Gewoon fantastisch!

Een vakman, eerlijk, kunt snel terecht, overdag en ‘s avonds, klaar terwijl je wacht! Aanrader!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Diederik. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel

Snelle service. Martijn is erg vriendelijk en je kunt snel terecht.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Cindy. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Top service topgozer!

In een half uur nieuw orgineel scherm Pixel 7 pro. Je kan heel het proces meekijken. Groet, John

Bedankt voor je fantastische beoordeling, John. Fijn dat je mijn service zo waardeert Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Super service, zeer bekwaam en neemt je ook mee in het proces. Zeer leerzaam, en ook goed advies

Een warm welkom, met een fijne informele sfeer. Daarna neemt de Telefoondokter je stapsgewijs door het proces, (in dit geval een scherm reparatie voor Samsung s23 ultra.)en ben je binnen no time weer happy. Echt Super, Dankjewel!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Thom. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

vakkundig

Snelle reactie om een afspraak te maken. Snel en vakkundig

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Els. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle service, niks op aan te merken.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Jan. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle service, duidelijke uitleg erbij, vriendelijk

De afspraak was vlot gemaakt. Hij neemt netjes contact met je op om de afspraak duidelijk te maken. Eenmaal daar ook zeer vriendelijk en repareert waar je bij zit, zodat je ook kan zien wat er gebeurt. Legt ook uit wat hij doet, dus nog interessant ook! Telefoon is netjes gerepareerd voor een goede prijs en hij laat je gegevens er gewoon op staan, wat bij grote fabrikanten niet zo is. We kunnen er weer even tegen! Raad hem zeker aan voor reparaties aan je telefoon!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Christian. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle en vriendelijke service

Na contact duidelijke en heldere uitleg over hoe en wat. Daarna netjes op de hoogte gehouden en weer een werkend toestel retour ontvangen.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Joyce. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Wat een geweldige vakman!!

Mijn i phone, die ik bedrijfsmatig als arts hard nodig heb, kon niet meer opgeladen worden doordat er een storing was in het inbrengen van de oplaadkabel. Kon toch op zaterdag langs komen na een mail en telefoontje. Snel gerepareerd en rekende er niets voor. Heel vriendelijke en deskundige man, die alle lof vediend. Aanrader!!!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Charles. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Accu Iphone se 2020 vervangen

Aardige man met veel kennis van telefoons. Hij heeft me super snel en goed geholpen met het vervangen van de accu. In de avond had ik nog een probleempje met mijn telefoon en daar reageerde hij ook super snel op met tips om het op te lossen. Super service.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Sterre. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

De beste telefoonreperateur in Nederland

Via zoeken op internet bij Phone Repairs gekomen, mede op basis van de goede reviews. De reviews kloppen zeker. Simpel via email contact gehad, afspraak gepland nadat het onderdeel, originele onderdelen!, binnen was een afspraak gepland. Keurig ontvangen, met koffie, en telefoon snel gerepareerd. Kon mooi meekijken hoe de reparatie verliep, zeer transparant! Binnen 20 minuten stond ik weer buiten. Is je telefoon kapot, zoek dan niet verder en ga naar Phone Repairs!!!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Hugo. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

snelle en prettige service

Om mijn Samsung S9 weer op te krikken heeft Martijn een nieuwe batterij besteld en enkele dagen daarna al ingezet, terwijl ik er op kon wachten. Heel fijn, dan hoefde ik niet zonder telefoon te zitten. Nu hoef ik niet zoveel neer op te laden.

Kan niet beter!

Binnen een dag een afspraak, ruim binnen half uur het scherm van mijn iPhone 11 Pro gerepareerd, je blijft erbij en ziet precies wat er gebeurt, Martijn straalt deskundigheid uit en is ook nog een heel aardige vent.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Jochem. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

snel en terzake kundig

afspraak was snel gemaakt en vlot en goed afgewerkt

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Louk. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

100% tevreden. Goede service tegen een eerlijke prijs.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Bas. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Binnen 20 minuten stond ik weer buiten met een nieuwe batterij in mijn IPhone 11, helemaal fijn

Snel, deskundig en vriendelijk. Voor mij de ideale iPhone reparateur.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Ronald. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Een bijzonder kundige reparateur met veel (markt)kennis van mobiele telefonie

Heldere prijsopgave vooraf, keurige communicatie en razendsnelle service. Tijdens de reparatie mag je live toekijken, wat heel transparant is. Je ziet aan de routinematige manier van werken dat Martijn feilloos raad weet met minuscule onderdelen en technologie die voor een leek als abacadabra overkomt. Mijn telefoon werkt weer naar behoren en ik heb interessante informatie opgestoken over de veelal ondoorgrondelijke gsm-wereld. Een leuke bonus bij de voortreffelijk uitgevoerde reparatie.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Aart, Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Vriendelijk en kwaliteit

Helaas heb ik mijn Pixel 6 laten vallen, scherm volledig kapot.. Gelukkig kon ik op korte termijn langskomen voor een reparatie. Binnen een half uur was mijn telefoon voorzien van een nieuw en origineel scherm. Erg vriendelijke eigenaar!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Kasper. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle en goede service

Makkelijk een afspraak gemaakt via de WhatsApp. Werd heel aardig ontvangen, leuk babbeltje en alles was snel klaar. Vakwerk!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Casper, Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel en vakkundig.

Helemaal tevreden!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Gaby. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Perfecte service

Accu en scherm iPhone 11 vervangen in een half uurtje. Top service!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Arnoud, Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Goede kwaliteit en service

Vakkundige reparatie terwijl je wacht onder het genot van een kopje koffie. Na een afspraak gemaakt te hebben wordt de reparatie vakkundig uitgevoerd waar je bij bent. Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar. Ondanks dat ik hiervoor 35 km moet rijden (enkele reis) is het dat meer dan waard voor mij.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Tonnie. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Altijd goed

Derde (of vierde?) keer bij Martijn. Goede service, snel klaar, aardig, niet duur. Helemaal prima.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Marlieke. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel en vakkundig

Fijne ontvangst en snelle en vakkundige reparatie van mijn Samsung Fold 3.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Petra. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Meer dan uitstekend

Snelle response tijd, duidelijke uitleg over reparatie, geeft eerlijke uitkomst verwachting van het succes van de reparatie, indien geen goede uitkomst, zegt dit en raad de reparatie af… je weet dus duidelijk waar je aan toe bent.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Willem. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Wij repareren ook toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.