijs en gezellig!

Super blij met de snelle afspraak en de eenvoudige vervanging van mijn scherm. Leuk om te zien hoe hij het doet. Gezellig praatje ondertussen! Aanrader

Hoi Twan, Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met mijn service. Ik doe mijn best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik ben blij dat dit opgemerkt wordt. Vriendelijke groet, Martijn Phone Repairs

Snel en vakkundig!

Ik had een probleem met een oorspeaker op mijn iPhone. Dit werd snel en vakkundig verholpen. Heel blij mee.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Jeroen. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Perfect service

Snelle reactie en afspraak via whats app. Uitstekend service, binnen 30 minuten een nieuw scherm. Martijn maakt waar wat hij zegt.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, John. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle en deskundige service

Mijn telefoon na een valpartij laten repareren. Gezocht naar een betrouwbare partij en deze gevonden in Phone Repairs. Overzichtelijke en duidelijke website. Snel antwoord terug na het plannen van een afspraak. Deskundig en efficiënt gaat Martijn de reparateur aan de slag en binnen nog geen 15 minuten was de klus geklaard!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Bart. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Goede service, verstand van zaken en bovendien vriendelijke en prettige man.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Lotte. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Batterij vervanging nodig. Snelle en nette communicatie en snelle en nette service!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Bram. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Goed geholpen

Eerlijke beoordeling, fijne communicatie. Snel gemaakt, dank je wel!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Jantine. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Wat een topper!

Ik ben ontzettend blij!! Martijn is werkelijk overal verstand van. Hij weet precies wat hij doet én hij is ook nog een Snelle Jelle. Van nu af aan ga ik alleen nog maar naar hem toe als er iets met mijn devices aan de hand is.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Omara. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Wij repareren ook toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.