Serieus, netjes en vakkundig uitgevoerde reparatie

Voor de reparatie van de behuizing (met glazen achterzijde) van een iPhone XR vanochtend bij Phone Repairs in Den Bosch geweest. De telefoon, volgens afspraak, om 09.00u vanochtend gebracht en hem vervolgens 2 uur later weer als een nieuw-ogend toestel teruggekregen. Het toestel is netjes en vakkundig gerepareerd! Top! Bedankt Martijn voor de nette, vlotte en vakkundige reparatie!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Julien. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Uitstekend! Echt een aanrader, nooit meer een ander!

Ontzettend prettige service. Vrijdag offerte aangevraagd, maandag ochtend een gerepareerde telefoon! Binnen 15 minuten vakkundig en professioneel gerepareerd door Martijn, onder het genot van een kopje koffie en terwijl je erbij zit en alles kunt zien! Ontspannen en professioneel, 2 woorden die bij deze service passen. Voor de volgende keer kom ik 100% terug hier. AAA+ service!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Ruurd. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Zeer snellen en correct reparatie volgens afspraak

Zeer snellen en correct reparatie volgens afspraak

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Wim. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Accu Nokia vernieuwen.

Klaar terwijl je wacht. Secuur werkje.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Joke. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Heel tevreden over de snelle reparatie

De reparatie van het scherm van mijn Iphone 11 ging super snel. Phone Repairs repareerde mijn Iphone waar ik bij zat en daardoor kon ik goed zien dat hij veel ervaring heeft met deze reparatie. Vakkundig en naar tevredenheid uitgevoerd.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Marieke. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Eerlijke en snelle dienstverlening

Gisteren gemaild en ik kon vandaag terecht. Inzake een iPhone 12 werd geadviseerd hier niets aan te doen aangezien de kosten niet in verhouding stonden tot de leeftijd van het toestel. De andere iPhone 13 werd eigenlijk binnen 5 seconden gemaakt. Martijn had na het aanhoren van het probleem meteen een idee wat het kon zijn en dit kon hij gelukkig ook meteen verhelpen . Hij heeft hiervoor niets gerekend. Top service.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Marjon. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Hartsikke goed geholpen

Ik had vanochtend aangegeven dat ik mijn scherm vervangen wilde hebben, een uurtje later kreeg ik al een reactie en hebben we diezelfde dag nog een afspraak kunnen prikken, fijn dat dat zo snel ging! Op locatie was het een fijne sfeer, terwijl hij de telefoon al kletsend repareerde loste ik een aantal interessante spellen op. Voor ik het wist was mijn telefoon weer de oude, Bedankt!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Loubna. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Supersnel geholpen

Ik had een kapotte sim kaart lezer. Met een kwartier had Martijn mijn telefoon weer helemaal als nieuw. Ongelofelijk veel vakmanschap en nog een aardige man ook!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Irene. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Prima service en supersnel!

Prima service, orginele spullen en supersnel!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Christel. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Amazing Job will return for more repairs.

The best in all of NB and Gelderland

• Vai jūs ieteiktu mums? Yes

Thank you for your fantastic review, Tadas. I’m glad you appreciate my service. Kind regards, Martijn, Phone Repairs”

Snelle reactie om afspraak te maken, goede snelle service

Snelle reactie om afspraak te maken, goede snelle service. Ik kom terug mocht het in de toekomst nodig zijn.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Loes. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Prima reparatie van MacBook scherm

Helaas een deukje in mijn werk MacBook waardoor mijn scherm kapot was. Goede en snelle communicatie en in overleg heeft hij een nieuwe schermmodule besteld die snel en vakkundig werd geïnstalleerd. Kosten vielen mee en was stuk goedkoper dan de eerste inschatting bij andere grote reparatie centra. Martijn gaf ook goed en eerlijk advies of het nog nut had om een ouder laptop scherm te vervangen. Dat kon ik wel waarderen. Dus zeker een aanrader en wat mij betreft kan hij voor mij alle toekomstige schades ook maken.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Ronald. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Gastvrijheid en goed werk!

Lekker kopje koffie en een mooi nieuw scherm! Goed werk!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Marijn. Goede koffie is onmisbaar. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel , deskundig en bijzonder vriendelijk

Goed geïnformeerd , kon snel terecht . Straalt vertrouwen uit en goed gerepareerd .

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Jeannette. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle reparatie met originele onderdelen.

Reparatie op afspraak waardoor er geen mensen voor je zijn. Reparatie/ vervanging achterkant van een OnePlus 10 pro en binnen 15 minuten stond ik weer buiten.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Paul. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Super snel en goed!

Vriendelijk ontvangst en snel werk! Ik ben tevreden!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Eline. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Vaardig en warm

Deze man laat op een open manier zijn vaardigheden zien; gewoon aan de keukentafel. Een vlotte babbel maar ook een vlotte, en vooral goede, reparatie. Voor een volgende reparatie kom ik hier graag weer.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Sam. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Fantastisch!

Een kundige man die weet wat hij doet. In enkele seconden had hij het gezien én opgelost! Fijne service ook, een echte aanrader!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Shirley. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Gratis mijn oplaadpoort schoongemaakt en werkt weer naar behoren

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Pim. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Gewoon goed en vakkundig

Meer kan ik er niet over zeggen .

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Jürgen. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Helemaal Top

razendsnelle service. Tijdens de reparatie mag je live toekijken, Je ziet aan de routinematige manier van werken dat Martijn feilloos raad weet met minuscule onderdelen en technologie. Super vriendelijke en aardige man. Binnen een half uur liep ik helemaal blij met een nieuw scherm op mijn iPhone naar buiten Dik tevreden en zeker aan te bevelen Marian

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Marian. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Duidelijke uitleg, vakkundig, snel, vriendelijk.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Rene. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Gewoon fantastisch!

Een vakman, eerlijk, kunt snel terecht, overdag en ‘s avonds, klaar terwijl je wacht! Aanrader!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Diederik. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel

Snelle service. Martijn is erg vriendelijk en je kunt snel terecht.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Cindy. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Top service topgozer!

In een half uur nieuw orgineel scherm Pixel 7 pro. Je kan heel het proces meekijken. Groet, John

Bedankt voor je fantastische beoordeling, John. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Wij repareren ook toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.